Strona 1 z 4

XVI Terenowe Spotkanie u Seby 2013 10-11.08.13

: śr gru 05, 2012 8:20 pm
autor: seba4x4
W przyszłym roku organizuję XVI Terenowe Spotkanie
Waham się, jaki model wybrać. W wypadku trzeciej opcji proszę o pomysły.......... ankieta ma pomóc mi w wyborze...........
W planie 4 klasy aut i Quady.

Re: Co zorganizować......

: śr gru 05, 2012 8:29 pm
autor: szymon milimetr
Petla jest najbardziej widowiskowa. Jak dla mnie :D

Re: Co zorganizować......

: śr gru 05, 2012 8:36 pm
autor: seba4x4
To fakt... Ale marudzili mi niektórzy uczestnicy, że auta siadały...... 8)

Re: Co zorganizować......

: śr gru 05, 2012 9:07 pm
autor: Laska
pętle są nudne...lepiej oesy, albo cosik po roadbooku kawałek i do tego oeasy na czas

Re: Co zorganizować......

: śr gru 05, 2012 9:57 pm
autor: milas
polecam petle a od petli ok 20 PKp do zdobycia (jako odbicia w bok)
wszyscy jezdza po petli i podjezdzaja do pkp . jak jest kolejka to jada do nastepnegoa a ten co pomina robia za nastepnym razem

sprawdzone :)2

Re: Co zorganizować......

: śr gru 05, 2012 10:16 pm
autor: poreb
racja
jesli jest mozliwość pkp jako odbicie od petli to jest to najlepsza opcja
brak korków
można wybrać pkp pod siebie

Re: Co zorganizować......

: czw gru 06, 2012 1:05 am
autor: Kiciuś
milas pisze:polecam petle a od petli ok 20 PKp do zdobycia (jako odbicia w bok)
wszyscy jezdza po petli i podjezdzaja do pkp . jak jest kolejka to jada do nastepnegoa a ten co pomina robia za nastepnym razem

sprawdzone :)2
Ale to ma być rajd na ściganie na czas !!
...już niestety jeden z nielicznych i musi pozostać w tej swojej formie :D
A wybieranie jednego z 20 PKP zrobi z kultowego spotkania u Seby zwykły, kolejny z dziesiątków podobnych do siebie rajdów na zbieranie pięczątek :)3

Faktycznie, moim zdaniem oczywiście, duża pętla ciekawą trasą po Roadbooku, po lasach, a po drodze, na trasie te 6 OS (po kilka km każdy) jest najciekawsze :)2

Re: Co zorganizować......

: pt gru 07, 2012 12:20 am
autor: nomad
"inne" - czasówka z RB, w którym upcha się kilka jazd na azymut. Coś dla kierowcy i coś dla pilota ;)

...i też sprawdzony patent :D




P.S. ...i Twój smalec :)21

Re: Co zorganizować......

: pt gru 07, 2012 6:20 am
autor: seba4x4
nomad pisze:"inne" - czasówka z RB, w którym upcha się kilka jazd na azymut. Coś dla kierowcy i coś dla pilota ;)
Niestety, ze względu na moją pracę i mnóstwo obszarów Natura 2000 nie ma możliwości załatwienia takiej trasy....... Ponadto dochodzi czynnik czasu, musi być sprawnie i dograne logistycznie. Dodatkowym kosztem byłyby w tej opcji findery, a ja niestety na nadmiar sponsorów nie narzekam, za to koszty generuję spore..... :wink:

Re: Co zorganizować......

: pt gru 07, 2012 6:24 am
autor: nomad
no to sam smalec :)21

Re: Co zorganizować......

: pt gru 07, 2012 7:53 am
autor: seba4x4
Smalec bez ogórków, pasztetów i kiełbas z dzika to za mało :wink: Nie będę zmieniał standardu... 8) :)21

Re: Co zorganizować......

: pn gru 10, 2012 1:17 pm
autor: Placek^
A jakie mają być klasy?

Re: Co zorganizować......

: pn gru 10, 2012 2:25 pm
autor: seba4x4
Placek^ pisze:A jakie mają być klasy?
a. klasa SAMOCHODY do 100 KM - samochody terenowe o masie maksymalnej do 3500kg i mocy silnika do 100 KM niezależnie od rodzaju zasilania silnika ( załogę stanowi kierowca i pilot ).
b. klasa SAMOCHODY od 101 do 150 KM - samochody terenowe o masie maksymalnej do 3500kg i mocy silnika od 101 do 150 KM niezależnie od rodzaju zasilania silnika ( załogę stanowi kierowca i pilot ).
c. klasa SAMOCHODY od 151 do 200 KM - samochody terenowe o masie maksymalnej do 3500kg i mocy silnika od 151 do 200 KM niezależnie od rodzaju zasilania silnika ( załogę stanowi kierowca i pilot ).
d. klasa SAMOCHODY powyżej 200 KM - samochody terenowe o masie maksymalnej do 3500kg i mocy silnika powyżej 200 KM niezależnie od rodzaju zasilania silnika ( załogę stanowi kierowca i pilot ).
e. klasa QUAD - quady niezależnie od mocy silnika (załogę stanowi kierowca).

Re: Co zorganizować......

: pn gru 10, 2012 5:37 pm
autor: Piotr_kaszuby
osobiście stawiał bym na oesy

Re: Co zorganizować......

: wt gru 18, 2012 6:44 pm
autor: seba4x4
Wyniki ankiety przemawiają za OS-ami, szkoda, że tak mała grupa reprezentatywna.... ;)

Re: Co zorganizować......

: śr gru 26, 2012 10:24 am
autor: konstruktor57
:) Witam. Rok temu odbyła się u nas taka impra: Wielobój terenowy, trasa ok.50km 25pkp i kilka prób sprawnościowych po drodze np. strzelanie, bieg równoległy pod i z góry , jazda na linie /pilot/ nad bagnem a kierowca jedzie autem na czas i kilka innych. Wybór jest ogromny, trochę dla pilota trochę dla szofera i trochę pod publikę .Start załóg odbywał się z tego samego miejsca tylko w odwrotnym kierunku ,po drodze obiad w lesie na czas, limit czasu 10godz.Wszystkie załogi były zadowolone bo to coś nowego i dostały równo w dupę 47 załóg.Na trasie nie było tłoku i każdy miał coś dla siebie. W tym roku planuję dokładnie taką impre.Pozdrawiam z Zgorzelca. :)2 :)

Re: XVI Terenowe Spotkanie u Seby - jak zorganizować i kiedy

: czw gru 27, 2012 1:41 pm
autor: seba4x4
Hmmm, formuła już ustalona, wstępnie 2-3 OS-y po 3-5 km jeżdżone dwukrotnie. Oczywiście rywalizacja będzie toczyć się równolegle, więc dnia starczy. Istnieje jeszcze jedna możliwość, ale to okaże się po nowym roku..... Powstaje drugie pytanie - termin......
Są dwie opcje:
- 10-11 sierpień
- 7-8 wrzesień
Pozostałe weekendy sierpnia odpadają (zlot w Bornym i Baja Poland), we wrześniu później za późno na atrakcje wieczorne (zabawa, niespodzianki itp).
Podpowiedzcie, który termin wybrać......

Re: Terenowe Spotkanie u Seby 2013 - jak zorganizować i kied

: czw gru 27, 2012 3:38 pm
autor: Piotr_kaszuby
Miło by było jak by był to sierpień to wtedy może wkoncu uda mi sie do Ciebie dotrzeć troszkę pośmigać :wink: . Ale to tylko moja skromna sugestia :oops:

Re: Terenowe Spotkanie u Seby 2013 - jak zorganizować i kied

: czw gru 27, 2012 4:19 pm
autor: seba4x4
Ze względu na warunki termiczne też skłaniam się ku sierpniowi ;) Będziemy mogli dłużej tańczyć :)21 :)21

Re: Terenowe Spotkanie u Seby 2013 - jak zorganizować i kied

: czw gru 27, 2012 7:17 pm
autor: Kiciuś
Faktycznie, sierpień powinien być pod namioty lepszy i cieplejszy :)2

Tylko ryzyko, że impreze się z terminem wakacji może nałożyć :(
Tak statystycznie to 1/4 ludzi może w tym czasie gdzieś na ciepłym lub zimnym morzem babki z dziećmi na piasku robić...

Re: Terenowe Spotkanie u Seby 2013 - jak zorganizować i kied

: sob gru 29, 2012 6:05 am
autor: seba4x4
Z drugiej strony wiedząc o imprezie pół roku wcześniej można coś zaplanować..... :wink:

Re: XVI Terenowe Spotkanie u Seby 2013 10-11.08.13

: sob sty 05, 2013 6:57 pm
autor: seba4x4
No to już potwierdzone i ruszam z przygotowaniami:
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/8/ ... dzaj=0&p=7

Re: XVI Terenowe Spotkanie u Seby 2013 10-11.08.13

: sob sty 05, 2013 7:19 pm
autor: Kiciuś
seba4x4 pisze:No to już potwierdzone i ruszam z przygotowaniami:
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/8/ ... dzaj=0&p=7
Super :)2
Już wiem jak wakacje 2013 planować :)
Tylko mam nadzieję, że będziemy sie mieli czy ścigać...

Choć właśnie przyszło mi do głowy nowe auto, ale tym razem bardzie historyczno - militarne, więc raczej rajdu też się nim nie wygra :lol:

Re: XVI Terenowe Spotkanie u Seby 2013 10-11.08.13

: sob sty 05, 2013 7:49 pm
autor: seba4x4
Klas sporo... Jest w co trafiać ;)

Re: XVI Terenowe Spotkanie u Seby 2013 10-11.08.13

: sob sty 05, 2013 7:59 pm
autor: Kiciuś
seba4x4 pisze:Klas sporo... Jest w co trafiać ;)
A będzie klasa historyczno - zabytkowa do 50KM? :)21