RMF MAXXX RALLY 2014
Moderator: Pasza
RMF MAXXX RALLY 2014
Zapraszamy
KALENDARZ RAJDOWY RMF MAXXX Rally 2014
obejmujący 6 eliminacji:
I ELIMINACJA --- 25-27 kwiecień 2014
II ELIMINACJA --- 23-25 maj 2014
III ELIMINACJA --- 20-22 czerwiec 2014
IV ELIMINACJA --- 18-20 lipiec 2014
V ELIMINACJA --- 12-14 wrzesień 2014
VI ELIMINACJA --- 10-12 październik 2014
Więcej informacji na
https://www.facebook.com/rajdowo?fref=ts
KALENDARZ RAJDOWY RMF MAXXX Rally 2014
obejmujący 6 eliminacji:
I ELIMINACJA --- 25-27 kwiecień 2014
II ELIMINACJA --- 23-25 maj 2014
III ELIMINACJA --- 20-22 czerwiec 2014
IV ELIMINACJA --- 18-20 lipiec 2014
V ELIMINACJA --- 12-14 wrzesień 2014
VI ELIMINACJA --- 10-12 październik 2014
Więcej informacji na
https://www.facebook.com/rajdowo?fref=ts
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Czy można prosić o więcej informacji?
- Gdzie będą organizowane poszczególne eliminacje?
- Kto w nich może wziąć udział?
- Czym można wystartować i jakie jest obowiązkowe wyposażenie samochodu i załogi?
- Gdzie się można zapisać i ile kosztuje wpisowe?
- Czego można się spodziewać na trasie?
Pozdrawiam, Wilku
- Gdzie będą organizowane poszczególne eliminacje?
- Kto w nich może wziąć udział?
- Czym można wystartować i jakie jest obowiązkowe wyposażenie samochodu i załogi?
- Gdzie się można zapisać i ile kosztuje wpisowe?
- Czego można się spodziewać na trasie?
Pozdrawiam, Wilku
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org
http://www.pultusk4x4.org
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Wszelkie informacje ukażą się w najbliższym czasie na stronie www.rajdyrmfmaxxx.pl, na facebooku imprezy i oczywiście tutaj.
Możesz zapoznać się z regulaminem z zeszłego roku, np. z Borzęcina - są tam między innymi wymagania odnośnie samochodów.
Startować może każdy kto ma prawo jazdy
Możesz zapoznać się z regulaminem z zeszłego roku, np. z Borzęcina - są tam między innymi wymagania odnośnie samochodów.
Startować może każdy kto ma prawo jazdy

Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)


Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Zapisy ruszyły zapraszamy
http://rajdyrmfmaxxx.pl/dla-zawodnika/f ... oszeniowy/
http://rajdyrmfmaxxx.pl/dla-zawodnika/f ... oszeniowy/
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
jakie odcinki bedą , dlugosc trudność
??

Re: RMF MAXXX RALLY 2014
tutaj są wszystkie szczegóły http://rajdyrmfmaxxx.pl/dla-zawodnika/h ... m-czasowy/
a co do trudności to 100% jest po lesie po istniejących drogach 0s 1 7.08 os 2 5.82 km
a co do trudności to 100% jest po lesie po istniejących drogach 0s 1 7.08 os 2 5.82 km
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 89
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 9:51 pm
- Lokalizacja: Zawada, k. Kamienica Polska
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Cześć Darek, czy w tym roku rezygnujemy z objazdu trasy w piątek? Będą zamiast tego fajne roadbooki?
I druga rzecz - w regulaminie uzupełniającym na stronie znalazlem tylko info na temat pojazdów udoskonalonych (PTU) - załącznik 2, a co z samochodami produkcyjnymi? W stosunku do zeszloego roku nic się nie zmienia?
pzdr
kolodziej
I druga rzecz - w regulaminie uzupełniającym na stronie znalazlem tylko info na temat pojazdów udoskonalonych (PTU) - załącznik 2, a co z samochodami produkcyjnymi? W stosunku do zeszloego roku nic się nie zmienia?
pzdr
kolodziej
Patrol GR 2,8 1994.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
objazd trasy pozostaje w piątek bez zmian i regulaminy techniczne też
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Mieszkam niedaleko Kroczyc, wybieram się. QUAD 4x4
Yamaha grizzly 700
Zapraszam innych do wzięcia udziału
Yamaha grizzly 700
Zapraszam innych do wzięcia udziału

Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Tym razem jako kibic byłem pooglądać zmagania i porozmawiać z kolegami o tym trudnym, wymagającym, miejscami niebezpiecznym oraz bardzo szybkim rajdzie.
OS-y bardzo wymagające szybkie dla ludzi z refleksem i zdrowym rozsądkiem co było widać po parku maszyn. Nie wszystkim udało się ukończyć z nienaruszoną karoserią.
Super, że w końcu są rajdy na których jest Badanie Kontrolne z zadbaniem o bezpieczeństwo, oraz PKC tzw. strefy dzięki którym nie było korków na trasie. To chyba koniec dobrych elementów tej imprezy ( niestety).
Organizatorzy nie wyciągnęli wniosków z poprzedniego sezonu i chyba nie przeczytali regulaminu, który wręczyli zawodnikom. Co w konsekwencji zaowocowało agresją zawodników gdzie np. Wystartowała w klasie 1 załoga i została do końca sklasyfikowana - wynik 1 miejsce rzecz jasna. Regulamin mówi o stworzeniu klasy jeśli będzie minimum 5 załóg w danej klasie.
Innym tematem jest dopuszczenie samochodów zmodyfikowanych w klasie samochodów produkcyjnych. I tak np. w klasie seryjnej mogą jeździć Patrole z amortyzatorami typu Coilover (brak oryginalnych amortyzatorów i sprężyn), Jeepy z przerobionymi mocowaniami aby zmieścić amortyzatory o zwiększonym skoku oraz regulowane wahacze, oraz Pajera z 3 amortyzatorami na koło. W regulaminie wyraźnie opisano iż na BK będzie weryfikowana przynależność do klas zadeklarowana przez zawodników podczas zgłoszenia. Ważniejsze okazało się skrobanie ram z celu odnalezienia nr VIN co podniosło ciśnienie kilku zawodników, niż uczciwa walka FAIR PLAY zawodników na OS-ach w odpowiednich klasach.
Szacunek dla najlepszych zawodników, którzy wytrwali do końca rajdu.
Gratulacje dla najlepszych, a w szczególności dla załogi czerwonego Pajero II w klasy zmodyfikowanej. Oglądałem ich przejazdy i naprawdę nie ma u nich miękkiej gry. SZACUNEK.
Jeszcze raz gratulacje dla najlepszych, dla tych którym udało się ukończyć rajd.
Do zobaczenia w terenie.
OS-y bardzo wymagające szybkie dla ludzi z refleksem i zdrowym rozsądkiem co było widać po parku maszyn. Nie wszystkim udało się ukończyć z nienaruszoną karoserią.
Super, że w końcu są rajdy na których jest Badanie Kontrolne z zadbaniem o bezpieczeństwo, oraz PKC tzw. strefy dzięki którym nie było korków na trasie. To chyba koniec dobrych elementów tej imprezy ( niestety).
Organizatorzy nie wyciągnęli wniosków z poprzedniego sezonu i chyba nie przeczytali regulaminu, który wręczyli zawodnikom. Co w konsekwencji zaowocowało agresją zawodników gdzie np. Wystartowała w klasie 1 załoga i została do końca sklasyfikowana - wynik 1 miejsce rzecz jasna. Regulamin mówi o stworzeniu klasy jeśli będzie minimum 5 załóg w danej klasie.
Innym tematem jest dopuszczenie samochodów zmodyfikowanych w klasie samochodów produkcyjnych. I tak np. w klasie seryjnej mogą jeździć Patrole z amortyzatorami typu Coilover (brak oryginalnych amortyzatorów i sprężyn), Jeepy z przerobionymi mocowaniami aby zmieścić amortyzatory o zwiększonym skoku oraz regulowane wahacze, oraz Pajera z 3 amortyzatorami na koło. W regulaminie wyraźnie opisano iż na BK będzie weryfikowana przynależność do klas zadeklarowana przez zawodników podczas zgłoszenia. Ważniejsze okazało się skrobanie ram z celu odnalezienia nr VIN co podniosło ciśnienie kilku zawodników, niż uczciwa walka FAIR PLAY zawodników na OS-ach w odpowiednich klasach.
Szacunek dla najlepszych zawodników, którzy wytrwali do końca rajdu.
Gratulacje dla najlepszych, a w szczególności dla załogi czerwonego Pajero II w klasy zmodyfikowanej. Oglądałem ich przejazdy i naprawdę nie ma u nich miękkiej gry. SZACUNEK.
Jeszcze raz gratulacje dla najlepszych, dla tych którym udało się ukończyć rajd.
Do zobaczenia w terenie.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Kolego longer - jeśli mogę się tak zwrócić. Miło jest kiedy ktoś czyta przygotowany regulamin. Niemniej jednak należało by wiedzieć, że integralną częścią regulaminu są komunikaty. Ogłaszane są one zarówno po jego zatwierdzeniu (po akceptacji przez OKSS), jak również w trakcie trwania rajdu. I tak: Komunikat nr 2 z dnia 26.04.2014 godz. 7:30 od Dyrektora Rajdy do Wszystkich zawodników - Członków załóg mówi:
"1. Zmiana Regulaminu uzupełniającego imprezy:
Pkt 3.6.1.
Był:Udział załóg w poszczególnych klasach jest deklarowany w zgłoszeniu przez zawodnika oraz weryfikowany podczas Badania Kontrolnego przez organizatora. Klasę stanowi minimum 5 pojazdów. Nie zebranie się klasy powoduje klasyfikowanie załóg w klasie wyższej.
Jest: Udział załóg w poszczególnych klasach jest deklarowany w zgłoszeniu przez zawodnika oraz weryfikowany podczas Badania Kontrolnego przez organizatora. Klasę stanowi każda zgłoszona ilość uczestników.
Program imprezy:
Start II etapu
Było: 09:00
Jest: 09:10"
Jeśli natomiast chodzi o BK i weryfikację przynależności do klas to zawsze załoga uważająca się za pokrzywdzoną może złożyć przecież protest. To również jest w regulaminie zarówno uzupełniającym jak i TIS. Jest tam opis i warunki złożenia protestu.
Może się mylę, ale czy w przypadkach podejrzeń skierowanych na konkretne załogi skarżący się na forach zawodnicy nie chcą aby wyręczyć się organizatorem? Mam nadzieję, że się jednak mylę.
"1. Zmiana Regulaminu uzupełniającego imprezy:
Pkt 3.6.1.
Był:Udział załóg w poszczególnych klasach jest deklarowany w zgłoszeniu przez zawodnika oraz weryfikowany podczas Badania Kontrolnego przez organizatora. Klasę stanowi minimum 5 pojazdów. Nie zebranie się klasy powoduje klasyfikowanie załóg w klasie wyższej.
Jest: Udział załóg w poszczególnych klasach jest deklarowany w zgłoszeniu przez zawodnika oraz weryfikowany podczas Badania Kontrolnego przez organizatora. Klasę stanowi każda zgłoszona ilość uczestników.
Program imprezy:
Start II etapu
Było: 09:00
Jest: 09:10"
Jeśli natomiast chodzi o BK i weryfikację przynależności do klas to zawsze załoga uważająca się za pokrzywdzoną może złożyć przecież protest. To również jest w regulaminie zarówno uzupełniającym jak i TIS. Jest tam opis i warunki złożenia protestu.
Może się mylę, ale czy w przypadkach podejrzeń skierowanych na konkretne załogi skarżący się na forach zawodnicy nie chcą aby wyręczyć się organizatorem? Mam nadzieję, że się jednak mylę.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Organizator był informowany o błędnie (umyślnie lub nie) zgłoszonych klasach już na ostatniej rundzie w ubiegłym roku. W tym roku nic z tym nie zrobił. Był ponownie informowany przez załogi z pokrzywdzonych klas, że są załogi które nie powinny jechać w danej klasie. Jeśli każdy protest ma być składany poprzez wpłatę 1200zł (chyba taka jest stawka) to nie ma co się dziwić że nikt drogą ,,oficjalną" go nie złożył. Chodzi o rywalizację na równych i jasnych zasadach, a nie żeby jeden pilnował drugiego jak policjant. Jest zapis w regulaminie i nie zostało to sprawdzone na BK.
Organizator jest osobą która organizuje rajd dla zawodników i to on jest dla nich na rajdzie, a nie zawodnicy dla organizatora. To on jest osobą, która powinna wysłuchać nie tylko pochwał, ale także co jest do poprawy.
Organizator przyjął do wiadomości (ustne wątpliwości co do kilku załóg i nie jasności) i na tym koniec.
Jeśli tak to będzie się toczyło to podejrzewam, że ta seria może mieć problemy z frekwencją po koniec tego sezonu, i będą się ścigać załogi, którym udało się uzyskać punkty na ,,pudło" w klasyfikacji rocznej.
Nie chcę być złym prorokiem, ale po tym co usłyszałem od zawodników i ich konfrontacji z organizatorem to jak nic się nie zmieni to sukcesów nie wróżę.
Impreza jest super pod względem OS-ów ale cały czas kuleje kontakt z zawodnikami. Fajnym urozmaicenie i pozyskaniem nowych - świeżych załóg była by organizacja serii RMF MAXXX w całej Polsce a nie tylko na południu naszego kraju. Mam nadzieję że organizatorzy wyciągnął wnioski na kolejne rundy i uda im się poprawić- naprawić powtarzające się problemy.
Wyście jest jasno skonstruowany punkt regulaminu mówiący o tym jak wyposażone auto może jechać w danej klasie.
Proste rozwiązanie:
Seria : chłodnica z przodu, zawieszenie w oryginalnych punktach + ewentualnie dodatkowy amortyzator (lub 2), opony do 35", dopuszcza się większe intercoolery, turbiny itp. które podwyższają moc silnika i to moc silnika może być deklarowana przez zawodnika.
Super sport: cała reszta która nie spełnia wymogów klasy seria
BK robią zawodowi mechanicy, więc potrafią odróżnić seryjne mocowania. Zwłaszcza, że było ich chyba 2 (nie wiem bo nie było mnie w piątek) więc 1 może sprawdzać bezpieczeństwo z karty badań a drugi weryfikować przynależność do klasy.
Powodzenia
Organizator jest osobą która organizuje rajd dla zawodników i to on jest dla nich na rajdzie, a nie zawodnicy dla organizatora. To on jest osobą, która powinna wysłuchać nie tylko pochwał, ale także co jest do poprawy.
Organizator przyjął do wiadomości (ustne wątpliwości co do kilku załóg i nie jasności) i na tym koniec.
Jeśli tak to będzie się toczyło to podejrzewam, że ta seria może mieć problemy z frekwencją po koniec tego sezonu, i będą się ścigać załogi, którym udało się uzyskać punkty na ,,pudło" w klasyfikacji rocznej.
Nie chcę być złym prorokiem, ale po tym co usłyszałem od zawodników i ich konfrontacji z organizatorem to jak nic się nie zmieni to sukcesów nie wróżę.
Impreza jest super pod względem OS-ów ale cały czas kuleje kontakt z zawodnikami. Fajnym urozmaicenie i pozyskaniem nowych - świeżych załóg była by organizacja serii RMF MAXXX w całej Polsce a nie tylko na południu naszego kraju. Mam nadzieję że organizatorzy wyciągnął wnioski na kolejne rundy i uda im się poprawić- naprawić powtarzające się problemy.
Wyście jest jasno skonstruowany punkt regulaminu mówiący o tym jak wyposażone auto może jechać w danej klasie.
Proste rozwiązanie:
Seria : chłodnica z przodu, zawieszenie w oryginalnych punktach + ewentualnie dodatkowy amortyzator (lub 2), opony do 35", dopuszcza się większe intercoolery, turbiny itp. które podwyższają moc silnika i to moc silnika może być deklarowana przez zawodnika.
Super sport: cała reszta która nie spełnia wymogów klasy seria
BK robią zawodowi mechanicy, więc potrafią odróżnić seryjne mocowania. Zwłaszcza, że było ich chyba 2 (nie wiem bo nie było mnie w piątek) więc 1 może sprawdzać bezpieczeństwo z karty badań a drugi weryfikować przynależność do klasy.
Powodzenia
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Dzięki za podpowiedzi i sugestie. A co do bycia policjantem, to postarajcie się zrozumieć też drugą stronę. Sugerowanie, że organizator wpisuje świadomie samochody nie do tych klas, w których powinny startować jest niezbyt poważne (nie chciałbym użyć słów bardziej dosadnych). Jaki miałby w tym interes? To nie może być tak, że ktoś coś powiedział, a organizator leci to sprawdzać. Musi to być droga formalna, bo inaczej ta druga strona powie, że się jej organizatorzy czepiają. Jeśli nie ma informacji na piśmie - nic z tym zrobić nie będzie można. Trzeba też mieć odwagę cywilną i podpisać się pod skargą. Rzucanie na kogoś podejrzeń anonimowo też nie jest w porządku. Jeśli o kaucję chodzi, to szczegóły są jasno opisane w regulaminie. Jeśli by jej nie było, to po rajdzie siedzieli by wszyscy do środy, bo jaki to problem "powiedzieć" organizatorowi, że u drugiego coś jest nie tak. Dam prosty przykład z zeszłego roku:
Po ogłoszeniu wyników do biura zgłosiła się załoga, która twierdziła że nie może mieć gorszego czasu przejazdu od poprzednika na PS bo ich "doszli" na próbie. Zaczyna się sprawdzanie protokołów, kart, wzywanie sędziów itp. Cała procedura sprawdzająca trwa ok 1 godz. i pracuje przy tym pięciu sędziów. W papierach wszystko się zgadza. Po godzinie załoga "orientuje" się, że ma onboarda. Przynosi więc kamerę, wszyscy oglądają przejazd i czekają na moment "dojścia". I co? Okazuje się, że owszem załoga "doszła" poprzedników, ale na mecie STOP kiedy sędziowie wpisywali im czas do karty. I co? Pięć osób, godz. stracona, nerwy itp. Załoga po stwierdzeniu, że "hmm, trudno" poszła sączyć dalej browarek.
Takich sytuacji jest mnóstwo, więc musi być jakaś odpowiedzialność za tworzenie zamieszania.
Już dzisiaj pewne jest kilka rzeczy, które zostaną wprowadzone od następnej eliminacji. Do dyspozycji załóg oddany będzie nr telefonu i osoba wyznaczona do kontaktów z nimi. Będzie nie tylko odpowiadała za informowanie zawodników o przebiegu rajdu, ale też powie gdzie z jakim problemem załoga powinna się udać (czy do dyrektora, czy do ZSS itp.). Nie będzie to osoba, która odpowie na pytania typu "Dlaczego mam karę i za co?", bo od tego jest ZSS i komisja obliczeń, ale skieruje do odpowiedniej osoby, która takiej informacji udzieli. Natomiast wszelkie informacje organizacyjne Dodatkowo na każdym PKCu będą znajdować się po dwa zegary sterowane radiowo (jeden na żółtej tablicy, drugi na czerwonej). Ma to ułatwić załogom kontrolę czasu wjazdu do strefy i momentu oddania karty sędziemu.
Jak widzisz nie jest tak, że nie wyciąga się wniosków. Każda sugestia jest analizowana. Niestety jeśli chodzi o takie rzeczy jak protesty techniczne itp. to tutaj sami zawodnicy też muszą wykazać się większą odwagą. Oby tylko nie skończyło się to tym, że każdy na każdego będzie protestował, bo przecież nie o to chodzi.
Po ogłoszeniu wyników do biura zgłosiła się załoga, która twierdziła że nie może mieć gorszego czasu przejazdu od poprzednika na PS bo ich "doszli" na próbie. Zaczyna się sprawdzanie protokołów, kart, wzywanie sędziów itp. Cała procedura sprawdzająca trwa ok 1 godz. i pracuje przy tym pięciu sędziów. W papierach wszystko się zgadza. Po godzinie załoga "orientuje" się, że ma onboarda. Przynosi więc kamerę, wszyscy oglądają przejazd i czekają na moment "dojścia". I co? Okazuje się, że owszem załoga "doszła" poprzedników, ale na mecie STOP kiedy sędziowie wpisywali im czas do karty. I co? Pięć osób, godz. stracona, nerwy itp. Załoga po stwierdzeniu, że "hmm, trudno" poszła sączyć dalej browarek.
Takich sytuacji jest mnóstwo, więc musi być jakaś odpowiedzialność za tworzenie zamieszania.
Już dzisiaj pewne jest kilka rzeczy, które zostaną wprowadzone od następnej eliminacji. Do dyspozycji załóg oddany będzie nr telefonu i osoba wyznaczona do kontaktów z nimi. Będzie nie tylko odpowiadała za informowanie zawodników o przebiegu rajdu, ale też powie gdzie z jakim problemem załoga powinna się udać (czy do dyrektora, czy do ZSS itp.). Nie będzie to osoba, która odpowie na pytania typu "Dlaczego mam karę i za co?", bo od tego jest ZSS i komisja obliczeń, ale skieruje do odpowiedniej osoby, która takiej informacji udzieli. Natomiast wszelkie informacje organizacyjne Dodatkowo na każdym PKCu będą znajdować się po dwa zegary sterowane radiowo (jeden na żółtej tablicy, drugi na czerwonej). Ma to ułatwić załogom kontrolę czasu wjazdu do strefy i momentu oddania karty sędziemu.
Jak widzisz nie jest tak, że nie wyciąga się wniosków. Każda sugestia jest analizowana. Niestety jeśli chodzi o takie rzeczy jak protesty techniczne itp. to tutaj sami zawodnicy też muszą wykazać się większą odwagą. Oby tylko nie skończyło się to tym, że każdy na każdego będzie protestował, bo przecież nie o to chodzi.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Kolego.
Jest nie dopuszczalne i organizator doskonale dobrze wie o które załogi chodzi bo ta sytuacja trwa już drugi sezon. W zeszłym roku ta sama sytuacja.
Nie trzeba być specjalistą żeby wiedzieć że Patrol na coiloverach nie występował, Pajero II na 3 amortyzatorach a ślusarsko wykonane mocowania pod wyższe amory w jeepie też można wyłuskać. TYLKO TRZEBA CHCIEĆ.
Było wyraźnie w regulaminie napisane, że deklarowana w zgłoszeniu przynależność do klas będzie weryfikowana podczas Badania Kontrolnego. A nie była. Pytanie DLACZEGO???
O ile PZM zna się na Bezpieczeństwie o tyle budowy aut terenowych nie zna. Poza tym BK wykonywane są przez mechaników Darka (organizatora).
Na to wychodzi że samochodem klasy T1 można wystartować w klasie seryjnej i nic nikomu do tego. Bo zadeklaruję zgłoszenie do tej klasy a badanie techniczne przejdę bez bólu bo samochód posiada paszport.
Sukcesu nie wróżę z takim olewającym podejściem organizatorów.
Jest nie dopuszczalne i organizator doskonale dobrze wie o które załogi chodzi bo ta sytuacja trwa już drugi sezon. W zeszłym roku ta sama sytuacja.
Nie trzeba być specjalistą żeby wiedzieć że Patrol na coiloverach nie występował, Pajero II na 3 amortyzatorach a ślusarsko wykonane mocowania pod wyższe amory w jeepie też można wyłuskać. TYLKO TRZEBA CHCIEĆ.
Było wyraźnie w regulaminie napisane, że deklarowana w zgłoszeniu przynależność do klas będzie weryfikowana podczas Badania Kontrolnego. A nie była. Pytanie DLACZEGO???
O ile PZM zna się na Bezpieczeństwie o tyle budowy aut terenowych nie zna. Poza tym BK wykonywane są przez mechaników Darka (organizatora).
Na to wychodzi że samochodem klasy T1 można wystartować w klasie seryjnej i nic nikomu do tego. Bo zadeklaruję zgłoszenie do tej klasy a badanie techniczne przejdę bez bólu bo samochód posiada paszport.
Sukcesu nie wróżę z takim olewającym podejściem organizatorów.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Mi impreza sie podobala, a jak wiadomo przyczepic sie mozna do wszystkiego.
Zauwazylem dwa minusy:
- zegary - jak juz bawimy sie w pzm ( co wcale nie jest zle , bo byl porzadek ) to powinny byc porzadne (widoczne ) i zsynchronizowane ( zdarzaly sie sytuacje ze byly rozbieznosci ) . Zegar powinien byc cyfrowy, widoczny
- sciganie w niedziele - wg mnie jest to bez sensu- impreza jest krotka ( ale tresciwa ) wiec mozna by zrobic wszystkie oesy w sobote ( niedzielne sa troche na sile ). Wydluza to nieobecnosc w domach ( zona , dzieci te klimaty ....
) oraz np. koszty noclegu itd.
Ciezko mi sie wypowiadac co do przynaleznosc w klasach oraz BK , bo u nas w quadach latwo rozroznic quada 2x4 a 4x4
Mysle ze gdybysmy w off-roadzie wprowadzilibysmy tak restrykcyjne podejscie do BK to wszyscy musieliby sie scigac w klasach "open ".
Organizatorzy pomagali na kazdym kroku , przyjechalismy w nocy, moglismy zrobic BK , moglismy pojechac rano na objazd trasy, ogolnie nie bylo problemow z niczym.
Troche malo kilometrow oesowych , ale trasa byla tresciwa wiec sie najezdzilismy.
Jezeli bedziemy mieli mozliwosc to napewno pojawimy sie na kolejnych rundach.
Zauwazylem dwa minusy:
- zegary - jak juz bawimy sie w pzm ( co wcale nie jest zle , bo byl porzadek ) to powinny byc porzadne (widoczne ) i zsynchronizowane ( zdarzaly sie sytuacje ze byly rozbieznosci ) . Zegar powinien byc cyfrowy, widoczny
- sciganie w niedziele - wg mnie jest to bez sensu- impreza jest krotka ( ale tresciwa ) wiec mozna by zrobic wszystkie oesy w sobote ( niedzielne sa troche na sile ). Wydluza to nieobecnosc w domach ( zona , dzieci te klimaty ....

Ciezko mi sie wypowiadac co do przynaleznosc w klasach oraz BK , bo u nas w quadach latwo rozroznic quada 2x4 a 4x4

Organizatorzy pomagali na kazdym kroku , przyjechalismy w nocy, moglismy zrobic BK , moglismy pojechac rano na objazd trasy, ogolnie nie bylo problemow z niczym.
Troche malo kilometrow oesowych , ale trasa byla tresciwa wiec sie najezdzilismy.
Jezeli bedziemy mieli mozliwosc to napewno pojawimy sie na kolejnych rundach.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
bylem coprawda tylko pooglądac.. i niwnikam w sprwy organizacyjne. natomiast mnie sie osobiscie trasa srednio podobała.. calą oską przejechalem...
Tarpan 4x4 v6 2.9
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Polonez 2.0Turbo
Syrena 1.0 pyr pyr
wigry 2
MB CLK K
punto1 (4x4 in progress)
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Trzeba było spróbować wykręcić dobry czas 

Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Drodzy Zawodnicy,
Mamy przyjemność poinformować, że w porozumieniu z Polskim Związkiem Motorowym, przy ogromnym udziale Pana Arkadiusza Sąsary, udało nam się wypracować regulamin, który mamy nadzieję, spełni Wasze oczekiwania. Najważniejsze zmiany w regulaminie to:
- prawo jazdy musi posiadać kierowca, pilot niekoniecznie
- pilot musi mieć ukończone 18 lat
- wyłącznik główny prądu nie obowiązkowy
- siatki w oknach nie obowiązkowe
- zapinki maski są nieobowiązkowe
- zmieniło się nazewnictwo klas, punktacja z pierwszej eliminacji jest zachowana
- wprowadzono klasę turystyczną T3 dla samochodów seryjnych bez żadnych modyfikacji (nie dotyczy wyposażenia bezpieczeństwa)
Wsłuchując się w wasze głosy po I eliminacji już w Borzęcinie oddamy do dyspozycji załóg specjalny nr telefonu pod którym dyżur pełniła będzie osoba wyznaczona do kontaktów z Wami. Będzie nie tylko odpowiadała za informowanie zawodników o przebiegu rajdu, ale też powie gdzie z jakim problemem załoga powinna się udać. Nie będzie to ktoś, kto odpowie na pytania typu "Dlaczego mam karę i za co?", ale skieruje Was do odpowiednich osób, które takiej informacji udzielą. Uzyskacie u niej natomiast wszelkie informacje organizacyjne.
Dodatkowo na każdym PKCu będą znajdować się po dwa zegary sterowane radiowo (jeden na żółtej tablicy, drugi na czerwonej). Ma to ułatwić załogom kontrolę czasu wjazdu do strefy i momentu oddania karty sędziemu.
Nowy regulamin dostępny jest na stronie rajdyrmfmaxxx.pl.
Mając na uwadze powstałe kłopoty i związane z nimi zamieszanie postanowiliśmy wydłużyć I Termin zgłoszeń do czwartku 22 maja 2014. Zgłaszając się w tym terminie nie zapłacicie wyższego wpisowego.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do Waszej dyspozycji.
Mamy przyjemność poinformować, że w porozumieniu z Polskim Związkiem Motorowym, przy ogromnym udziale Pana Arkadiusza Sąsary, udało nam się wypracować regulamin, który mamy nadzieję, spełni Wasze oczekiwania. Najważniejsze zmiany w regulaminie to:
- prawo jazdy musi posiadać kierowca, pilot niekoniecznie
- pilot musi mieć ukończone 18 lat
- wyłącznik główny prądu nie obowiązkowy
- siatki w oknach nie obowiązkowe
- zapinki maski są nieobowiązkowe
- zmieniło się nazewnictwo klas, punktacja z pierwszej eliminacji jest zachowana
- wprowadzono klasę turystyczną T3 dla samochodów seryjnych bez żadnych modyfikacji (nie dotyczy wyposażenia bezpieczeństwa)
Wsłuchując się w wasze głosy po I eliminacji już w Borzęcinie oddamy do dyspozycji załóg specjalny nr telefonu pod którym dyżur pełniła będzie osoba wyznaczona do kontaktów z Wami. Będzie nie tylko odpowiadała za informowanie zawodników o przebiegu rajdu, ale też powie gdzie z jakim problemem załoga powinna się udać. Nie będzie to ktoś, kto odpowie na pytania typu "Dlaczego mam karę i za co?", ale skieruje Was do odpowiednich osób, które takiej informacji udzielą. Uzyskacie u niej natomiast wszelkie informacje organizacyjne.
Dodatkowo na każdym PKCu będą znajdować się po dwa zegary sterowane radiowo (jeden na żółtej tablicy, drugi na czerwonej). Ma to ułatwić załogom kontrolę czasu wjazdu do strefy i momentu oddania karty sędziemu.
Nowy regulamin dostępny jest na stronie rajdyrmfmaxxx.pl.
Mając na uwadze powstałe kłopoty i związane z nimi zamieszanie postanowiliśmy wydłużyć I Termin zgłoszeń do czwartku 22 maja 2014. Zgłaszając się w tym terminie nie zapłacicie wyższego wpisowego.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do Waszej dyspozycji.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
byliśmy, pojeździliśmy! Mnie tam się osobiście podobało! Łąka jak zwykle szybka...i dostarczająca niesamowitych wrażeń jak się ściąga obie opony z felgi na raz! Drugi oes jeszcze lepszy! Urozmaicony teren, dało się pojeździć. Wszystko o czasie i sprawnie przeprowdzone. Fajny pomysł z losowaniem nagród
Jedyne co wg mnie powinno być poprawione to na bazie jakiś kosz. Bo każdy sobie zbierał śmieci własnym sumptem, ale fajnie by było jakby był jakiś jeden większy coby to wyrzucić, albo jakieś mniejsze ogólnodostępne.

Jedyne co wg mnie powinno być poprawione to na bazie jakiś kosz. Bo każdy sobie zbierał śmieci własnym sumptem, ale fajnie by było jakby był jakiś jeden większy coby to wyrzucić, albo jakieś mniejsze ogólnodostępne.
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
było super trochę grzało ale na to wpływu nie ma , Madzia gratulacje za zajęcie 3 miejsca mimo przygód , zaczyna mnie to znowu wciągać po prawie 2 latach przerwy .
Re: RMF MAXXX RALLY 2014
dzięki Piotrek i wzajemnie! Takim niepozornym klimatyzowanym autkiem
To fajnie, że znowu sprawia to radość...mam nadzieję, że zobaczymy się w Mielcu 


Re: RMF MAXXX RALLY 2014
Laweta naszykowana, z wozem gorzej
ale się go do południa poskłada i hajda na wołomontowicze 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość