Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » ndz cze 01, 2008 8:11 pm
A mosty patrola, to jak mocne silniki wytrzymają?
-
zmota
- jestem tu nowy...

- Posty: 50
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm
Post
autor: zmota » ndz cze 01, 2008 8:17 pm
skrzynia i mosty są orginalne i nic się nie dzieje
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » ndz cze 01, 2008 8:59 pm
avatar1000 pisze:W sprawie przeszczepu odezwij sie do Gamerc Garage w Lublinie..z tego co wiem maja juz taki na koncie i jest udany

) tel. (81)4441116
wiem, wszystko kwestia przygotowania

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » ndz cze 01, 2008 9:51 pm
@zmota, gdzie można oblookać Twój pojazd? Jeździsz na jakieś zloty?
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » wt cze 03, 2008 9:21 pm
zmota pisze:skrzynia i mosty są orginalne i nic się nie dzieje
Jezeli to nie tajemnica handlowa to powiedz czy:
1 zostawiles oryginalna pompe wspomagania BMW + przekladnia patrol ?
2 co z oryginalnym mocowaniem altka, napinaczami paska i rolkami?
3 jak daleko udalo sie odsunac silnik od grodzi?
4 co ze sprzeglem?

:D:D:D
Pozdrawiam
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.
-
alo
- jestem tu nowy...

- Posty: 75
- Rejestracja: pn paź 02, 2006 11:41 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: alo » pn cze 09, 2008 8:22 pm
@zmota sprawdzałeś czy ten M60 robi zamoczony w bajorku po szyje??

AP
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » wt cze 10, 2008 7:47 am
alo pisze:@zmota sprawdzałeś czy ten M60 robi zamoczony w bajorku po szyje??

Ja moze odpowiem, robi.
brak jest przewodow WN i jakichkolwiek rozdzielaczy.
Cewki zamontowane sa na swiecach i schowane pod deklami.
No oczywiscie sterownik silnika musi byc gdzies umieszczony w srodku auta albo innym mniej zamakajacym miejscu.
A jeszcze jedno, rozrzad jest lancuchach wiec gnoj nie leci na rolki i pasek jak np. w RD28T
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.
-
tiger

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tiger » wt cze 10, 2008 8:18 am
Patent w bmw z osobnymi cewkami jest rewelacyjny. Cewki jak nachodza na swiece maja taka gume ze nie wydaje mi sie zeby woda sie tam dostala.
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » wt cze 10, 2008 8:16 pm
A waga tego silnika w porównaniu do 2,8td?
-
zmota
- jestem tu nowy...

- Posty: 50
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm
Post
autor: zmota » wt cze 10, 2008 8:59 pm
prawie 100 kg mniej jak 2.8 bo cały alu
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » śr cze 11, 2008 11:36 am
super, dobra alternatywa w stosunku do jeepa 4,7 bo mocniejszy, a jeszcze nie za mocny jak hemi.
@zmota, zgodnie z umową dzwonię za niedługo w celu wizji lokalnej.
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » śr cze 11, 2008 2:36 pm
zmota pisze:prawie 100 kg mniej jak 2.8 bo cały alu
masz schemat podłączeń ECU tego silnika? masz 4,0 czy 4,4?
jakie sprzegło i skrzynia?
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » śr cze 11, 2008 5:17 pm
A i jeszcze jedno, jakie spalanie trasa/teren/ciężki teren? I przy jakich oponach?
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » śr cze 11, 2008 5:46 pm
od tego BMdablju to już bym wolał 4,2 od Audi
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
zmota
- jestem tu nowy...

- Posty: 50
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm
Post
autor: zmota » śr cze 11, 2008 8:44 pm
audi nie lubi wody a bmw lubi a silnik mam 4.0 V8 BMW M60 286KM
-
zmota
- jestem tu nowy...

- Posty: 50
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm
Post
autor: zmota » śr cze 11, 2008 8:49 pm
skrzynia GR sprzęgło gr wzmocnione podwojny docisk
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr cze 11, 2008 9:08 pm
pilmar pisze:zmota pisze:prawie 100 kg mniej jak 2.8 bo cały alu
masz schemat podłączeń ECU tego silnika? masz 4,0 czy 4,4?
jakie sprzegło i skrzynia?
schemat połączeń mam:)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » śr cze 11, 2008 9:14 pm
o widzisz,
a myślałem że to tajemnica RMPST
podzielisz się ?
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » śr cze 11, 2008 9:41 pm
zmota pisze:audi nie lubi wody a bmw lubi a silnik mam 4.0 V8 BMW M60 286KM
zdarzało się słyszeć opinie ze bmw wody nie lubi i sie głowice grzeją, ale to to tylko słyszałem doświadczenia w temacie nie mam

Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » pt cze 13, 2008 8:04 pm
CrOOchy pisze:zmota pisze:audi nie lubi wody a bmw lubi a silnik mam 4.0 V8 BMW M60 286KM
zdarzało się słyszeć opinie ze bmw wody nie lubi i sie głowice grzeją, ale to to tylko słyszałem doświadczenia w temacie nie mam

Ten silnik podczas pracy ogólnie wydziela straszne ilosci ciepla - takie moje prywatne organoleptyczne wrazenie.
A co do glowic ... prosze Cie, w porownaniu do RD28T to prawie bez wody można by jezdzic
Andrzej.
Patrol Y60 V8 long 1990r.
-
alo
- jestem tu nowy...

- Posty: 75
- Rejestracja: pn paź 02, 2006 11:41 am
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: alo » sob cze 14, 2008 10:26 pm
Ten silnik podczas pracy ogólnie wydziela straszne ilosci ciepla - takie moje prywatne organoleptyczne wrazenie.
Te silniki lubią ciepełko, dla przykładu podczas normalnej eksploatacji płyn w chłodnicy ma około 105-107 stopni także solidny wentylatorek to podstawa
Zaobserwowane w M62 (4.4L) ale to praktycznie to samo co M60 tylko +40Nm
AP
-
busz

- Posty: 737
- Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: busz » ndz cze 15, 2008 12:56 pm
Jest kto w stanie podać przybliżone spalanie silnika bmw v8 w patrolu?
-
Grzywacki

- Posty: 448
- Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice
Post
autor: Grzywacki » ndz cze 15, 2008 2:48 pm
Spalanie okolo 20, z tym ze raczej w gore. W terenie wiadomo... jakies 60l na dzien
A M62 tylko na pierwszy rzut oka jest taki jak M60,
inny rozrzad - M62 ma 1 lancuch
zdaje sie ze M62 ma e-gaz ale pewien nie jestem,
w tym modelu praktycznie wyeliminowano telepawke na wolnych obrotach.
A.
Patrol Y60 V8 long 1990r.
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » ndz cze 15, 2008 4:49 pm
pilmar pisze:o widzisz,
a myślałem że to tajemnica RMPST
podzielisz się ?
podzielę się jak nauczę się robić zrzut z ekranu:)21
bo tak to ni huhu...,

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » ndz cze 15, 2008 4:56 pm
piotr oskwarek pisze:pilmar pisze:o widzisz,
a myślałem że to tajemnica RMPST
podzielisz się ?
podzielę się jak nauczę się robić zrzut z ekranu:)21
bo tak to ni huhu...,

To proste.
Dusisz klawisz PrintScrn, później otwierasz painta i robisz ctrl+V. Zapisujesz jako jpg i ładujesz na serwerek a potem wystawiasz na forum

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości