silnik 4,7 z jeepa zamiast GR 2,8 td

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » ndz cze 01, 2008 8:11 pm

A mosty patrola, to jak mocne silniki wytrzymają?

zmota
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm

Post autor: zmota » ndz cze 01, 2008 8:17 pm

skrzynia i mosty są orginalne i nic się nie dzieje

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » ndz cze 01, 2008 8:59 pm

avatar1000 pisze:W sprawie przeszczepu odezwij sie do Gamerc Garage w Lublinie..z tego co wiem maja juz taki na koncie i jest udany :)) tel. (81)4441116
wiem, wszystko kwestia przygotowania :)2
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » ndz cze 01, 2008 9:51 pm

@zmota, gdzie można oblookać Twój pojazd? Jeździsz na jakieś zloty?

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » wt cze 03, 2008 9:21 pm

zmota pisze:skrzynia i mosty są orginalne i nic się nie dzieje
Jezeli to nie tajemnica handlowa to powiedz czy:

1 zostawiles oryginalna pompe wspomagania BMW + przekladnia patrol ?
2 co z oryginalnym mocowaniem altka, napinaczami paska i rolkami?
3 jak daleko udalo sie odsunac silnik od grodzi?
4 co ze sprzeglem?
:D:D:D:D

Pozdrawiam
Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
alo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: pn paź 02, 2006 11:41 am
Lokalizacja: Wawa

Post autor: alo » pn cze 09, 2008 8:22 pm

@zmota sprawdzałeś czy ten M60 robi zamoczony w bajorku po szyje?? :D
AP

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » wt cze 10, 2008 7:47 am

alo pisze:@zmota sprawdzałeś czy ten M60 robi zamoczony w bajorku po szyje?? :D
Ja moze odpowiem, robi.
brak jest przewodow WN i jakichkolwiek rozdzielaczy.
Cewki zamontowane sa na swiecach i schowane pod deklami.
No oczywiscie sterownik silnika musi byc gdzies umieszczony w srodku auta albo innym mniej zamakajacym miejscu.

A jeszcze jedno, rozrzad jest lancuchach wiec gnoj nie leci na rolki i pasek jak np. w RD28T

Andrzej
Patrol Y60 V8 long 1990r.

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » wt cze 10, 2008 8:18 am

Patent w bmw z osobnymi cewkami jest rewelacyjny. Cewki jak nachodza na swiece maja taka gume ze nie wydaje mi sie zeby woda sie tam dostala.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » wt cze 10, 2008 8:16 pm

A waga tego silnika w porównaniu do 2,8td?

zmota
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm

Post autor: zmota » wt cze 10, 2008 8:59 pm

prawie 100 kg mniej jak 2.8 bo cały alu

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr cze 11, 2008 11:36 am

super, dobra alternatywa w stosunku do jeepa 4,7 bo mocniejszy, a jeszcze nie za mocny jak hemi.

@zmota, zgodnie z umową dzwonię za niedługo w celu wizji lokalnej.

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » śr cze 11, 2008 2:36 pm

zmota pisze:prawie 100 kg mniej jak 2.8 bo cały alu
masz schemat podłączeń ECU tego silnika? masz 4,0 czy 4,4?
jakie sprzegło i skrzynia?

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » śr cze 11, 2008 5:17 pm

A i jeszcze jedno, jakie spalanie trasa/teren/ciężki teren? I przy jakich oponach?

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » śr cze 11, 2008 5:46 pm

od tego BMdablju to już bym wolał 4,2 od Audi
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

zmota
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm

Post autor: zmota » śr cze 11, 2008 8:44 pm

audi nie lubi wody a bmw lubi a silnik mam 4.0 V8 BMW M60 286KM

zmota
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 7:50 pm

Post autor: zmota » śr cze 11, 2008 8:49 pm

skrzynia GR sprzęgło gr wzmocnione podwojny docisk

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr cze 11, 2008 9:08 pm

pilmar pisze:
zmota pisze:prawie 100 kg mniej jak 2.8 bo cały alu
masz schemat podłączeń ECU tego silnika? masz 4,0 czy 4,4?
jakie sprzegło i skrzynia?

schemat połączeń mam:)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » śr cze 11, 2008 9:14 pm

o widzisz,
a myślałem że to tajemnica RMPST
podzielisz się ?

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » śr cze 11, 2008 9:41 pm

zmota pisze:audi nie lubi wody a bmw lubi a silnik mam 4.0 V8 BMW M60 286KM
zdarzało się słyszeć opinie ze bmw wody nie lubi i sie głowice grzeją, ale to to tylko słyszałem doświadczenia w temacie nie mam :roll:
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » pt cze 13, 2008 8:04 pm

CrOOchy pisze:
zmota pisze:audi nie lubi wody a bmw lubi a silnik mam 4.0 V8 BMW M60 286KM
zdarzało się słyszeć opinie ze bmw wody nie lubi i sie głowice grzeją, ale to to tylko słyszałem doświadczenia w temacie nie mam :roll:
Ten silnik podczas pracy ogólnie wydziela straszne ilosci ciepla - takie moje prywatne organoleptyczne wrazenie.
A co do glowic ... prosze Cie, w porownaniu do RD28T to prawie bez wody można by jezdzic ;)

Andrzej.
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
alo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: pn paź 02, 2006 11:41 am
Lokalizacja: Wawa

Post autor: alo » sob cze 14, 2008 10:26 pm

Ten silnik podczas pracy ogólnie wydziela straszne ilosci ciepla - takie moje prywatne organoleptyczne wrazenie.

:)2
Te silniki lubią ciepełko, dla przykładu podczas normalnej eksploatacji płyn w chłodnicy ma około 105-107 stopni także solidny wentylatorek to podstawa 8)
Zaobserwowane w M62 (4.4L) ale to praktycznie to samo co M60 tylko +40Nm
AP

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: busz » ndz cze 15, 2008 12:56 pm

Jest kto w stanie podać przybliżone spalanie silnika bmw v8 w patrolu?

Awatar użytkownika
Grzywacki
Posty: 448
Rejestracja: śr lis 12, 2003 3:12 pm
Lokalizacja: Warszawa - Poznań - Gliwice

Post autor: Grzywacki » ndz cze 15, 2008 2:48 pm

Spalanie okolo 20, z tym ze raczej w gore. W terenie wiadomo... jakies 60l na dzien :)
A M62 tylko na pierwszy rzut oka jest taki jak M60,
inny rozrzad - M62 ma 1 lancuch
zdaje sie ze M62 ma e-gaz ale pewien nie jestem,
w tym modelu praktycznie wyeliminowano telepawke na wolnych obrotach.

A.
Patrol Y60 V8 long 1990r.

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » ndz cze 15, 2008 4:49 pm

pilmar pisze:o widzisz,
a myślałem że to tajemnica RMPST
podzielisz się ?
podzielę się jak nauczę się robić zrzut z ekranu:)21
bo tak to ni huhu...,
:wink:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » ndz cze 15, 2008 4:56 pm

piotr oskwarek pisze:
pilmar pisze:o widzisz,
a myślałem że to tajemnica RMPST
podzielisz się ?
podzielę się jak nauczę się robić zrzut z ekranu:)21
bo tak to ni huhu...,
:wink:
To proste.
Dusisz klawisz PrintScrn, później otwierasz painta i robisz ctrl+V. Zapisujesz jako jpg i ładujesz na serwerek a potem wystawiasz na forum :)23
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości