Komandorka

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
bogi72
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw paź 17, 2002 8:04 am
Lokalizacja: Toruń

Komandorka

Post autor: bogi72 » czw gru 05, 2002 3:46 am

hej słuchajcie , znalazłem na allegro fajną komandorkę, możecie mi powiedzieć , czym technicznie oprócz drzwi i siedzeń z tyłu różni się to od krótkiego gaza? czy więcej problemów czy same zalety?
Bogi
RZEŻBA4x4 TORUŃ

UAZ 469b - powered by Andoria
www.rzezba4x4.torun.pl

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » czw gru 05, 2002 9:26 am

OPRÓCZ DRZWI TYLNYCH SIEDZEŃ I TEGO ZE PLANDEKA WYGLADA I SKŁADA SIE INACZEJ NIE MA ZADNEJ NAJMNIEJSZEJ RÓZNICY JEST TO TAK SAMO ZAJEBISTY SAMOCHÓD ALE LEPIEJ PRZERABIA SIE NORMALNĄ WERSJE GAZA.

Zapala
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:41 am
Lokalizacja: Sosnowiec (Śląskie)

Post autor: Zapala » czw gru 05, 2002 10:49 am

A zbiornik paliwa ???

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » czw gru 05, 2002 4:43 pm

JESLI CZEPIAMY SIE SZCZEGUŁÓW TO JESZCZE WARTO NADMIENIC ZE KOMANDORKA JEST O 10 KG CIĘZSZA MA O 50KG WIEKSZY NACISK NA TYLNĄ OŚ I I O 40 KG MNIEJSZY NA PRZEDNIĄ :lol:

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » czw gru 05, 2002 4:45 pm

A CO DO ZBIORNIKÓW PALIWA TO KOMANDORKA MA JEDEN 60L A GAZ 69M MA 2 ZBIORNIKI 27L I 48 L

balbina
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: balbina » pt gru 20, 2002 1:29 am

witam po przerwie :)
No nie wiem, czy mnie tu jeszcze ktos pamieta, takie zmiany na forum...
wszystko inaczej, starych tematów znależć nie mogę...
Ale nic to :)
Komandorka jest najlepsza ;)
Spiesze donieść, że nasza dalej w czasie rekonstrukcji ale do wiosny może sie udać. Rama już pospawana (nawet nie było tak żle) Wszystko juz wypiaskowane i pomalowane, nawet częściowo złozone.
Tylko ten drobiazg ;) - nadal nie ma silnika :o Ale się rozglądamy.

Ano właśnie - jesteśmy na etapie amortyzatorów - jakie ?
No jakie? :)5 :roll:

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » sob gru 21, 2002 9:10 am

najtaniej to teleskopowe od lublina i trzeba wtedy mocowania zmienic
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » sob gru 21, 2002 3:28 pm

proponuje od uaza nie od lublina

balbina
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: balbina » sob gru 21, 2002 11:07 pm

tez tak myślelismy żeby od uaza
Zapytałam, bo może inne są lepsze?
:-? :)5

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » ndz gru 22, 2002 3:20 am

od stara z serji 7 - gaz wyzszy amorki wybieraja super -tak mi powiedziano
ja juz je zakupiłem jak od lublina lub od uaza to daj po 2 na koło - zapomnisz o problemach.

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz gru 22, 2002 4:51 pm

qwinto pisze:od stara z serji 7 - gaz wyzszy amorki wybieraja super -tak mi powiedziano
ja juz je zakupiłem jak od lublina lub od uaza to daj po 2 na koło - zapomnisz o problemach.

jezeli nie jezdzisz bardzo ekstremalnie to 2 amorki na kolo są głupotą przy dodaniu do resorów 2 piór i podkładki i z jednym amorkiem na kolo mozna zapieprzać 80 na godzine po takich dziurach ze auto wyskakuje w powietrze i nic sie nie dzieje.Amortyzatory od uaza są wystarczające mocne

balbina
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: balbina » ndz gru 22, 2002 4:56 pm

dodalismy do resorów jedno pióro, mam nadziję, że bezie ok.
Od stara 7 ? Hmm, pomyslimy

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » ndz gru 22, 2002 5:08 pm

zalezy jeszcze które pióro ale powinno byc ok jezeli na orginalnych resorach gazik tez jezdził i to bez problemów :wink: :)2

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » ndz gru 22, 2002 5:59 pm

CLIMBER pisze:
qwinto pisze:od stara z serji 7 - gaz wyzszy amorki wybieraja super -tak mi powiedziano
ja juz je zakupiłem jak od lublina lub od uaza to daj po 2 na koło - zapomnisz o problemach.

jezeli nie jezdzisz bardzo ekstremalnie...
nie zgodze sie z tobą ale nie dlatego ze nie masz racji a dlatego ze ja mam inną filozofie :)21 - zrobic raz i zapomniec- jak sie da :)22 :)23

balbina
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: balbina » ndz gru 22, 2002 11:40 pm

to znaczy jaka w tym przypadku ?
co proponujesz jako rozwiązanie ?

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pn gru 23, 2002 12:31 am

ja uwazam ze swietnym rozwiazanien jest dodanie piór ja mam dodane tylko z tyłu 2 piora i podkładke z przodu nie bo z przodu mam silnik duzo duzo lzejszy niz orginał(nie ma jak lekkie stopy)i po jednym amorku sprawuje sie swietnie nawet na wielkich dziurach ale dospawanie jeszcze jednego amorka to nie problem popróbujcie jak dla was bedzie najlepiej

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » pn gru 23, 2002 3:29 pm

ja uwazam inaczej - mianowicie
dodanie piór- ok -silnik ze stopów lekkich to szit :)21 aby raz załozyc i zapomniec o amorkach - proponuje stara z serii700 lub lublinx2 na koło - jak bedziecie chcieli poskakać - no problem :)23 i ja wsziądzie kupa ludzi tysz sobie poradzi
......ale racje ma CLimber - od was zalezy do czego chcecie i jak chcecie exploatowac auto
ja napoczątku chciałem dac lublinx8 bo wiem jak to jezdzi i jak skacze(wooow) ale zasugerowano mi ze star lepiej sie sprawdza wiec padło na stara - ale wy mozecie zachowac orginał...
ps.ja mam wyzuty sumienia cały czas.....ze juz gazik bedzie mało orginalny
:)21

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » wt gru 24, 2002 12:03 am

qwinto pisze:ja uwazam inaczej - mianowicie
dodanie piór- ok -silnik ze stopów lekkich to szit :)21 aby raz załozyc i zapomniec o amorkach - proponuje stara z serii700 lub lublinx2 na koło - jak bedziecie chcieli poskakać - no problem :)23 i ja wsziądzie kupa ludzi tysz sobie poradzi
......ale racje ma CLimber - od was zalezy do czego chcecie i jak chcecie exploatowac auto
ja napoczątku chciałem dac lublinx8 bo wiem jak to jezdzi i jak skacze(wooow) ale zasugerowano mi ze star lepiej sie sprawdza wiec padło na stara - ale wy mozecie zachowac orginał...
ps.ja mam wyzuty sumienia cały czas.....ze juz gazik bedzie mało orginalny
:)21

jezeli uwazasz ze silnik z zachodniego samochodu zrobiony z lekkich stopów to shit to wytłumacz mi dlaczego zaden gazik na uazowołdze ruszająć równolegle na swiatłach zostaje momentalnie w tyle?

balbina
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: balbina » wt gru 24, 2002 4:36 am

Chcemy uzywac go głównie w terenie. Żadne tam starty na światłach nas nie interesują. Ma byc niezawodny. Teren będzie trudny bo głównie góry.
Silnika też jeszcze nie mamy i tu jestesmy otwarci na wszelkie propozycje ;) Widziałam gazika z silnimkiem japońca, ropniaczek i radził sobie swietnie. Duzo było podobno z tym przeróbek, chociaż silnik mały i wszedł bez problemów, ale facet zmienił tez naped.i większość bebechów. Bardzo fajna rzecz ale raczej nie na naszą kieszeń. Nie mamy raczej amby na punkie oryginalnosci - tzn. ma wyglądać na oryginał ale co tam w środku siedzi to inna bajka :)
Te amorki od stara to chyba będzie to. Dzieki :)

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt gru 24, 2002 7:24 am

A ja bym jako amory zaproponowal Bilsteiny....
Krosno drogie, monroły syfne, a Bilsteiny ( te zolte ) sa naprawde rewelacyjne-zapodalem do swojego bzyka i jest git.

Al

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » wt gru 24, 2002 4:13 pm

CLIMBER pisze:
qwinto pisze:ja uwazam inaczej -:)21

jezeli uwazasz ze silnik z zachodniego samochodu zrobiony z lekkich stopów to shit to wytłumacz mi dlaczego zaden gazik na uazowołdze ruszająć równolegle na swiatłach zostaje momentalnie w tyle?
z całym szcunkiem ale chyba ci coś piepszneło w instalacji .........gazem sie scigac na ulicy ??ooo k ó r w a - tego jeszcze nie grali :)21 -Giez 69 WRC albo Uaz WRC - hahahahaha - no nie osmieszaj sie chłopie....
buhahahahahaaaaa
przepraszam ale ja mówie o samochodzie terenowym - jak chcesz sie poscigac na ulicy to kup se honde crx i uderz jeszcze podtlenek azotu
kórwa 200 kon jak nic !!!!!
-ja mówie o inne bajce..........
.................
ALbert_N - chyba masz racje ale bilsztejny to inna cena ....ale powiem ci ze słyszałem ze niewiele przeskakują te starowskie...naprawde niewiele

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » wt gru 24, 2002 5:20 pm

qwinto pisze:
CLIMBER pisze:
qwinto pisze:ja uwazam inaczej -:)21

jezeli uwazasz ze silnik z zachodniego samochodu zrobiony z lekkich stopów to shit to wytłumacz mi dlaczego zaden gazik na uazowołdze ruszająć równolegle na swiatłach zostaje momentalnie w tyle?
z całym szcunkiem ale chyba ci coś piepszneło w instalacji .........gazem sie scigac na ulicy ??ooo k ó r w a - tego jeszcze nie grali :)21 -Giez 69 WRC albo Uaz WRC - hahahahaha - no nie osmieszaj sie chłopie....
buhahahahahaaaaa
przepraszam ale ja mówie o samochodzie terenowym - jak chcesz sie poscigac na ulicy to kup se honde crx i uderz jeszcze podtlenek azotu
kórwa 200 kon jak nic !!!!!
-ja mówie o inne bajce..........
.................
ALbert_N - chyba masz racje ale bilsztejny to inna cena ....ale powiem ci ze słyszałem ze niewiele przeskakują te starowskie...naprawde niewiele
to był tylko przykład na to ze nowoczesny silnik jest lepszy kolejne przykłady to mniejsza waga jest bardziej ekonomiczny ma wieksza moc i to ty sie nie osomieszaj bo moc i przyspieszenie przydają sie tez w terenie ja nie scigam sie gazikiem na ulicach uwazam ze to chore ale zle mnie zrozumiałes chciałem pokazać za na lzejszym nowoczesniejszym silnikiku gazik ma wielkiego kopa do niskich oczywiscie predkosci mimo ze samochód z którego pochodzi mój silnik osiągał na nim 220 km na godzine je zadko przekraczam 80 a w terenie mocny dynamiczny silnik to super sprawa jeszcze ekonomiczny i lzejszy

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 24, 2002 5:30 pm

nie zapominajcie, że uaz też ma silnik z lekkich stopów...

a co do ścigania się gzem po ulicy to niechętnie ale zgodze się z qwintem... :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » wt gru 24, 2002 7:39 pm

banan pisze:nie zapominajcie, że uaz też ma silnik z lekkich stopów...

a co do ścigania się gzem po ulicy to niechętnie ale zgodze się z qwintem... :)21 :)21 :)21

z ta ulicą był to tylko przykład podam inny jak musisz zaatakowac przeszkode z rozpedu a masz mało miejsca to wtedy liczy soe moc i przyspieszenie i to mi chodziło

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » wt gru 24, 2002 10:12 pm

małe sprostowanie....ja mówiąc ze alumińjowy to szit miałem na mysli bmw,ford,nissan toyota - poprostu auta które muszą być super zabezpieczone przed wjazdem w ciezki teren ....co do innych kwestji tysz sie nie zgodze....bo widziałem na lilku rajdach....a byłem na 9 ze niezawsze moc i przyspieszenie gwarantują wygraną .....zresztą tu na forum jest pare osób które moją teze popierają bo same uczestnicząc pokonały tródny odcinek technicznie....a nie potegą i rozpedem....
a co do tego przykładu....hehehe - troche niefortunny :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości