GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: Mroczny » pn paź 12, 2009 7:55 pm

iskra69 pisze:
Mroczny pisze:zapomniałes o hobbystycznym antyku (125p :)21 ), kilku motocyklach, jakims camperze (wersja budżet to przyczepa) no i auta zony
:)21
i starcza Ci oczywiście czasu aby każde z nich "użytkować zgodnie...........
:)21 .

eee nie, ja az tylu pojazdów nie mam
l

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » pn paź 12, 2009 8:04 pm

.... no i oczywiście nieśmiertelne Tico na gaz.

Właśnie taki mam plan :)2
Wcześniej jeszcze muszę wybudować ogromny garaż z małym domkiem obok.
A na razie zmienię te cholerne 35 na 33, żeby parch stał się troszkę bardziej uniwersalny.
A po mieście najlepsza jest Honda Africa Twin !!
I też na MT'kach !!
Nadaje się też na szybki wypad do Rumunii i polatanie po lasach.

Choć może lepiej jakiś Hornet na miasto, cross 400 do terenu, szlifierka do polatania na gumie, BMW GS na wyprawy i oczywiście HD na bulwary :roll:

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » pn paź 12, 2009 8:07 pm

Nie zapomniałem.Dodam tylko że do paru motocykli można dorzucić quada 4wd, quada typu 2wd , ze 2 sztuki sań motorowych i pare silniczków zaburtowych :)21
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » pn paź 12, 2009 8:10 pm

Mi tam się spodobał ostatnio vstrom 650 a jeszcze lepiej 1000...jako turystyk asfaltowy ale w lekkim szuterku też pojedzie.I na miasto też dobry tylko że w mieście którym mieszkam to na motorku sie krótko żyje...
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: ernil » pn paź 12, 2009 8:19 pm

V-strom chodzi jak stara sieczkarnia. Na miasto to 'nie bałdzo'.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » pn paź 12, 2009 8:50 pm

Chyba Twój gr chodzi jak stara sieczkarnia :)21
Vstromy duży i mały chodzą jak trzeba.Duży lepiej a jescze lepiej z comanderem.Jak dla mnie to zajebiście udane maszynki...
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » pn paź 12, 2009 10:46 pm

Eee tam vstorm - plastik udający enduro. Silnik od plastika, zawieszenie od plastika, dusza od plastika.
To jak Nissan X-Trail.
Cichutko, wygodnie, mało pali - jednym słowem do niczego.
Vitara 91 > Jeep XJ 97 > Patrol Y61 98
+ Honda Africa Twin.

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » pn paź 12, 2009 11:05 pm

V-strom to jeden z najlepszych motorków jaki wyprodukowali .Konkurencja? Varadero-no comments,BMW -kolesie gonili jeden gs drugi vstromem 1000 tak 170-180 i po jakimś dłuższym czasie BMW się zatarł.Tylko mi nie mów że Africa albo Transalp to są motory w teren.Albo Varadero czy GS czy nawet HP.A może Triumph Tiger jeszce do tego :)21
To są maszynki na asfalt wszystkie, a z nich wszystkich to jak dla mnie nie widzę konkurencji dla Suzuki.Osiągi,spalanie,niezawodność,podwozie .Śmiga się tym jak ścigantem tyle że wygoda...
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » pn paź 12, 2009 11:58 pm

Człowieku, co ty wygadujesz :o

http://www.africatwin.com.pl

I nie grzesz więcej :)11
Osiągi,spalanie,niezawodność,podwozie .Śmiga się tym jak ścigantem tyle że wygoda...
No przecież mówiłem X-Trail.
vstromem 1000 tak 170-180 i po jakimś dłuższym czasie BMW się zatarł
Patrol, XJ, Wrangler, Def, Samurai też by się pewnie zatarły (nawet z napisami na zewnątrz) a X-Trail, Rav4, czy Sedici dadzą radę.
Tylko mi nie mów że Africa albo Transalp to są motory w teren
Boszzz jedyny matko przenajśfiętsza !!

Proszę skończmy już temat motonogów.
Kolega mi ręce wykręcił i nie mogę więcej pisać.

Temat miał być o negatywnym wpływie 35 na użytkowanie parcha w trasie i mieście.
Ja decyzję podjąłem. Jak ktoś się na te balony chętny znajdzie, to sobie zapodam 33.
Vitara 91 > Jeep XJ 97 > Patrol Y61 98
+ Honda Africa Twin.

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » wt paź 13, 2009 9:19 am

Jeździłem Africą i Transalpem.Muły.Zawieszenia dokładnie jak xtrail.Wygląd tylko terenówek.Na asfalcie trudne. W teren sie przecież nie nadają , tak samo jak vstrom .I o co bijesz pianę?Weź Africę Twin i jedź w teren ,przecie to nie do terenu tylko do asfaltu :o
A tam gdzie takie motorki są dedykowane czyli ASFALT vstrom jest o wiele lepszy.Co z tej stronki o Africa Twinach wynika ? Że ludzie podróżują po asfalcie daleko.W terenie na pierwszym piasku i błotku wszystkie te duże podróżne enduro o kant dupy można potłuc.Droga przez męke :)3
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: Mroczny » wt paź 13, 2009 9:25 am

ale na szuterki czy mniej utwardzone drogi, przy dobrej oponie jest git. I do takiej turystyki służy.
Dla mnie jest inny test - motor ma być taki abym po samotnej glebie dał radę go podnieść. Niestety africa się nie mieści, zostaje klasa singli 650 i tej jestem wierny.

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » wt paź 13, 2009 9:39 am

Jasna sprawa rozumiem.Tylko te motorki są ciężkie ,podróżne endura służą dalszym podróżom po asfaltach czy trochę gorszych ale drogach.Singlem na autobahnie jest trochę ciężko :)21 . Szkoda go meczyć.Ok już sie nie mądrze,ale jak dla mnie różnica pomiędzy Africa i Vstromem jest znikoma terenowo.Po dobrej oponie terenowej po asfalcie szybko zostanie wspomnienie.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » wt paź 13, 2009 9:56 am

Ehhh szkoda gadać. Zrobiłem na Afri w Rumunii trasy, na których V-Strorm po prostu by się rozpadł.
Do tego kilka tysięcy kilometrów po asfalcie, na autostradach i miastach.
Różnice:
Ogromny skok zawieszenia, pancerna rama, silnik nie do zarżnięcia (moja ma 100 tys i chodzi jak zegarek). Możliwość załadowania 200 kg bagażu i zapitalania kilka set kilometrów po szutrach i kamieniach. Ludzie tym jeżdżą po całym świecie, po największych wyjebach.
Proszę Cię - nie porównuj Afri, czy Yamahy Super Tenere do plastików jak V-storm.
Polecam wspomniane forum.
Poczytaj o wyprawach i wypadach w teren.

Nie legitymuj się wiedzą z folderów reklamowych suzuki.

I jeszcze jedno Panowie Patrolowcy: do gigantów nie należę (lekko mówiąc), a Afrykę dźwigam bez problemu.
Afri tak samo "nie nadaje" się do terenu jak Patrol.

http://www.youtube.com/watch?v=9iwaFj7yHCE
http://www.youtube.com/watch?v=_Lrk1CfYvyE
Vitara 91 > Jeep XJ 97 > Patrol Y61 98
+ Honda Africa Twin.

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » wt paź 13, 2009 10:12 am

Rozumiem że jesteś przywiązany do marki Africa Twin , ja nie mam takich sentymentów .Pojeździłem w tym roku Vstromami.Jeździłem wcześniej Africą,Transalpem więcej i mówie że Vstrom to zajebisty motor.To co widać na filmach można wykonać prawie każdym motocyklem.Niekoniecznie terenowym.A do patrola to cieżko motor porównywać.Zależy w którym kierunku patrol pomotany :)21 bo może być jak 525exc albo jak Arica Twin :)21
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: Ba » wt paź 13, 2009 10:29 am

Ma ktoś Toyo ołpen kałntry MT 255/85r16 na gieerze 61? To jest około 34" cali podobno i całkiem wąskie to może dramatu na codzień nie będzie.
tel: 600298546

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: pyntront » wt paź 13, 2009 10:47 am

Bo Africa Twin jest jak Patrol. Za duża, za ciężka, mega pancerna, przestarzała technologicznie, do dupy na asfalcie, w teren za ciężka. Ale ma w sobie to coś, dzięki czemu fascynuje ludzi. I dlatego kupiłem sobie starą Afrykę :)21
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » wt paź 13, 2009 10:54 am

I dlatego kupiłem sobie starą Afrykę
:)2 :)2 :)2
Ostatnio zmieniony wt paź 13, 2009 11:01 am przez horn3t, łącznie zmieniany 1 raz.
Vitara 91 > Jeep XJ 97 > Patrol Y61 98
+ Honda Africa Twin.

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » wt paź 13, 2009 11:00 am

montero :)2 peace :)2
To przecież dyskusja o wyższości świąt....

każdy ma swoje preferencje.

Ja wolę Patrola niż X-traila i Afri zamiast V-storma.

Mimo,że dużo palą, są ciężkie, niewygodne, pancerne i stare.

Generalnie to ja jestem pokręcony, a nie Ty - więc wszem i wobec przyznaję Ci rację :)2

Jak ktoś ma jeszcze coś w temacie 35 do powiedzenia to chętnie poczytam :)21
Vitara 91 > Jeep XJ 97 > Patrol Y61 98
+ Honda Africa Twin.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: Mroczny » wt paź 13, 2009 1:52 pm

dźwigasz africę?
gratulejszyn

:)21

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: gebels » wt paź 13, 2009 2:22 pm

Mroczny karakonem nie jesteś i Africe nie dasz rady ?? znaczy nie dźwigniesz ??



no chyba że ci kręgosłup wysiadł od tego wygodnego plaskacza którego teraz posiadasz :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » wt paź 13, 2009 2:30 pm

dźwigam, ale tylko zaraz po wywrotce, w przypływie adrenaliny.
Jeszcze lepiej idzie kiedy w obecności loży szyderców.
Na spokojnie to mam problem, żeby ją na centralce postawić (mierzę 176 i 76 ważę).
No i ostatnio jak mi się wywróciła i ją szarpałem, to wylądowałem u kręglarza :)21
Vitara 91 > Jeep XJ 97 > Patrol Y61 98
+ Honda Africa Twin.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: Mroczny » wt paź 13, 2009 2:43 pm

przypominam, że motocykle terenowe mało kiedy upadają dogodnie
:)21

przeważnie w dół zbocza, między krzaczory itp

klr mnie poniewiera nieraz konkretenie

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8963
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: montero » wt paź 13, 2009 3:09 pm

Dobra Africa nie jest zła :)2 fakt , że to już legenda jest.W dobryn stanie to można przygarnąć :)21
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
horn3t
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 2:55 pm
Lokalizacja: Łomianki

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: horn3t » wt paź 13, 2009 8:22 pm

Z innej beczki tak jeszcze w temacie kółek od Parcha:
rozpędziłem dziś swój czołg do 100, 110, a na koniec 120 - co przyszło mu zadziwiająco łatwo (wcześniej nie przekraczałem 90).
Przy 100 ma blisko 2300 - 2400 obrotów, a przy 110 dochodzi do 2700. Przy 120 to już ponad 3000.
Wydaje mi się to trochę dziwne jak na diesla.
Czy to normalne dla Patrola ? W takim razie jakie obroty on ma na mniejszych kołach ? 3000 przy 110 ?

Gdzieś czytałem, jak ktoś leciał w trasie 140 km/h - przecież ten silnik ma pewnie przy tej prędkości ze 4500.
Przy takiej jeździe przez dłuższy czas (szczególnie w upale) ,to chyba nie dziwne, że diesel wybucha.

Z tego, co wyczytałem Parch ma najwyższy moment obrotowy coś między 2200, a 2800 obrotów.
Czy w takim razie przy normalnej jeździe (przyspieszaniu, czy w terenie) należy go trzymać w tych granicach ?
Vitara 91 > Jeep XJ 97 > Patrol Y61 98
+ Honda Africa Twin.

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: GR Y61 na 35' , a codzienne użytkowanie.

Post autor: ramzes » wt paź 13, 2009 8:32 pm

Z tego, co wyczytałem Parch ma najwyższy moment obrotowy coś między 2200, a 2800 obrotów.
Czy w takim razie przy normalnej jeździe (przyspieszaniu, czy w terenie) należy go trzymać w tych granicach ?


Powinno się ... powyżej 2800 już czuć że nie ma mocy przyspieszać ... taka chaakterystyka
wydłuża to znacznie czas w którym ewentualnie podskoczy czapka :)21 :)2
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości