perkins w uazie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » czw sty 13, 2005 11:35 am

reduktor przyda cie tylko wtedy gdy będziesz ciągnął za sobą płóg lub przyczepe ze 7 ton. Ale jak będziesz ciągną przyczepe to pamiętaj że ona ma swoją mase i może cie zaciągnąc tam gdzie niechcesz :D Ale o mosty sie nie bój perkinsem nic nie ukręcisz
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw sty 13, 2005 11:47 am

hekselw pisze:artur nie zgodze sie z tobą opowiadacie mity przeliczcie sobie obroty chociaż a nie opowiadacie mity ktoś kiedyś powiedział i wszyscy opowiadają jest różnica między benzyną i persiakiem ale zakres 1 bieg 20 km 2 bieg 40 km/h na 3 do 60i to przy dobrym momencie obrotowym i w terenie już 4 nie wrzucam rzadko kiedy 3 używam. A na piaszczystych podjazdach też rade daje. pozatym wy liczycie obroty silnika i przekładacie na obroty koła. Ale nie bierzecie pod uwage zmiany przełożen w dyfrach i dlatego na kołach obroty są porównywalne na mniejszych biegach. Różnica jest tylko w 4 biegu. Mam nadzieje że spotkam sie kiedyś z wami i będziemy mogli zweryfikować nasze wypowiedzi
Nie żadne mity bo skałda się tak że w naszym clubie mamy persiaka i poniekąt nic w terenie nie da sie nic zrobić A tylnego mosty nie ukręcisz ale od tych rgań tarcza żukowa i atak tależ długo nie żyją

PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lip 21, 2004 1:21 pm

Post autor: PP » czw sty 13, 2005 12:44 pm

do drgan jestem zwyczajny przedtem miałem disla tylko 1,6 z forda
ale drgał i robił wibracje gorzej niż perkins także co jakis czs musiałe sprawdzac i dokrecac łozysko wałka atak, natomiast sprzegło było od poloneza i za cholere nie chciało sie zużyc.

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » czw sty 13, 2005 4:09 pm

w uazie to miałeś?
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » czw sty 13, 2005 8:20 pm

ja tam w swoim miałem sprzegło oryginalne uazowe docisk plus tarcza, a jesli chodzi o dyfry to zmieniłem tylko wklady na te szybsze uazowe (8/37) i chodziło elegancko..nic sie nie rozlecialo... a jesli chodzi o ciaganie pługa to fakt był mocny, zapiołem za niego przyczepe 4.5 tony i bez problemu ciagnał :D
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lip 21, 2004 1:21 pm

Post autor: PP » pt sty 14, 2005 9:06 am

tak przyznaje sie miałem 1,6d w uazie i nie smiac sie na 215 wranglerach
jezdził do max 80km/h i był bardzo elastyczny oczywiscie w terenie od razu reduktor. tak że miał swoje zalety. niestety jaków 192 to on nie wytrzymał - zwolnił biedak do max 40 i to z górki, potem wyrwało uszczelke spod głowicy . stwierdziłem że nie ma co go reanimowac trafił sie perkins no i tyr tyr tyr .
dodam że 1,6 d jezdził w mim uazie 14 lat i jak ktos nie upala do mocnego terenu czy rajdów to polecam wcale nie jest dużo słabszy od merca 200 d (chociaż merca łatwij przerobic)

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt sty 14, 2005 9:53 am

hehe 1.6 D ja mialem 2.4 D z meska i po pierwszych jazdach go wyj....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

PP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lip 21, 2004 1:21 pm

Post autor: PP » pt sty 14, 2005 12:00 pm

WSADZIŁEM 2 SILNIKI OD TUPOLEWA SKRZYDŁA I FIUUUU

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » pn sty 17, 2005 7:04 pm

artur wytłumacz mi jakie wibracje przenoszą sie na tależ i wałek?
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn sty 17, 2005 7:19 pm

wibracje pochodza od elementu je generujacego, czyli od twojego perkinsa....
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
hekselw
Posty: 378
Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
Lokalizacja: lubin

Post autor: hekselw » pn sty 17, 2005 7:24 pm

wy chyba żartujecie sobie że wibracje z silnika przenoszą sie na dyferencjał mostu
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA !!

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pn sty 17, 2005 7:29 pm

tak zartujemy sobie.....
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

wojtak4
 
 
Posty: 108
Rejestracja: sob sie 30, 2003 8:48 pm
Lokalizacja: z Mazur

Post autor: wojtak4 » ndz sty 23, 2005 9:53 am

Perkinsem ukrecisz !! Ja juz raz półoś ukrecilem ale to bylo nie umiejętne !! Na asfalcie z jedynki (zawsze z 2 idzie, a nawet 3) cala rura i zryw i tylko lekko go szarplo.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt sty 25, 2005 7:46 am

hekselw pisze:artur wytłumacz mi jakie wibracje przenoszą sie na tależ i wałek?

Każdy diesel ma mocniejsze tłumik drgań w tarczy sprzęgła niż benzyniak a po za tym persiak ma silnik wolno obrotowy z bezp. wtryskiem paliwa i długimi korbowodami i w dodatku trzy cylindry który charakteryzuje sie bardzo twardą pracą . W owych czasach bardzo wielu gajowych jeździło na persiakach bo to był dość dostępny silnik i do jeżdżenia po lesie sie nadawał. Mieli jakiś patent na sprzęgło z wałkiem i tarcza chyba insza mocniejsza. Tak samo ma sie twarda praca silnika na el. ukł napędowego. A uaz nie posiada żadnych tłumików drgań po drodze ino na tarczy.

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » wt sty 25, 2005 10:49 am

Ten silnik zawsze bedzie szarpal i chodzil twardo-takie jego pochodzenie.
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re:

Post autor: Frolik » czw paź 13, 2011 9:20 am

Artur pisze:Podczas montażu trza całego uaza pociąć aby tego klamota wepchać wadzi micha trza wsio pchać do tyłu wyciąć grodź i wywalić nagrzewnice . Gra nie warta świeczki.
Da się włożyc bez cięcia.

Awatar użytkownika
Janek 44
Posty: 2385
Rejestracja: śr lut 21, 2007 8:43 pm
Lokalizacja: Podlasie.

Re:

Post autor: Janek 44 » czw paź 13, 2011 12:45 pm

PP pisze: 610 zł i trzy tuleje z tłokami 450zł + uszczelki i gumy)=3300zl
+ za wlożenie i przeobki łącznie z instalacja elektryczna(cała nowa wiazka) 500 zl + oleje płyny itd calosc operacji 4000 zl

silnik perełka pali bez swiecy płomieniowej od jednego zakrecenia

mysle ze bedzie to milosc do grobowej deski (mojej albo jego)
Prędzej jego, jeżeli samodzielnie wkładałeś te tuleje z tłokami.
Nie jest to taki mniód malina. Trzeba go trzymać na obrotach ,inaczej się dusi przy większych obciążeniach.
"..i spojrzał Pan na pracę naszą i był zadowolony,na wieść o zarobkach-usiadł zapłakał.."

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Re:

Post autor: wieprzowina » czw paź 13, 2011 4:23 pm

Frolik pisze:
Artur pisze:Podczas montażu trza całego uaza pociąć aby tego klamota wepchać wadzi micha trza wsio pchać do tyłu wyciąć grodź i wywalić nagrzewnice . Gra nie warta świeczki.
Da się włożyc bez cięcia.
Napisane: Pt gru 17, 2004 2:55 pm
po uj odpowiadacie na posty z innej epoki ?? :o

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

Re: Re:

Post autor: Piotrul » czw paź 13, 2011 5:53 pm

wieprzowina pisze:
Frolik pisze:
Artur pisze:Podczas montażu trza całego uaza pociąć aby tego klamota wepchać wadzi micha trza wsio pchać do tyłu wyciąć grodź i wywalić nagrzewnice . Gra nie warta świeczki.
Da się włożyc bez cięcia.
Napisane: Pt gru 17, 2004 2:55 pm
po uj odpowiadacie na posty z innej epoki ?? :o
Bo właśnie odkrył nowy szlak, którym już wszyscy dawno przeszli :)21
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re: perkins w uazie

Post autor: Frolik » czw paź 13, 2011 10:02 pm

no cóż nie kazdy jezdzi nowym land roverem, czy G-klasą

niektórzy jeszcze sa na etapie uaza i silników wołgi, s21 oraz perkinsa

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: perkins w uazie

Post autor: Gocu » pn paź 17, 2011 2:35 pm

I wcale nie jest to etap gorszy od tych "lepszych"... :)
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re: perkins w uazie

Post autor: Frolik » pt wrz 20, 2013 12:59 pm

Jakby ktoś chciał to mam na zbyciu flanszę do połaczenia silnika Perkins ze skrzynią od Uaza. Chętnie oddam za jakies inne uazowe graty (najchętniej gaźnik).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość