






Moderator: Student
Zacisk toyoty jest znacznie większy od lukasa i wstaw go na przód.Zamocowanie zacisku musisz umiejscowić tak aby nie przeszkadzał w pracy piasty i odpowietrznik był na samym szczycie zacisku.Dziwnie sie zachowuje ta Twoja pompa,moze zmień na tę z merca jeśli mozesz.EDEK:):):):) pisze:A może ktoś z kolegów wypowie się czy zaciski z cariny\camry nadają się do współpracy z zaciskami z poldolota na przodzie i czy oby nie będą za duże![]()
![]()
EDEK:):):):) pisze:dopiero mnie kolega uświadomil co zrobilem to sam z siebie się uśmiałem po pachy
![]()
![]()
![]()
Taaa spokojność, tylko spokojność może nas uratować. Nerw nie wskazanyEDEK:):):):) pisze:Dokładnie ale mam jedną zasadę której się nauczyłem przy uazie że jak już jestem mocno zmęczony przychodzi wkurwie.... e pomysły się skończyły to trzeba szybko odejść od auta iś do domu posiedzieć uspokoić się bo jak nie to na bank coś się spier....papier przy sprzęcie a to śrubkę urwie a to indziej czego nie dokręci i od nowa rozbieranie![]()
![]()
Jak to gdzie,u mnie i kilku innych którzy nie kombinowali tylko założyli sprawdzone zestawy.Sam zakładałem u siebie przednie zaciski z cariny a tylne od Vitary i lepszych hebli nie trzeba.Pompa jest tez z cariny razem z servem.Kapcie mam 265 i mocniejsze depnięcie hebla pali opony na suchym czarnym.Nigdy nie uwazałem wynalazków w polonezie za udane i chyba cos w tym jest.EDEK:):):):) pisze:....Poradzcie co robić i gdzie te legendarne heble tarczowe![]()
sprawdź cy nie pomyliłeś zacisków L/PEDEK:):):):) pisze:Nie wiem jak u innych ale u mnie zestaw z zaciskami lucasa nie dziala![]()
.Po prostu tylko się tarcze cieple robią i nic poza tym się nie dzieje , tył hamuje jak głupi i tylko on zatrzymuje autko nawet na piachu nie zrobił nawet markowania próby zablokowania kół
![]()
.Nie wiem co żle zrobiłem ale dziesiątki razy odpowietrzało się heble i robiło ale to już powoli mnie przerasta
![]()
.Czy w polonezie też tak trudno się hamuje czy jak.Dzisiaj dałem nówkę zestaw naprawczy pompy hamulcowej , powietrza nie ma w układzie , tłoczki chodzą ładnie, wsio nowe i dupa
W amoku wstawiłem pompę oryginał pompę merca w123 i efekt jest ten sam tył żyleta przód dupa.Poradzcie co robić i gdzie te legendarne heble tarczowe
![]()
Tak jak piszesz-pompa za mała i w dodatku trefna.cmegorz pisze:zamała pompa?, czy jaką trefna złożyłem? pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości