Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
Moderator: Marcin-Kraków
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
tyle to mi 200konny misiek palipezet pisze: zajebiste spalanie! - z motorem 143KM pali 10-15 litrów

- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
czesław&jarząbek pisze:
nobles oblige czy jakoś tak...nawet w tym waszym krakówku karawany pogrzebowe macie na...maseratti quatroporte...
karawany to na cinqueporte chyba
OneTen
Discofery 300tdi
Discofery 300tdi
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
Ha!czesław&jarząbek pisze:we no kup fokusa i nie kombinuj
Już bym to zrobił - bo w tej klasie to świetne auto.
Tyle że:
w tym roku wchodzi nowy focus, więc bez sensu kupować starego...
Gdybym wiedział że wejdzie np. po wakacjach i od razu będą wersje ciężarowe - to bym zaczekał.
Ale jak miałby wejść pod koniec roku - to za późno.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
bez sensu kupowac pierwsze egzemplarze nie sprawdzonego auta.
Mistrzow uprasza sie o spokoj
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
dokładnie,lepiej ostatnie (sprawdzone) niż nowe, ładne i wynalazkowate
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
Dlatego mam D1 z końcówki produkcji, a nie D2 z początku 
Ale z fokusem będzie prościej, bo to tylko większy lifting, a mechanika zostanie pewnie ta sama.

Ale z fokusem będzie prościej, bo to tylko większy lifting, a mechanika zostanie pewnie ta sama.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
Tylko weź se jaką benzynę, bo te osrane diesle nie nadają sie nawet do tego aby mlekiem zalać i kotu dać.
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
Nowe turbodizle są... cudowne 
Ale ze względów taktycznych ma być benzin.

Ale ze względów taktycznych ma być benzin.
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
Naprawdę?
Ford focus model 2009...
silnik 1,8 tdci...
Porażka to najłagodniejsze określenie jakie znam aby ocenić tego knota pozbawionego zupełnie "dołu".
Ford focus model 2009...
silnik 1,8 tdci...
Porażka to najłagodniejsze określenie jakie znam aby ocenić tego knota pozbawionego zupełnie "dołu".
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
takie wiesz quatroporte superlegeraBroncosaurus pisze:czesław&jarząbek pisze:
nobles oblige czy jakoś tak...nawet w tym waszym krakówku karawany pogrzebowe macie na...maseratti quatroporte...
karawany to na cinqueporte chyba

#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
liftingi już były dwa.pezet pisze:Ale z fokusem będzie prościej, bo to tylko większy lifting, a mechanika zostanie pewnie ta sama.
teraz bedzie nowe auto.
i nie kupuj diesla.
no.
#noichuj
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
Fefnasty raz mówie - że nie bedzie dizla 
Ja jeździłem mondełem z 2-litrowym tddi - i był to niezwykle wdzięczny silniczek. Wspaniale elastyczny (z 50-tki na piątce ładnie przyspieszał) i cudownie oszczędny (przy butowaniu na maxa - do 8 litrów, przy delikatnej jeździe - 4-5).
I po 200 tysiącach robił jak nowy.
Tdci powinien być jeszcze lepszy - bo i common rail i zmiennenna turbina, ale osobiściem nie jeździł.
No i fordy mają kapitalne zawieszenie - i mondeo i focus w swojej klasie nie mają konkurenta.
No a tak sobie myślę, że jak nowy, to powinien być jeszcze lepszy

Ja jeździłem mondełem z 2-litrowym tddi - i był to niezwykle wdzięczny silniczek. Wspaniale elastyczny (z 50-tki na piątce ładnie przyspieszał) i cudownie oszczędny (przy butowaniu na maxa - do 8 litrów, przy delikatnej jeździe - 4-5).
I po 200 tysiącach robił jak nowy.
Tdci powinien być jeszcze lepszy - bo i common rail i zmiennenna turbina, ale osobiściem nie jeździł.
No i fordy mają kapitalne zawieszenie - i mondeo i focus w swojej klasie nie mają konkurenta.
No a tak sobie myślę, że jak nowy, to powinien być jeszcze lepszy

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
jeździłem trochę mondełem kiedyś, tym jeszcze poprzednim i w sumie b. wygodne auto, tylko silnik porażka (1.8 benzyna, zdecydowanie za słaby) i jakość wykonania taka se (odpadając śrubki itp), ale w sumie przeżyłem b. pozytywne zaskoczenie co do auta 

Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
mam podobne odczucia, jeżdżąc teraz focusem I 1.8tddipezet pisze:
Ja jeździłem mondełem z 2-litrowym tddi - i był to niezwykle wdzięczny silniczek. Wspaniale elastyczny (z 50-tki na piątce ładnie przyspieszał) i cudownie oszczędny (przy butowaniu na maxa - do 8 litrów, przy delikatnej jeździe - 4-5).
I po 200 tysiącach robił jak nowy.

tu muszę Cię rozczarować...pezet pisze: Tdci powinien być jeszcze lepszy - bo i common rail i zmiennenna turbina, ale osobiściem nie jeździł.
jest dokładnie tak, jak napisał leon zet. komonreile forda, w ogóle nie mają dołu. W mieście dramat. Ciągle musisz przegazowywać, żeby kangurów z pod świateł nie robić. Jeździłem dłużej mondeo 2.0tdci ( fajnie, że nie mój, bo się obsrała pompa wysokiego ciśnienia


zawieszenie tak, fotele...pezet pisze: No i fordy mają kapitalne zawieszenie - i mondeo i focus w swojej klasie nie mają konkurenta.
minęło już parę miesięcy i wciąż się czuję jak na taborecie...


łoś też człowiek
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
coś dupcytaWiechu pisze:jest dokładnie tak, jak napisał leon zet. komonreile forda, w ogóle nie mają dołu. W mieście dramat. Ciągle musisz przegazowywać, żeby kangurów z pod świateł nie robić.

chwile pojezdzilem fokusem 1.6 tdci i bylem w szoku
dupe chciało urywać, a taka smieszna kontrolka co chwile sygnalizowała zerwanie przyczepnosci...

ciągnął od dołu jak bułgarska prostytutka - 1.8 tdci nie moze robic tego gorzej !

robok rzępoli w harapuciu
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
pewnie że dupcom.
skoro wg nich nowoczesne, "chemiczne" diesle nie mają dołu to co go ma, wielozaworowe benzyny 1.4?

skoro wg nich nowoczesne, "chemiczne" diesle nie mają dołu to co go ma, wielozaworowe benzyny 1.4?

#noichuj
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
niech sie przejadą astrą 1.3 cdti to przeproszą fokusa... chetnie udostepnię do testów 

robok rzępoli w harapuciu
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
śtyry...
i szesnascie zaworów... i zmienną geometrie kierownicy...
i wolałbym chyba briggsa&strattona

i szesnascie zaworów... i zmienną geometrie kierownicy...
i wolałbym chyba briggsa&strattona

robok rzępoli w harapuciu
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
nie jeździłem 1.6tdci, nie znam się, zarobiony jestem.
Jeździłem 2.0 tdci ( robił w miarę ) i 1.8tdci ( do dupy
, nie był zepsuty, bo na placu było kilka i pokusiłem się nawet o porównanie ).
Tddi robi równo w całym zakresie. Ja wolę.
Tak czy siak, powyższe i tak są już zylion lat świetlnych za tym, co teraz nam serwują.
Teraz mamy diesle w budżetowych zasrańcach z wielkim, tanim trio.
Dwumas, linia paliwowa i fap.
To ja też benzynkę bym wolał.

Jeździłem 2.0 tdci ( robił w miarę ) i 1.8tdci ( do dupy

Tddi robi równo w całym zakresie. Ja wolę.

Tak czy siak, powyższe i tak są już zylion lat świetlnych za tym, co teraz nam serwują.
Teraz mamy diesle w budżetowych zasrańcach z wielkim, tanim trio.
Dwumas, linia paliwowa i fap.

To ja też benzynkę bym wolał.

łoś też człowiek
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
corsą chwilę próbowałem. Tania była.seburaj pisze:niech sie przejadą astrą 1.3 cdti to przeproszą fokusa... chetnie udostepnię do testów

Odpuściłem wyjazd z placu.

łoś też człowiek
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Jaki "ciężarowy" w segmencie C?
corsa to masakra nawet w benzynie.
tej trzycylindrowej zwłaszcza.
poziom skody fabii z trzycylindrowym dieslem
faktycznie briggs&stratton lepszy

tej trzycylindrowej zwłaszcza.
poziom skody fabii z trzycylindrowym dieslem
faktycznie briggs&stratton lepszy

#noichuj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości