pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Murzyn » wt maja 18, 2010 9:02 pm

nie dramatyzujcie. Te progi sa elementem newralgicznym i na nich w 1 kolejnosci sie wieszalem, ale ja ciagle mam takie i zyja. Rozwiazaniem jest bodylift... Niemniej o drzewo sie nimi opierac nie polecam

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » wt maja 18, 2010 9:04 pm

freebike pisze:wycieczkę z elementami ofu :)
Chyba kina offowego. :)21
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
lukas.mj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: wt maja 18, 2010 6:41 pm
Lokalizacja: Zabrze

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: lukas.mj » wt maja 18, 2010 9:16 pm

a tam, nie marudzcie, wasze też nie od razu wyglądały jak Ursusy :evil: powoli sie wszystko zrobi, tylko chciałem wlaśnie zapytać o taką którką opinię. Podejrzewam ze body lift, opony terenowe i wywalenie jak najdalej tych progów będzie bardzo pomocne :] a bardziej interesowało mnie dowiedzieć się co z tymi napędami i grzaniem świec bo szukalem i jakoś znaleść nie mogę... :-?
Pajero II long 2.8TD

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt maja 18, 2010 10:10 pm

Te progi nalezy wyalic na... znany serwis aukcyjny. Grzanie swiec z QGS to do tej pory dla mnie czarna magia. Sam mam w p1 grzanie swiec z knefla na przekazniku 70A z lublina (od rozrusznika). Kontrolki... Ech... Miga bo sie dopina. Jak przestanie migac to znaczy ze działa... Opony - inny dział. Felgi- inny dział. Aczkolwiek ze swojej strony dodam ze objechałem kiedys @marc.a ktory mial p2 2.8 td i nowki bfgoodrich 31x10.5... A ja p1 2.3 td, łyse pizdzikołka 215/75/15 bridgestone cos tam... Marcin, pamietasz tą błtnista gorke na Cielmicach ? :) Wstydz sie. Tyle ze mi pozniej spryskiwacze wysiadły i musiałem ratowac sie gazowaną kropla beskidu. Wniosek: Wezsza opona robi lepiej. Poza tym to 31x10.5 jest okej bo chociaz wygląda... 33x10.5 tez jest pewnie okej. Czyli jak najwyzsza i jak najciensza.

Bombelnik
Posty: 369
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 5:09 pm
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Bombelnik » sob maja 22, 2010 3:11 pm

Panowie powaaazny problem :/. Mam miska 2005r 3,2 DiD iiii. No wlasnie :/ przy napedzie 2x4 i 4x4 nie swieca mi sie kola na desce rozdzielczej tylko mruga prostokacik od miedzymostowego. Jezeli na wylaczonym zaplonie wlacze np 4x4 z blokada lub 4x4 z blokada i redukcja jest cacy wszytko swieci wszystko dziala wlaczam 4x4 lub 4x2 mrugnie raz wszystko po czym gasnie i swieci mi sie tylko miedzyosie. NAJGORSZE JEST TO ZE NIEMOGE ROZPIASC PRZODU :( co moze byc?? Na 100% dzwignia od zmiany przelozen jest dobra bo ja dzis sprawdzilem i spinalem piny w kostce na krotko :/ efekt taki sam jak i z dzwignia. Trochu pomieszalem ale chyba nie jest najgorzej xD
Kia Retona=zszarpane nerwy godziny na kanale tysiace na czesci a i tak nie chcesz jej sprzedac ;]

Awatar użytkownika
kastor80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kastor80 » sob maja 22, 2010 8:24 pm

Panowie, czy może mi ktoś podpowiedzieć co było w tym gnieździe i gdzie to ewentualnie można nabyć.


Obrazek
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » sob maja 22, 2010 8:56 pm

kastor80 pisze:Panowie, czy może mi ktoś podpowiedzieć co było w tym gnieździe i gdzie to ewentualnie można nabyć.
Obrazek

w gnieździe uszczelniacza brakuje , przegubu , półośki, wewnątrz widać łożysko igiełkowe

Awatar użytkownika
kastor80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kastor80 » sob maja 22, 2010 9:08 pm

A podpowiesz jaki to uszczelniacz? Bo po starym pozostały tylko wióry.
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: freebike » sob maja 22, 2010 10:14 pm

Jest gdzieś w zamiennikach. Corteco
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz maja 23, 2010 6:01 am

Podkładki jeszcze takiej nacinanej Ci brakuje. Mi z resztą tez...

Awatar użytkownika
kastor80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kastor80 » ndz maja 23, 2010 8:27 am

Podkładkę mam, faktycznie jest corteco w zamiennikach - dzięki!
Ale za cholerę nie mogę znaleźć wymiarów uszczelniacza tego za tym dużym łożyskiem w przedniej piaście (tej z tarczą hamulcową). Podpowie ktoś?
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda

harcio
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 04, 2009 12:17 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: harcio » ndz maja 23, 2010 2:00 pm

BRAK ISKRY pajero v6 nie ma iskry kontrolki sie nei pala bezpieczniki dobre brak kontrolek

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: ArturS » ndz maja 23, 2010 9:45 pm

harcio pisze:BRAK ISKRY pajero v6 nie ma iskry kontrolki sie nei pala bezpieczniki dobre brak kontrolek
Dało by radę napisać to po polsku, z użyciem kropek i przecinków. Rzucone od niechcenia kilka wyrazów i oczekujesz że ktoś poświęci swój czas na odpowiedź.
3.0 V6 +Ironman

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Ajwen » pn maja 24, 2010 12:00 am

ArturS pisze:
harcio pisze:BRAK ISKRY pajero v6 nie ma iskry kontrolki sie nei pala bezpieczniki dobre brak kontrolek
Dało by radę napisać to po polsku, z użyciem kropek i przecinków. Rzucone od niechcenia kilka wyrazów i oczekujesz że ktoś poświęci swój czas na odpowiedź.
odpowiedź jest prosta, jeśli świeca jest sprawna... to brak isky= brak prundu :)21 a skąd się bieże prund? z akumulatora... a skąd się bieże prund na świecy? płynie kablami... czyli ujmując sprawę rzeczowo, coś się zesrało :)21
ale ja się nie znam.

Robek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 3:10 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Robek » pn maja 24, 2010 8:03 pm

Witam
Mam pytanie, czy środkowy drążek układu kierowniczego jest z jednej (kierowcy) strony lekko wygięty, czy tylko tak jest u mnie. Pytam bo gdy koła są na wprost to obciera o korek wlewy oleju do mostu. Zbieżności są dobre. Sprubuje wkleic zdjęcie ?? Jeśli nie wejdzie to poprawię.
http://img683.imageshack.us/gal.php?g=1001299x.jpg
może teraz się wkleiło
krótkie Pajero I 2,5TD 88r, Samuraj 90r.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » pn maja 24, 2010 8:20 pm

Wymień ten drążek - ma być prosty z obu stron.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Robek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 3:10 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Robek » pn maja 24, 2010 8:33 pm

To i zbieżność się przestawi. Ale jak trzeba to trzeba.
krótkie Pajero I 2,5TD 88r, Samuraj 90r.

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » wt maja 25, 2010 8:18 am

Witam.
Od pewnego czasu gdy jadę powyżej 40 (czasem trzeba więcej) słyszę buczenie z tyłu samochodu. Czuć także takie drganie (trudno to opisać) trochę jak by jechać na zapiętym przodzie, tylko mocniej (a jest 2H). Ogólnie można by to zrzucić na karb opon ale wcześniej tego nie było. W związku z tym mam pytanie do szanownych speców co to może być i jak to zweryfikować? Sprawdzałem blokadę mostu czy na pewno rozłącza, a także czy koła nie mają jakiś szczególnych oporów i nic dziwnego nie stwierdziłem.
Pajero 97 2,8TD wagon.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » wt maja 25, 2010 8:23 am

Przyczyn może być wiele - łożyska w tylnym moście, krzyżaki na wale pędnym ale stawiam na łożysko wałka atakującego. Odkręć wał wał pędny w miejscu łączenia z tylnym mostem i dokręć śrubę celem wykasowania luzu na łożysku stożkowym.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » wt maja 25, 2010 5:47 pm

Eskapada pisze:Przyczyn może być wiele - łożyska w tylnym moście, krzyżaki na wale pędnym ale stawiam na łożysko wałka atakującego. Odkręć wał wał pędny w miejscu łączenia z tylnym mostem i dokręć śrubę celem wykasowania luzu na łożysku stożkowym.
zanim dokręcisz to odkręć i wyjmij jedną z podkładek :wink:

Awatar użytkownika
Guttek
 
 
Posty: 159
Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:06 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Guttek » wt maja 25, 2010 7:09 pm

pany, pol dnia walczylem z silniczkiem spryskow swiatel i zadzialal, ale zaworek(trojnik) tez jest do wymiany i niemam pomyslu gdzie go szukac
"...ci którzy zamulają nigdzie nie dochodzą, ci co działają osiągają kolejny poziom"

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » wt maja 25, 2010 9:12 pm

Eskapada pisze:Przyczyn może być wiele - łożyska w tylnym moście, krzyżaki na wale pędnym ale stawiam na łożysko wałka atakującego. Odkręć wał wał pędny w miejscu łączenia z tylnym mostem i dokręć śrubę celem wykasowania luzu na łożysku stożkowym.

Rozumiem, że chodzi o luz w płaszczyźnie podłużnej samochodu? Jaki ma być ten luz - bo jak sprawdziłem, to nie czuję żadnego - całym samochodem ruszam a nie tylko wałkiem ;)
Adas pisze:zanim dokręcisz to odkręć i wyjmij jedną z podkładek :wink:
- czy mógłbyś rozwinąć tą myśl, to był żart czy na serio usunięcie tej podkładki ma jakiś cel?

Gdy miałem odkręcony wał zauważyłem, że tylny krzyżak w jednej osi obraca się "ze skokiem" (mały kawałek bardzo lekko a większy zakres ciężko), a w drugiej osi obraca się wyłącznie w tym małym zakresie (oczywiście ten zakres pokrywa się z "normalną" pracą wału, bo gdy jest przykręcony nie czuje jakiegoś oporu szczególnego). Czy to może powodować buczenie o którym pisałem? Czy jest sens coś dłubać z tym krzyżakiem czy od razu go wymienić?
Pajero 97 2,8TD wagon.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt maja 25, 2010 9:33 pm

Sprobuj przesmarowac krzyzak ale jak ma duzy luz to nie przestanie napieprzac... Moj jak sie wywalił do konca to przy 80km/h plomby z zebow wypadały...

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw maja 27, 2010 8:51 am

Kajen pisze:Sprobuj przesmarowac krzyzak ale jak ma duzy luz to nie przestanie napieprzac... Moj jak sie wywalił do konca to przy 80km/h plomby z zebow wypadały...
moze lepiej wymień - jak mój eksplodował przy 100km/h to mialem wął do wymiany również po rozpieprzyło uszy
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw maja 27, 2010 5:47 pm

Pilnie potrzebuje sie skontaktowac z @porebem, ma ktos moze do Macka numer telefonu ? Bo cos chlop nie odpisuje na PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość