Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Moderator: Kosiarz
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
moim zdaniem, krążki są zbyt plastyczne i podatne na temperaturę, a buda z parcha do najlżejszych nie należy... poza tym są skonstruowane tak by trzymać odrobinę wody (są higroskopijne, w niewielkim stopniu)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- patrolpulawy
- Posty: 331
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 7:38 pm
- Lokalizacja: Pulawy
- Kontaktowanie:
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Łukasz to nie fair
. Krążki są ok i do tego gumowe. Gdybym nie miał już gotowych platikowych to na pewno bym się temu przyjrzał dokładnie. Przy budzie 500 kg (choc to jest tylko przypuszczenie) jest 353 cm2 na 8 krążkach. To daje niecałe 2 kg na cm2. Jeśli wytrzyma tyle i więcej wytrzyma.
Osobiście bym się zastanawiał nad włożeniem krążków. Każdy zrobi jak chce.

Osobiście bym się zastanawiał nad włożeniem krążków. Każdy zrobi jak chce.
Piotr
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Myślę że krążki są zbyt plastyczne, stąd nadal będę szukał wałka z tekstolitu i wytoczę sobie krążki takie jakie będę chciał.
Toya J95 na wycieczki, a Parch Y60 do roboty
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
ja tylko mówie jak uważampatrolpulawy pisze:Łukasz to nie fair


a Ty masz

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Panowie czy przy lifcie '2 Ironman i odpowiednim podcięciu blachy konieczny/wskazany jest bodylift, aby upchnąć '35-tki BFG MT ?
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
W Patrolu, Terrano czy Micrze?boban22 pisze:Panowie czy przy lifcie '2 Ironman i odpowiednim podcięciu blachy konieczny/wskazany jest bodylift, aby upchnąć '35-tki BFG MT ?
tel: 600298546
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Jako, że temat brzmi: "Body lift vs. lift zawieszenia w GR" to pewnie w Patrolu.
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Ba pisze:W Patrolu, Terrano czy Micrze?boban22 pisze:Panowie czy przy lifcie '2 Ironman i odpowiednim podcięciu blachy konieczny/wskazany jest bodylift, aby upchnąć '35-tki BFG MT ?
Ja tam się nie znam, ale Terrano i Micra nie wychodziły w specyfikacji GR

GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
taaa ale w Y61 nie trzeba a w Y60 trzeba patroli jak psów, a wróżek małoboban22 pisze:Ba pisze:W Patrolu, Terrano czy Micrze?boban22 pisze:Panowie czy przy lifcie '2 Ironman i odpowiednim podcięciu blachy konieczny/wskazany jest bodylift, aby upchnąć '35-tki BFG MT ?
Ja tam się nie znam, ale Terrano i Micra nie wychodziły w specyfikacji GR. Chodzi o Parcha rzecz jasna

BTW Terrano/Maveric wychodziło w specyfikacji GR

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
A ile trzeba podnieść budę w Y60 do 35x12.5?lbl78 pisze:taaa ale w Y61 nie trzeba a w Y60 trzeba patroli jak psów, a wróżek mało
5 centów?
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Chodzi o Y60 i mam dylemata
czy liftować budę czy nie, w tej chwili na '33 MT BFG jest ok jeśli chodzi o ruch koła. Teraz chcę szerzej podciąć gdzieś koło 1,5 cm po obwodzie i jestem ciekawy czy to wystarczy czy jednak trzeba będzie dźwigać budę, a jeśli tak to o ile ? 5cm wydaje mi się sporo. Co myślicie? Jakoś do body liftu nie jestem przekonany ale może to tylko urojenia sceptyka 


GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
przy 2,5cm delikatnie przyciera o nadkole
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Ale przy lifcie zawiasa '2, będzie obcierało czy mówimy o lifcie samej budy 2,5 cm?lbl78 pisze:przy 2,5cm delikatnie przyciera o nadkole
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
zawias + buda
zależy też jakie masz felgi
zależy też jakie masz felgi
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Felga 8x15 ET-25 - planowana opona 35/12.5/15 MT BFG...
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Ja tak się zastanawiam jaki jest cel zakładania tak dużej opony która nie robi w trudniejszym terenie.


- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
ciii....
może nie będzie trudniejszego terenu

może nie będzie trudniejszego terenu

y60 autobus, czerwony.
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
N2O pisze:Ja tak się zastanawiam jaki jest cel zakładania tak dużej opony która nie robi w trudniejszym terenie.
Właśnie zaliczone były Bieszczady na '33 i teraz będzie próba '35-tek. Co do robienia w terenie to zdania są podzielone... Chcemy dlatego sprawdzić organoleptycznie, będzie Y60 na '33 i na '35 ta sama trasa, ten sam silnik, ta sama zawiecha różnica tylko w oponach. Wydaje mi się, że to jedyne możliwe rozwiązanie, aby sprawdzić w miarę rzetelnie i obiektywnie jak każda z tych opon robi w terenie. Stwierdzenie "taka opona nie robi w trudniejszym terenie" jest tylko stwierdzeniem, chyba że poparte jakimś sprawdzeniem czy doświadczeniem. Również wpływ ma to na jakim samochodzie dana opona robi wiadomo że ma to kapitalne znaczenie. Chcemy to właśnie sprawdzić empirycznie i podzielić się na forum naszymi spostrzeżeniami, dlatego pytanie o konieczny bądź nie lift budy - bo być może nastąpi powrót do '33 . A teren cóż...chyba raczej wymagający ale my się z nikim nie ścigamy i nie napinamy tylko chcemy się dobrze bawić. Proszę ewentualnie o poparcie stwierdzenia że '35 nie robi w terenie. Auto jest do przepraw, nie zależy nam na ściganiu czy wyprawówce. Pozdrawiam.
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
ja sprawdzałem
tę i inne
nie robi
tę i inne
nie robi
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Czyli 33x12.5/15 MT jest optymalnym wyborem, jeśli chodzi o teren konkretny i dojazd do niego ( czasami spory kawałek ) po czarnym?
GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
nie o rozmiar a o wzór bieżnika chodzi
rozmiar - tu wszystko zależy jaki to teren. Wąskie w góry, szerokie na błoto płaskie i paski
dla moich zastosowań idealna jest duża fedima. Ale dla chlopaków z równin ta opona jest bez sensu
rozmiar - tu wszystko zależy jaki to teren. Wąskie w góry, szerokie na błoto płaskie i paski
dla moich zastosowań idealna jest duża fedima. Ale dla chlopaków z równin ta opona jest bez sensu
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Możesz rozszerzyć wątek "dla moich zastosowań"... 

GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
BFG to się nadaje co najwyżej na piasek.


Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
No właśnie na błędowskiej ostatnio Mt-ek porażka ledwo szedł pod górę o temperaturze silnika nie wspomnę ,a mój się naprawdę nie grzeje specjalnie. Objechała mnie suzuka i tyle... 
Poza tym, nie ma jednej idealnej opony "do wszystkiego". Przynajmniej w moim wypadku zawsze trzeba gdzieś podjechać "w teren" a i do sklepu się przytrafi
więc muszę wybrac najlepszy kompromis. Moim zdaniem BFG MT jest takim dobrym kompromisem.

Poza tym, nie ma jednej idealnej opony "do wszystkiego". Przynajmniej w moim wypadku zawsze trzeba gdzieś podjechać "w teren" a i do sklepu się przytrafi

GR Y60 2.8 '95, IC , ExtremeTrekker II ...
Re: Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Ciśnienie w oponach szczególnie na piasku potrafi zdziałać cuda.
Mój partol nie ma żadnych problemów z jazdą po piasku.
Ostatnio na Country Road 2010 nawet Blazer 6,2d wymiękał pod górkę(mocy brakło), a 3 suzuki i mój parch podjechały za pierwszym razem bez osłabnięcia silnika.

Mój partol nie ma żadnych problemów z jazdą po piasku.
Ostatnio na Country Road 2010 nawet Blazer 6,2d wymiękał pod górkę(mocy brakło), a 3 suzuki i mój parch podjechały za pierwszym razem bez osłabnięcia silnika.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość