Most Gaza i Uaza różnice, zalety.

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
qwinto
Posty: 701
Rejestracja: ndz sie 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: wa-wka
Kontaktowanie:

Post autor: qwinto » czw kwie 10, 2003 6:20 pm

obiektywnie czy subiektytywnie ??
ale biorac pod uwage że mało tego przyszło do nas moze być kłopot z częściami jak coś sie zacznie kasztanić

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » czw kwie 10, 2003 9:48 pm

Witam teraz wam pokasztanie :)20 wy tu widze Panowie 5 stron zapisaliscie a mi to gdzies umkneło trzeba wam widze troche temat pokasztanić !!!!!!! :D . A co to za dziwny spór czy gaz ma 4 satelity w moscie oczywiście ze ma!!! Ostanie wypusty gazów miały takie rozwiązanie (zostały zmodernizowane 8-)!!! ). A i w gazach orginalne wystepowały szybsze mosty np (Policja ,itp).A mechanizmy różnicowe:
GAZ=UAZ=Żuk=Tarpan=Nysa=Warszawa*=Wołga* (*-szybsze przełozenie) oczywiscie różniły sie ilościa sateli ale i tak mozna je było zamienie stosować. A jak ktoś chce 4 satelitowy mechanizm róznicowy to mam wraz z wałkiem ataku zaoliwiony w dobrym stanie.Z gaza wyjety!!!! Bo kiedys most na czesci rozebrałem i mi został ale sie pozbede lub na cos wymienie.
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adampio » czw kwie 10, 2003 10:29 pm

Drogi Waldi,

na pewno nie we wszystkich mostach sa te same dyfry (mam na mysli to "cos" do czego sie przykreca kolo talerzowe). Podstawowa roznica dotyczy otworow pod sruby kola talerzowego. Sa dyfry (i przynalezne im kola talerzowe) i z otworami fi 10 i z otworami fi 12.
Faktem jest natomiast, ze do kazdego mostu ze wspomnianej przez Ciebie rodziny daje sie zamontowac kompletna przekladnie glowna pochodzaca od innego "czlonka rodziny"

Howgh :)6

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » czw kwie 10, 2003 11:50 pm

no oczywiscie masz racje bo sa róznice które jeszcze można dodac ze tarpan (przynajmniej sie z tym spotkałem tam) ma koło talezowe przykrecane na srubki a w kole talezowym jest gwint a nie jak w gazie czy uazie szruba z nakretka nawylot,

(no i tu piekny przyklad fabryki produkujacej Honkera w której zle była ustawiona maszyna przykrecajaca to koło do taleza i sróbki sie odkrecały
bo niebyły niczym zabezpieczone poza odpwiednia siła dokrecajaa srubki
koledze sie tak stało w jego strażackim Honkerze i auto poszło na naprawe gwarancyjna,zreszta jak i cała seria aut z tego nieszczesnego wypustu)
sa tez róznice w niektórych mechanizmach w odlewie uzebrowania wzmacniajacego itp i niesą to znaczne róznice coby nam przeszkodziły w czerpaniu nowych czesci do naszych wiekowych gazów uazów itp. aut.
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt kwie 11, 2003 9:02 am

im szybszy dyfer tym mniejsza jego trwałość......

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » pt kwie 11, 2003 3:04 pm

banan pisze:im szybszy dyfer tym mniejsza jego trwałość......
No o to mi chodziło, więc zostaje przy 8x41 tak jak było z talerzem przykręcanym od tyłu 10 srubami 12-tkami. Są jeszcze talerze przykręcane na 10-tkach i nitowane. Czyli przy wymianie talerza trzeba zwrócić uwagę na śruby mocujące i przełożenia aby nie stracić z nerwów parę kilo jak się zamontuje i nie.......... :evil:
To tera idę naprawdę kupić i dam do złozenia most bo z tym ustawianem luzów to pewnie nie na moje nerwy choć generalnie to ja spokojny człek jezdem. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pt kwie 11, 2003 5:13 pm

Dobra rada: nie zapomnij kupić nowych łozysk i podkładek regulacyjnych w różnych wymiarach od 0,1 do 0,5 kosztują grosze .Gdy robiłem tylny most łożyska wydawały sie dobre ale przy wyjmowaniu szale łozysk sie zniszczyły(przyjemna praca Heheheheh) .
LJ 70

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » sob kwie 12, 2003 9:34 am

BĄKU pisze: ustawianem luzów
trza przy tym pić i w dwa dni się wyreguluje..... :)20 :)20

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości