T-MAX 8500

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

T-MAX 8500

Post autor: Adam Lewandowski » wt lis 22, 2005 7:08 pm

jak w temacie czy T-MAX 8500 wystarczy do naszych rzepów bo rozwarzam zakup takiej nawet nie droga tylko nie wiem co jest warta bo niemam porównania tej wyciągarki nikt z moich znajomych nie posiada wyciągarki tej firmy proszę o jakieś podpowiedzi lub opinie pragnę zauważyć że to co mnie skłania do zakupu tej wyciągarki to przede wszystkim cena :(
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt lis 22, 2005 7:16 pm

a byla taka fajna promocja na te wyciagarki :( i ta 9500 byla strasznie tania i pewnie by stykla do jeepa
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » wt lis 22, 2005 7:19 pm

danielpoz pisze:a byla taka fajna promocja na te wyciagarki :( i ta 9500 byla strasznie tania i pewnie by stykla do jeepa
a co sądzisz żee ta 8500 jest za słaba ?? ??
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » wt lis 22, 2005 7:24 pm

Adam Lewandowski pisze:
danielpoz pisze:a byla taka fajna promocja na te wyciagarki :( i ta 9500 byla strasznie tania i pewnie by stykla do jeepa
a co sądzisz żee ta 8500 jest za słaba ?? ??
nie znam sie ale chyba ta 9500 bardziej by do jeepa stykala bo on lekki nie jest
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » wt lis 22, 2005 8:07 pm

danielpoz pisze:
Adam Lewandowski pisze:
danielpoz pisze:a byla taka fajna promocja na te wyciagarki :( i ta 9500 byla strasznie tania i pewnie by stykla do jeepa
a co sądzisz żee ta 8500 jest za słaba ?? ??
nie znam sie ale chyba ta 9500 bardziej by do jeepa stykala bo on lekki nie jest
ale to tylko jakieś 300 kilo więcej uciągu ??
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » wt lis 22, 2005 8:43 pm

Zalezy ktorego rzepa, bo zdaje sie jest istotna roznica w masie miedzy XJ a ZJ. 8500 do XJ by stykla, bo to daje cos ze 4 tony w toczeniu, wiec do 2 w poslizgu by zeszlo pewno.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt lis 22, 2005 8:46 pm

Moim zdaniem da sobie spokojnie rady ta wyciągarka, jak trzytonowe sobie radzą to ta nie ma sprawy że bedzie robiła.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Adam Lewandowski
 
 
Posty: 105
Rejestracja: pn maja 02, 2005 10:10 pm
Lokalizacja: Grójec
Kontaktowanie:

Post autor: Adam Lewandowski » wt lis 22, 2005 9:25 pm

solt pisze:Zalezy ktorego rzepa, bo zdaje sie jest istotna roznica w masie miedzy XJ a ZJ. 8500 do XJ by stykla, bo to daje cos ze 4 tony w toczeniu, wiec do 2 w poslizgu by zeszlo pewno.
oszywiście że do XJ tylko nie wiem jak z ta firma czy jest wmiare dobra jak to siema do osławionego WARNA a mój rzepważy 1700 kg ważony bym na wadze bez ludków :lol:
Zielony rzep z dużą ilościa błota i halogenów

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lis 23, 2005 8:42 am

Serwis w polsce więc nie ma sie czego bać, i ponoć mniej lecą niz Warn.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr lis 23, 2005 9:21 am

Adamek pisze: i ponoć mniej lecą niz Warn.
to juz jest czysta marketingowa mitologia.
nie ma szans zeby jakis chinczyk byl lepszy od warna .
tez kupilem t-maxa , ale kryteria ktorym sie kierowalem to cena , serwis i opinie ( najlepsze z chinczykow)
mam tez warna , i widac roznice w wykonaniu.
Gdyby warny byly drozsze o np. 15 % to t-max nie zrobilby takiej kariery

Awatar użytkownika
wrang
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: śr sty 12, 2005 3:43 pm
Lokalizacja: Piastów k/wawy

Post autor: wrang » śr lis 23, 2005 9:38 am

Witam!
Ja mam Warna m8000 w swoim jeepie wranglerze i odrazu na pierwszej imprezie go zjarałem i powiem ze na zbloczu sie ciągnołem a kumpel w uazie ma 8500 T-maxa i super mu działa.A i następna sprawa z krajem produkcji T-max czy warn są produkowane w Chinach.Ja ściągałem indywidualnie dla siebie ze stanów i co made in china.Pozatym T-maxy są kopią starego Warna.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lis 23, 2005 10:01 am

Drako pisze:
Adamek pisze: i ponoć mniej lecą niz Warn.
to juz jest czysta marketingowa mitologia.
nie ma szans zeby jakis chinczyk byl lepszy od warna .
tez kupilem t-maxa , ale kryteria ktorym sie kierowalem to cena , serwis i opinie ( najlepsze z chinczykow)
mam tez warna , i widac roznice w wykonaniu.
Gdyby warny byly drozsze o np. 15 % to t-max nie zrobilby takiej kariery
oj myśle że się mylisz drogi kolego. To co napisałes to dopiero mit, bo w praktyce jest inaczej i nie mówie tu wcale że warn jest gorszy czy lepszy, bo nie mam ani warn ani t-max. Sam mam zamiar kupić wyciągarke i czytam cały czas opinie użytkowników i rozmawiam z jednymi i drugimi, jak narazie t-max wychodzi na plus i jest tańszy, a i tak i tak to wszystko made in china niestety :roll:
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr lis 23, 2005 10:07 am

ja cie prosze.
mam i warna i t- maxa roznica w jakosci jest bardzo duza.
T-max poprostu jest dobry, ale ni jak ma sie do porzadnego warna.
cena t-maxa jest rzedu silnika do warna wiec to jest glowne kryterium wyboru.
poprostu wiecej osob stac wkoncu na wincha. wywalic 6-8 tys to malo kto mogl.

a poza tym warny sa od ilus lat na polskim rynku, wiec juz sie zdazyla wystarczajaca ilosc zepsuc.
t-maxy sa od chyba od dwuch lat, jeszcze przyjdzie czas prawdziwych opini.
wszystko jest ladne i dobre jak jest nowe.

I jesszcze jedno , awarie wyciagarek nie sa tylko spowodowane sama wyciagarka , duzo czynnikow sie liczy ( akumlator, instalacja , obsluga , warunki exploatacji etc)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr lis 23, 2005 10:27 am

Drako pisze: T-max poprostu jest dobry

a poza tym warny sa od ilus lat na polskim rynku, wiec juz sie zdazyla wystarczajaca ilosc zepsuc.
t-maxy sa od chyba od dwuch lat, jeszcze przyjdzie czas prawdziwych opini.
Myśle że na tym mozna by było poprzestać i poczekać na więcej opini za jakiś czas ale na T-max nie narzekają wcale użytkownicy.

I jak pisze nie jestem za jedną czy drugą przekazuje opinie właścicieli tych wyciągarek.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
K.Wiśniowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: ndz mar 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: K.Wiśniowski » śr lis 23, 2005 10:58 pm

Ale jak z tym uciągiem ? 8500 styka do XJ ? Czy ktoś się na tym ciunga?
Czy lepiej dopłacić i hapnąć większą?
Mój wóz to "przewóz"

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr lis 23, 2005 11:19 pm

w 8500 nie podoba mi sie system sprzegla- ktos pisal ze mu puscilo. i sie obsunal- zobacze jak u mnie w praktyce bedzie to dzialalo.
od 9500 w gore jest juz normalne sprzeglo" typu" warn

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » śr lis 23, 2005 11:44 pm

solt pisze:Zalezy ktorego rzepa, bo zdaje sie jest istotna roznica w masie miedzy XJ a ZJ. 8500 do XJ by stykla, bo to daje cos ze 4 tony w toczeniu, wiec do 2 w poslizgu by zeszlo pewno.
tak, niespelna 10% wagi :wink:

co do uciagu to sie nie znam bo i brak doswiadczenia ale jak juz bedzie mnie stac to napewno kupie 11000lbs!!!
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 24, 2005 8:28 am

z wszystkich tanich wyciagarek: tzn. Dakar, T-Max, Montana, Kangaroo to T-Max narazie robi najlepiej. Kangaroo podobno sa strasznie lipne, dakar- taki sobie, a Montany jeszcze nikt z moich znajomych nie testowale wiec nie mam pojecia ile ona jest warta.

a co doboru wyciagarki to jest prosty przelicznik: dopuszczalna masa całkowita pojazdu x 1,5.
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw lis 24, 2005 8:48 am

1.5???? zawsze slyszalem o 2 a zapobiegliwi mowia o 3(ale masy wlasnej)

auto zaladowane wazy np.2 tony i jest zdrowo utopione a ma sie wydostac na stroma skarpe i te 3 tony uciagu wystarcza????
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » czw lis 24, 2005 12:08 pm

tak pisza producenci "chinczykow" a ze ja np dobieram o klase wyzej to juz inna sprawa. Pozatym ten przelicznik jest dla min tzn ponizej tej granicy nie powinno sie schodzic chyba ze ktos zamierza sie cale zycie ciagac na zbloczu :)3
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
mixio55
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: mixio55 » pn lis 28, 2005 4:04 pm

Dajcie sobie spokój z tymi złomami - szkoda Waszego szmalcu to wszystko siada po trzech porządnych długich ciężkich winchach.
Jeszcze najlepszy jest warn, ale i tak przekazniki siadają, pózniej silnik a w międzyczasie bateria pada.
Ja zmotałem teraz hydraulika , koszta były spore bo to prototyp ale zwija 50 metrów na minutę.
Podjołem tą decyzje po rajdzie w Miastku gdzie duńczycy dali popis tych wyciągarek.
A mechanika szkoda zakładać do jeepka bo sie złamie.

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pn lis 28, 2005 4:10 pm

No to wniosek taki.................nic nie zakładać ??
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pn lis 28, 2005 4:25 pm

mixio55 pisze:Dajcie sobie spokój z tymi złomami - szkoda Waszego szmalcu to wszystko siada po trzech porządnych długich ciężkich winchach.
Jeszcze najlepszy jest warn, ale i tak przekazniki siadają, pózniej silnik a w międzyczasie bateria pada.
Ja zmotałem teraz hydraulika , koszta były spore bo to prototyp ale zwija 50 metrów na minutę.
Podjołem tą decyzje po rajdzie w Miastku gdzie duńczycy dali popis tych wyciągarek.
A mechanika szkoda zakładać do jeepka bo sie złamie.
warunek ze silnik jeszcze robi :wink:
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
mixio55
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 8:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: mixio55 » pn lis 28, 2005 4:32 pm

Jeśli Wiesz konkretnie gdzie, jak i po czym będziesz jezdził to nie ma się co obcinać z walutą.
Jedziesz się pobawić do lasku z przyjaciółmi to nie ma co kupować lepiej zainwestowac w części do jeeepka - bo koledzy Cię i tak wyciągną a i zabawa jest przednia - po co wozić pare tysiączków na przodku,

chyba że zaczynasz zabawe na poważnie to od razu kupić sprzęt zrównoważony do potrzeb i nie dokładac pózniej.

A po co płacic frycowe - mnie w warnie padło z 8 przekazników, raz silnik,
i bateria do wymiany i 2 klocki z głowy,
owszem mozna czekać aż silniczek się ostudzi, schładzać go wodą albo smażyć na nim jajka, czekać aż alternatorek naładuje znowu bateryjkę , patrzeć jak naś omijają.
Pózniej władować drugi alternator i drugą bateryjkę

I dopiero się ścinasz że na wszystko łącznie z przeróbkami wydałeś z 10 tysiączków.

Więc lepiej myśleć zawczasu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości