MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » ndz paź 22, 2006 9:58 am
WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » ndz paź 22, 2006 10:31 am
Moim zdaniem bardzo ciekawe auto do codziennego urzytku na ulicy. Ma reduktor. Jest to wersja SRT8.
Si vis pacem para bellum.
-
Pawog2
-

- Posty: 203
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk
Post
autor: Pawog2 » ndz paź 22, 2006 11:46 am
Pytanie czy ma reduktor było nie potrzebne moim zdaniem, bo jedyny teren w jaki mozesz wjechać tym autkiem (i to też nie koniecznie) to polskie drogi. W tym przypadku reduktor to dodatkowe, zbędne 40kg.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz paź 22, 2006 1:14 pm
Przykro mi bardzo, ale nie ma reduktora. Nie ma też blokad mostów jak w Quadra-driva (czy I czy II). Ma obniżony prześwit i niskoprofilowe opony. D tego twarde stabilizatory które pozbawiają go wykrzyżu totalnie. Jest to zwykła plama na marce Jeep o której lepiej byłoby nie pamiętać..
Ps. dodam, że nie można go nawet używać do holowania przyczepy. Nie da się zamontować żadnego haka, a homologowany jest na przyczepy do 0 kg.
Ps.2: Dajcie mi podstawową wersję subaru forestera za 1/3 ceny tego granda- 2.0 160 KM a objadę go spokojnie i na drodze i w terenie...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Pawog2
-

- Posty: 203
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk
Post
autor: Pawog2 » ndz paź 22, 2006 1:26 pm
mendelmax pisze:Przykro mi bardzo, ale nie ma reduktora. Nie ma też blokad mostów jak w Quadra-driva (czy I czy II). Ma obniżony prześwit i niskoprofilowe opony. D tego twarde stabilizatory które pozbawiają go wykrzyżu totalnie. Jest to zwykła plama na marce Jeep o której lepiej byłoby nie pamiętać..
Ps. dodam, że nie można go nawet używać do holowania przyczepy. Nie da się zamontować żadnego haka, a homologowany jest na przyczepy do 0 kg.
Ps.2: Dajcie mi podstawową wersję subaru forestera za 1/3 ceny tego granda- 2.0 160 KM a objadę go spokojnie i na drodze i w terenie...
Dobrze prawisz, naprawdę święte słowa, nawiasem mówiąc to Forester jest całkiem fajnym autem
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » ndz paź 22, 2006 9:44 pm
Mendelmax - no fakt, taki bulwar - ale jak go reklamowali '0-60 mph under 5 seconds, wet or dry', to szybciej niz Cayenne Turbo a Ty chcesz go takim Foresterem pogonic na drodze?!
1992 Jeep Cherokee Limited

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz paź 22, 2006 9:51 pm
Pare zakrętów na drodze wystarczy

A tylko w USA drogi są proste

To jest auto typowo do drag racingu, czyli czegoś czego osobiście nie rozumiem i nie lubię. Dlatego dażę tego jeepa cholerną antypatią (bo burzy mój pogląd na tą markę), w przeciwieństwie do Cayenne, które jakkolwiek też jest lekkim nieporozumieniem i pomyłką, to gdyby się uprzeć to da radę i na drodze, i w terenie. I niestety też złoi tyłek temu SRT8...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz paź 22, 2006 9:55 pm
mendelmax pisze: Dajcie mi podstawową wersję subaru forestera za 1/3 ceny tego granda- 2.0 160 KM a objadę go spokojnie i na drodze i w terenie...
Forester 2.0 Turbo w starej budzie ma 8.1s -> 100 więc możesz powąchać rure wydechowa Jeepa

niemówiąc o podstawowej wersji 2.0 która niewiem ile ma....
Apropo najszybszy nowy forester 2,5 Turbo ma 6s/100
http://www.subaru.pl/oferta/pdf/07myforester.pdf
A subaru Impreza WRX STI ma 5.4 /100 a to najszybszy samochód Subaru...
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz paź 22, 2006 10:02 pm
mendelmax pisze:Pare zakrętów na drodze wystarczy

A tylko w USA drogi są proste

To jest auto typowo do drag racingu, czyli czegoś czego osobiście nie rozumiem i nie lubię. Dlatego dażę tego jeepa cholerną antypatią (bo burzy mój pogląd na tą markę), w przeciwieństwie do Cayenne, które jakkolwiek też jest lekkim nieporozumieniem i pomyłką, to gdyby się uprzeć to da radę i na drodze, i w terenie. I niestety też złoi tyłek temu SRT8...
Zapewne Cayenne jest bardziej uniwersalne bo jest na droge i lekki teren a Cayenne Turbo też ma niezłe osiągi bo 6s/100 ,a ten Jeep jest zrobiony typowo na droge i do Dragów więc niepowinieneś porównywać go nawet do Cayenne ale nieważne....
About przyczepy -wzięte ze strony Jeep Polska "MAX. MASA PRZYCZEPY (kg)
1 600"
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Pawog2
-

- Posty: 203
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk
Post
autor: Pawog2 » ndz paź 22, 2006 10:09 pm
ale koledze Mendelmaxowi nie chodzi o sprint do 100km/h tylko to jak te samochody się prowadzą. Jeep z racji że jest wysoki i ciężki na 100% by przegrał ze zwinnym Foresterem którym udało mi się jeździć na bemowskim lotnisku. Co prawda jeździłem topową wersja ale w zawieszeniu pewnie większych zmian nie robili.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz paź 22, 2006 10:15 pm
Pawog2, widzę, że jako jeden z nielicznych rozumiesz, że możliwości auta mają niewiele wspólnego z przyspieszeniem 0-100. Można wziąć Ikarusa, wsadzić mu silnik 3 czy 5tys. koni i będzie robił do 100 pewnie w jakieś 4 sekundy. Czy powiemy wtedy, że to super auto sportowe? Chyba nie bardzo...
Dodam, że też woziłem się kilkoma autami, i sprawdzałem jak radzi sobie impreza czy forester na ciasnych patelniach. Powodzenia życzę żeby to przebić jeepem... A to chyba na tym właśnie polega frajda z jazdy i pokaz umiejętności, a nie na przyspieszaniu na prostej... i to w automacie. Możliwości tego SRT8 wykożsta na prostej tak samo kierowca F1 jak 70-cio letnia kobieta... but w podłogę i jazda...
A forester spokojnie objedzie także w terenie tego jeepa, choćby dlatego, że ma jaki-taki reduktor

Ostatnio zmieniony ndz paź 22, 2006 10:18 pm przez
mendelmax, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz paź 22, 2006 10:16 pm
No tak ,fakt forester jedzie jak po szynach w zakrętach ,ale niewiemy jak jeździ taki Jeep chyba że ktoś jeździł to niech sie podzieli wrażeniami z jazdy

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz paź 22, 2006 10:19 pm
Napewno jeździ duuuużo lepiej od WJ-ta czy innych WK, ale to ciągle jeep- sztywna tylna oś, wsoki środek ciężkości. Nie ma byka...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz paź 22, 2006 10:22 pm
Może i tak ,skończmy dyskusje bo każdy ma inne zdanie

Ja jeździłem forestrem i wiem że sie trzyma drogi jak "głupi" ale kiedyś bym chciał sprawdzić jak sie trzyma SRT8 .....zkasztaniliśmy temat bo było pytanie czy ma reduktor

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz paź 22, 2006 10:23 pm
Ps. Forester 2.0 wolnossący 0-100 kph w 9.7 sekundy. 2.5 turbo- 6.0 sekundy. To 2.5 w top wypasionej wersji kosztuje 40 tys. euro, czyli ok. 170 tys. złotych, tymczasem SRT8 ponad 300 tys...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz paź 22, 2006 10:27 pm
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » ndz paź 22, 2006 10:42 pm
O kurde, to już jest niezłe przegięcie pały

620 koni w jeepie... matko boska... Ciekawe ile to pali? Pewnie już liczone w Galonach na milę

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » ndz paź 22, 2006 11:12 pm
SRT8 posiada metke 40k$ i za tyle mozna go kupic, wiec cenowo jest wiecej niz konkurencyjny dla Subaru (a ze mamy takie oplaty celno-skarbowe to juz nie wina Jeepa). No i dlaczego czepiacie sie tak mozliwosci tego auta na zakretach, to nie YJ z 5" liftem tylko nowe auto ze swietnym zawieszeniem. Test skidpad (przyspieszanie po okregu o okreslonej srednicy dopoki auto nie zacznie z niego wypdac) - SRT8 dociagnal do przeciazenia 0.92g, gdzie Forester wypadl przy 0.75 (dla porownania - fabryczny XJ mial 0.73), a przy tym Jeep jest lzejszy niz przykladowo sportowy Merc SL500. Jedyne gdzie moze miec problem to szybka zmiana kierunkow prawo-lewo, ale to chyba tylko na KJS, gdzie i tak wszystkich wydyma gosc w maluszku. Mysle wiec ze nie nalezy dyskutowac o jego mozliwosciach nie odbywajac nim przejazdzki, zwlaszcza ze powzysze dane daja sporo do myslenia, a od czasu polaczenia z Daimlerem auta Mopara poprawily sie znacznie w kwestii zawieszenia i hamulcy (i silnikow diesla).
1992 Jeep Cherokee Limited

-
edox
-

- Posty: 150
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 10:01 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: edox » ndz paź 22, 2006 11:32 pm
jedno jest pewne to super auto

WJ 2,7 CRD Yokohama G012 A/T
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn paź 23, 2006 6:50 am
Dobra, to powiem inaczej, cytatem z "poranku kojota":
"ja się na ciebie wcale nie uwziąłem. Ja cię po prostu nie lubię"
Dla mnie takie coś to cios w markę jeep i po prostu mnie to WKURZA niemiłosiernie...

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » pn paź 23, 2006 7:44 am
Moim zdaniem bezsensowne jest porownywanie SRT8 i Subaru. Sa to dwa rozne auta..nawet porownania do forestera sa niezbyt trafne.
SRT8 to zadna hanba dla marki Jeep. Auto jest opprostu skierowane do innych klientow. Nie ma tu co mowic o tym jak by sie zachowywal w terenie i kto czym by go objechal. Jest to duza fura do miasta i tyle. Duzy silnik i naped na 4 kola pomoga wyjsc z trudnych sytuacji na drodze a do tego ma duze ekskluzywne wnetrzne i wielki bagaznik. I moim zdaniem marce Jeep nalezy sie plus za to ze rozszerza swa oferte o takie wlasnie auta.
Jak juz mowilem chetnie bym takie autko postawil w swoim garazu.
I nie zrozumcie mowie zle...nie mam nic przeciwko subaru...ba nawet posiadam Legacy i bardzo mi sie podoba....ale i tak SRT8

Si vis pacem para bellum.
-
Pawog2
-

- Posty: 203
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk
Post
autor: Pawog2 » pn paź 23, 2006 9:23 am
Duża fura do miast powiadasz... równie dobrze do miasta może być taki choćby i nawet forester. Kto wykorzysta możliwości takiego auta w mieście-bezsens. To jest samochód autostradowy, w dalekie szybki trasy. Ale broń boże do miasta bo to marnowanie takiego auta
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł
-
stebel

- Posty: 397
- Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
- Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
-
Kontaktowanie:
Post
autor: stebel » pn paź 23, 2006 9:31 am
Jesli tak na to patrzec to to auto jest prawie bezurzyteczne w polsce
Na szczescie w moich okolicach sa autostrady w miastach....i do takiego wlasnie szybkiego przemieszczania sie z przedmiesc do centum to auto jest stworzone. Zreszta nie pisalem ze forester sie do tego nie nadaje...chodzi mi o to ze to nie jest Jeep w teren tylko na ulice.
Si vis pacem para bellum.
-
Pawog2
-

- Posty: 203
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk
Post
autor: Pawog2 » pn paź 23, 2006 5:43 pm
na ulice-zgoda, ale nie dużych idiotycznie zaplanowanych miast jak w Polsce gdzie stojąc w korku przez pół W-wy w jakich zdarzyło mi się już stać musisz dobrze planować na której stacji będziesz się tankować albo nie ruszać się bez karnistra pełnego paliwa.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość