Ktoś chyba zakosił tłoczniki ze Starachowic


Moderator: Pasza
czytałem o tym za czasów Auto Techniki Motoryzacyjnej i swojej jazdy Starem dwudziestym ósmym , na szybciora znalazłem tylko w wikipedii , a tam stoi że kabina powstała we współpracy z francuską firmą Chaussonczesław&jarząbek pisze:pierwsze słyszę. jakieś źródło tego francuskiego śladu?
były niedostępne dla prywaciarzyczesław&jarząbek pisze: wolałem kamazy i liazy.
w 90tych latach już były. dzierżawiło się z państwowych firm aż do wykupu. od nysy, przez avie, stary, kamazy, liazy wszystko przerobiłem. krem de la krem państwówki to były sztajery po transgórach.wojtekza pisze:były niedostępne dla prywaciarzyczesław&jarząbek pisze: wolałem kamazy i liazy.
fiat to przejął po pegasso razem z marką całą. to wersja rozwijana małymi kroczkami od lat 50tych aż do wczesnych iveco.apede pisze:Baj de łej...
Kabina Żubra to była licencja Fiata? Bo podobieństwo wydaje się być nieprzypadkowe...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości