Post
autor: chomik. » pn wrz 23, 2013 7:38 am
po swapie tego silnika do samuraia, jak się rozgrzał silnik, strasznie spadały obroty na jałowym (poniżej 500) po podłączeniu licznika pod linkowy impulsator od metromierza, problem zniknął. Nie jestem pewien, czy na 100% to przez brak sygnału z licznika, bo w tym samym czasie ogarneliśmy kilka innych rzeczy, ale rozmawiałem z chłopakiem z 4xdrive, który mocno siedzi w jimnich i mówił, że to mógł być główny powód.
W sumie to nic prostszego, odepnij u siebie impulsator od reduktora i pojeździj. Będziesz od razu wiedział czy to będzie jakiś problem.
W razie czego, po zmianie reduktora, możesz podłączyć licznik tak jak my, przez linkowy impulsator, razem z metromierzem.
A jak chcesz mieć full profesjonal, to w 4xdrive za ok 300zł, robią przystawki z impulsatorem, skalibrowane pod wielkość kół
SJ413 z 86r. po kilku drobnych modyfikacjach... zwany Żółtasem
Pajero II 2,5 standard
sudetyoffroad.pl