szybkie pytanie-szybka odpowiedz

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

31415
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: ndz cze 15, 2014 8:12 am
Lokalizacja: Trzebnica

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: 31415 » sob gru 27, 2014 3:09 pm

Czy blokade środkowego dyferencjału da się (i można bez szkód) włączać w czasie jazdy?
Czy można zmieniać przełożenia reduktora w czasie jazdy?
Łada Niva 1.9D 1994

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: Janusz73 » sob gru 27, 2014 3:37 pm

Instrukcja mówi,że nie można.Wszystko na postoju,skrzynia biegów w pozycji luz i wciśnięty pedał sprzęgła.Łada Niva to nie Suzuki Jimny,że przedni napęd można właczyć w czasie jazdy,ale znowu on nie ma różnicówki międzyosiowej.

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » sob gru 27, 2014 4:30 pm

Nie można włączać blokady w trakcie jazdy? Mi nieraz się zdarza, ale nie wbijam jej na siłę, tylko czekam aż sama "wskoczy". Niekiedy na postoju coś pójdzie nie tak i trzeba trochę potoczyć auto, żeby weszła...

Za to reduktorem przed pełnym zatrzymaniem kategorycznie nie wolno się bawić.

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: Wojtek » sob gru 27, 2014 5:29 pm

Blokada to typowy sprzęg - dwie cienkie zębatki i przesuwny pierścień Bez synchronizacji ! Jeśli jest różnica prędkości kół to połamiesz zęby, pierścień przesuwny albo rozwalisz obudowę. Wybór należy do Ciebie :)21
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

31415
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: ndz cze 15, 2014 8:12 am
Lokalizacja: Trzebnica

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: 31415 » sob gru 27, 2014 7:53 pm

Reduktor to faktycznie przekładnia bez synchronizacji, ale blokada jest jakoś inaczej zrobiona.
Oglądam te przekroje skrzynki transmisyjnej (tak to sie poprawnie nazywa?) i nie kumam jak ta blokada działa.
No i faktycznie, żeby włączyć lub wyłączyć blokadę trzeba się troche poturlać w przód lub tył.
Czy coś może się stać jak będę jechać powiedzmy 10 km/h? Albo podczas podjazdu pod górkę?
Łada Niva 1.9D 1994

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: Wojtek » sob gru 27, 2014 8:09 pm

Z mechanizmu różnicowego wychodzą dwie króciutkie "półośki" zakończone wielowypustami na flansze do przykręcenia wałów. Jedna z nich jest nieco dłuższa i ma na sobie naciętą zębatkę. Taka sama zębatka jest nacięta na obudowie mechanizmu różnicowego, poza łożyskiem głównym. Na półośce jest przesuwka, która na stałe zazębia się z zębatką półośki. Jeśli przesuniemy ją tak, aby zazębiła się jeszcze z obudową mechanizmu różnicowego - załączamy blokadę. Jeśli nie zazębia się, międzyosiowy dyfer działa.
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » sob gru 27, 2014 8:37 pm

Koledzy, spawał ktoś trapy? Ostatnio w błocie zgubiłem deski, więc okazja na uspawanie nowych jest :D

Myslałem zrobić coś wygladającego jak drabinka z profilu 20x20x2. Teraz tylko dobrze dobrać wymiary...

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » pn gru 29, 2014 4:14 pm

Jeździ ktoś na Mtkach na codzień?
Jakie wam mniej więcej spalanie wychodzi? Moja ostatnio wciągnęła ok. 20 litrów gazu po jeździe samymi drogami.... :roll:

Awatar użytkownika
cerber67
Posty: 625
Rejestracja: pn mar 30, 2009 10:10 pm
Lokalizacja: Toruń

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: cerber67 » pn gru 29, 2014 8:02 pm

górni$ pisze:Koledzy, spawał ktoś trapy? Ostatnio w błocie zgubiłem deski, więc okazja na uspawanie nowych jest :D

Myslałem zrobić coś wygladającego jak drabinka z profilu 20x20x2. Teraz tylko dobrze dobrać wymiary...
Ja mam coś takiego. Strona 8-9 http://www.trokotex.pl/images/do_pobran ... bow-PL.pdf
Przeciąłem płytę na pół i były dwa trapy. Ceny nie podam bo dostałem to jako "odpad"
Niva `88 1.6 zagazowana

Awatar użytkownika
szataniszcze
Posty: 400
Rejestracja: wt lis 27, 2012 4:48 pm
Lokalizacja: Pruszków

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: szataniszcze » wt gru 30, 2014 8:58 am

ja po trapy sie chyba pofatyguje do firmy produkującej przyczepki ;)
oni tam pewnie bedą mieli bierznie takie najazdowe z wypustkami, pod to dospawać jakieś solidniejsze profilei powinno działać :wink:

PANOWIE! takie pytanko off-top!
orientujecie się może jak wygląda sprawa napędów/reduktorów w Land Rover Defender? Tak samo jak w nivie?
sam, sam , sam idziesz! sam, sam!

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » wt gru 30, 2014 9:11 am

szataniszcze pisze:ja po trapy sie chyba pofatyguje do firmy produkującej przyczepki ;)
oni tam pewnie bedą mieli bierznie takie najazdowe z wypustkami, pod to dospawać jakieś solidniejsze profilei powinno działać :wink:
Ciekawe jak parametr $ wypadnie przy takim rozwiązaniu...
PANOWIE! takie pytanko off-top!
orientujecie się może jak wygląda sprawa napędów/reduktorów w Land Rover Defender? Tak samo jak w nivie?
Nie wiem jak, ale na pewno słabiej niż w Nivie :D

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » wt gru 30, 2014 9:23 am

p0mian pisze:Obrazek
Mógłbyś powiedzieć coś więcej o malunku i kole zapasowym w swojej Nivie? :)

vader19925
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: pn cze 10, 2013 4:07 pm
Lokalizacja: Lubelskie

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: vader19925 » wt gru 30, 2014 11:50 pm

Moja nievierna ciągle boryka się z problemami elektrycznymi więc już mam dość i wziąłem się za motanie altka na góre
ale mam pytanie
zdjąłem rozdzielacz zapłonu i w bloku jest taki otwór
był zakręcony dekielkiem (bez uszczelki nawet) i mam pytanie do czego to ma/miało służyć? w starszych był mechaniczny rozdzielacz?

tak to wygląda :
http://zapodaj.net/adede6c2ba199.jpg.html
http://zapodaj.net/d5c76b6f0aa38.jpg.html


ten dekiel mi trochę przeszkadza więc zasilepie go nową łapą od mocowania altka dam solidna uszczelkę i chyba będzie git

Jak ktoś jest zainteresowany to mogę założyć oddzielny temat i opisać montaż altka porobię zdj, może ktoś coś mądrzejszego doradzi bo na razie tylko mocowanie zrobiłem i to nie całe, a kilka problemików jest, ale największy to mróz w garażu :)21

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: Wojtek » śr gru 31, 2014 2:52 pm

Pierwsza fotka - pozostałość po pompie paliwa.
Druga - po aparacie zapłonowym.
Oba spoko można wykorzystać.
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » śr gru 31, 2014 7:02 pm

vader19925 pisze:Moja nievierna ciągle boryka się z problemami elektrycznymi więc już mam dość i wziąłem się za motanie altka na góre
ale mam pytanie
zdjąłem rozdzielacz zapłonu i w bloku jest taki otwór
był zakręcony dekielkiem (bez uszczelki nawet) i mam pytanie do czego to ma/miało służyć? w starszych był mechaniczny rozdzielacz?

tak to wygląda :
http://zapodaj.net/adede6c2ba199.jpg.html
http://zapodaj.net/d5c76b6f0aa38.jpg.html


ten dekiel mi trochę przeszkadza więc zasilepie go nową łapą od mocowania altka dam solidna uszczelkę i chyba będzie git

Jak ktoś jest zainteresowany to mogę założyć oddzielny temat i opisać montaż altka porobię zdj, może ktoś coś mądrzejszego doradzi bo na razie tylko mocowanie zrobiłem i to nie całe, a kilka problemików jest, ale największy to mróz w garażu :)21
Teraz mi to mówisz... :roll: Kiedy ja już w oryginalne miejsce założyłem co innego :(
Choć po ostatniej porządnej orce alternator przeżył, więc można mówić o sukcesie.


Lecz temat myślę że powinieneś założyć :) A Moderator przykleić :)21

Janusz73
 
 
Posty: 1227
Rejestracja: pt sty 06, 2012 9:13 pm

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: Janusz73 » śr gru 31, 2014 7:07 pm

Vader19925.Twój silnik to mieszanka "muła z osłem".Blok masz od gażnikowca,a pokrywe rozrządu od SPi lub MPi.

vader19925
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: pn cze 10, 2013 4:07 pm
Lokalizacja: Lubelskie

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: vader19925 » czw sty 01, 2015 4:18 pm

no tak właśnie ostatnio myślałem że mix
moja nivka to rocznik 95 czyli 21213
94-95 to pierwsze po lifty były i takie ulepy gówniane zrobili

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » czw sty 01, 2015 9:45 pm

1,7 na gaźniku-mogło by się zgadzać?

dandan
Posty: 596
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 8:35 pm
Lokalizacja: warm-mazurskie

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: dandan » pt sty 02, 2015 11:31 am

górni$, i co z tym Twoim niegdyś upragnionym alternatorem, bo tak nagle w temacie ucichłeś. :oops:

przemo650
 
 
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 17, 2009 9:00 pm
Lokalizacja: okolice Słupska

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: przemo650 » pt sty 02, 2015 2:18 pm

Witam po paru ładnych latach przerwy. Miłość do nivy wróciła i z tad mam do Was kilka pytań. Moja pierwsza niva zmieniła właściciela z powodu ciągłych problemów z mostami. Wiecie pewnie o co mi chodzi, szpilki tryby i takie tam. Jako że mam trochę kasy na autko to co myślicie o ładzie z mostami sztywnymi tył Pajero i przód lj70, silnik bmw i reduktor samurai. podłoga miałaby być wyspawana i wzmocniona profilami. Chodzi mi czy nie wyjdzie ona za wysoka mimo np. Wycięcia nadkoli. Ktoś spotkal się z takim projekten?

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » pt sty 02, 2015 5:00 pm

przemo650 pisze:Witam po paru ładnych latach przerwy. Miłość do nivy wróciła i z tad mam do Was kilka pytań. Moja pierwsza niva zmieniła właściciela z powodu ciągłych problemów z mostami. Wiecie pewnie o co mi chodzi, szpilki tryby i takie tam. Jako że mam trochę kasy na autko to co myślicie o ładzie z mostami sztywnymi tył Pajero i przód lj70, silnik bmw i reduktor samurai. podłoga miałaby być wyspawana i wzmocniona profilami. Chodzi mi czy nie wyjdzie ona za wysoka mimo np. Wycięcia nadkoli. Ktoś spotkal się z takim projekten?
Problemy z mostami w Nivie? Zawsze wydawało mi się, że to raczej bez problemowy organ w Nivie...

Alternator, hmm.... Ucichłem, bo już mam go dosyć :D Szkoda, że nie zgadaliśmy się z kolegą Vaderem. Czekam, aż powie więcej co już wyrzeźbił, może wspólnymi siłami coś uda się zdziałać; choć nieraz zastanawiam się czy nie warto było by zainwestować w gotowe zestawy do przeniesienia alternatora wyżej. Oczywiście produkt oferowany na wschodnich rynkach, w nawet znośnej cenie.

W sumie to chyba nie pochwaliłem się, że do mojej Bolszewizny wleciał alternator najprawdopodobniej od Opla 1,7TD. Modelu ani konkretnego silnika nie podaję, bo przy poszukiwaniach spotkałem się z kilkoma rodzajami alternatorów-trzeba szukać. Różnica jest diametralna-nas interesuje jedynie z kołem pasowym takim samym jak w Nivie.
Tak jak ktoś wcześniej pisał, praktycznie idealnie pasuje. Problem za krótkich kabli można rozwiązać wyciągając je z wiązki w nieco inny sposób niż były ;)
Wracając do istotnych problemów z przekładką takiego alternatora na pewno trzeba wspomnieć, że mocowania nie są identyczne, lecz można je w bardzo prosty sposób dostosować do naszych potrzeb.
Z tego co pamiętam, górne mocowanie trzeba nieco zeszlifować od strony koła pasowego-jest nieco dłuższe niż w Nivie, lecz na korpusie widać jak daleko należy szlifować ;)
Dolne mocowanie jest trochę inne niż w oryginalnym alternatorze, lecz nie ma problemu z dopasowaniem. Dużym problemem jest inna średnica śruby w nowym alternatorze-M10. W mocowanie bliżej koła pasowego należy wstawić tulejkę. Drugie dolne mocowanie, to bliżej tyłu alternatora nie musi zaprzątać nam głowy, nie będzie ono używane.

Obrazek

U siebie na początek szlifowałem czoło tego mocowania, choć po pierwszych przymiarkach wyszło, że na 99% nie potrzebnie...

Górne mocowanie jak pisałem, po zeszlifowaniu będzie pasowało.
Polecam zwrócić uwagę po założeniu na dopasowanie względem wygiętej blachy, którą regulujemy naciąg paska- w moim wypadku konieczna była "regulacja" kąta wygięcia i minimalne obrócenie dłuższej części. Jest to do ogarnięcia w kilka minut.
Tak wygląda z niedopasowaną blachą:
Obrazek

a po krótkiej walce powinno wyglądać to tak:

Obrazek

Obrazek
Jak widać alternator ustawiony jest jak powinien, koła pasowe są praktycznie w osi.

Pozostaje kwestia koła pasowego, od którego w sumie powinienem zacząć.
Nie wiem czy koło pasowe mojego "nowego" alternatora jest już zbytnio zużyte czy tak to ma być, ale wygląda jakby bieżnia była nadmiernie wytarta. Pomimo zastosowania szerszego paska, takiego jak powinien być do tego alternatora (10,5mm szerokości jak pamiętam) przy bardzo dużym obciążeniu pasek zaczyna się ślizgać pomimo odpowiedniego naciągu. Moim zdaniem przed montażem najlepiej byłoby zastosować koło pasowe z oryginalnego alternatora. Nie, nie pasuje :) Średnica wirnika w nowym alternatorze jest nieco większa niż oryginalnie, lecz po wizycie u tokarza z nowym alternatorem i starym kołem pasowym nie powinno stworzyć to większego problemu. U mnie okazało się to po montażu, chęci zabrakło do ponownego wyjęcia więc póki co tak jeżdzę i ładowanie mam :P
Kwestia paska. W moim przypadku okazał się on na pewno za długi. Nie wiem czy miałem akurat katalogowy czy inny, "pasujący", ale raczej na pewno należy zastosować krótszy. Obecnie mam z tego co pamiętam dwa rozmiary krótszy (ok 910mm) i rozmiar szerszy (10,5mm). Konkretnych wymiarów nie pamiętam, ale po sprawdzeniu dostępnych na pewno odnajdziecie właściwy.
Jak wyżej pisałem oryginalnie pasek ma 9mm, ale wydaje mi się że na wiekowe Nivy rozmiar szerszy nawet z dobrym kołem pasowym alternatora będzie OK. Ryzyko wpadnięcia w poślizg paska zdecydowanie mniejsze.

Dużo gadania, pytanie o efekty....

Obrazek

Wynik którego nigdy nie osiągnąłem na oryginalnym alternatorze nawet bez obciążenia. Nie spada na światłach, a do póki pasek nie zacznie się ślizgać nie spadnie za wiele z dodatkowymi 20A pobieranymi przez dalekosięgi ;) Moim zdaniem jest super.
Napięcie, dopasowanie to w moim przypadku połowa sukcesu. Oryginalny dla mnie był bardzo kłopotliwy przez wiecznie zawalające się błotem szczotki. Nie było wyjazdu w błoto bez konieczności wyjmowania alternatora...
Pierwsze błotne próby mam za sobą. Auto ukopane konkretnie, ładowania zaś nie zabrakło ani na moment.
Moim zdaniem jest bardzo dobrze.

Dlatego też ze swojej strony taki mod polecam każdemu. Jest to do ogarnięcia w jeden wieczór, koszty powinny zamknąć się w 100zł z wliczonym triumfalnym browarkiem... Czego chcieć więcej?
Mam nadzieję, że nie chwalę zbytnio i nie będe musiał z powrotem myśleć o przeniesieniu go wyżej :)21

vader19925
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: pn cze 10, 2013 4:07 pm
Lokalizacja: Lubelskie

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: vader19925 » sob sty 03, 2015 12:58 am

Janusz73 pisze:Vader19925.Twój silnik to mieszanka "muła z osłem".Blok masz od gażnikowca,a pokrywe rozrządu od SPi lub MPi.
a jak to było w końcu z tymi nivkami 95 rok poczytałem trochę w sieci i nic konkretnego nie znalazłem
w 95 roku wyszły pierwsze po lifty
i taki muł blok od gaźnika i czapa od 1,7i to było seryjnie montowane?
czy to był pierwotnie gaźnik tylko ktoś przełożył sam ?
bo u mnie siedzi spi

i czy bloki 1,6 i 1,7 różniły się średnica tłoka czy ew wysokością czy co ?
bo wychodzi na to ze mam 1,6i spi ? :lol:

ciekawy stwor ta moja niva :D mam ją ponad rok i jedynie silnik nigdy nie stworzył żadnych problemów ciągle dzielnie pcha tę kupę złomu :D

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: Wojtek » sob sty 03, 2015 9:24 am

przemo650 pisze:Witam po paru ładnych latach przerwy. Miłość do nivy wróciła i z tad mam do Was kilka pytań. Moja pierwsza niva zmieniła właściciela z powodu ciągłych problemów z mostami. Wiecie pewnie o co mi chodzi, szpilki tryby i takie tam. Jako że mam trochę kasy na autko to co myślicie o ładzie z mostami sztywnymi tył Pajero i przód lj70, silnik bmw i reduktor samurai. podłoga miałaby być wyspawana i wzmocniona profilami. Chodzi mi czy nie wyjdzie ona za wysoka mimo np. Wycięcia nadkoli. Ktoś spotkal się z takim projekten?
Masz rację, też miałem z tym problem po wsadzeniu Argenty 2.0.
Dawno temu,gdzieś około 2002r. @Tieri z Tychów robił taki projekt : dodatkowa rama podwyższająca Nivkę. Ta rama w zamyśle współpracowała z nadwoziem - coś jak nieco potężniejsze podłużnice. To dawało lekkość i sztywność konstrukcji przy jednoczesnym zwiększeniu prześwitu i możliwości wsadzenia dużych kół. Też włożył 132 2.0 (jako ciekawostka - wykonał suchą miskę olejową !!!) ale stosował oryginalne mosty od Niviasty. Dodatkowo po skrzyni dał odwróconą skrzynkę od Żuka - jako zwiększającą przełożenie. Spróbuj go namierzyć, kiedyś był aktywny na forum Niviasty, dopytaj jak to chodziło. Mam gdzieś fotki tego patentu, ale... to "własność intelektualna" Tieriego :cry:
Też w tym czasie myślałem o innych mostach (u mnie w tyle poszły satelity a z przodu obudowa) - o afganach - ale zarzuciłem ten pomysł. Nivka się rozpadła od rudej.
Niezaprzeczalną zaletą Niviasty w terenie jest jej waga! Samonośne nadwozie to załatwia. Jeśli się dołoży żelaza na ramę i cięższe mosty, projekt może nie być konkurencyjny w stosunku do bardzo lekkich Suczek (one mają znacznie mniej blachy i ramę w oryginale). Z tego co piszesz chcesz skopiować pomysł na spód stosowany w Sukach, tyle że buda z Niwki.
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: górni$ » ndz sty 04, 2015 3:48 pm

Zdjęcia tego cuda może i są własnością autora, ale to prawie że dobro kulturowe, które powinno być pokazane szerszemu gronu :D

Co do wagi-Samurai przypadkiem nie jest lżejszy od seryjnej Niviasty....?

przemo650
 
 
Posty: 123
Rejestracja: wt lis 17, 2009 9:00 pm
Lokalizacja: okolice Słupska

Re: szybkie pytanie-szybka odpowiedz

Post autor: przemo650 » ndz sty 04, 2015 8:19 pm

W rajdach nie mam zamiaru brac udziału a jedynie weekendowe wypady z dziewczyną do lasu. Mam ciężką nogę dlatego pytam o te mosty a to musi być lada bo kocham to auto! Z blacharka to mam sobie zamiar poradzić na etapie dopasowywania gratów. Wiecie może kto ma karoserie w miare dobrym stanie z dokumentami? Bez silnika, mostów i reduktora

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości