Melduję zakończenie pierwszego etapu, fotki "przed i po":








Moderator: Marcin-Kraków
Mój 225 tkm, ale się nie liczy, bo po przeszczepie tylko 16,seba4x4 pisze:Tradycyjnie pochwalę sie, licznik dwa tygodnie temu dumnie pokazał 250 tkm przebiegu
Jak jeszcze napiszesz że check się nie świecie to się obrażę na mojąseba4x4 pisze:No i 255 tkm na liczniku, ...
Zauważyłem że cholera jest upierdliwa. Był u kolejnego magika i ten chce wymieniać sodę lambda.wojteusz pisze:A co, jeszcze nie opanowałeś elektroniki?
W "dwójkach" check dziesięć razy czulszy na niewłaściwe zdaniem kompa parametry niż w "jedynce".
A i jak zaświeci to nie zgaśnie aż do skasowania błędu lub wielu kilometrów jazdy z poprawnymi parametrami.
W jedynce świeci tylko w czasie rzeczywistej niezgodności i potem zaraz gaśnie...
Młody Miszcz Kierownicy w starym bmw nie wyrobił się w rajdowym wyjściu z zakrętu i wbił się w zderzak/nadkole kijanki. Kijanka czekała nieruchomo na czerwonym świetle. Bolid rajdowca zmielony, ale poduszki mu nie wystrzeliłyseba4x4 pisze:No i 255 tkm na liczniku, czas na kolejną zmianę oleju i filtrów. Po wypłacie wymiana opisanych wcześniej "drobiazgów" w przednim zawieszeniu i nie tylko
Współczuje, nie daj się tylko zrobić w szkodę całkowitą. Likwidatorzy stosują różne podstępy żeby zaniżyć odszkodowanieAlces64 pisze:....wbił się w zderzak/nadkole kijanki. ....
Byłby to pretekst do montażu stalowego zderzaka, ale dla sorento brak lokalnych produktów, a tym bardziej z homologacją nikt nie słyszał.Masmo pisze:
Współczuje, nie daj się tylko zrobić w szkodę całkowitą. Likwidatorzy stosują różne podstępy żeby zaniżyć odszkodowanie
No i po wymianie w/w elementów. Sztywniejsza się zrobiła i kierownica nie ma "martwego" polaseba4x4 pisze: warto wymienić amorki przednie, gumki stabilizatora, sławetne łożyska igiełkowe oraz tulejkę wspornika drążka kierowniczego bądź cały....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości