VW Phaeton 6.0 W12

- inne samochody terenowe

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » wt maja 30, 2017 7:36 am

Musi być 4x4.
Od tego nie ma wyjątków.
Dlatego pewnie padnie na Reńdża, co może się okazać dopiero ciekawą przygodą :)21
Ale spokojnie...
Nie panikujmy.
Dysza rozprężna z ASO - 110zł, z dnia na dzień.
Zawór sterujący występuję u nich tylko z całą sprężarką (2300zł), ale są dostępne, bo to popularna Denso jest wg mnie.
Osłony przegubów (bo też jedna pękła) 700zł za komplet ASO.

Najbardziej mnie martwią te zjebane wycieraczki. Nie mam na nie zbytnio pomysłu.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40619
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: Mroczny » wt maja 30, 2017 11:41 am

rencz Cię rozczaruje

to wóz dla emerytów
nie dasz rady tym jeździć tak jak lubisz
nawet jak kupisz jakiegoś superczardża - to wóz do okazjonalnego przypałowania ze świateł czy na autostradzie a nie wóz robienia po 20 tysi na miesiąc po gównianych drogach pozbawionych pitstopów w postaci Czesławowego serwisu

kupisz superba w sklepie, w najbardziej doposazonej wersji (nawet wówczas jakiś silnik jest) i tyle.. będziesz wyglądał jak producent drutu spod Olsztyna ale nie będziesz się jebał z doktoryzowaniem z serwisówek, gazowników i podobnych. A jak sie zesra to poszerzony pakiet ubezpieczeń i tyle

a do tego dokupisz sobie rencza zeby, od czasu do czasu, pobrandzlować ego resztką stylu

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » wt maja 30, 2017 12:12 pm

To ja chyba jednak naprawię pejtona :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40619
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: Mroczny » wt maja 30, 2017 1:08 pm

będzie taniej, wygodniej i szybciej
jak zrobisz ze 200tys wrócisz do zagadnienia

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 30, 2017 7:07 pm

chętnie bym posluchał o objawach upadku tej klimatyzacji :)21

bo...zapowiada się drogo i...wielokrotnie :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » wt maja 30, 2017 7:34 pm

Jak auto stoi lub jedzie sobie na niskich obrotach - ciśnienie w normie, temp na parowniku 1-2 stopni i chłodzi wściekle. Ruszasz spod świateł, wyprzedzasz, przyspieszasz itp - ciśnienie spada, temp. na parowniku rośnie do temp. otoczenia, układ nie chłodzi. I tak w kółko.
Jakaś wizja, Czesławo?
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 30, 2017 7:42 pm

tak w skrócie i prosto jak w basic'u:
10 wymiana sprężarki
20 wymiana skraplacza
30 wymiana osuszczacza
40 wymiana zaworu rozprężnego
50 płukanie całego układu drastyczne i do skutku
60 próba szczelności
70 próżnia
80 msza w intencji żeby ustało
90 napelnienie
100 ponowna msza w intencji

pominięcie czegokolwiek zapętla algorytm komendą "go to 10" :)21

i zaprawdę powiadam...nie ma innej drogi.
#noichuj

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » wt maja 30, 2017 8:07 pm

Dramatyzujesz Szczesław...
Wymieni się dyszkę, może zaworek, da się gaziku, olejku, psiknie czynnika i będzie gadać.
To nie Lądrowę :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: czesław&jarząbek » wt maja 30, 2017 8:10 pm

no w sumie...

w otłuszczonym pasku za osiem koła trudno się spodziewać innego podejścia :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: gebels » pt cze 16, 2017 4:31 pm

Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
sebeks
 
 
Posty: 6315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 5:59 pm
Lokalizacja: Komuna w około i jeszcze raz wszędzie komuna...

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: sebeks » pt cze 16, 2017 9:59 pm

hehe jak mi to kumpel zapodał to myślałem że się popłaczę :lol: Oczywiście był to pierwszy kawałek jaki mi puścił, po tym jak się dowiedział, że kupiłem 4 kółka :)21
Był:Tarpan 1,5 OHV->1,4 DOHC->1,6 DOHC->1,8T DOHC
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
piotrck
 
 
Posty: 14780
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 11:04 am
Lokalizacja: Kielce

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: piotrck » sob cze 17, 2017 9:54 am

przecież to nagranie już było 3x w tym wątku
po drugie , audi sprzedane

https://www.youtube.com/watch?v=8CYPzyZd_uc

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » pn cze 19, 2017 9:26 am

Ojtam...

Wycieraczki zrobione.
Klima... Hmm. Sam nie wiem.
Wymieniona dysza i zawór sterujący.
Wczoraj jechałem w nocy.
Zobaczymy za dnia. Brak danych.
IMO - dalej coś nie jest do końca dobrze.
Ale to już będzie miało raczej związek z choinką błędów, która zaatakowała nas zdradziecko z innej strony.
Pewnie przyczyną całego zła będzie jakiś babol w stylu zagięty wężyk od sterowania turbinami dodatkowego powietrza dostarczanego do filtrów na zimnym silniku na wolnych obrotach. Albo zabrudzony filterek zaworka od separowania bardzo szkodliwych oparów paliwa. Jedyne co mnie ciekawi, to ten obwód wtryskiwacza na piątym baniaku. On może bruździć, ale czy aż tak? Wątpię.
Karwa...
Gdyby auta nie musiały spełniać tych zjebanych norm ekokurwasreko, to by się po prostu nie psuły. Serio.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 07C 906 018 B
Component and/or Version: D1-6.0L-AT A Ş5112
Software Coding: 0000173
Work Shop Code: WSC 01244
6 Faults Found:
17500 - Mixture Regulation: Bank 2: Range 2: Rich Limit Exceeded
P1092 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Rich
P1165 - 002 - Lower Limit Exceeded
17499 - Mixture Regulation: Bank 2: Range 1: Rich Limit Exceeded
P1091 - 002 - Lower Limit Exceeded
17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Rich
P1166 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
16589 - Injector: Cylinder 5 (N83): Circuit Malfunction
P0205 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
18331 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2
P1923 - 008 - Implausible Signal


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 07C 906 018 B
Component and/or Version: D1-6.0L-AT A Ş5112
Software Coding: 0000173
Work Shop Code: WSC 01244
7 Faults Found:
17905 - Secondary Air Injection System: Bank 3: Incorrect Flow
P1497 - 002 - Lower Limit Exceeded
17906 - Secondary Air Injection System: Bank 4: Incorrect Flow
P1498 - 002 - Lower Limit Exceeded
17493 - Mixture Regulation: Bank 4: Range 1: Lean Limit Exceeded
P1085 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17489 - Mixture Regulation: Bank 3: Range 1: Lean Limit Exceeded
P1081 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
19755 - Catalyst System: Bank 4: Efficiency Below Threshold
P3299 - 001 - Upper Limit Exceeded
19754 - Catalyst System: Bank 3: Efficiency Below Threshold
P3298 - 001 - Upper Limit Exceeded
19674 - Oxygen Sensor B3 S2: Heating Circuit Electrical Malfunction
P3218 - 008 - Implausible Signal
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40619
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: Mroczny » pn cze 19, 2017 9:39 am

w renczu mam czujnik zasyfienia powietrza wokół co przełącza obieg na zamknięty..

po sezonie grzewczym targnął się na się
:)21

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16852
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: Kabal » pn cze 19, 2017 9:40 am

Urzekające są problemy pierwszego świata :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » pn cze 19, 2017 11:24 am

Też mam to gówno u siebie.
W dodatku współpracuje to z czujnikiem poziomu wilgotności powietrza wewnątrz, czujnikiem szronienia szyb i takie tam...
Ja już się nie mogę doczekać aż to się zacznie finezyjnie ze sobą chędożyć. Obstawiam na razie, że dociągnie jako tako do 150oookm, tymczasem terminowo opłacam AC :)20
A później... Później przeproszę się z autami starszej generacji albo trzeba będzie brać nowe RS6 w miniratce :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: czesław&jarząbek » pn cze 19, 2017 6:22 pm

sonde masz zjebaną i idzie za bogato :)21

oraz niedrożne dwa katalityki. z ilu? czterech? jak do chuja można być tak durnym żeby kupić stare auto ze starymi katalizatorami w ilości...czterech?

dzizasssss...
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: czesław&jarząbek » pn cze 19, 2017 6:26 pm

Mroczny pisze:w renczu mam czujnik zasyfienia powietrza wokół co przełącza obieg na zamknięty..

po sezonie grzewczym targnął się na się
:)21
ale ci sie pociesznie uroiło :)21

to jest układ który automatycznie sterująć klapami obiegu zamkniętego jak najszybciej dąży do osiągnięcia zadanej temperatury w kabinie.
nic ponad to.
#noichuj

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » pn cze 19, 2017 6:44 pm

Jak zwykle godosz, a nie wisz ło czym :)21

Cztery ma, to fakt. W dodatku cztery sprawne.
Błędy katów na jednym banku są związane (co udowodniłem, uprzednio natomiast przewidziałem) z montażem gazu, który nie jest do końca prawidłowy. Chciałem uniknąć miedzianych rurek wewnątrz połowy kanałów dolotowych celem niwelacji różnić w ich długościach (kanałów). Albowiem znane są przypadki odpadania tychże rurek i demolowania cylindrów. Więc... Jest trochę inaczej na jednej stronie, niż na drugiej. Minimalnie. I jak wszystko było dobrze, to sobie raz dwa tysie złapał ten błąd, albo i nie. Na benzynie nie łapał.
Natomiast tutaj, teraz, obecnie... Uuu, to nie to. Już prędzej bym przepływkę obstawiał, ale nadal sądzę, że to jest jakaś ultra pierdoła, jak poprzednim razem.
Przynajmniej ten tego no - nadzieja umiera ostatnia :)21

A jeśli chodzi o czujnik syfu to pejtoniusz jak najbardziej posiada. Chyba nawet sraudi stare posiadało, jeśli mnie pamięć nie myli. Także może jednak Pysio dobrze gada, a Ty jak zwykle nie doczytałeś instrukcji i myślisz, że czas się zatrzymał :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: czesław&jarząbek » pn cze 19, 2017 9:54 pm

ja yhy... :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » wt cze 20, 2017 8:25 am

No paczaj se.
Może jednak zerkniesz w manuala do tych swoich wydumek? :)21

Obrazek
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: Misiek Cypr » wt cze 20, 2017 8:55 am

Jak ja sie ciesze ze mam proste auta...

A Rometa, nie wykonczy nawet bomba elektromagnetyczna... :)21
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » wt cze 20, 2017 11:45 am

Przejechaliśmy właśnie stówkę ponad, 28st na zewnątrz, chłodzi jak wściekła cały czas. Ale na początku nie chciała się kilka minut włączyć. W połowie były dwa postoje i się włączała od razu. Może dlatego na początku nie chciała, że skasowałem wszystkie adaptacje w sterownikach silnika itp? Uj wi. Będę obserwował.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40619
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: Mroczny » wt cze 20, 2017 1:52 pm

czujniki temperatury robią dobrze?

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: VW Phaeton 6.0 W12

Post autor: ernil » wt cze 20, 2017 1:59 pm

Myślałem już o tym. Zewnętrzny pokazuje ok. Ten w dolocie (wentylacyjnym) niby też. Silnikowe wymieniałem niedawno, oryginalne oczywiście. Na parowniku też zdaje się być ok. Te w środku... Uj wi, pewnie też, bo jak działa, to działa dobrze. Choć trza by sprawdzić w momencie, kiedy klima nie robi, przeglądnąć wtedy bloki dokładnie. Nie ma nigdy czasu na to.
Ogólnie... Na nic nie ma karwa czasu, bo...
https://www.youtube.com/watch?v=LHdrZpto4-c
XTZ 750
Outback EJ25 MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne samochodziki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości