"koncik" motocyklowy 2
Moderator: Misiek Bielsko
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: "koncik" motocyklowy 2
Dokladnie. A swoja droga, gdybym mial wiekszy garaz, pewnie bym mial kilka maszyn, a nie dwie. 125 sa tak kuszaco tanie, ze pewnie nie moglbym sie powstrzymac, a i tak nie mialbym maszyn do wszystkiego.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: "koncik" motocyklowy 2
Opony były
waga była
czas na opory powietrza...

Mam cenną radę.
Dieta i zmniejszanie objętości ciała
Kombinezon skoczków narciarskich
Udział w panelu ornitologicznym "Ja albatros".
Wujek Dobra Rada 

Re: "koncik" motocyklowy 2
Dzięki wszystkim za odpowiedź
Wiem że wśród tych żartobliwych często sformułowań drodzy druhowie , ukryliście dla mnie cenne wskazówki .


Wiem że wśród tych żartobliwych często sformułowań drodzy druhowie , ukryliście dla mnie cenne wskazówki .

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Szybka ale jaka.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Supermoto jest równie niekomfortowe przy szybkości.Misiek Cypr pisze: ↑czw lip 25, 2019 6:20 amZrobic z niego supermoto.
Pomoglem?![]()
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Jest to możliwe technicznie
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Kombinezon ! Jest jakimś pomyslem.
A Albatros to bardzo sympatyczne i towarzyskie zwierzątko

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Dlaczego 110 jest niebezpiecznie :
1.Jadę sobie prawym pasem z trzech .Nagle zaczynają się 2 dodatkowe do skrętu w prawo .Dosyć dlugi odcinek jest 5 pasów a jedziesz prosto .Nie jest komfortowo jak wokół smigają 150-200 auta .
2. Trzy pasy prosta droga , lewy 160+ , na środkowym chwilami podobnie a przedemną 3 tiry 80km/h , to co robię ,
zamiast ryzykować wyprzedzam je pasem awaryjnym .
To samo z maruderami : 120 na środkowym za wolno , na prawym ktoś się wlecze , to muszę go śmignąć z prawej bo nie chce mi się kalkulować które auto będzie chciało mnie rozjechać.Ulubiona sytuacja : ktoś na lewym nie chce zjechać , to Sebix wyskakuje na środkowy 180km/h .
Oczywiście mogę się rozkręcić do 140- 160 jak mus ale to raczej nie na stale .
1.Jadę sobie prawym pasem z trzech .Nagle zaczynają się 2 dodatkowe do skrętu w prawo .Dosyć dlugi odcinek jest 5 pasów a jedziesz prosto .Nie jest komfortowo jak wokół smigają 150-200 auta .
2. Trzy pasy prosta droga , lewy 160+ , na środkowym chwilami podobnie a przedemną 3 tiry 80km/h , to co robię ,
zamiast ryzykować wyprzedzam je pasem awaryjnym .
To samo z maruderami : 120 na środkowym za wolno , na prawym ktoś się wlecze , to muszę go śmignąć z prawej bo nie chce mi się kalkulować które auto będzie chciało mnie rozjechać.Ulubiona sytuacja : ktoś na lewym nie chce zjechać , to Sebix wyskakuje na środkowy 180km/h .
Oczywiście mogę się rozkręcić do 140- 160 jak mus ale to raczej nie na stale .
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Nie pozostaje Ci nic innego jak kupić R1 i jeździć asfaltami...montero pisze: ↑czw lip 25, 2019 9:00 amDlaczego 110 jest niebezpiecznie :
1.Jadę sobie prawym pasem z trzech .Nagle zaczynają się 2 dodatkowe do skrętu w prawo .Dosyć dlugi odcinek jest 5 pasów a jedziesz prosto .Nie jest komfortowo jak wokół smigają 150-200 auta .
2. Trzy pasy prosta droga , lewy 160+ , na środkowym chwilami podobnie a przedemną 3 tiry 80km/h , to co robię ,
zamiast ryzykować wyprzedzam je pasem awaryjnym .
To samo z maruderami : 120 na środkowym za wolno , na prawym ktoś się wlecze , to muszę go śmignąć z prawej bo nie chce mi się kalkulować które auto będzie chciało mnie rozjechać.Ulubiona sytuacja : ktoś na lewym nie chce zjechać , to Sebix wyskakuje na środkowy 180km/h .
Oczywiście mogę się rozkręcić do 140- 160 jak mus ale to raczej nie na stale .
Nie ma opcji żeby ktoś Cię rozjechał, bo jedziesz za wolno

Re: "koncik" motocyklowy 2
Posiadam jeszcze fzr1000 ostatnio stoi tylko .To taka starsza o 2 pokolenia siostra r1 .Jeszcze Thunderace byla po drodze.Adamo pisze: ↑czw lip 25, 2019 9:30 amNie pozostaje Ci nic innego jak kupić R1 i jeździć asfaltami...montero pisze: ↑czw lip 25, 2019 9:00 amDlaczego 110 jest niebezpiecznie :
1.Jadę sobie prawym pasem z trzech .Nagle zaczynają się 2 dodatkowe do skrętu w prawo .Dosyć dlugi odcinek jest 5 pasów a jedziesz prosto .Nie jest komfortowo jak wokół smigają 150-200 auta .
2. Trzy pasy prosta droga , lewy 160+ , na środkowym chwilami podobnie a przedemną 3 tiry 80km/h , to co robię ,
zamiast ryzykować wyprzedzam je pasem awaryjnym .
To samo z maruderami : 120 na środkowym za wolno , na prawym ktoś się wlecze , to muszę go śmignąć z prawej bo nie chce mi się kalkulować które auto będzie chciało mnie rozjechać.Ulubiona sytuacja : ktoś na lewym nie chce zjechać , to Sebix wyskakuje na środkowy 180km/h .
Oczywiście mogę się rozkręcić do 140- 160 jak mus ale to raczej nie na stale .
Nie ma opcji żeby ktoś Cię rozjechał, bo jedziesz za wolno![]()
Fachowcy chwalą i fzr i Thunderace za solidność .Chociaż skrzynie chyba wadliwe jak i w r1.
Gsxr będzie.
P.S. na enduro jest klopot w szybkim ruchu ale szczęście nie na każdym .Problemem jest komfort na długiej szybkiej trasie.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Dieta działa cuda. Kiedyś widziałem filmik rowerowy. Jakiś miszczu mtb robił kilkukilometrową pętlę na czas. Najpierw standardowo, potem z rowerem dociążonym o 1 kg, na koniec z sobą dociążonym o chyba 10 kg (nie pomnę).
Wynik był następujący:
- odciążenie roweru o 1 kg pozwoliło na kilkunastominutowej pętli urwać ok 2 sekund. Przypominam, że jechał pro, więc poziom wykorzystania wszystkiego optymalny. Koszt odchudzenia zawodniczego roweru o ten kilogram to ok 4 tys funtów

- odciążenie kierownika dało sukces na poziomie minuty

Na motocyklu sukcesy nie będą może tak spektakularne, ale jeśli skorygować je również o parametr poprawy aerodynamiki, to kto wie? Montero, masz z czego zrzucać?
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: "koncik" motocyklowy 2
To jak chcesz gdzieś daleko jeździć na enduro to go tam sobie wyślij i poleć samolotem.
Będzie szybko i wygodnie, a na miejscu więcej czasu na jazdę w terenie zamiast autostradami dymać kilka dni z bólem dupy
Będzie szybko i wygodnie, a na miejscu więcej czasu na jazdę w terenie zamiast autostradami dymać kilka dni z bólem dupy

Re: "koncik" motocyklowy 2
o to to
i nie trzeba kompromisów ćwiczyć, mozna kostkę mieć i takie tam
Re: "koncik" motocyklowy 2
Prawda że prosto i tanio ?

Jak to wykonać najtaniej ?
Logistyka ,bujanko z załatwianiami itp
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Kostki są do 140 to jak dorzucę te 20 nic nie będzie.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Cicho.Frytki są smaczneKabal pisze: ↑czw lip 25, 2019 10:11 amDieta działa cuda. Kiedyś widziałem filmik rowerowy. Jakiś miszczu mtb robił kilkukilometrową pętlę na czas. Najpierw standardowo, potem z rowerem dociążonym o 1 kg, na koniec z sobą dociążonym o chyba 10 kg (nie pomnę).
Wynik był następujący:
- odciążenie roweru o 1 kg pozwoliło na kilkunastominutowej pętli urwać ok 2 sekund. Przypominam, że jechał pro, więc poziom wykorzystania wszystkiego optymalny. Koszt odchudzenia zawodniczego roweru o ten kilogram to ok 4 tys funtów![]()
- odciążenie kierownika dało sukces na poziomie minutyKoszt - w sumie korzyść, bo wystarczy mniej żreć, więc złotówki zostają.
Na motocyklu sukcesy nie będą może tak spektakularne, ale jeśli skorygować je również o parametr poprawy aerodynamiki, to kto wie? Montero, masz z czego zrzucać?

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Re: "koncik" motocyklowy 2
https://www.eurosender.com/pl/pakowanie/motocykl
Firma wysyłająca motocykle tam gdzie jedziesz na wakacje
Samolot to sobie przez internet ogarniesz
Firma wysyłająca motocykle tam gdzie jedziesz na wakacje

Samolot to sobie przez internet ogarniesz

Re: "koncik" motocyklowy 2
Myślę, że zawsze będzie taniej niż jechać samemu na kołach, płacić za benzynę, żarcie i hotele po drodze, zużyte opony itp. O czasie nie mówiąc.
Chyba, że czas nie jest czynnikiem, sama droga jest celem, a punkt docelowy tylko sugestią, bez konieczności dotarcia, to wtedy wysyłanie moto gdziekolwiek jest bez sensu

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: "koncik" motocyklowy 2
Wersja trochę bardziej uciążliwa...
Znajdujesz jeszcze dwóch chętnych na wyjazd. Pakujecie trzy moto na przyczepę i jedziecie wygodnie z klima autem zmieniając się za kierą.
Wygodniej, bezpieczniej, weselej i jak się moto zdupczy to nie masz problemu jak wrócić do domu.
Coś jak z jazdą na rajd. Dużo lepiej się jeździ jak masz lawetę do zwiezienia zwłok auta niż jak musisz wrócić na kołach.
Znajdujesz jeszcze dwóch chętnych na wyjazd. Pakujecie trzy moto na przyczepę i jedziecie wygodnie z klima autem zmieniając się za kierą.
Wygodniej, bezpieczniej, weselej i jak się moto zdupczy to nie masz problemu jak wrócić do domu.
Coś jak z jazdą na rajd. Dużo lepiej się jeździ jak masz lawetę do zwiezienia zwłok auta niż jak musisz wrócić na kołach.
Re: "koncik" motocyklowy 2
Dokładnie. Wczoraj zakupiłem przyczepkę na tą okoliczność
Dwa motury powinny wejść a przyczepka się koło domu co chwile przydaje.
Poza tym można jechać bardziej lekko a nie taszczyć wszystkiego na sobie.
Spare partsy i narzędzia też można mieć w aucie zamiast wozić.
Poza tym w planie są wypady całkiem enduro do RO czy UE z lekkim sprzętem.

Dwa motury powinny wejść a przyczepka się koło domu co chwile przydaje.
Poza tym można jechać bardziej lekko a nie taszczyć wszystkiego na sobie.
Spare partsy i narzędzia też można mieć w aucie zamiast wozić.
Poza tym w planie są wypady całkiem enduro do RO czy UE z lekkim sprzętem.
Zdrapek i poharatka
Re: "koncik" motocyklowy 2
nic nie kumacie podróżowania..
wożenie motura ze sobą jest fajne - ale nie jest to do końca to co lubię
wożenie motura ze sobą jest fajne - ale nie jest to do końca to co lubię
Re: "koncik" motocyklowy 2
Kulanie się busem jeszcze z przyczepką latem , w korkach , robotach drogowych , wahadełkach ?
Nie .Prędzej 990 się potnie żeby ważył te 160kg .
Samoloty tak , ale Gruzję , Azję wcześniejszą bez przesady .Się obleci .
Ameryka poludniowa , AUSA , o co innego .
Nie .Prędzej 990 się potnie żeby ważył te 160kg .

Samoloty tak , ale Gruzję , Azję wcześniejszą bez przesady .Się obleci .
Ameryka poludniowa , AUSA , o co innego .
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Ależ jak najbardziej zgadzam się z Tobą, że fajniejsza jest wersja podróżowania na moto... ale jak się pojawiają oczekiwania, że to będzie 100 kilogramowy cross do upalania w ciężkim terenie... to się przestaje wpisywać w plan dojazdu 2-3 tys km do miejsca kaźni sprzętu 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości