to był niezły herbatnik.

185 kg oskórowany Adv .Ciekawe jak ta matematyka sie układa :
silnik 60kg , rama 10 kg ? 15 ? koła z ołowiu ?
Moderator: Misiek Bielsko
Ja jak zawsze chętniekulkagsx1200 pisze: ↑wt maja 05, 2020 4:00 pmA ja bym się z wami przejechał , moim gejosem, mam bagna mam góry kamieniołomy oraz wszelkiej maści nieuzytki
Ja gejosem pojadę a koledzy na swoich , zrobimy spota, takiego spokojnego
U mnie, zobaczymy co jest warte BMW z cycami a co jest warta wasza (co niektórych ) gadka
https://photos.app.goo.gl/9qUgbswy46D1wGkQ8
193kg.
Silnik 56, rama jakieś 11-12.montero pisze: ↑śr maja 06, 2020 4:02 pmhttps://www.motorcyclespecs.co.za/model ... o%2005.htm
to był niezły herbatnik.![]()
185 kg oskórowany Adv .Ciekawe jak ta matematyka sie układa :
silnik 60kg , rama 10 kg ? 15 ? koła z ołowiu ?
dowiedz się czym się różni dry od wet
były ściemy w tej kwestii i obecnie stosują "wet" .
Gejos fajny, szczególnie w rękach Kulki. Większość z nas go nie dogoni nawet na liściupurti pisze: ↑pt maja 08, 2020 10:42 amNie ma się co pucować wagą. Każde moto jest inaczej wyważone i jednego 150 kg może przeszkadzać, a drugiego 200 kg wcale nie.
Pomijam podnoszenie.
Wracamy do punktu wyjścia. Za lekkie moto jest niebezpieczne na drodze, a za ciężkie ma ograniczenia terenowe ( przynajmniej w rękach przeciętnego rajdera).
I tak konkludując: lepiej jeździć, niż Monteryzować.
@ Kulka chętnie bym tego gejucha przetestował. Klasa!
True story bro...
DRZ? Który? 400 czy 650?
W tym roku był plan ściągnąć ekipę i pokręcić się dookoła Sudetów niekoniecznie off, ale przez koronę coś temat umarł... Można kulkę pomęczyć, żeby nas gdzieś przeprowadził lekko off, a miejsce na namiot to już gdzieś sobie znajdziemy przecież...
Na mokrym asfalcie vs inne ?lysy76 pisze: ↑pt maja 08, 2020 8:36 pmPrzecież 3/4 wypowiedzi to szydera, nie chytasz?
![]()
A z kronikarskiego obowiązku:
https://drive.google.com/file/d/1BZfKdm ... sp=sharing
Przyszedł przód:
https://drive.google.com/file/d/1ArWGdS ... sp=sharing
Dunlop schodzi w oczach na czarnym, więc decyzja na Motoz Tractionator Adv.
Teraz będzie dualowy komplet. Na piasku, trawie i szutrze trzyma zaskakująco dobrze. Tył zamiata jak trzeba, a przód jak po torach.
https://drive.google.com/file/d/1Atd9h6 ... sp=sharing
Tył po blisko 1000km:
https://drive.google.com/file/d/1Ap2w4S ... sp=sharing
Szuter, korzenie, gruz, piach, asfalt -zszedł 1mm. 40/60 czarne/off.
Jak tam 125 enduroBratproroka pisze: ↑pt maja 08, 2020 12:59 pmDRZ? Który? 400 czy 650?
To maszyny raczej powszechnie uważane za lekkie, wykombinowanie czegoś lżejszego funkcjonalnie to będzie rzeźba, albo mocny kompromis na drodze. Masz jakiś plan na to?
Poza tym, nie przesadzaj z tym wiekiem. To bardziej forma niż wiek, a w formie to często bardziej mobilność niż czysta siła. A mobilność możesz utrzymywać do późnej starości bez problemu.
Nic rozsądnego na razie w pobliżu.
Pozytywniej od majtasa, tkc, haidenauów,
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości