suburban 4x4 problem , help :)

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

suburban 4x4 problem , help :)

Post autor: suburban 5.7 1990 » czw sie 16, 2007 1:22 am

mam problem
wlaczam 4x4 ( wydaje mi sie ze system jest taki sam jak w samuraju suzuki starym)
i nawet jak jade na sliskim podłozu np trawie to co jakis czas słychac straszny strzał, stukniecie mocne, czym to moze byc spowodowane ?? i czym grozi , most z przodu nie posiada mechanizmu roznicowego.

i jeszcze pytanie , gdzie moge kupić mixer LPG do tego silnika , mam instalacje gazowa ale poprostu ktos wywiercił w gazniku 2 dziury i wpuscił przez nie 2 rurki , KTO MA TAKI MIXER

moge właczac reduktor czyli 4l tylko przy wyłaczonym silniku , jak robie to na właczonym to słychac jak zebatki tra o siebie i potrzebne jest uzycie wiekszej siły i jest zgrzytniecie. przy wyłaczaniu 4x4 chodzi normalnie tylko przy 4L jest ten problem, czy to normalne , czy trzeba to naprawiac , co moze byc tego przyczyną ??

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: suburban 4x4 problem , help :)

Post autor: LR_Olek » czw sie 16, 2007 6:29 am

suburban 5.7 1990 pisze:mam problem
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=45699
suburban 5.7 1990 pisze:i KTO MA TAKI MIXER
kazdy montazysta instalacji gazowych samochodowych.
idz do takowego i powiedz ze chcesz kupic
suburban 5.7 1990 pisze: co moze byc tego przyczyną ??
brak wiedzy kierowcy.
czytajac wszystkie twoje posty mozna dojsc do wniosku,ze nie masz pojecia w ogole o pojazdach mechanicznych :)3

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » czw sie 16, 2007 6:55 am

A nie wchodzi reduktor na N albo na P ? - powinien.

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » czw sie 16, 2007 3:09 pm

fuck you olek, mechanicy instalacji nie maja mieszalnikow do suburbanow a tymbardziej z duo wtryskiem :wink: , thx boris , no nie wchodzi , własnei na n ani na p tylko jak silnik zgasze , jak nie zgasze silnika to tez wchodzi ale trzeba uzyc wiekszej siły i na dodatek strasznie cos zgrzyta

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » czw sie 16, 2007 3:12 pm

suburban 5.7 1990 pisze:fuck you olek, mechanicy instalacji nie maja mieszalnikow do suburbanow a tymbardziej z duo wtryskiem :wink: , thx boris , no nie wchodzi , własnei na n ani na p tylko jak silnik zgasze , jak nie zgasze silnika to tez wchodzi ale trzeba uzyc wiekszej siły i na dodatek strasznie cos zgrzyta
:)21 zaraz ban poleci jak nic .
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » czw sie 16, 2007 3:16 pm

co to ban ?? przepraszam bo nie wiem

plakiet
 
 
Posty: 179
Rejestracja: ndz maja 23, 2004 3:06 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: plakiet » czw sie 16, 2007 3:28 pm

Za Wikipedią:

Ban (informatyka)

Ban (ang. zakaz lub zakazywać) – termin stosowany w informatyce do określenia czynności zablokowania dostępu danego użytkownika do wysokopoziomowej usługi internetowej, na przykład komunikatora internetowego czy forum WWW.

Powody banowania

Bany zakładane są zwykle przez administratorów usług w reakcji na niepożądane zachowania użytkowników - na przykład wskutek złamania regulaminu usługi, nieprzestrzegania netykiety, prób naruszenia bezpieczeństwa systemu lub ograniczenia jego dostępności (atak DoS). Blokada może odnosić się do konta użytkownika, albo do adresów sieciowych, z których korzysta.

Ban a fora internetowe

Na forach internetowych, zależnie od sposobu ich funkcjonowania, może istnieć kilka różnych rodzajów bana - często możliwe są bany czasowe (np. godzinne) oraz stałe, a w pewnych sytuacjach ograniczone może być tylko pisanie lub edytowanie postów (z zachowaniem możliwości odczytu). Wiele forów internetowych ma własny, czasem arbitralny regulamin banowania, który, oprócz kwestii wymienionych we wcześniejszej sekcji, może zabraniać np. posiadania dwóch kont przez jednego użytkownika (dla jednego adresu IP).

Ban a IRC

W odniesieniu do technologii Internet Relay Chat, termin ten ma węższe znaczenie: odnosi się tylko do wykluczenia użytkownika z pojedynczego kanału dyskusyjnego. Takiej operacji może dokonać każdy użytkownik, który posiada status operatora na danym kanale. Blokady przyznawane przez administratorów, które pozbawiają całkowicie dostępu do serwera IRC, noszą nazwę k-line.

:)

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » czw sie 16, 2007 3:43 pm

to mi sie podoba :)21

Powody banowania

Bany zakładane są zwykle przez administratorów usług w reakcji na niepożądane zachowania użytkowników - na przykład wskutek złamania regulaminu usługi, nieprzestrzegania netykiety, prób naruszenia bezpieczeństwa systemu lub ograniczenia jego dostępności (atak DoS). Blokada może odnosić się do konta użytkownika, albo do adresów sieciowych, z których korzysta.

pomyśl zanim coś napiszesz kolego .....
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » czw sie 16, 2007 7:24 pm

pomyslalem dokładnie , jak ktos nie chce pomoc tylko głupie docinki wpisuje to ma zapewne tak nos wysoko ze nie widzi ze mu juz nie staje :) , a tym co mi zechcieli udzielic rady wielkie dzieki i jak przyjdzie na to pora to moze ich wyciagne jak sie zakopia :) a sa tacy i w dziale chevrolet i w dziale suzuki , pozdrawiam ich serdecznie thx

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sie 16, 2007 8:01 pm

suburban 5.7 1990 pisze:fuck you olek,
taaaaaaaa....


heheheh,dobre,sam to wymysliles?

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw sie 16, 2007 8:07 pm

suburban 5.7 1990 pisze:pomyslalem dokładnie , jak ktos nie chce pomoc tylko głupie docinki wpisuje to ma zapewne tak nos wysoko ze nie widzi ze mu juz nie staje :) , a tym co mi zechcieli udzielic rady wielkie dzieki i jak przyjdzie na to pora to moze ich wyciagne jak sie zakopia :) a sa tacy i w dziale chevrolet i w dziale suzuki , pozdrawiam ich serdecznie thx
Trzeba bylo misiu drogi napisac do kazdego dzialu...swoje lamenty.

przeczytaj to http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=9392

zanim cokolwiek sie nastepnym razem odezwiesz,bo zgrywanie twardziela z jakimis epitetami skierowanymi niewiadomo do kogo (z twojego miejsca siedzenia i rozumowania) sa nie na miejscu. Ochlon troche,napij sie zimnej wody albo pyknij przed snem herbatke z melisy i spusc cisnienie.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Re: suburban 4x4 problem , help :)

Post autor: Tapeworm » czw sie 16, 2007 9:09 pm

suburban 5.7 1990 pisze:
i jeszcze pytanie , gdzie moge kupić mixer LPG do tego silnika , mam instalacje gazowa ale poprostu ktos wywiercił w gazniku 2 dziury i wpuscił przez nie 2 rurki , KTO MA TAKI MIXER
Jak działa to nie ruszaj :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » pt sie 17, 2007 4:01 am

no nie stety działa bardzo słabo , auto pali 28 - 35 i traci duzo mocy z 30 % , regulowałem juz u 5 gazownikow ale jedynym efektem było powiekszenie sie spalania , z 34 do 48 :D , czy montował ktoś blosa do tak duzej pojemnosci ?? ( blos zastepuje mixer, to taki gaznik gazowy )


P.S. Panie Olku nie chce mi sie kłucić dowidzenia.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt sie 17, 2007 6:30 am

suburban 5.7 1990 pisze:dowidzenia.
masz problem...
to nie jest mozliwe

powracam jak nocna mara :)21

objawiam sie z nienacka jak grypa lub katar

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pt sie 17, 2007 6:50 am

LR_Olek pisze: objawiam sie z nienacka jak grypa lub katar
A może jak biegunka
:)21

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pt sie 17, 2007 6:53 am

suburban 5.7 1990 pisze:czy montował ktoś blosa do tak duzej pojemnosci ?? ( blos zastepuje mixer, to taki gaznik gazowy )
Poszukaj na forum gościa o ksywce misman. Wszczepił on blossa do swojego jeepa a na dodatek fajnie opisał montaż i regulację
http://wiki.jeep4x4.net/index.php/BLOS

Nie wiem czemu ale u mnie nie wyświetla polskich znaków

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sie 17, 2007 7:06 am

Te auta tak palą :)21 GMC Sierra znajomego (7.4l) pali 35-40 gazu i też próbowałem walczyć z mikserem itp. Musiałbyś przebudować dolot czyli zrobić długą rurę jak do stożka i zasilanie gazem poprowadzić na samym początku rury aby gaz mógł się wymięszać z powietrzem.
Odpuśc sobie montowanie miksera na ujściu gardzeli TBI bo to porażka.
Dobre rezultaty daje zmniejszenie światła dolotu o połowę i dopiero wtedy strojenie na gazie.

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

pimpim rampam

Post autor: suburban 5.7 1990 » pt sie 17, 2007 3:20 pm

mega porada boris :) naprawde dzieki bo własnie sie zastanawaiłem czy zciagac przetobke z okragłego filtra na stozkowy z usa na e baju sa po 14 dolcow wiec... wmontuje w to rurki albo blosa i dam znac jaki rezultat , i wogole fajne to forum :) podaje linka do tego kitu na stozek http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-93-CH ... enameZWDVW
moze ktos sie jeszcze skusi to bysmy sie podzielili przesyłka bo to wiecej kosztuje niz sama czesc :) sa tez z aluminium koloryzowanego dla estwtow :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-95-Ch ... enameZWDVW

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » pt sie 17, 2007 3:24 pm

" " Nie wiem czemu ale u mnie nie wyświetla polskich znaków " "

mi tez nie :) też nie wiem :)

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » pt sie 17, 2007 3:39 pm

a jeszcze z ciekawosci zapytam ten silnik co ma w tym gmc to typ 454 ?? poj 7.4 litra ?? to moj ulubiony slinkik amerykance wyciagaja z niego pod 1000 hp , orginalnie ma 350 , spalani tej 5.7 mojej na benzynie na trasie schodzi na 18 litrow mowił mi znajomy , ja nie probowałem ale na trasie 28 litrow ( LPG ) jadac 100 przy 200 koniach , hmm no wiem ze to nie fiat tipo ale cos mi sie wydaje ze tu instalacja nawala ,pokombinuje zdam relacje co sie udało osiagnac :>

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pt sie 17, 2007 7:38 pm

Zmiejsz średnicę dolotu o połowę i będzie lepiej

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Temat postu: Zmiejsz średnicę dolotu o połowę i będzie l

Post autor: suburban 5.7 1990 » sob sie 18, 2007 3:36 am

Temat postu:

Zmiejsz średnicę dolotu o połowę i będzie lepiej


ale to mam kupic ta przerubke na filtr stozkowy( linki podałem wyzej ) i dopiero wtedy zamontowac mikser na ta rure dalej od gaznika ze zmniejszona srednica ?? , czy poprostu teraz zmneijszyc srednice i zostawic te rurki wkrecone do gaznika ?? poprzedni wsłąsciciej wywiercił poprostu 2 dziury pod wtryskiwaczami tbi i to nawet wyglada tak jakby nie miało dziłac prawidłowo

Awatar użytkownika
suburban 5.7 1990
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: czw sie 16, 2007 12:49 am
Kontaktowanie:

Post autor: suburban 5.7 1990 » sob sie 18, 2007 4:02 am

i czy mixer przed wtryskiwaczami tbi nie spowoduje jakiegos ich uszkodzenia , to zaczy jesli zamontuje go na rurze dalej od gaznika to gaz bedzie po pierwsze przelatywał przez te wtryskiwacze ( tam sa kabelki i kupa jakis czesci delikatnych ,a po 2 gie to czy przy wubuchu ewentualnym nie wylece w powietrze bo przeciez w takiej rurze i tej puszcze nad gaznikeim to sie tego gazu zbierze jak dla fiata 126 na wycieczke do okoła swiata


JUPI MADAFAKA POTRAFIE EDYTOWAC TEXT
Ostatnio zmieniony sob sie 18, 2007 9:36 pm przez suburban 5.7 1990, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob sie 18, 2007 12:32 pm

leon zet pisze:
LR_Olek pisze: objawiam sie z nienacka jak grypa lub katar
A może jak biegunka
:)21
taka mega wodnista zalewajaca wszystko :)21

Awatar użytkownika
mercg280ge
Posty: 1557
Rejestracja: sob kwie 12, 2003 9:25 pm
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
Kontaktowanie:

Post autor: mercg280ge » sob sie 18, 2007 1:14 pm

LR_Olek pisze:
leon zet pisze:
LR_Olek pisze: objawiam sie z nienacka jak grypa lub katar
A może jak biegunka
:)21
taka mega wodnista zalewajaca wszystko :)21


nie badz taki samokrytyczny :wink: ,



czasem chlapniesz cos tresciwego :)21 :)21 :)20

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości