poloska?

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw sie 28, 2003 7:30 am

powodzenia :wink:

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » pt sie 29, 2003 1:12 am

naprawde dzieki!
...w ostatecznosci zasypie gielde czesciami z rozkreconego parcha ;-)
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » pt sie 29, 2003 7:35 am

a nie myslales o wsadzeniu polosi "system willisa" ???

ruski tera to sprowadzaja podobno + 300% zywotnosci w stosunku do tej z kulkami !!!!!!!!!!!!!!!!
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » ndz wrz 21, 2003 6:51 pm

Koyot pisze:a nie myslales o wsadzeniu polosi "system willisa" ???

ruski tera to sprowadzaja podobno + 300% zywotnosci w stosunku do tej z kulkami !!!!!!!!!!!!!!!!
niestety to złom ...stare są lepsiajsze..... udowodnione i sprawdzone

sawis
Posty: 1880
Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: NDM

Post autor: sawis » pn wrz 22, 2003 9:25 am

a udowodnione i sprawdzone przez kogo??No i jak?
Jakieś opinie na temat tych półosi nowego typu??Najlepiej z doświadczenia.
Jestem Sawis jeżdżę dżipem,Nie ciekawym jestem typem.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn wrz 22, 2003 10:34 am

slawekj pisze:Poskladane - chodzi jak nowka.
Jak wyjac polos bez sciagania piasty:
1. zdjac sprzegielko napedu
2. odkrecic 2 plytki -jedna z gory, druga z dolu i wyjac siedzace pod nimi kulke i tloczek (nie wiem jak to sie fachowo nazywa, ale to robi za lozysko skretu)
3. poodkresac wszystkie srubki dookola kolnieza oslony przegubu (od tylu)
4. teraz juz cala piasta da sie na zwrotnicy przekrecic, a polos z niej wylezie
skladanie - takze bez problemow. aha - wchodzi polos poskladana uprzednio.
Pozdro,
Slawek.
PS jakby sie ktos uparl, to chyba daloby sie zrobic nawet bez zdejmowania kola tylko dostep troche utrudniony ;-)
Jeszcze trza koła skręcić w lewo jak lewe koło robimy żeby to ustrojstwo wyjąć i podstawić na klocku coby wężyka hamulcowego nie urwać. No i jeszcze trza pary w łapach coby to ustrojstwo uradzić ( nie zapomnij pomierzyć kulek bo jedna jest większa)

sawis
Posty: 1880
Rejestracja: pn wrz 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: NDM

Post autor: sawis » pn wrz 22, 2003 10:39 am

Czytam już po raz kolejny że jedna z kulek jest większa..Czy faktycznie tak jest :)5 :)5 Potwierdzacie tez wiadomość??Dla mnie przyznam szczerze :oops: jest ona nowa, pomimo żę mam już kilka półosiak na sumieniu..i składać też już doświaczyłem nieraz.
Jestem Sawis jeżdżę dżipem,Nie ciekawym jestem typem.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn wrz 22, 2003 12:57 pm

Ta w osi przegubu ma 27mm a cztery pozostałe 25mm prawdopodobnie

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn wrz 22, 2003 7:14 pm

Qwintus pisze:
Koyot pisze:a nie myslales o wsadzeniu polosi "system willisa" ???

ruski tera to sprowadzaja podobno + 300% zywotnosci w stosunku do tej z kulkami !!!!!!!!!!!!!!!!
niestety to złom ...stare są lepsiajsze..... udowodnione i sprawdzone
Qwinto co z tymi półoskami nowego typu nie tak :)5
No bo własnie się mi jedna ukręciła ,a juz prawie byłem zdecydowany zakupic nowego typu :( ale narazie sie wstrzymuję
LJ 70

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pn wrz 22, 2003 7:56 pm

no wreszcie ktos co ja ukrecił opisz co takiego robiłes, katowałes czy tylko spokojna jazda
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn wrz 22, 2003 8:08 pm

Dla wyjasnienia ukręciłem tą starego typu :lol:
Chciałem zakupic nowy typ ale teraz juz nie wiem co robić ,troche poczekam i zasięgnę jezyka.

Kasprol masz ten nowy typ, po ile i czemu tak drogo :)21
LJ 70

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » wt wrz 23, 2003 7:01 am

sawis pisze:a udowodnione i sprawdzone przez kogo??No i jak?
Jakieś opinie na temat tych półosi nowego typu??Najlepiej z doświadczenia.
ukłoń sie do prezesa..może sie podzieli informacjami 8)
na rempście słyszałem jak chłopaki z uaza rozmawiali o tych "nowych"
....jednym zdaniem- "szmelc"...

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » wt wrz 23, 2003 7:05 am

Mag69 pisze:
Qwintus pisze:
Koyot pisze:a nie myslales o wsadzeniu polosi "system willisa" ???

ruski tera to sprowadzaja podobno + 300% zywotnosci w stosunku do tej z kulkami !!!!!!!!!!!!!!!!
niestety to złom ...stare są lepsiajsze..... udowodnione i sprawdzone
Qwinto co z tymi półoskami nowego typu nie tak :)5
No bo własnie się mi jedna ukręciła ,a juz prawie byłem zdecydowany zakupic nowego typu :( ale narazie sie wstrzymuję
niestety nie są tak odporne na temp. jak te starego typu
jeśli ktoś chciałby na letki ;) łofrołd to ok...
ale szaleć nie zalecają.....

zresztą Adampio wklejał cytat od ruskich że ocena tych nowych jest raczej mierna
....znalazłem na jakiejś stronie klubowej u ruskich.....że znowu te nowe są tak samo dobre jak te stare.....(jak znajde dam adres)
ale juz wiem że zakup tych nowych sobie daruje.....

Awatar użytkownika
RudeBoy
 
 
Posty: 3656
Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
Lokalizacja: Kraków / Balice

Post autor: RudeBoy » wt lis 04, 2003 7:30 am

Kumpel zakonczył remont UAZ-a - zmieniał silnik i różne rzeczy robił. Między innymi założył półosie nowgo typu :-)
W niedziele pojechaliśmy na jazde próbna tym autem. Wjechaliśmy w lasek zapiał 4x4, wjebaliśmy się w błoto 20m i chrup. Przodu nie ma.
Wczoraj wyciagneliśmy półoś. Rozj...na w pył. Pękła w dwóch miejscach.
Zaznaczam, że półosie były nowe a most składał fachowiec. Auto jezdzi na gumach 31".
Panowie! Te półosie są z guwnolitu. Wystrzegajcie się tego.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » sob lis 08, 2003 12:40 pm

Artur pisze:Ta w osi przegubu ma 27mm a cztery pozostałe 25mm prawdopodobnie

Jedna jest 100% inna, może być tak że przy mocno wytarganym przegubie ktoś "mądry" zamienił kulki celowo lub bezmyślnie ;celowo- te 2 mm wieksza kulka skutecznie kasuje luz, ale przegub jest "wiewycentrowany" i niewyważony - można sie zdziwić gdy jadąc na odłączonym przodzie i zapiętych sprzęgiełkach samochód nagle nie skręci... ale ponoć końska siła i chłopski rozum to wartości niezbadane, możemy spotykać wszelakie korkołomne "patenty" w pojazdach z chłopską przeszłością...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości