
poloska?
Moderator: Student
Jeszcze trza koła skręcić w lewo jak lewe koło robimy żeby to ustrojstwo wyjąć i podstawić na klocku coby wężyka hamulcowego nie urwać. No i jeszcze trza pary w łapach coby to ustrojstwo uradzić ( nie zapomnij pomierzyć kulek bo jedna jest większa)slawekj pisze:Poskladane - chodzi jak nowka.
Jak wyjac polos bez sciagania piasty:
1. zdjac sprzegielko napedu
2. odkrecic 2 plytki -jedna z gory, druga z dolu i wyjac siedzace pod nimi kulke i tloczek (nie wiem jak to sie fachowo nazywa, ale to robi za lozysko skretu)
3. poodkresac wszystkie srubki dookola kolnieza oslony przegubu (od tylu)
4. teraz juz cala piasta da sie na zwrotnicy przekrecic, a polos z niej wylezie
skladanie - takze bez problemow. aha - wchodzi polos poskladana uprzednio.
Pozdro,
Slawek.
PS jakby sie ktos uparl, to chyba daloby sie zrobic nawet bez zdejmowania kola tylko dostep troche utrudniony
Qwinto co z tymi półoskami nowego typu nie takQwintus pisze:niestety to złom ...stare są lepsiajsze..... udowodnione i sprawdzoneKoyot pisze:a nie myslales o wsadzeniu polosi "system willisa"?
ruski tera to sprowadzaja podobno + 300% zywotnosci w stosunku do tej z kulkami!!!!!!!!!!!!!!

No bo własnie się mi jedna ukręciła ,a juz prawie byłem zdecydowany zakupic nowego typu

LJ 70
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
- Lokalizacja: to nic..ale dokąd??
niestety nie są tak odporne na temp. jak te starego typuMag69 pisze:Qwinto co z tymi półoskami nowego typu nie takQwintus pisze:niestety to złom ...stare są lepsiajsze..... udowodnione i sprawdzoneKoyot pisze:a nie myslales o wsadzeniu polosi "system willisa"?
ruski tera to sprowadzaja podobno + 300% zywotnosci w stosunku do tej z kulkami!!!!!!!!!!!!!!
5
No bo własnie się mi jedna ukręciła ,a juz prawie byłem zdecydowany zakupic nowego typuale narazie sie wstrzymuję
jeśli ktoś chciałby na letki

ale szaleć nie zalecają.....
zresztą Adampio wklejał cytat od ruskich że ocena tych nowych jest raczej mierna
....znalazłem na jakiejś stronie klubowej u ruskich.....że znowu te nowe są tak samo dobre jak te stare.....(jak znajde dam adres)
ale juz wiem że zakup tych nowych sobie daruje.....
Kumpel zakonczył remont UAZ-a - zmieniał silnik i różne rzeczy robił. Między innymi założył półosie nowgo typu
W niedziele pojechaliśmy na jazde próbna tym autem. Wjechaliśmy w lasek zapiał 4x4, wjebaliśmy się w błoto 20m i chrup. Przodu nie ma.
Wczoraj wyciagneliśmy półoś. Rozj...na w pył. Pękła w dwóch miejscach.
Zaznaczam, że półosie były nowe a most składał fachowiec. Auto jezdzi na gumach 31".
Panowie! Te półosie są z guwnolitu. Wystrzegajcie się tego.

W niedziele pojechaliśmy na jazde próbna tym autem. Wjechaliśmy w lasek zapiał 4x4, wjebaliśmy się w błoto 20m i chrup. Przodu nie ma.
Wczoraj wyciagneliśmy półoś. Rozj...na w pył. Pękła w dwóch miejscach.
Zaznaczam, że półosie były nowe a most składał fachowiec. Auto jezdzi na gumach 31".
Panowie! Te półosie są z guwnolitu. Wystrzegajcie się tego.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Artur pisze:Ta w osi przegubu ma 27mm a cztery pozostałe 25mm prawdopodobnie
Jedna jest 100% inna, może być tak że przy mocno wytarganym przegubie ktoś "mądry" zamienił kulki celowo lub bezmyślnie ;celowo- te 2 mm wieksza kulka skutecznie kasuje luz, ale przegub jest "wiewycentrowany" i niewyważony - można sie zdziwić gdy jadąc na odłączonym przodzie i zapiętych sprzęgiełkach samochód nagle nie skręci... ale ponoć końska siła i chłopski rozum to wartości niezbadane, możemy spotykać wszelakie korkołomne "patenty" w pojazdach z chłopską przeszłością...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości