gaz 69, 67, 63 itd...
Moderator: Student
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » czw sty 29, 2004 11:06 pm
Nadmuch jest kiepski

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » czw sty 29, 2004 11:13 pm
MACIEK27 pisze:Nadmuch jest kiepski

No to nie moze Ci aku pękacić. No chyba ze zwarcie ma ale wtedy bys miał "przypadek szczególny - pożar w kabinie - nie melduje sie"
Przyczyny (obie) moim losiowym zdaniem, gdzie indziej szukac nalezy.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » czw sty 29, 2004 11:20 pm
Czy jest mozliwe ze jak załacze ogzrewanie alternator ładuje ale niedaładowuje akumulatora bo pobor za duzy
A mam altternator 55 A Diesle duzego jaka bateria mam 92 Ah

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » czw sty 29, 2004 11:33 pm
MACIEK27 pisze:Czy jest mozliwe ze jak załacze ogzrewanie alternator ładuje ale niedaładowuje akumulatora bo pobor za duzy
A mam altternator 55 A Diesle duzego jaka bateria mam 92 Ah

Maciek ja Cie prosze. Policz sobie P=U*I
Dodaj moce wszystkich odbiornikow. Jak masz Diesla to on sam raczej nic nie potrzebuje. Zostaja swiatla i jakies dodatki bo nie wiem co masz (moze stereo 500W

) Reszta musi isc na ladowanie a jak nie masz pewnosci to se zapodaj amperomierz z jakiegos Ruskiego wynalazka co Ci wszystko pokaze.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » czw sty 29, 2004 11:38 pm
chyba jednak cos jest nie tak z tym ogrzewaniem bo jak je właczam to mocno spada na wskazniku napiecia, podejrzewam ze bateria tez juz ma swoje dni policzone

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
radegand
-

- Posty: 255
- Rejestracja: wt kwie 22, 2003 4:11 pm
- Lokalizacja: Łomianki
Post
autor: radegand » pt sty 30, 2004 12:22 am
hehe ot efekt zmot....w całej mojej ignorancji elektrycznej nie sądzę żeby silnik elektryczny dmuchający powietrze zjadał ci tyle prądu żeby alternator nie dawał sobie rady....może przebicie jakieś??
-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » pt sty 30, 2004 8:18 am
MACIEK27 pisze:Czy jest mozliwe ze jak załacze ogzrewanie alternator ładuje ale niedaładowuje akumulatora bo pobor za duzy
A mam altternator 55 A Diesle duzego jaka bateria mam 92 Ah

Prawdopodobnie twój alternator jest bliski śmierci i jedno uzwojenie już w nim umarło ale na wszelki wypadek sprawdź połączenie między alternatorem a akumulatorem lub amperomierzem w przypadku gaz uaz czy kabel nie jest lekko usmażony albo czy jakiś kaszaniasz nie polutował końcówek i nie przenoszą 100% mocy.
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » pt sty 30, 2004 7:40 pm
Znalazłem przyczyne, akumulator robil zwarcie nie przyjmowal produ powyzej iles tam , po prostu ni dawal sie doladowac
Wymiana akumulatora pomogała

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pn lut 02, 2004 2:05 pm
i po wymianie akumulatora teraz dobrze grzeje ogrzewanie

5
Gazy 69
-
bilans

- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bilans » pn lut 02, 2004 2:23 pm
-
major
-

- Posty: 262
- Rejestracja: czw maja 08, 2003 9:05 am
- Lokalizacja: Warszawa/B-j
-
Kontaktowanie:
Post
autor: major » pn lut 02, 2004 2:27 pm
no, to tak jak ja wymienilem pióra wycieraczek w syfie i spalanie spadlo o 15%

major
samurai SJ700
-
Darek

- Posty: 1999
- Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Darek » pn lut 02, 2004 3:19 pm
to te pióra miały strasznie duże opory

Gazy 69
-
major
-

- Posty: 262
- Rejestracja: czw maja 08, 2003 9:05 am
- Lokalizacja: Warszawa/B-j
-
Kontaktowanie:
Post
autor: major » pn lut 02, 2004 3:21 pm
Darek pisze:to te pióra miały strasznie duże opory

bo byly ze strusia a zmienilem na wróble taaaakie -

są

.. i gówno zbierają

major
samurai SJ700
-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » pn lut 02, 2004 4:02 pm
Darek pisze:i po wymianie akumulatora teraz dobrze grzeje ogrzewanie

5
Akumulator dawał zwarcie, i alternator nie ładował (doładowywał) przez to dmuchawy nie wlaczałem bo byl za duzy pobor pradu w stosunku do ładowania.Teraz chyba rozumiece.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
-
Krzysztof
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:50 pm
Post
autor: Krzysztof » pt lut 13, 2004 12:14 pm
Piszecie ,że jest ciepło gdy samochód jedzie, i tak jest w istocie. Co i jak zrobić by było ciepło i by przestały parować te przeklęte szyby takrze podczas postoju (naturalnie z pracującym silnikiem)
-
Baron

- Posty: 643
- Rejestracja: śr paź 01, 2003 11:20 am
- Lokalizacja: stamtąd, skąd większość
Post
autor: Baron » pt lut 13, 2004 12:27 pm
Krzysztof pisze:Piszecie ,że jest ciepło gdy samochód jedzie, i tak jest w istocie. Co i jak zrobić by było ciepło i by przestały parować te przeklęte szyby takrze podczas postoju (naturalnie z pracującym silnikiem)
Jest taki środek Sonaxa, bardzo skuteczny. Raz stosujesz, gdy zaparowane, wycierasz do sucha, potem kolejny raz, gdy szyby zaparowane i dłuuuuuuuuugoo jest dobrze - nie zachodzą, nawet w Malcu działa

Sip - Dop
...jajco holenderskie blues...
-
Krzysztof
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: pn lut 03, 2003 9:50 pm
Post
autor: Krzysztof » pt lut 13, 2004 2:55 pm
Chodzi mi raczej o rade jak i z czego zamontować inny mocniejszy lub dodatkowy wentylatorek wymuszający obieg powietrza przez nagrzewnice podczas postoju
-
radegand
-

- Posty: 255
- Rejestracja: wt kwie 22, 2003 4:11 pm
- Lokalizacja: Łomianki
Post
autor: radegand » sob lut 14, 2004 2:44 pm
Krzysztof pisze:Piszecie ,że jest ciepło gdy samochód jedzie, i tak jest w istocie. Co i jak zrobić by było ciepło i by przestały parować te przeklęte szyby takrze podczas postoju (naturalnie z pracującym silnikiem)
no a co z nawiewem na szybę? u mnie nawet całkiem daje sobie radę
a podczas postoju trzeba korzystać ze zmagazynowanego ciepła w czasie jazdy
o farelce też myślałem ale boję się że nawet po dobrym umocowaniu same grzałki (spiralki) nie wytrzymają wstrząsów wszelakich

-
MACIEK27

- Posty: 2239
- Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: MACIEK27 » sob lut 14, 2004 5:26 pm
radegand pisze:Krzysztof pisze:Piszecie ,że jest ciepło gdy samochód jedzie, i tak jest w istocie. Co i jak zrobić by było ciepło i by przestały parować te przeklęte szyby takrze podczas postoju (naturalnie z pracującym silnikiem)
no a co z nawiewem na szybę? u mnie nawet całkiem daje sobie radę
a podczas postoju trzeba korzystać ze zmagazynowanego ciepła w czasie jazdy
o farelce też myślałem ale boję się że nawet po dobrym umocowaniu same grzałki (spiralki) nie wytrzymają wstrząsów wszelakich

Butla 3 kg i parowmik CIEPŁO ZE W GACIACH BEZ DACHU SMIGASZ

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości