wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » ndz sty 06, 2008 6:36 pm
KrzysiekP pisze:a czy do kuli zamiast oleju nie mozna jak w patrolu dac normalny smar do przegubow?
Jest specjalny smar do przegubów homokinetycznych, ale podczas bardzo silnych mrozów może nie zdawać egzaminu

DEF 300 Tdi
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 6:38 pm
zrobie mieszkane ze oleju 80W90 i smaru grafitowego... Chyba powinno dac rade
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz sty 06, 2008 6:40 pm
Zrób to na ciepło, łatwiej się wlewa

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 6:41 pm
ale moze byc taka miesznka wybuchowa?
ugotuje z niego zupe i wleje...
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
montru
-

- Posty: 194
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: montru » ndz sty 06, 2008 6:56 pm
smar grafitowy to się nadaje do smarowania resorów a do przegubów iest smar molibdenowy
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck
-
LandRadek
-

- Posty: 209
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: LandRadek » ndz sty 06, 2008 7:34 pm
montru pisze:smar grafitowy to się nadaje do smarowania resorów a do przegubów iest smar molibdenowy
U mnie sprawdził się system stopniowego zagęszczania.
Uzupełniłem olej w kulach i co jakiś czas dostrzykiwałem, do pełna, sam smar molibdenowy. W miarę zagęszczania cieknie mniej aż w końcu przestaje. Uzyskujemy minimalne ,konieczne zagęszczenie hamujące wyciek. Nawet przy proporcji 50/50 na mrozie zachowuje półpłynność

Discovery itd... My Friend
trzyseta moja
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 7:40 pm
a jaki wlewacie olej do kuli procz tego 75W140 bo jest cholernie drogi, bardzo trudno dostepny a i tak wycieknie kiedys

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
LandRadek
-

- Posty: 209
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Post
autor: LandRadek » ndz sty 06, 2008 7:57 pm
Hipol 80w90. Taniość skłania...

Discovery itd... My Friend
trzyseta moja
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz sty 06, 2008 8:16 pm
porządny olej 140 kosztuje w granicach 30zł/litr co przy ilości 0.36 na kulę nie zabija...
można też nie wlewać nic bo...taniej wychodzi nie mieć
#noichuj
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » ndz sty 06, 2008 8:30 pm
85W140 to może tyle kosztować ale 75W140 kosztuje około 80 np castrol
koledzy jaka minimalna grubość tarczy hamulcowej kwalifikuje ją do wymiany
czesław odpowiedz na mail - tak w przybliżeniu
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 8:31 pm
no co jak co, ale 75W140 znalazlen w cenie 80zl litr najtaniej...
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz sty 06, 2008 8:33 pm
leszek torbicki pisze:85W140 to może tyle kosztować ale 75W140 kosztuje około 80 np castrol
koledzy jaka minimalna grubość tarczy hamulcowej kwalifikuje ją do wymiany
czesław odpowiedz na mail - tak w przybliżeniu
z tego co pamiętam coś koło 11-12mm
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » ndz sty 06, 2008 8:33 pm
No to wlej 85W140 a i tak bedzie to lepsze niz robienie gluta.
Przy tak gestym oleju nawet przy wyciekach samo przestaje ciec.
Glut sie rozlozy po zewnetrznej i dupa bedzie. Smar to sobie mozna pchac gdybys mial gumowa oslone przegubu, toto caly czas pracuje i smar nie odlozy sie na zewnetrznych elementach. Tutaj przegub Ci to rozrzuci i bedzie pracowal dalej na sucho.
Sa specjalne gluty do tego ale to i tak podcieranie tylka szklem i wiem to z autopsji

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » ndz sty 06, 2008 11:50 pm
@KrzyskuP nie kombinuj, jak powiadaja chytry dwa razy traci
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » ndz sty 06, 2008 11:59 pm
Znajac zycie obdzwoni polowe sklepow w warszawie i znajdzie olej 75w140 za 40zl litr

Standard procedura

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
suziobrzyn
- jestem tu nowy...

- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:03 pm
- Lokalizacja: z kanału
Post
autor: suziobrzyn » pn sty 07, 2008 12:46 am
ja na twoim miejscu podjechałbym tam gdzie kupiłeś auto
i zapytał czy nie mają kul w dobrym stanie

-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » pn sty 07, 2008 12:53 am
maja, ale szklane

adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » pn sty 07, 2008 4:17 pm
suziobrzyn pisze:ja na twoim miejscu podjechałbym tam gdzie kupiłeś auto
i zapytał czy nie mają kul w dobrym stanie

Tez jestem tego zdania, i bede mial go z glowy

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pn sty 07, 2008 4:38 pm
w książeczce LR-a tej co się dostaje przy zakupie można wyczytać że do kul 80W90 a nie jakieś tam gluty smarne , a 85W140 przy temperaturze -25 też prawie glut
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » pn sty 07, 2008 4:41 pm
leszek torbicki pisze:a 85W140 przy temperaturze -25 też prawie glut
ta ale jak się zacznie obracać i łapać temperaturę
to się staje wredną mazią
która spierdziela gdzie i kiedy się da

LR Rendzi stajla

-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pn sty 07, 2008 10:28 pm
no nie wiem czy tam się aż taka temperatura wytwarza
-
leszek torbicki
Post
autor: leszek torbicki » pn sty 07, 2008 10:33 pm
a co sądzicie o takiej oto tezie że przy jeżdzie off-road ,ciągnięciu przyczepy lub długich przebiegach w reduktorze i mostach powinno się stosować olej 75W140
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » pn sty 07, 2008 11:46 pm
teza jak teza

DEF 300 Tdi
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn sty 07, 2008 11:48 pm
Jak jest teza musi być też antyteza.

Po co kombinować

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn sty 07, 2008 11:48 pm
Fizjologom sie nie śniło

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości