Cieknie kula w zawieszeniu

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » ndz sty 06, 2008 6:36 pm

KrzysiekP pisze:a czy do kuli zamiast oleju nie mozna jak w patrolu dac normalny smar do przegubow?
Jest specjalny smar do przegubów homokinetycznych, ale podczas bardzo silnych mrozów może nie zdawać egzaminu :)3
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 6:38 pm

zrobie mieszkane ze oleju 80W90 i smaru grafitowego... Chyba powinno dac rade
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz sty 06, 2008 6:40 pm

Zrób to na ciepło, łatwiej się wlewa :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 6:41 pm

ale moze byc taka miesznka wybuchowa? :)21

ugotuje z niego zupe i wleje...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

montru
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontaktowanie:

Post autor: montru » ndz sty 06, 2008 6:56 pm

smar grafitowy to się nadaje do smarowania resorów a do przegubów iest smar molibdenowy
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » ndz sty 06, 2008 7:34 pm

montru pisze:smar grafitowy to się nadaje do smarowania resorów a do przegubów iest smar molibdenowy
U mnie sprawdził się system stopniowego zagęszczania. :wink:
Uzupełniłem olej w kulach i co jakiś czas dostrzykiwałem, do pełna, sam smar molibdenowy. W miarę zagęszczania cieknie mniej aż w końcu przestaje. Uzyskujemy minimalne ,konieczne zagęszczenie hamujące wyciek. Nawet przy proporcji 50/50 na mrozie zachowuje półpłynność :)2
Discovery itd... My Friend
trzyseta moja

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 7:40 pm

a jaki wlewacie olej do kuli procz tego 75W140 bo jest cholernie drogi, bardzo trudno dostepny a i tak wycieknie kiedys :)21
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » ndz sty 06, 2008 7:57 pm

Hipol 80w90. Taniość skłania... :wink:
Discovery itd... My Friend
trzyseta moja

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz sty 06, 2008 8:16 pm

porządny olej 140 kosztuje w granicach 30zł/litr co przy ilości 0.36 na kulę nie zabija...

można też nie wlewać nic bo...taniej wychodzi nie mieć
#noichuj

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » ndz sty 06, 2008 8:30 pm

85W140 to może tyle kosztować ale 75W140 kosztuje około 80 np castrol
koledzy jaka minimalna grubość tarczy hamulcowej kwalifikuje ją do wymiany
czesław odpowiedz na mail - tak w przybliżeniu

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » ndz sty 06, 2008 8:31 pm

no co jak co, ale 75W140 znalazlen w cenie 80zl litr najtaniej...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz sty 06, 2008 8:33 pm

leszek torbicki pisze:85W140 to może tyle kosztować ale 75W140 kosztuje około 80 np castrol
koledzy jaka minimalna grubość tarczy hamulcowej kwalifikuje ją do wymiany
czesław odpowiedz na mail - tak w przybliżeniu
z tego co pamiętam coś koło 11-12mm

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz sty 06, 2008 8:33 pm

No to wlej 85W140 a i tak bedzie to lepsze niz robienie gluta.

Przy tak gestym oleju nawet przy wyciekach samo przestaje ciec.

Glut sie rozlozy po zewnetrznej i dupa bedzie. Smar to sobie mozna pchac gdybys mial gumowa oslone przegubu, toto caly czas pracuje i smar nie odlozy sie na zewnetrznych elementach. Tutaj przegub Ci to rozrzuci i bedzie pracowal dalej na sucho.

Sa specjalne gluty do tego ale to i tak podcieranie tylka szklem i wiem to z autopsji :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » ndz sty 06, 2008 11:50 pm

@KrzyskuP nie kombinuj, jak powiadaja chytry dwa razy traci
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » ndz sty 06, 2008 11:59 pm

Znajac zycie obdzwoni polowe sklepow w warszawie i znajdzie olej 75w140 za 40zl litr :D Standard procedura :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
suziobrzyn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:03 pm
Lokalizacja: z kanału

Post autor: suziobrzyn » pn sty 07, 2008 12:46 am

ja na twoim miejscu podjechałbym tam gdzie kupiłeś auto
i zapytał czy nie mają kul w dobrym stanie :)21

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pn sty 07, 2008 12:53 am

maja, ale szklane :)21
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » pn sty 07, 2008 4:17 pm

suziobrzyn pisze:ja na twoim miejscu podjechałbym tam gdzie kupiłeś auto
i zapytał czy nie mają kul w dobrym stanie :)21
Tez jestem tego zdania, i bede mial go z glowy :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn sty 07, 2008 4:38 pm

w książeczce LR-a tej co się dostaje przy zakupie można wyczytać że do kul 80W90 a nie jakieś tam gluty smarne , a 85W140 przy temperaturze -25 też prawie glut

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn sty 07, 2008 4:41 pm

leszek torbicki pisze:a 85W140 przy temperaturze -25 też prawie glut
ta ale jak się zacznie obracać i łapać temperaturę
to się staje wredną mazią
która spierdziela gdzie i kiedy się da :D
LR Rendzi stajla :)

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn sty 07, 2008 10:28 pm

no nie wiem czy tam się aż taka temperatura wytwarza

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn sty 07, 2008 10:33 pm

a co sądzicie o takiej oto tezie że przy jeżdzie off-road ,ciągnięciu przyczepy lub długich przebiegach w reduktorze i mostach powinno się stosować olej 75W140

Awatar użytkownika
Antek
Posty: 606
Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Antek » pn sty 07, 2008 11:46 pm

teza jak teza :wink:
DEF 300 Tdi

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn sty 07, 2008 11:48 pm

Jak jest teza musi być też antyteza. :D Po co kombinować ??
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn sty 07, 2008 11:48 pm

Fizjologom sie nie śniło :)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości