swap BMW
Moderator: Albert_N
Re: swap BMW
silnik bmw 1500
sprzedaz vitarowskiego dobrego 1500
sprzedaz vitarowskiego dobrego 1500
Re: swap BMW
Każdy ma swoj punkt widzenia, i to bardzo dobrze. Swap to " może" tańsze rozwiązanie, ale wiązka imo, łapy, skrzynia flansza, wisko dolot, wydech, wały, sprzegło , tokarz, pompa paliwa i wieeeele innych, Wspomaganie (ciśnienia się zazwyczaj nie zgadzają)frezer a przede wszystkim waga i masa dłóbania. Każdy kto pisze że swap to taki pikuś to jeszcze tego nie doświadczył. Natomiast zawsze warto experymentować. Ale tylko z głową. A tak na marginesie to poprawialiśmy już kilka swapowanych aut, z w zasadzie to każde które do nas przyjechało po swapie to łatwiej było by zrobić od nowa niż poprawiać po kowalach bez pojęcia.
Chętnie podzielę się doświadczeniami piszcie na pw.
Pozdrawiam
Chętnie podzielę się doświadczeniami piszcie na pw.
Pozdrawiam
Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
Re: swap BMW
To ja mam jestem ciekaw jaką dajecie turbinę, ile dmuchacie, czym sterujecie i na jakim paliwie? Zwiększacie ciśnienie paliwa, czy dajecie wydajniejsze wtryski? Jakie AFR uzyskujecie?cybul pisze: Chętnie podzielę się doświadczeniami piszcie na pw.
Pozdrawiam
Dodajecie IC? Na jakim poziomie zostaje EGT w uturbionym Jimny?
I dalej...
Jak sprawdza się taki patent w terenie? Czy turbina dogrzana na długim OESie i następnie utopiona w wodzie daje radę? Bo przecież temperatura spalin jest znacznie wyższa niż w dieslu.
I jeszcze...
Ile KG dochodzi przy uturbianiu takiego Jimny, 15-20kg?
pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org
http://www.pultusk4x4.org
Re: swap BMW
no właśnieCzy turbina dogrzana na długim OESie i następnie utopiona w wodzie daje radę?

"Gonzo" is DEAD
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
Re: swap BMW
Panowie,
potrzebny schemat wiązki silnika M40, głównie zależy mi na rozpisaniu pinów kostki, która wchodzi do wnętrza pojazdu (25 pinowa).
Pomoże ktoś?
potrzebny schemat wiązki silnika M40, głównie zależy mi na rozpisaniu pinów kostki, która wchodzi do wnętrza pojazdu (25 pinowa).
Pomoże ktoś?

Suzuki Samurai & BMW & Opel & Ford in progress...
_____________________________________
_____________________________________
Re: swap BMW
gruszek pisze:Panowie,
potrzebny schemat wiązki silnika M40, głównie zależy mi na rozpisaniu pinów kostki, która wchodzi do wnętrza pojazdu (25 pinowa).
Pomoże ktoś?
Może tu coś dla siebie znajdziesz:
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/
pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org
http://www.pultusk4x4.org
Re: swap BMW
wiec czas zaczac przekladke
skrzynia sti dotego reduktor sauraj 1.3
kto to juz łaczył ?
na 1 rzut oka do przerobki flansza ( bmw 3 otwory a sai 4 wiec cza wiercic)
trzpien trzeba by uciac
ogolnie jak widze to ciasno tam bedzie . myslalem nad dystansem pomiedzy skrzynia a reduktorem na flanszach bo wajcha opiera sie o skrzynie
ktos ma moze jakies foty
skrzynia sti dotego reduktor sauraj 1.3
kto to juz łaczył ?
na 1 rzut oka do przerobki flansza ( bmw 3 otwory a sai 4 wiec cza wiercic)
trzpien trzeba by uciac
ogolnie jak widze to ciasno tam bedzie . myslalem nad dystansem pomiedzy skrzynia a reduktorem na flanszach bo wajcha opiera sie o skrzynie
ktos ma moze jakies foty
- edi41
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 2:03 pm
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: swap BMW
Trzpienia nie OBCINAJ
Najlepiej podjedz i zobacz
Najlepiej podjedz i zobacz

Ostatnio zmieniony ndz paź 30, 2011 12:05 pm przez edi41, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: swap BMW
ale trzpien przeszkadza zeby doszła flansza . porobie foty bedzie dla potomnych 

- edi41
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 2:03 pm
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: swap BMW
Ile masz miejsca pomiędzy skrzynią a reduktorem ?
Re: swap BMW
zamało
?
mowisz dystansa dorobic \?

mowisz dystansa dorobic \?
- edi41
- jestem tu nowy...
- Posty: 52
- Rejestracja: śr wrz 21, 2005 2:03 pm
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: swap BMW
My mamy wał (wałeczek)
wał bmw + wał z samca i masz połączone
"wajcha opiera sie o skrzynie"
????
wał bmw + wał z samca i masz połączone
"wajcha opiera sie o skrzynie"

Ostatnio zmieniony ndz paź 30, 2011 1:28 pm przez edi41, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: swap BMW
jak na szybko pzylozylem to wajcha jest blisko . ale naazie nawet niemyslalem niemiezylem bo edukto dopiero pzybyl
a widzisz to dobze ze tej gumy z walu nieoddalem z bmka dalej
a widzisz to dobze ze tej gumy z walu nieoddalem z bmka dalej

Re: swap BMW
chyba mi rrrrrrrrrrr nierobi 

Re: swap BMW
Ja wiem co trzeba
podejsc do ciebie i popodgladac

podejsc do ciebie i popodgladac

Re: swap BMW
a ile waży taki motorek 1,8 Bmw . Może ktoś z was to sprawdził ?
Re: swap BMW
na 100% jest ciezszy
Re: swap BMW
ale cięższy od 1.6 vitarowego czy całej vitary






Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: swap BMW
piszac po @jareczku ktory wazyl oba silniki 26 kg ciezszy
Re: swap BMW
Wilku.
Jeździmy na turbinie 3 sezon i żadnych problemów z wodą. Waga turbiny 4.5 kg + icooler. Srtoimy na własnych kompach stand alone albo taniej ecu det (ale zapłonu nie steruję). Moc i doładowanie do woli. W Usa swifta nadmuchali( po zakuciu arp itp na 360km). działało i nadal działa. My robimy na odprężonym silniku 8.3 doładowanie do 0.9. Poprzedni Jimny wypluł na 0.8 145km. Po strojeniu został na 0.6 bo bez możliwości modyfikacji zaplonu (względem momentu) obawialiśmy sie stukowego. Przez moment dmuchalismy 1.1 RAKIETA. Teraz przy 0.6 naprawdę się odpycha. Egt 800-850 afr: 16-10.5. Wtryski wieksze, reg. cisnienia paliwa, a turbinkę przerabiamy bo późno wstawała.
Jeździmy na turbinie 3 sezon i żadnych problemów z wodą. Waga turbiny 4.5 kg + icooler. Srtoimy na własnych kompach stand alone albo taniej ecu det (ale zapłonu nie steruję). Moc i doładowanie do woli. W Usa swifta nadmuchali( po zakuciu arp itp na 360km). działało i nadal działa. My robimy na odprężonym silniku 8.3 doładowanie do 0.9. Poprzedni Jimny wypluł na 0.8 145km. Po strojeniu został na 0.6 bo bez możliwości modyfikacji zaplonu (względem momentu) obawialiśmy sie stukowego. Przez moment dmuchalismy 1.1 RAKIETA. Teraz przy 0.6 naprawdę się odpycha. Egt 800-850 afr: 16-10.5. Wtryski wieksze, reg. cisnienia paliwa, a turbinkę przerabiamy bo późno wstawała.
Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
Re: swap BMW
milas pisze:piszac po @jareczku ktory wazyl oba silniki 26 kg ciezszy
to od cholery


Re: swap BMW
No tak tylko w swiwcie można dmuchac ile sie chce a w Jimnym trzeba uwazać na podzespoły (reduktor, przeguby, itp)
Profesjonalne przygotowanie aut do motorsportu i turystyki.
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
https://www.facebook.com/CYBUL.eu
Re: swap BMW
powiem tak
jakbym sie znal natym to pewnie bym turbowal
ale sie nieznam
a swap na bmw powinien byc tani
bo kupilem cale auto za smieszna kase , wyciagnolem co trzeba a reszte sprzedalem w tej samej cenie
teraz sprzedaje czesci ktore niebeda potrzebne z vitary wiec caly koszt oceniam wyjdzie na zero
przynajmniej taki jest plan
jakbym sie znal natym to pewnie bym turbowal
ale sie nieznam
a swap na bmw powinien byc tani
bo kupilem cale auto za smieszna kase , wyciagnolem co trzeba a reszte sprzedalem w tej samej cenie
teraz sprzedaje czesci ktore niebeda potrzebne z vitary wiec caly koszt oceniam wyjdzie na zero

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości