MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » ndz maja 18, 2014 5:35 pm
Chciałem się nieskromnie i z dumą pochwalić, że dzisiaj narodził się nowy Stroker.
Perfect.
AMC Stroker 4,6 pięknie odpalił od pierwszego strzału.

Nic nie stuka, nic nie puka.
Pracuje pięknie, ciszej i bardziej miękko niż poprzednik. Aż miło słuchać. Filmik nie oddaje tego piękna, bo to pierwsze chwile pracy i silnik nie rozgrzany.
Powstał on całkowicie dzięki wsparciu warsztatu Qubusa (qubus4x4) - wielkie podziękowania :rock:
oraz Mendelmaxa który jest nieutajającym konsultantem i kalkulatorem wszelkich parametrów- wielkie dzięki.
https://www.youtube.com/watch?v=QMoSUmz ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=WDe_9huC5UI
Pełna historia dla zainteresowanych na tym wątku:
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » ndz maja 18, 2014 6:45 pm
Jak pamiętam kiedyś już robili strokera... ten Twój to drugi czy już kolejny jaki robią ?
-
qubus
-

- Posty: 1018
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: KATOWICE
Post
autor: qubus » ndz maja 18, 2014 7:32 pm
trzeci.
tym razem powiedzielismy szlifierzowi, by nawet nie probowal osiowac bloku.
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » ndz maja 18, 2014 8:19 pm
A szlifierz bardzo chciał ale nie pozwoliłem.
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » ndz maja 18, 2014 8:44 pm
jaki koszt tego ?
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » ndz maja 18, 2014 8:59 pm
Trudno to wycenić. Przy okazji robi się tyle pierdołek, że ciężko to połapać. Ale oceniam, że wychodzi pomiędzy 7 a 12 tyś.PLN.
Tak, wiem, za te pieniądze można kupić 5,2 albo i 5,9
Ale to całkiem inna bajka.
Żonie przedstawiam całkowicie inny, kosztorys.

ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pn maja 19, 2014 6:15 am
będziesz jechał na hamownie by zmierzyć ile przybyło ?
wilku_grand pisze:Żonie przedstawiam całkowicie inny, kosztorys.

norma

-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 8:06 am
Hamownia po dotarciu i zagazowaniu bo silnik obliczony jest pod gaz.
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » pn maja 19, 2014 8:35 am
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pn maja 19, 2014 9:40 am
wilku_grand pisze:Hamownia po dotarciu i zagazowaniu bo silnik obliczony jest pod gaz.
a w USA ile uzyskują +mocy/+momentu po takim modzie ?
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 10:31 am
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pn maja 19, 2014 10:36 am
noo...to jest szansa, że ze 120 na hamowni z niego wymęczycie

#noichuj
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 10:41 am
Sie zobaczy. Będzie czarno na białym.
Tylko trzeba poczekać.
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » pn maja 19, 2014 11:14 am
Skoro czterocylindrowego dociera się 2oookm, to takiego sześciocylindrowego odpowiednio dłużej lub krócej

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 11:33 am
Cholera. No już sam nie wiem. I co teraz?

ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pn maja 19, 2014 12:36 pm
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 1:10 pm
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
Sygma
-

- Posty: 18549
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm
Post
autor: Sygma » pn maja 19, 2014 1:45 pm
też podobno niezły jest... jak czytałem na amerykańskich forach
ale nie nam nikogo kto u nas coś robił na tym
za to kilka znajomych osób robiło silniki w plaskaczach i docierane były na tym oleju millers'a
opinie ma dobre
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 2:46 pm
Ten Lucas-a jest przeznaczony do dużych silników.
"Przeznaczenie: Silniki nowe, po remoncie lub przygotowywane do wyścigów. Nie zaleca się używać w małolitrażowych samochodach osobowych."
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » pn maja 19, 2014 2:54 pm
4,6 to mały litraż?

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » pn maja 19, 2014 3:27 pm
z 1,5l moznaby dolozyc, i ze dwa cylindry...

-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 8:47 pm
Albo z dwóch zrobić V12

ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
wilku_grand
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 8:10 pm
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: wilku_grand » pn maja 19, 2014 9:04 pm
Dzisiaj zrobiłem nim 40km , delikatnie i z umiarem.
Nie przesadzam ale jazda całkiem inna.
Moc? Tu trudno powiedzieć bo 4.0 mocy nie brakowało. A żyłować go nie mogę. Nim go nie dotrę to bez przeciążania. Ale moment wyraźnie fajniejszy.
Dopiero teraz wspaniale współpracuje ze skrzynia AW4. Jak by oboje specjalnie byli dla siebie stworzeni.
Tymczasem nie chce się za szeroko wypowiadać, bo to przedwczesne. Ale wygląda to całkiem elegancko.
Ale już nie wyobrażam sobie powrotu do 4.0
Myślę, że nie będę żałował że dałem się namówić Qubusowi I Mendelmaxowi na tą zmianę.
ZJ AMC Stroker 4,6 + LPG 1997, Lift 4,5" , Truetrac, AW4, NP242
MUDDOCTORS
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » pn maja 19, 2014 9:24 pm
Ale wiesz, że przeciążanie to również, a wręcz głównie, jazda na niskich obrotach, a w szczególności przyspieszanie ze zbyt niskich?

XTZ 750
Outback EJ25 MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości