

A, i jeszcze jedno: a może by resorki oddać do czernienia ? co wy na to?
Moderator: Student
znaczy do kadmowania ?JaFuzz pisze:A, i jeszcze jedno: a może by resorki oddać do czernienia ? co wy na to?
czernienie to oksydowanie.... wiem że na pewno się wytrze... ale może wytrzyma trochę dłużej niżli kolorekbanan pisze: znaczy do kadmowania ?
wytrze się i tak...moim zdaniem bez sensu...jak chromowanie drążków
smar, smar i smar...te resory które masz były smarowane ponad dwa lata temu - od czasu gdy zaczął jeździć...
Kuhde.... to mam problem z tym patentem hehehebanan pisze:nic na to nie poradzisz...te dwa razy do roku to chyba przesada...po rzekach nie jeździsz chyba ?
zostaje cieknący silnik który będzie rzucał olej na resory (można takie rynienki nakierowujące zrobić z blachy) albo jak l80 na sprężyny bez wahaczy zrobić
sorry...to nie zgryźliwość...po prostu jak rzadko kiedy mam dobry humor...bez powodu na dodatek...szczęście wrodzone
dobra dobra.... już słyszałem takie opinie.... wiesz.... Junak też ponoć zawsze cieknie... mój nie ciekł... normalnie mnie jucha zalewa jak mi olej kapie....Dragunov pisze:kwestia czasu![]()
nie tylko...MOC pisze:tylko smar grafitowy....
wydaje ci się...pokrowce są przydatne w warunkach pustynnych i podobnych - co by się piach tam nie ładował i to ma sens...natomiast nawet w czasie deszczu i jeżdżenia po kałużach zbierasz tam wodę...że o wjechaniu do bajorka lub rzeczki na imprezie nie wspomnę...gutek pisze:po cos ktos te pokrowce wymyślił i to musiało działać,
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości