Kłopoty z rozruchem

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Mateusz Woj
Posty: 329
Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
Lokalizacja: Września/Poznań

Kłopoty z rozruchem

Post autor: Mateusz Woj » ndz maja 22, 2005 12:42 pm

Niech ktoś mi powie, dlaczego dobrze rozgrzny silnik nie chce palić za pierwszym razem. Mam oryginalnego dolniaczka z gaźnikiem K129 P. Przed tem nie było tego problemu. Czy to może kwestia zaworków (słychać już że przydałaby sie regulacja) czy może poziom paliwa lub coś innego?? Warto też dodać że przy pewnej temperaturze silnik przebiera, ale przechodzi mu to tak przy około 80-90 stopni.
Tylko oryginał się liczy. Gaz 69M 1970r.
Nissan Patrol Gr Y60 1992r lift 4"
gg 8708171

Awatar użytkownika
luk
Posty: 594
Rejestracja: ndz lip 20, 2003 8:19 pm
Lokalizacja: Komorów
Kontaktowanie:

Re: Kłopoty z rozruchem

Post autor: luk » ndz maja 22, 2005 9:20 pm

Mateusz Woj pisze:Niech ktoś mi powie, dlaczego dobrze rozgrzny silnik nie chce palić za pierwszym razem. Mam oryginalnego dolniaczka z gaźnikiem K129 P. Przed tem nie było tego problemu. Czy to może kwestia zaworków (słychać już że przydałaby sie regulacja) czy może poziom paliwa lub coś innego?? Warto też dodać że przy pewnej temperaturze silnik przebiera, ale przechodzi mu to tak przy około 80-90 stopni.
Skoro słychać że przydała by się regulacja to nie ma na co czekać !! Tak czy siak trzeba to zrobić a może problem ustąpi. Przynajmniej ja tak rozumuje :roll:
Choroba Gaz69.
Wszelkie wartościowe foty wysyłajcie na @, a znajdą sie tu www.luk.desk.pl

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » pn maja 23, 2005 11:11 am

w dolniczku to trzeba co troche regulowac zawory śerdnio to nawet co 2 tys. km można sprawdzić jak to jest. Tak to zresztą chyba było w instrukcji żeby co 5 tys. regulecje przeprowadzić. Ale lepiej cześciej to dłużej zawory pożyją.
Gazy 69

Awatar użytkownika
kedek
Posty: 2182
Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kedek » pn maja 23, 2005 1:12 pm

Z tego co pamiętam, to dolniaczek w ogóle nie za chętnie na ciepło pali... zwłaszcza jak postoi nie za długo... tak że nie wystygnie do końca...
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania

Awatar użytkownika
Mateusz Woj
Posty: 329
Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
Lokalizacja: Września/Poznań

Post autor: Mateusz Woj » śr maja 25, 2005 5:39 pm

Naprawde nie mam pojęcia. Spróbuje z tymi zaworami. Zapłon też ma chyba duże znaczenie?? Ale nie wydaje mi sie żeby coś tym było jeśli samochodzik bardzo ładnie pracuje.
Tylko oryginał się liczy. Gaz 69M 1970r.
Nissan Patrol Gr Y60 1992r lift 4"
gg 8708171

Awatar użytkownika
Darek
Posty: 1999
Rejestracja: pt mar 15, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Darek » śr maja 25, 2005 11:12 pm

a może paliwo ucieka z gaznika ??
to wtedy może byż przyczyna że uszczelki pod gaźnikiem nie masz tej co termicznie izoluje gażnik, to tylko moje przypuszczenia ale stawiał bym na zawory :)2
zjedziłem 3 dolniaczki to pamiętam jak to z nimi było. :x
Gazy 69

Awatar użytkownika
Mateusz Woj
Posty: 329
Rejestracja: ndz maja 30, 2004 7:56 pm
Lokalizacja: Września/Poznań

Post autor: Mateusz Woj » czw maja 26, 2005 3:56 pm

To by sie zgadzało. Masz racje nie mam żadnej izolacyjnej uszczelki. Właśnie wczoraj sie dziwiłem dlaczego ten gażnik jest taki gorący, nie szło nic dotknąć a w dodatku przez okienko zobaczyłem mase bombelków.
Tylko oryginał się liczy. Gaz 69M 1970r.
Nissan Patrol Gr Y60 1992r lift 4"
gg 8708171

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości