LUZ KIEROWNICZY
Moderator: Student
LUZ KIEROWNICZY
No i zaczyna sie. Najpierw kosmetyka.
Koledzy jak zmniejszyc, ew. wyeliminowac luz w ukl. kierowniczym. O ile w terenie nie przeszkadza to na ulicy troche tak. Są jakies patenty, Z gory dzieki za pomoc....
Koledzy jak zmniejszyc, ew. wyeliminowac luz w ukl. kierowniczym. O ile w terenie nie przeszkadza to na ulicy troche tak. Są jakies patenty, Z gory dzieki za pomoc....
Seba Lodz
MAM SYNKA
GG - 1103907
MAM SYNKA

GG - 1103907
zdecydowanie polecałbym w tym przypadku odwołanie do oryginalnej instrukcji Uaza.. jeśli nie posiadasz to wpisz w googlach znajdzie Ci bo na którejś z polskich stron Uazowych takowa się znajduje..
ogółem sprawa sprowadza się do sprawdzenia luzów dokręcenia nakrętek ew. do remonciku przekładni (grunt to znaleźć gdzie powstaje luz).. jak zrobisz porządnie będzie działało super
sprawdzne.. 
ogółem sprawa sprowadza się do sprawdzenia luzów dokręcenia nakrętek ew. do remonciku przekładni (grunt to znaleźć gdzie powstaje luz).. jak zrobisz porządnie będzie działało super


przyczajony Uaz, ukryty mercedes 
GG 141-99-54

GG 141-99-54
Taa rama mu się chyboceRafał D pisze:Trochę luzu musi być. Z tego co pamiętam nie może być więcej niż 10cm obwodu koła kierownicy. Pytanie czy nie masz luzów gdzieś dalej za przekładnią. Przekładnie po zdjęciu nakrętki kapturowej regulujesz na prawie zero luzu przy kołach na wprost. Jak Kubas słusznie to już opisał.

NO
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczeniaklucz13 pisze:Taa rama mu się chyboceRafał D pisze:Trochę luzu musi być. Z tego co pamiętam nie może być więcej niż 10cm obwodu koła kierownicy. Pytanie czy nie masz luzów gdzieś dalej za przekładnią. Przekładnie po zdjęciu nakrętki kapturowej regulujesz na prawie zero luzu przy kołach na wprost. Jak Kubas słusznie to już opisał.a 10 ceemów to za dużo i po koleji najsampierw krzyżak na kolumnie przekladnia i tak dalej sworznie zwrotnice piasty
NO

Elastyczna i ruchoma na nitach rama (o odpowiedniej swobodzie ruchów)znacznie poprawia zdolności terenowe i zwiększa wykrzyż autaRafał D pisze:Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczeniaklucz13 pisze:Taa rama mu się chyboceRafał D pisze:Trochę luzu musi być. Z tego co pamiętam nie może być więcej niż 10cm obwodu koła kierownicy. Pytanie czy nie masz luzów gdzieś dalej za przekładnią. Przekładnie po zdjęciu nakrętki kapturowej regulujesz na prawie zero luzu przy kołach na wprost. Jak Kubas słusznie to już opisał.a 10 ceemów to za dużo i po koleji najsampierw krzyżak na kolumnie przekladnia i tak dalej sworznie zwrotnice piasty
NOGratuluję. W moim odczuciu sworznie i zwrotnice wpisują się w określenie "dalej za przekładnią". 10cm to nie luz zalecany a maksymalny dopuszczalny a to też letka różnica.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Mam UAZ'a ale teraz widzę że on jakiś specyficzny bo ramy na nitach nie ma (nie licząc mocowań przednich amorków)klucz13 pisze:Elastyczna i ruchoma na nitach rama (o odpowiedniej swobodzie ruchów)znacznie poprawia zdolności terenowe i zwiększa wykrzyż autaRafał D pisze:Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczeniaklucz13 pisze: Taa rama mu się chybocea 10 ceemów to za dużo i po koleji najsampierw krzyżak na kolumnie przekladnia i tak dalej sworznie zwrotnice piasty
NOGratuluję. W moim odczuciu sworznie i zwrotnice wpisują się w określenie "dalej za przekładnią". 10cm to nie luz zalecany a maksymalny dopuszczalny a to też letka różnica.

Bo to trzeba przerobić ale najpierw przeliczyć sztywność ramy i jej swobody ruchu poszczególnych wzmocnień w założonych płaszczyznachRafał D pisze:Mam UAZ'a ale teraz widzę że on jakiś specyficzny bo ramy na nitach nie ma (nie licząc mocowań przednich amorków)klucz13 pisze:Elastyczna i ruchoma na nitach rama (o odpowiedniej swobodzie ruchów)znacznie poprawia zdolności terenowe i zwiększa wykrzyż autaRafał D pisze: Nie myślałem o ramie. Widzę że kolega ma ciekawe doświadczeniaGratuluję. W moim odczuciu sworznie i zwrotnice wpisują się w określenie "dalej za przekładnią". 10cm to nie luz zalecany a maksymalny dopuszczalny a to też letka różnica.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
A mocowania resorow to coRafał D pisze: Mam UAZ'a ale teraz widzę że on jakiś specyficzny bo ramy na nitach nie ma (nie licząc mocowań przednich amorków)


Hmm mocowania amorow na nitach

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości