Przedłużenie odpowietrzników mostów w SIII

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

JAK
 
 
Posty: 124
Rejestracja: śr paź 22, 2003 5:30 pm
Lokalizacja: Warszawa - Falenica

Przedłużenie odpowietrzników mostów w SIII

Post autor: JAK » pn lip 23, 2007 1:19 pm

Witam,

nie wiem jaka jest konstrukcja tych grzybków odpowietrzających mosty w Serii. Ale na pierwszy rzut oka wygląda na to, ze wylot powietrza jest dołem "kapelusza".

Czyli prosty pomysł na zaciśnięcie rurek elastycznych na grzybku nie zda egzaminu... a może wylot powietrza jest tylko górą i pomysł zda egzamin?

Skoro jednak tak się nie da, to ktoś może wie gdzie kupić takie złączki, które by pasowały do gwintu w moście i kończyły sie zwykłą rurką ?

Jarek
_______________________________

Series III ' 77, SWB, 2.25 petrol

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn lip 23, 2007 2:21 pm

zdjąć kapelusz i wsadzić rurkę, zabiteksować i gotowe(można sie też bawić w wspawywanie przedłużek itp) :)21
albo jeszcze prościej jak jest jakaś dyskoteka na części to dokonać aktu kanibalizmu na młodszym rodzeństwie :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn lip 23, 2007 11:16 pm

Tasiemiec rzuciłeś studia i poszedłeś do terminu na mechanika, czy masz nową książkę z rysunkami ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt lip 24, 2007 12:01 am

studia mają to do siebie, że co jakiś rok są wakacje :wink:
Mało brakowało a bym na terminie wylądował...ale muszę zaliczyć jeszcze jeden przedmiot do września(tu liczę na uprzejmość pani prowadzącej) :wink: i spłodzić pracę inżynierską :)21
gdyby nie to to bym teraz dyskoteki na części rozbierał :roll: i niekurywał, że bym odpowietrzenia przygarnął :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

JAK
 
 
Posty: 124
Rejestracja: śr paź 22, 2003 5:30 pm
Lokalizacja: Warszawa - Falenica

Post autor: JAK » śr lip 25, 2007 8:53 pm

Tapeworm pisze:zdjąć kapelusz i wsadzić rurkę, zabiteksować i gotowe(można sie też bawić w wspawywanie przedłużek itp) :)21
albo jeszcze prościej jak jest jakaś dyskoteka na części to dokonać aktu kanibalizmu na młodszym rodzeństwie :)21
Temat rozpracowany.

bez biteksowania i rozbierania komuś dyskotek ;)

Nabywamy drogą kupna:

2 x kolanko 90 stopni 1/8'' BSP (z jednej strony), wciskane złącze na rurkę 6mm (z drugiej strony)
kilka metrów rurki 6mm do pneumatyki

Kolanko wkręcamy w most, w kolanko wciskamy koniec wężyka, wężyk wyprowadzamy tam gdzie chcemy.

Zajmuje nam to 15 minut, kosztuje 20 do 30 PLN.

Najwięcej czasu zajęło mi zastanawianie się gdzie takie kolanka można kupić, niektórzy spece wręcz mówili wprost, że nie jest to do dostania w Polsce.

A to okazuje się być standardowy osprzęt w pneumatyce ;)

JAK
_______________________________

Series III ' 77, SWB, 2.25 petrol

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr lip 25, 2007 8:54 pm

dawaj na pw tą stronę 8)
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

JAK
 
 
Posty: 124
Rejestracja: śr paź 22, 2003 5:30 pm
Lokalizacja: Warszawa - Falenica

Post autor: JAK » śr lip 25, 2007 9:44 pm

Tapeworm pisze:dawaj na pw tą stronę 8)
Jaką stronę?
_______________________________

Series III ' 77, SWB, 2.25 petrol

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr lip 25, 2007 10:17 pm

skąd te kolanka masz :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw lip 26, 2007 8:31 am

JAK pisze:
Kolanko wkręcamy w most,
mozna tez krocce calowe z classica wkrecic...

JAK
 
 
Posty: 124
Rejestracja: śr paź 22, 2003 5:30 pm
Lokalizacja: Warszawa - Falenica

Post autor: JAK » czw lip 26, 2007 8:23 pm

Tapeworm pisze:skąd te kolanka masz :wink:
kilkaset metrów od naszego shella przy wale jest taki sklepik w białym blaszaku.

Jest on ulokowany przy tej drodze "serwisowej" idącej równolegle do ulicy wał miedzeszyński (po prawej stronie jadąc z centrum do shella), przed samym rondem.

Znak charakterystyczny to sklep z rowerami o oraz wystawa kostki brukowanej i jest duzy szyld "Hydraulika siłowa, etc"

JAK
_______________________________

Series III ' 77, SWB, 2.25 petrol

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw lip 26, 2007 9:37 pm

wielkie dzięki, nie omieszkam zajrzeć :)2
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt lip 27, 2007 9:17 am

JAK pisze: kilkaset metrów od naszego shella przy wale jest taki sklepik w białym blaszaku.

Jest on ulokowany przy tej drodze "serwisowej" idącej równolegle do ulicy wał miedzeszyński (po prawej stronie jadąc z centrum do shella), przed samym rondem.

Znak charakterystyczny to sklep z rowerami o oraz wystawa kostki brukowanej i jest duzy szyld "Hydraulika siłowa, etc"

JAK
o ile się nie mylę to także tam można podorabiać sobie wszelkiej maści przewody hamulcowe itp. do syfa :)2 :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr wrz 12, 2007 6:45 pm

No temat rozpracowany, JAK wielkie dzięki :)2 Mały tips do długiej Serii, tak z 8 metrów wężyka trzeba, co by na snorkla wszystko wyprowadzić i aby starczyło :wink: Bardzo fajne są te samo blokujące złączki na kolanku :)2 8)
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » śr wrz 12, 2007 7:18 pm

Jak rany @Tape lokomotywe budujesz ?? :wink:
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 12, 2007 7:29 pm

zabiteksować

dżizas
sam sie zabiteksuj farfoclu
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr wrz 12, 2007 8:15 pm

zero biteksu, to był wcześniejszy plan, zanim JAK wyszukał te kolanka :)2
Teraz jest pełna kultura, mucha nie siądzie 8)
Kolanka wkręcane kluczem 12, wężyki można bardzo szybko wyciągnąć w razie czego, kolanka są obracalne niezależnie od gwintu, po prostu jest to najbardziej profesjonalny element w tym samochodzie :)21
Tylko... mieli jeden kolor wężyka :roll: niebieski... wygląda to tragicznie :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » śr wrz 12, 2007 10:00 pm

czesław&jarząbek pisze:zabiteksować

dżizas
sam sie zabiteksuj farfoclu
czego sie Tasiemca czepiasz!

Niech se zabiteksuje - lacznie z mostami, kolami, drzwiami, szybami i plandeka.
Wtedy dopiero bedzie wodoszczelny!

Kazdy ma jakis wlasny patent :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr wrz 12, 2007 10:01 pm

pezet pisze:czego sie Tasiemca czepiasz!
mam faze negacji

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » śr wrz 12, 2007 10:05 pm

czesław&jarząbek pisze:
pezet pisze:czego sie Tasiemca czepiasz!
mam faze negacji

:)21
ŁAAA...
To Ty lepiej uprzedzaj - bo jak wchodzisz w "faze" to lepiej nie pisac kontrowersyjnych postow, ktore moglbys skomentowac :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

JAK
 
 
Posty: 124
Rejestracja: śr paź 22, 2003 5:30 pm
Lokalizacja: Warszawa - Falenica

Post autor: JAK » czw wrz 13, 2007 12:39 pm

Tapeworm pisze: Tylko... mieli jeden kolor wężyka :roll: niebieski... wygląda to tragicznie :)21
No tak na angielskim ebayu, możesz kupując IDENTYCZNE profesjonalne kity wybrać sobie spośrdów kilku kolorów ;))
To wszystko za jedyne kilkanaście funtów + koszta wysyłki ;)))

Zastanawiam się, czy nie zacząć produkować tych 'kitów" na ichniejszy rynek ;)

JAK
_______________________________

Series III ' 77, SWB, 2.25 petrol

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw wrz 13, 2007 1:17 pm

JAK pisze:
Tapeworm pisze: Tylko... mieli jeden kolor wężyka :roll: niebieski... wygląda to tragicznie :)21
No tak na angielskim ebayu, możesz kupując IDENTYCZNE profesjonalne kity wybrać sobie spośrdów kilku kolorów ;))
To wszystko za jedyne kilkanaście funtów + koszta wysyłki ;)))

Zastanawiam się, czy nie zacząć produkować tych 'kitów" na ichniejszy rynek ;)

JAK
też widziałem, nie pamiętam dokładnej ceny ale wychodziło koło 70zł, a twój kit po cenie detalicznej 28zł :)21
I to nawet roboty przy tym żadnej by nie było, tylko kolanka wsadzić do torby i wężyka odpowiednią długość, oczywiście instrukcja na karteczce, to wszystko w torebkę foliową i tyle roboty :wink:
Przy zamówieniu większej partii, po cenie hurtowej było by to opłacalne, nawet nieźle, tylko problem z popytem jest :P
Nie każdy ma ambicje robić z Serii uboota :)21

Kiedy złożysz swoją do kupy? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

v-raptor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 03, 2006 9:37 am
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Post autor: v-raptor » czw wrz 13, 2007 2:08 pm

Tapeworm pisze: też widziałem, nie pamiętam dokładnej ceny ale wychodziło koło 70zł, a twój kit po cenie detalicznej 28zł :)21
I to nawet roboty przy tym żadnej by nie było, tylko kolanka wsadzić do torby i wężyka odpowiednią długość, oczywiście instrukcja na karteczce, to wszystko w torebkę foliową i tyle roboty :wink:
Terefere a te wszystkie CE, UE, PKP i BHP :D
;)

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw wrz 13, 2007 2:26 pm

:evil: patrzcie jakie w tym kraju stawiają bariery przed drobnymi przedsiębiorcami :)3 Zaraz przeniesiemy to do "Kiedy w tym kraju będzie normalnie" :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

JAK
 
 
Posty: 124
Rejestracja: śr paź 22, 2003 5:30 pm
Lokalizacja: Warszawa - Falenica

Post autor: JAK » czw wrz 13, 2007 2:59 pm

v-raptor pisze:
Tapeworm pisze: też widziałem, nie pamiętam dokładnej ceny ale wychodziło koło 70zł, a twój kit po cenie detalicznej 28zł :)21
I to nawet roboty przy tym żadnej by nie było, tylko kolanka wsadzić do torby i wężyka odpowiednią długość, oczywiście instrukcja na karteczce, to wszystko w torebkę foliową i tyle roboty :wink:
Terefere a te wszystkie CE, UE, PKP i BHP :D
;)
Żadne tereferow nie potrzeba. Wszystkie komponenty kupuje sie oficjalnie na papier i ze wszystkimi certyfikatami etc. Potem trzeba tylko odsprzedac z instrukcja jak pare metrow rurki zamienic w odpowietrzniki ;)

BTW: o tym, ze do tego trzeba szukac kolanek 3/8" BSP i ze to jest osprzet do pneumatyki, dowiedzialem sie od anglikow. Bez tego bym chyba sie nie domyślił.

JAK
_______________________________

Series III ' 77, SWB, 2.25 petrol

v-raptor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 03, 2006 9:37 am
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Post autor: v-raptor » pt wrz 14, 2007 1:19 pm

JAK pisze: Żadne tereferow nie potrzeba. Wszystkie komponenty kupuje sie oficjalnie na papier i ze wszystkimi certyfikatami etc. Potem trzeba tylko odsprzedac z instrukcja jak pare metrow rurki zamienic w odpowietrzniki ;)

BTW: o tym, ze do tego trzeba szukac kolanek 3/8" BSP i ze to jest osprzet do pneumatyki, dowiedzialem sie od anglikow. Bez tego bym chyba sie nie domyślił.
JAK
Pytanie czy po skonfekcjonowaniu i "wyprodukowaniu" tego jako "odpowietrzenie mostów do LR SERIA III" (TM)(R) nie trzeba mieć atestu na całość ... ale to rozważania filozoficzne ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości