Nagrzewnica
Moderator: Marcin-Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 30
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 11:34 am
- Lokalizacja: Wałbrzych
Nagrzewnica
Zauważyjem wyciek (kapanie) płynu chłodzącego w kabinie po prawej stronie. Nagrzewnica pewnie. Jak się do niej dobrać? :D po zdjęciu plastików u dołu natknąłem się na obudowę nagrzewnicy. Odkręciłem śruby, które trzymały ją w całości i stanąłem. Czy mam zrzucić całą deskę rozdzielczą :)3 . Może po prostu nalać do chłodnicy jakiejś berbeluchy zatykającej wycieki i dać d.. siana? Ile wchodzi plynu?
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Rzeczywiście warto abyś napisał , który rocznik auta.
Nagrzewnica w Blazerach działa cały czas. W pierwszych modelach aby ją wyjąć wystarczy rozkręcić obudowę i zdjąć rurki dolot/wylot. Trzeba też odkręcić dolną częśc deski rozdzielczej.
W nowszych rocznikach 1995-2000 zabawa jest przednia, odkręcasz i zdejmujesz deskę rodzielczą i już masz obudowę na wierzchu
Układ jest ciśnieniowy więc dolewanie cudów samouszczelniaczy tylko ci zamuli układ chłodzenia. Nagrzewnice starsze były miedziane i łatwo się lutowało, nowsze są aluminiowe i jak nie masz dobrego spawacza TIG lub dobrego uszczelniacza to tylko wymiana.
Nagrzewnica w Blazerach działa cały czas. W pierwszych modelach aby ją wyjąć wystarczy rozkręcić obudowę i zdjąć rurki dolot/wylot. Trzeba też odkręcić dolną częśc deski rozdzielczej.
W nowszych rocznikach 1995-2000 zabawa jest przednia, odkręcasz i zdejmujesz deskę rodzielczą i już masz obudowę na wierzchu

Układ jest ciśnieniowy więc dolewanie cudów samouszczelniaczy tylko ci zamuli układ chłodzenia. Nagrzewnice starsze były miedziane i łatwo się lutowało, nowsze są aluminiowe i jak nie masz dobrego spawacza TIG lub dobrego uszczelniacza to tylko wymiana.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 30
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 11:34 am
- Lokalizacja: Wałbrzych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości