Reduktor z Defa w Dyskotece - PLUSY I MINUSY

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Reduktor z Defa w Dyskotece - PLUSY I MINUSY

Post autor: LANDEK » pn kwie 07, 2008 12:34 pm

Macie jakieś doświadczenia w tym temacie ??
Proszę o pomoc :wink:
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 1:01 pm przez LANDEK, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 12:42 pm

+ zakładasz 33" i dalej jazda :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
demek
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 5:16 pm
Lokalizacja: Jaktorów, Warszawa

Post autor: demek » pn kwie 07, 2008 1:44 pm

U nas jest odwrotnie :)21 w defie reduktor od Disco i jak na razie działa.

Awatar użytkownika
Bucz
 
 
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 02, 2002 11:56 pm
Lokalizacja: Bedzin

Post autor: Bucz » pn kwie 07, 2008 2:35 pm

jest znacznie lepiej przy 235/85 jezdzi sie jak na stockowych 235/70, po prostu zmiana przelozenia reduktora niweluje zmiane rozmiaru kół. :)2
GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » pn kwie 07, 2008 6:20 pm

Bucz pisze:jest znacznie lepiej przy 235/85 jezdzi sie jak na stockowych 235/70, po prostu zmiana przelozenia reduktora niweluje zmiane rozmiaru kół. :)2
Na 235/85 przyspiesza pod gorke jak szalony...na piatce :)21

Przelozenie za wolne moim zdaniem...a kola minimum 33" by to mialo sens...
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pn kwie 07, 2008 6:23 pm

a ja drugi raz bym nie zalozyl.....tylko R&P 4.11 :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » pn kwie 07, 2008 6:28 pm

tybero pisze:a ja drugi raz bym nie zalozyl.....tylko R&P 4.11 :)21
hehe...widze ze czujny jestes...:)21

Ale fakt jest jeden, dobrze disco mi przyspieszalo...tylko biegi jakies takie krotkie...:)21

P.S. W robocie...??
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 6:30 pm

paradox pisze:Ale fakt jest jeden, dobrze disco mi przyspieszalo...tylko biegi jakies takie krotkie...:)21
bo wtedy to trza 35" i jazda :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pn kwie 07, 2008 6:31 pm

paradox pisze:P.S. W robocie...??
taa :(
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Post autor: tybero » pn kwie 07, 2008 6:32 pm

TRAWOLT pisze:
paradox pisze:Ale fakt jest jeden, dobrze disco mi przyspieszalo...tylko biegi jakies takie krotkie...:)21
bo wtedy to trza 35" i jazda :roll: :D
ale mowimy o autch w teren....a nie na asfalt :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 6:34 pm

tybero pisze:ale mowimy o autch w teren....a nie na asfalt :)21
aaa to przepraszam
nie wiedziałem :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn kwie 07, 2008 6:53 pm

A po co kombinować :o

:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 7:45 pm

A przełożenia na reduktorze nie są takie same ??Oczywiście chodzi o przełożenia na włączonym reduktorze a nie o drogowe
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 7:51 pm przez Pepek, łącznie zmieniany 1 raz.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 7:51 pm

Pepek pisze:A przełożenia na reduktorze nie są takie same ??
czy to jest podchwytliwe pytanie? :roll: :D

1,4 vs 1,6 czy jakoś tak
ale ja to się nie znam :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 7:52 pm

Poprawiłem się trochę :oops:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 7:58 pm

no to właśnie jest różnica między przełożeniami w mostach a reduktorem z defa
pierwsze "działa" i tu i tam
drugie tylko na szosie - z tym, że na reduktorze raczej mocy nie brakuje aż tak bardzo - chyba :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:06 pm

Sam mam w 110tce reduktor od disko i różnicę jest wyczuwalna. Mniejszy hałas przy prędkościach przelotowych ok.100km/h. Żal tylko tego odejścia na defowym :(
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:09 pm

To co pisałem wyżej dotyczy trasy. W terenie nie odczuwam jakiegoś braku mocy
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 8:16 pm

Pepek pisze:W terenie nie odczuwam jakiegoś braku mocy
no ja tysz, ale ja mam tylko 235/85 :cry: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 07, 2008 8:20 pm

Ja też :wink: i nie czuję jakiegoś dyskonfortu,że coś mam za małe :)21
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn kwie 07, 2008 8:26 pm

Pepek pisze:że coś mam za małe :)21
no widzisz nie wszyscy są hojnie przez naturę obdarzeni :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
olaf
Posty: 529
Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: olaf » czw kwie 10, 2008 6:53 am

Przełozenia na zapietym reduktorze są te same i w defowym i dyskotekowym reduktorze różnica jest na biegu szosowym, jak ktos ma duze koła i mocy brakuje to lekarstwem w dyskotece jest własnie reduktor z defa, swietnie sie tez spisuje jak ktos ciaga duza i ciezka przyczepe lub lawete, mam taki reduktor załozony i .... góra św. Anny od strony wrocławia ostatnio zrobiona na 4 biegu z disco II na haku, na standardowym reduktorze piłowałem tam na 2 w porywach do 3 biegu...
z minusów... nie pogonisz predkosc 100 km/h jest predkoscia przelotowa powyżej jest juz duży dyskomfort

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » czw kwie 10, 2008 7:29 am

Dzięki Olaf za rzeczową odpowiedź !! :)2
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8 :)
GG10114884

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw kwie 10, 2008 9:08 am

olaf pisze:z minusów... nie pogonisz predkosc 100 km/h jest predkoscia przelotowa powyżej jest juz duży dyskomfort
ale o ile dobrze pamiętam mówiłeś, że te Twoje koła mają coś koło 32" wysokości
więc pytanie czy na 33" nie byłoby deczko lepiej :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
olaf
Posty: 529
Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: olaf » czw kwie 10, 2008 10:29 am

TRAWOLT pisze:
olaf pisze:z minusów... nie pogonisz predkosc 100 km/h jest predkoscia przelotowa powyżej jest juz duży dyskomfort
ale o ile dobrze pamiętam mówiłeś, że te Twoje koła mają coś koło 32" wysokości
więc pytanie czy na 33" nie byłoby deczko lepiej :roll: :D
pewnie było...ale 33 cale mam tylko w simexie a tego nie mialem jeszcze okazji sprawdzic... moze bedzie i lepiej ale 100 na simexie to i tak za duzo :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości