Witam!
Ma ktoś w swoim gaziku silniczek 2.0D od beczki lub jakiś podobny! Taki bede przeszczepiał do swojego gazika. Interesuje mnie jak to pasuje i jak to montować. I jak skrzynia pasuje. Prosiłbym o pomoc co tam trzeba przerabiać dorabiać itp. itd. Jak można to jakieś foty. Z góry dzieki.
Silnik 2.0D
Moderator: Student
proponuję skorzystać z opcji "szukaj" - napewno znajdziesz wszystko co potrzebujesz... osobiście uważam, że jeśli jeszcze nie kupiłeś tego silniczka, to zastanów się nad wsadzeniem czego innego. dlaczego? znajdziesz na forum
powodzenia

powodzenia
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
właściwie to nie chciało mi się zakładać nowego tematu a trapi mnie coś odnośnie silnika właśnie-jak macie w swoich zmotanych gaziorach (z przeszczepem serca) rozwiązane sterowanie gazem??my mieliśmy w 2.0 jakoś tam na cięgna zrobione,potem "na szybko" do 3.0 patenty linkowo-cięgnowe ale się wkurzyłem bo linki (gaz ręczny był dodatkowo zamontowany) i zacinały się strasznie...no i jestem w trakcie motanie czegoś "lepszego" (czy się uda to nie wiem jeszcze
) ale z chęcią bym obejrzał jakieś ciekawe i skuteczne rozwiązania (najlepiej pod oryginalny pedał). Byłoby uroczo gdyby kasztany i rzeczowe wypracowania obrazowały jakieś zdjęcia
szczególnie jestem zainteresowany patentami z mesia...


"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
Re: Silnik 2.0D
a może wstawisz silnik od land Rovera 2,5 tdi tzw 200. Nie ma elektroniki a motor wytrzymuje sporo. I tylko cztery garki tak że zmieści się bez trudu.skalex pisze:Witam!
Ma ktoś w swoim gaziku silniczek 2.0D od beczki lub jakiś podobny! Taki bede przeszczepiał do swojego gazika. Interesuje mnie jak to pasuje i jak to montować. I jak skrzynia pasuje. Prosiłbym o pomoc co tam trzeba przerabiać dorabiać itp. itd. Jak można to jakieś foty. Z góry dzieki.
113 koni a na przełożeniu gaza będziesz miał niezłe osiągi.
zastanawiam się tylko co ze skrzynią bo reduktor z landka ma wyjście na przód i tył z prawej strony. i od razu uzyskasz blokadę dyfru. Po szosie pali około 8,5 litra a w terenie około 10litrów

stały napęd 4X4.
Zastanów się

Pozdrawiam

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości