Brak iskry

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Brak iskry

Post autor: Adamek » pt maja 23, 2008 1:32 pm

Cewka zmieniona, modul tez i jeszcze kilka innych pierdoł (kopulka, kable, palec) impulsator sprawdzony i jest ok, a iskry dalej nie ma, nie ma zginela i jakos nie umiem jej znalesc ...

:)21
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 6:55 pm przez Adamek, łącznie zmieniany 1 raz.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt maja 23, 2008 1:47 pm

To je modul ...

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 6:56 pm przez Adamek, łącznie zmieniany 1 raz.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt maja 23, 2008 7:49 pm

Ok, moze tak ....

Cewka zmieniona, modul tez i jeszcze kilka innych pierdoł (kopulka, kable, palec) a iskry dalej nie ma, nie ma zginela i jakos nie umiem jej znalesc ... Moze ktos mial podobnie i sobie poradzil ??

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt maja 23, 2008 9:46 pm

nie

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pt maja 23, 2008 10:49 pm

a zasilanie w/w elementów jest?

czy się gdzieś kabelek udydolił i dlatemu nie iskruje?

miernik, bądź kontrolka w łape i naprzód.

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pt maja 23, 2008 11:07 pm

Student pisze:a zasilanie w/w elementów jest?

.
widać że nie ma :D bo wszystko odpięte :)21

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt maja 23, 2008 11:28 pm

Student pisze:a zasilanie w/w elementów jest?

czy się gdzieś kabelek udydolił i dlatemu nie iskruje?

miernik, bądź kontrolka w łape i naprzód.
Zasilanie jest, i wlasnie to jest ciekawe ze nie iskruje dalej ...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt maja 23, 2008 11:36 pm

o świecach nic nie pisałeś :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt maja 23, 2008 11:40 pm

TRAWOLT pisze:o świecach nic nie pisałeś :roll: :D
A co ma swieca jak do niej iskra nie dochodzi, bo nawet z cewki nie wychodzi ??

(swiece tez nowe) :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » pt maja 23, 2008 11:44 pm

czytam i już wiem czemu się na diesla nawracam :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt maja 23, 2008 11:52 pm

Adamek pisze:A co ma swieca jak do niej iskra nie dochodzi, bo nawet z cewki nie wychodzi ??
a ma bo wcześniej napisałeś, że nie ma iskry, a nie że do świec prąd nie dochodzi - to po pierwsze
a po drugie, to się jedzie z miernikiem od źródła po kolejnych elementach układu i powinno się dać zlokalizować na którym "gubi" prąd
ale ja to się nie znam :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob maja 24, 2008 12:02 am

No dobra nie dopisalem ze nie ma na swiecach, zapomnialem tez dopisac ze nie ma na samych kablach ..

Ale chodzi o to ze nie ma iskry z cewki, wiec na swiecach szukac juz nie trzeba bo napewno nie bedzie ...

Ale moze jeszcze napisze jak sie zaczelo, otoz jadac sobie gdzies tam poprostu po odpuszczeniu gazu i po toczeniu sie z lekkiej goreczki poprostu zdechl. Zjechalem na pobocze i krece a tu dupa nie odpala, wiec nastepna proba, dalej nic, po 10-moze 15 odpalil i gadal jak zwykle... Zajechalem na miejsce zgasilem i zapomnialem o problemie, wrocilem odpalilem normalnie i w droge do domu. I znow lekka gorka sciagam noge z gazu tocze sie i nagle gasnie, po chwili odpala znow, na obrotach gada jak trzeba, jadac po nastepnym odpuszczeniu gazu zdycha i tyle juz nie odpala .... Zapewne to byla zapowiedz tego co sie zdupilo, tylko teraz czego ??

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob maja 24, 2008 12:07 am

ja miałeś coś podobnego ale troszeczkę innego w plaskaczu kiedyś
odpalałem i chodził normalnie - niby wszystko OK
w miarę nagrzewania się zaczynał prychać
jak się nagrzał gasł i koniec jazdy
i tak do ostygnięcia i odnowa
winny był moduł
a dodam, że w aso po podłączeniu pod kompa kazali mi przepływomierz wymieniać :o :D

pewnie Ci nic to nie pomoże ale o tak se pomazałem :roll: :D
Ostatnio zmieniony sob maja 24, 2008 12:11 am przez TRAWOLT, łącznie zmieniany 1 raz.
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob maja 24, 2008 12:11 am

Tez takie przypuszczenia byly, bo zachowanie dokladne takie same mial moj ojciec w mercu ... Niestety po zakupieniu nowego modulu dalej nie gada, wiec cos musi byc wczesniej nie tak ...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob maja 24, 2008 12:13 am

Adamek pisze:wiec cos musi byc wczesniej nie tak ...
no chyba nie koniecznie :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob maja 24, 2008 12:15 am

Masz jakis pomysl ... Dawaj.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob maja 24, 2008 12:18 am

Adamek pisze:Masz jakis pomysl ... Dawaj.
nie mam pomysłu bo się w tym nie wyznaję
ale to, że moduł był/jest sprawny nie oznacza, że gubi prąd przed a nie po
tak mnie się wydaje :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob maja 24, 2008 12:22 am

Moze masz racje, ja z elektryki tez asem nie jestem ... Powalcze jeszcze jutro, ale jak nie znajde z wasza pomoca czy moze z moim szczesciem to odwoze gada do warsztatu LR i niech sie mecza z tym co wyprodukowali :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob maja 24, 2008 12:26 am

no tak jak napisałem wcześniej to generalnie w elektryce najlepiej jechać z miernikiem "od źródła" gdzie jest prąd po kolejnych elementach i jeżeli do danego elementu prąd dochodzi, a dalej nie wychodzi jest odpowiedź
ot taki banał teoretyczny sobie namazałem :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob maja 24, 2008 12:32 am

Tak, to sie zgadzam. Z tym ze tu akurat jakies powinny byc odpowiedznie wskazania, opornosci czy tak dalej. Gdzie moglem tam sprawdzilem i wszedzie prad jest, dlatego zdziwko wielkie ze nie ma iskry ... Skoro pradzik do cewki dochodzi i po sprawdzeniu styku nr 1 cewka indukuje a iskry niet to kuzwa cos nie tak ... Zastanawia mnie jeszcze jedno ze na styku nr 15 na cewce powinno pokazywac takie prady jak na aku, a tu niestety jest nizsze ...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob maja 24, 2008 12:34 am

A i jeszcze jedno na starym i nowym module jest inne wskazanie na styku cewki nr 15 :roll: Tak sie zastanawiam czy nie trafilem na nowy jebniety modul :roll:

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob maja 24, 2008 12:49 am

Adamek pisze:Tak, to sie zgadzam. Z tym ze tu akurat jakies powinny byc odpowiedznie wskazania, opornosci czy tak dalej. Gdzie moglem tam sprawdzilem i wszedzie prad jest, dlatego zdziwko wielkie ze nie ma iskry ... Skoro pradzik do cewki dochodzi i po sprawdzeniu styku nr 1 cewka indukuje a iskry niet to kuzwa cos nie tak
sprawdzanie rezystancji (oporności) jest fajne jak szukasz obwodu, czy też jakaś cewka nie ma zwarcia pod warunkiem, że wiesz jaką rezystancję powinna ona mniej więcej mieć.
Natomiast co do indukcji to chyba lepiej się posługiwać voltomierzem (niskie i wysokie napięcie) - bo to że cewka coś tam robi nie musi oznaczać, że robi wystarczająco ok
generalnie nie znam się na elektryce samochodowej i tak sobie teoretyzuję :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob maja 24, 2008 12:52 am

Ja tez , dlatego pytam co i gdzie szukac ... Inaczej nie bylo by tematu ;)

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » sob maja 24, 2008 4:15 am

TRAWOLT pisze:no tak jak napisałem wcześniej to generalnie w elektryce najlepiej jechać z miernikiem "od źródła" gdzie jest prąd po kolejnych elementach i jeżeli do danego elementu prąd dochodzi, a dalej nie wychodzi jest odpowiedź
ot taki banał teoretyczny sobie namazałem :roll: :D

Czasem lepiej jest sprawdzac od konca i szybciej sie dojdzie od ktorego punktu zasialania nie ma. Ale generalnie to prad jak woda, zawsze plynie gdzie mu latwiej.
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
Elmer75
 
 
Posty: 167
Rejestracja: pn mar 14, 2005 5:52 pm
Lokalizacja: wiocha z tramwajami (Stettin)

Post autor: Elmer75 » sob maja 24, 2008 7:04 am

Wąż pisze:czytam i już wiem czemu się na diesla nawracam :)21
AMEN :)2
"Chcesz być zdrowy i bogaty, nie pij wódy-idź do chaty" - Dzieci Kapitana Klossa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości