Problem z przełacznikiem napędów

Blazer

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
kiszon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am

Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: kiszon » czw wrz 25, 2008 11:14 pm

Witam! Jestem nowym blzerowiczem, nabyłem s-10 96' i mam problem z przełącznikim napędów.
Proszę o poradę :D [/b]

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw wrz 25, 2008 11:23 pm

No to rzeczywiście masz problem :)20
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kiszon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am

Post autor: kiszon » czw wrz 25, 2008 11:38 pm

Słusznie :D , problem polega na tym, że gdy naciskam przełącznik to na chwilęzmiga i gaśnie tak jakby wybijał..

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » czw wrz 25, 2008 11:54 pm

posprawdzaj na poczatek wtyczki tylko nie przy przelaczniku tylko przy reduktorze a sporobuj wlaczac napedy na n i na p na obu to samo?
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
kiszon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am

Post autor: kiszon » pt wrz 26, 2008 12:00 am

tak, próbowałem włączać na P i na N, ale cały czas to samo

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » pt wrz 26, 2008 12:04 am

sprobuj posprawdzac wtyczki w reduktorze moze ktoras jest zabrudzona i nie styka albo padl ci silownik
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
kiszon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am

Post autor: kiszon » pt wrz 26, 2008 12:17 am

dzięki za poradę, jeszcze dziś sprawdzę. Pozdrawiam

1szyman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr lip 23, 2008 8:17 am
Lokalizacja: POZNAN

napedy przelacznik

Post autor: 1szyman » wt wrz 30, 2008 5:48 am

Witaj miałem podobny problem podczas naprawy napędów okazało się ze to bezbiecznik :D
Chvrolet Blazer 4.3

Awatar użytkownika
arturok
 
 
Posty: 130
Rejestracja: wt lut 17, 2009 12:53 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: arturok » wt cze 23, 2009 10:12 am

Koledzy, jaki bezpiecznik?
Gdzie go szukać?
Musze poprawiać po gazowniku :)11
Artur K + Blazer

1szyman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr lip 23, 2008 8:17 am
Lokalizacja: POZNAN

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: 1szyman » wt cze 23, 2009 11:24 am

Sprawdź wszystkie bezpieczniki miałem ten problem po zwarci bezpiecznik sie przepalił i ...wiadomo . Wymieniałeś półoś ???
Chvrolet Blazer 4.3

Awatar użytkownika
arturok
 
 
Posty: 130
Rejestracja: wt lut 17, 2009 12:53 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: arturok » wt cze 23, 2009 12:55 pm

No tak ale jakiś konkretny, bo wczoraj wydawało mi się że wszystkie przeleciałem ??
Artur K + Blazer

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Arturosxp » wt cze 23, 2009 3:40 pm

myślę ze trzeba na żabę i obejrzeć okolice rurki doprowadzającej LPG do reduktora.
W tych rejonach zapewne pracował gazownik ;-)
Artur B

elrey
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pt cze 06, 2008 11:14 pm

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: elrey » śr cze 24, 2009 9:08 pm

Witam,ja też przerabiałem temat,najpierw sprawdziłem elektronikę i nic ,wtyczki i nic no i zabrałem się do wyjęcia akumulatora,pod półką na akumulator jest membrana (w większości przypadków kruszeje,ale u mnie była ok)no i po nitce do kłębka trafiłem na przerwany przewód ciśnieniowy,który wymieniłem i działają napędy jak z fabryki.

Awatar użytkownika
Lena
 
 
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
Lokalizacja: Olecko/Warszawa

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Lena » czw cze 25, 2009 7:26 am

sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Arturosxp » czw cze 25, 2009 7:51 am

Lena, Czyli co sugerujesz??
Artur B

Awatar użytkownika
Lena
 
 
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
Lokalizacja: Olecko/Warszawa

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Lena » czw cze 25, 2009 8:16 am

a) kupić kilka dobrych piw i ze dwie ramki fajek
b) sprawdzić czy otwiera się za zaworek sterujący wiszący na grodzi silnika (czy robi pssssss...)
c) jak zaworek działa to sprawdzić czy podciśnienie dochodzi do sterownika pod akumulatorem
d) naprawić
e) enjoy the ride

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Arturosxp » czw cze 25, 2009 8:27 am

czyli troche pracy i działa.
Mnie pewnie bedzie wiecej to kosztowało.... wiesz co mam na mysli ;-)
Artur B

Awatar użytkownika
Lena
 
 
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
Lokalizacja: Olecko/Warszawa

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Lena » czw cze 25, 2009 8:38 am

szarp kasę z AC to jeszcze na koniec zjemy pyszne Biriani w indyjskiej restauracji...

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Arturosxp » czw cze 25, 2009 8:42 am

no zobaczymy jak mi wycenia .... dzwonie do nich
Artur B

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Marcin1 » czw cze 25, 2009 9:10 pm

Lena pisze:sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.
U mnie nie ma nic na ścianie grodziowej. U mnie nie zapinał przodu, a kontrolki nie migały tylko działały jak należy. CBDO
Blazer 4.3V6 LS 4x4

Marcin1
Posty: 592
Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Marcin1 » czw cze 25, 2009 9:11 pm

Lena pisze:sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.
U mnie nie ma nic na ścianie grodziowej. U mnie nie zapinał przodu, a kontrolki nie migały tylko działały jak należy. CBDO
Blazer 4.3V6 LS 4x4

Awatar użytkownika
Lena
 
 
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
Lokalizacja: Olecko/Warszawa

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Lena » pt cze 26, 2009 1:41 pm

bo masz zwykły reduktor NP233 a nie NP236

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: golony » ndz cze 28, 2009 11:06 pm

Arturosxp pisze:no zobaczymy jak mi wycenia .... dzwonie do nich
jesli nie PZU to czarno widze ta wycene ostatnio przerabialem kilka ubezpieczalni i tylko oni placa przyzwoicie inaczej to tylko sprawa w sadzie ale powodzenia:)
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

Awatar użytkownika
Arturosxp
Posty: 606
Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: Arturosxp » pn cze 29, 2009 8:14 am

no zobaczymy...
Artur B

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z przełacznikiem napędów

Post autor: golony » pn cze 29, 2009 9:06 pm

jeszcze ci wyceny nie przyslali ? u mnie zawsze trwalo to max 2 dni...napisz jak to nie tajemnica jakie uszkodzenia i ile zaproponowali .mi za przedni zdezak w lnku chcieli zaplacic 450 zl z lakierowaniem a innym razem w pzu za bardzo podobne uszkodzenia 1600zl to samo z generalli i alianz jedna wielka kupa
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chevrolet”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości