Blazer
Moderator: Marcin-Kraków
-
kiszon
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am
Post
autor: kiszon » czw wrz 25, 2008 11:14 pm
Witam! Jestem nowym blzerowiczem, nabyłem s-10 96' i mam problem z przełącznikim napędów.
Proszę o poradę

[/b]
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw wrz 25, 2008 11:23 pm
No to rzeczywiście masz problem

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
kiszon
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am
Post
autor: kiszon » czw wrz 25, 2008 11:38 pm
Słusznie

, problem polega na tym, że gdy naciskam przełącznik to na chwilęzmiga i gaśnie tak jakby wybijał..
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » czw wrz 25, 2008 11:54 pm
posprawdzaj na poczatek wtyczki tylko nie przy przelaczniku tylko przy reduktorze a sporobuj wlaczac napedy na n i na p na obu to samo?
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
kiszon
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am
Post
autor: kiszon » pt wrz 26, 2008 12:00 am
tak, próbowałem włączać na P i na N, ale cały czas to samo
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt wrz 26, 2008 12:04 am
sprobuj posprawdzac wtyczki w reduktorze moze ktoras jest zabrudzona i nie styka albo padl ci silownik
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
kiszon
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: wt wrz 09, 2008 1:06 am
Post
autor: kiszon » pt wrz 26, 2008 12:17 am
dzięki za poradę, jeszcze dziś sprawdzę. Pozdrawiam
-
1szyman
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: śr lip 23, 2008 8:17 am
- Lokalizacja: POZNAN
Post
autor: 1szyman » wt wrz 30, 2008 5:48 am
Witaj miałem podobny problem podczas naprawy napędów okazało się ze to bezbiecznik

Chvrolet Blazer 4.3
-
arturok
-

- Posty: 130
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 12:53 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: arturok » wt cze 23, 2009 10:12 am
Koledzy, jaki bezpiecznik?
Gdzie go szukać?
Musze poprawiać po gazowniku

Artur K + Blazer
-
1szyman
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: śr lip 23, 2008 8:17 am
- Lokalizacja: POZNAN
Post
autor: 1szyman » wt cze 23, 2009 11:24 am
Sprawdź wszystkie bezpieczniki miałem ten problem po zwarci bezpiecznik sie przepalił i ...wiadomo . Wymieniałeś półoś

?
Chvrolet Blazer 4.3
-
arturok
-

- Posty: 130
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 12:53 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: arturok » wt cze 23, 2009 12:55 pm
No tak ale jakiś konkretny, bo wczoraj wydawało mi się że wszystkie przeleciałem

Artur K + Blazer
-
Arturosxp

- Posty: 606
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Arturosxp » wt cze 23, 2009 3:40 pm
myślę ze trzeba na żabę i obejrzeć okolice rurki doprowadzającej LPG do reduktora.
W tych rejonach zapewne pracował gazownik

Artur B
-
elrey
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 11:14 pm
Post
autor: elrey » śr cze 24, 2009 9:08 pm
Witam,ja też przerabiałem temat,najpierw sprawdziłem elektronikę i nic ,wtyczki i nic no i zabrałem się do wyjęcia akumulatora,pod półką na akumulator jest membrana (w większości przypadków kruszeje,ale u mnie była ok)no i po nitce do kłębka trafiłem na przerwany przewód ciśnieniowy,który wymieniłem i działają napędy jak z fabryki.
-
Lena
-

- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
- Lokalizacja: Olecko/Warszawa
Post
autor: Lena » czw cze 25, 2009 7:26 am
sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.
-
Arturosxp

- Posty: 606
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Arturosxp » czw cze 25, 2009 7:51 am
Lena, Czyli co sugerujesz??
Artur B
-
Lena
-

- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
- Lokalizacja: Olecko/Warszawa
Post
autor: Lena » czw cze 25, 2009 8:16 am
a) kupić kilka dobrych piw i ze dwie ramki fajek
b) sprawdzić czy otwiera się za zaworek sterujący wiszący na grodzi silnika (czy robi pssssss...)
c) jak zaworek działa to sprawdzić czy podciśnienie dochodzi do sterownika pod akumulatorem
d) naprawić
e) enjoy the ride
-
Arturosxp

- Posty: 606
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Arturosxp » czw cze 25, 2009 8:27 am
czyli troche pracy i działa.
Mnie pewnie bedzie wiecej to kosztowało.... wiesz co mam na mysli

Artur B
-
Lena
-

- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
- Lokalizacja: Olecko/Warszawa
Post
autor: Lena » czw cze 25, 2009 8:38 am
szarp kasę z AC to jeszcze na koniec zjemy pyszne Biriani w indyjskiej restauracji...
-
Arturosxp

- Posty: 606
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Arturosxp » czw cze 25, 2009 8:42 am
no zobaczymy jak mi wycenia .... dzwonie do nich
Artur B
-
Marcin1

- Posty: 592
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin1 » czw cze 25, 2009 9:10 pm
Lena pisze:sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.
U mnie nie ma nic na ścianie grodziowej. U mnie nie zapinał przodu, a kontrolki nie migały tylko działały jak należy. CBDO
Blazer 4.3V6 LS 4x4
-
Marcin1

- Posty: 592
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 9:54 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin1 » czw cze 25, 2009 9:11 pm
Lena pisze:sracje pierdacje autokalibracje... Marcinie, Arturze (1) i Arturze (2). wersje Auto4x4 sterują siłownikiem przedniego napędu za pomocą zaworu na ścianie grodziowej silnika. dopóki czujnik przedniego napędu nie poinformuje kompa 4x4, że jest dołączony dopóty migać będzie kontrolka 4H.
U mnie nie ma nic na ścianie grodziowej. U mnie nie zapinał przodu, a kontrolki nie migały tylko działały jak należy. CBDO
Blazer 4.3V6 LS 4x4
-
Lena
-

- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 12:32 pm
- Lokalizacja: Olecko/Warszawa
Post
autor: Lena » pt cze 26, 2009 1:41 pm
bo masz zwykły reduktor NP233 a nie NP236
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » ndz cze 28, 2009 11:06 pm
Arturosxp pisze:no zobaczymy jak mi wycenia .... dzwonie do nich
jesli nie PZU to czarno widze ta wycene ostatnio przerabialem kilka ubezpieczalni i tylko oni placa przyzwoicie inaczej to tylko sprawa w sadzie ale powodzenia:)
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
Arturosxp

- Posty: 606
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 3:51 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Arturosxp » pn cze 29, 2009 8:14 am
no zobaczymy...
Artur B
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pn cze 29, 2009 9:06 pm
jeszcze ci wyceny nie przyslali ? u mnie zawsze trwalo to max 2 dni...napisz jak to nie tajemnica jakie uszkodzenia i ile zaproponowali .mi za przedni zdezak w lnku chcieli zaplacic 450 zl z lakierowaniem a innym razem w pzu za bardzo podobne uszkodzenia 1600zl to samo z generalli i alianz jedna wielka kupa
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości