Zarejestrowanie GAZika?
Moderator: Student
Zarejestrowanie GAZika?
Jak jest z zarejestrowaniem GAZA???
Mam jedynie papiery z wojska jak i umowe kupna sprzedazy od wojska I cywilnego wlasiciela
Zarejestruje???
Mam jedynie papiery z wojska jak i umowe kupna sprzedazy od wojska I cywilnego wlasiciela
Zarejestruje???
GAZ 69M Rulez
czyli papiery kupna z wojska wystarcza???
a mi jakis koles mowil ze jesli auto bylo kupione u wojska a pozniej nie rejestrowane to oznaczalo ze auto bylo wyrejestrowywane i po takim fakcie nie da sie zarejestrowac
mhmmm???
MOj Gazik nigdy nie byl rejestrowany moj sasiad kupil go od wojska a pozniej sprzedal mi Auto nie bylo nigdy rejestrowane...
CZYLI DA SIE GO ZAREJESTROWAC???????
a mi jakis koles mowil ze jesli auto bylo kupione u wojska a pozniej nie rejestrowane to oznaczalo ze auto bylo wyrejestrowywane i po takim fakcie nie da sie zarejestrowac
mhmmm???
MOj Gazik nigdy nie byl rejestrowany moj sasiad kupil go od wojska a pozniej sprzedal mi Auto nie bylo nigdy rejestrowane...
CZYLI DA SIE GO ZAREJESTROWAC???????
GAZ 69M Rulez
Ha ja mam lepszy numer....
Kupilem UAZa od kolegi...
Kolega kupil go wczesniej od jakiegos goscia ze Szczecina...
A tamten kupil go z wojska...
Ten gosc ze szczecina mial go na dowodzie tymczasowym i tablicach probnych....
Kolega od ktorego go kupilem zgubil zarowno dowod tymczasowy jak i namiary na tego goscia...
Pozostaly mi tylko numery z tabliczki znamionowej oraz obydwie tablice tymczasowe...
Teraz mam problem z zarejestrowaniem...
Urzad komunikacyjny chce zebym sam ustalil poprzedniego wlasciciela...
Policja z wydzialu ruchu drogowego odsyla mnie do wydzialu komunikacji i tak wkolo Macieja....
Moze Rutkowski cos by tu zapomogl, bo urzednicy jak zwykle maja to w dupie , choc sprawa jest w sumie prosta do wyjasnienia...
Kupilem UAZa od kolegi...
Kolega kupil go wczesniej od jakiegos goscia ze Szczecina...
A tamten kupil go z wojska...
Ten gosc ze szczecina mial go na dowodzie tymczasowym i tablicach probnych....
Kolega od ktorego go kupilem zgubil zarowno dowod tymczasowy jak i namiary na tego goscia...
Pozostaly mi tylko numery z tabliczki znamionowej oraz obydwie tablice tymczasowe...
Teraz mam problem z zarejestrowaniem...
Urzad komunikacyjny chce zebym sam ustalil poprzedniego wlasciciela...
Policja z wydzialu ruchu drogowego odsyla mnie do wydzialu komunikacji i tak wkolo Macieja....
Moze Rutkowski cos by tu zapomogl, bo urzednicy jak zwykle maja to w dupie , choc sprawa jest w sumie prosta do wyjasnienia...
- ---Ryba---
- Posty: 749
- Rejestracja: śr sie 27, 2003 9:43 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / Wlkp.
- Kontaktowanie:
No dobra. Ja mam taki problem.
Mój tata kupił gazika z wojska i od razu zarejestrował. W '97 z powodów finansowych wyrejestrował go. Teraz ja chciał bym z powrotem zarejestrować, mam jakieś szanse?? Ma wszystkie stare papiery, umowę na nowy silnik. Tylko jeden szczegół bo w papierach napisane, że nie mogę ponownie rejestrować (drobnym druczkiem na samym dole). Tylko podobno przed 98 można było wyrejestrować i znów rejestrować. Już sam nie wiem jedni mówią tak, drudzy inaczej.
Jak już by się okazało, że można, to ile teraz kosztuje cała procedura rejestracji + przegląd + oc (60% zniżek )
5
Mój tata kupił gazika z wojska i od razu zarejestrował. W '97 z powodów finansowych wyrejestrował go. Teraz ja chciał bym z powrotem zarejestrować, mam jakieś szanse?? Ma wszystkie stare papiery, umowę na nowy silnik. Tylko jeden szczegół bo w papierach napisane, że nie mogę ponownie rejestrować (drobnym druczkiem na samym dole). Tylko podobno przed 98 można było wyrejestrować i znów rejestrować. Już sam nie wiem jedni mówią tak, drudzy inaczej.
Jak już by się okazało, że można, to ile teraz kosztuje cała procedura rejestracji + przegląd + oc (60% zniżek )

Ja miałem dowód rej z adnotacją że pojazd wyrejestrowano na stałe w 88 roku poszedłem do Wydziału Komunikacji z kilkoma umowami( w międzyczasie gaz zmieniał właścićieli ale oni nie rejestrowali) i badaniem tech napisałem oświadczenie że tablice zgubiłem i zarejestrowali
Problem największy w tym żeby poprzedni wydział potwierdził dane, warto wcześniej zadzwonić i upewnić się że potwierdzą
Problem największy w tym żeby poprzedni wydział potwierdził dane, warto wcześniej zadzwonić i upewnić się że potwierdzą

W tej chwili jest to w zasadzie niewykonalne, no chyba, że chcesz mieć ciężarowy - 2-u osobowy, to tak. Od kiedy zaczęła się ta poj... zabawa z kratkami i VAT-em, to ministerstwo do diagnostów powysyłało takie okólniki z Dziennikami Ustaw, w których jest wzór na przeliczenie, czy samochód może być ciężarowy, czy osobowy.
W przybliżeniu wygląda to tak, że ciężarowy, to ten w którym ładowność pomniejszona o liczbę pasażerów x 75kg, wynosi co najmniej 500kg.
dop.ład.[kg] - (l.miejsc - 1) x 75[kg] >= 500kg
Przykładowo dla UAZ-a 469B zarejestrowanego jako 7-o osobowy:
600kg - (7-1) x 75kg = 150kg << 500kg
Natomiast jeżeli liczbę osób ograniczysz do 2, to:
600kg - (2-1) x 75kg = 525kg > 500kg
Wcześniej było coś takiego jak ciężarowo-osobowy i 2os + 500kg lub 7os + 150kg, ale teraz nie ma takiej możliwości, chyba że wymieniasz dowód, w którym było tak wpisane, to pani w okienku Ci wtedy wpisze ciężarowy 7-o osobowy i 500-600kg.
W przybliżeniu wygląda to tak, że ciężarowy, to ten w którym ładowność pomniejszona o liczbę pasażerów x 75kg, wynosi co najmniej 500kg.
dop.ład.[kg] - (l.miejsc - 1) x 75[kg] >= 500kg
Przykładowo dla UAZ-a 469B zarejestrowanego jako 7-o osobowy:
600kg - (7-1) x 75kg = 150kg << 500kg
Natomiast jeżeli liczbę osób ograniczysz do 2, to:
600kg - (2-1) x 75kg = 525kg > 500kg
Wcześniej było coś takiego jak ciężarowo-osobowy i 2os + 500kg lub 7os + 150kg, ale teraz nie ma takiej możliwości, chyba że wymieniasz dowód, w którym było tak wpisane, to pani w okienku Ci wtedy wpisze ciężarowy 7-o osobowy i 500-600kg.
W razie jak by co, to 601-34-87-25
- Mart
- Posty: 306
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 7:33 pm
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Kontaktowanie:
Ja mam z kolei taki problem, kupiłem Żuka z 2 lata temu
nie był prze ze mnie zarejestrowany, zrobiłem na nim łazika z budą mniej więcej Gazika, na tę budę nie mam papierów bo zrobiłem ją z kilku arkuszy blachy, czy da się to jakoś zarejestrować , i czy ktoś wie jakie są stawki ubezpieczenia na tego typu sprzęty
nie był prze ze mnie zarejestrowany, zrobiłem na nim łazika z budą mniej więcej Gazika, na tę budę nie mam papierów bo zrobiłem ją z kilku arkuszy blachy, czy da się to jakoś zarejestrować , i czy ktoś wie jakie są stawki ubezpieczenia na tego typu sprzęty
motanie...
To znaczy że jak mam papiery z wojska i mięki dowód na przegląd nie zarejestruje jako ciężarowy(żeby oc było mniejsze) plus np.7 osób???--------------------------------------------------------------------------------
W tej chwili jest to w zasadzie niewykonalne, no chyba, że chcesz mieć ciężarowy - 2-u osobowy, to tak. Od kiedy zaczęła się ta poj... zabawa z kratkami i VAT-em, to ministerstwo do diagnostów powysyłało takie okólniki z Dziennikami Ustaw, w których jest wzór na przeliczenie, czy samochód może być ciężarowy, czy osobowy.
W przybliżeniu wygląda to tak, że ciężarowy, to ten w którym ładowność pomniejszona o liczbę pasażerów x 75kg, wynosi co najmniej 500kg.
dop.ład.[kg] - (l.miejsc - 1) x 75[kg] >= 500kg
Przykładowo dla UAZ-a 469B zarejestrowanego jako 7-o osobowy:
600kg - (7-1) x 75kg = 150kg << 500kg
Natomiast jeżeli liczbę osób ograniczysz do 2, to:
600kg - (2-1) x 75kg = 525kg > 500kg
Wcześniej było coś takiego jak ciężarowo-osobowy i 2os + 500kg lub 7os + 150kg, ale teraz nie ma takiej możliwości, chyba że wymieniasz dowód, w którym było tak wpisane, to pani w okienku Ci wtedy wpisze ciężarowy 7-o osobowy i 500-600kg.
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
-
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
- Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków
Proponuję zarejestrować jako pojazd specjalny. OC nizsze i zmotać można bez obawy że pały się przyczepią. Szczegóły znajdziesz tutaj:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=7824
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=7824
I chyba jest to najrozsądniejsze wyjście. Nie tylko jedziesz, ale jedziesz z komfortem a widok każdego radiowozu nie wypędza Ci skołatanej duszy na ramię. Poza tym, jeśli coś Ci się, nie daj Boże, przytrafi na trasie, to przynajmniej od tej strony jesteś czysty. Nie ma gorszej rzeczy jak dostać w plecy z uwagi na braki formalne. Na drodze różnie bywa, każdy ma prawo do błędu. Ale jeśli toczysz się autkiem krzywo zarejestrowanym - to tak, jakbyś rozmyślnie usiał golą .... na mrowisko.Niva'94 pisze:Proponuję zarejestrować jako pojazd specjalny. OC nizsze i zmotać można bez obawy że pały się przyczepią.

Władek - Kraków
wzór na ciężarówke jest nastepukący:Jagoda pisze:Sorry za wprowadzenie w błąd, wzór, który podałem powyżej jest już nieaktualny, obecnie obowiązuje taki:
dop.ład.[kg] - l.miejsc x 68[kg] >= 375[kg]albo raczej
![]()
P.S.
Chyba któryś z pryncypałów kupił sobie autko, które się nie kwalifikowało i trzeba było zmienić.
n * 68 + 357 < od ladowności wpisanej w dowód, gdzie "n" jest ;liczbą miejsc
Gaz 69M z 1955 - DO SPRZEDANIA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości