Troche więcej o 2,2 TD ?

Trooper, Amigo, Rodeo, WFR, Bighorn, D-Max

Moderator: Albert_N

ttynior
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 12:41 pm

Troche więcej o 2,2 TD ?

Post autor: ttynior » śr sie 19, 2009 8:20 pm

Witajcie,

Siedząc dzisiaj kolejny dzien nad remontem mojego strupka próbowałem dojść do tego po co w komorze silnika jest pojemnik do którego wchodzą dwa węże - jeden tak jakby z dolotou powietrza od strony filtra. Od spodu tego pojemnika jest taki smieszny zaworek do spuszczania oleju który się w nim zbiera.
Jesli ktos wie co to za ustrojstwo to czekam na jakies rady.
Druga sprawa to czy wogóle ktoś ma jakis bardziej szczegółowy opis silnika 2,2 TD bo nigdzie nie mozna znalezc danych obsługowych (naprawczych) do tego motoru i stąd takie problemy.

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Troche więcej o 2,2 TD ?

Post autor: h5n1 » śr sie 19, 2009 8:34 pm

Mam taki motor w swoim i nie mam tego dziwadla. Rozebralem juz trzy trupki z tym motorem i zaden z nich tego nie mial. Z Twojego opisu wynika, ze jest to cos co sluzy do recyrkulacji powietrza z misy olejowej/ pokrywy zaworow i urzadzeni to przechwytuje rozpylony olej. Byc moze to taki prymitywny tzw. odsmrodnik. Mam nadzieje, ze jest to najwiekszy Twoj problem i poza tym cala reszta pojdzie jak z platka. Powodzenia
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

ttynior
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 12:41 pm

Re: Troche więcej o 2,2 TD ?

Post autor: ttynior » czw sie 20, 2009 7:12 pm

Problem jest bo jest to troche dziwne ustrojstwo. Sam mam nadzieje że to mój jedyny problem :D
Jeszcze pozostaje kopcenie po odpaleniu dopóki silnik się nie ogrzeje jeden mówi że to kwestia gumek na zaworach a znowu ktoś inny że to ewidentnie turbina powoduje kopcenie bo rzuca olejem.
Ogólnie problem polega na tym że chyba było mało tych silników bo nie potrafię znaleźć żadnych danych odnośnie tego silnika.
Przydałyby się jakieś foty i inne takie.
Jeśli moge mieć prośbe to może mógłbyś wrzucić fotkę swojego silnika to już będę mógł stwierdzić co to wogóle jest.
Pozdrowionka

PS Jeśli jesteś gdzieś z okolic jury to może oględziny i porównanie autek osobiście

Awatar użytkownika
Nahen
 
 
Posty: 4743
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:43 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Troche więcej o 2,2 TD ?

Post autor: Nahen » czw sie 20, 2009 11:18 pm

No Oslo niedaleko Jury jest ;) :)21
http://www.trooper4x4.pl
mam Trooperka 2,6i i 3.0 DTi (problemy "nowego" się skończyły zobaczymy na jak długo ;) )

ttynior
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 12:41 pm

Re: Troche więcej o 2,2 TD ?

Post autor: ttynior » pt sie 21, 2009 8:26 pm

No w sumie niedaleko
Ale jak masz jakies foty z tym silnikiem to odległość nie ma znaczenia

Awatar użytkownika
h5n1
Posty: 339
Rejestracja: sob kwie 01, 2006 8:42 pm
Lokalizacja: OSLO

Re: Troche więcej o 2,2 TD ?

Post autor: h5n1 » pt sie 21, 2009 10:09 pm

Chyba nie mam, nie pamietam zebym robil. moze jutro zrobie ...
BMW X5 3.0 D rocznik 2002

ODPOWIEDZ

Wróć do „Isuzu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości