Jak wyjąć przegub homokinetyczny?
Moderator: Albert_N
Jak wyjąć przegub homokinetyczny?
Obcięło mi 4 szpilki M8 łączące przegub homokinetyczny ze środkowym reduktorem (transfer box). Może macie jakiś patent na wyciągnięcie przegubu spomiędzy skrzyni biegów i reduktora? Na rysunku rzecz wygląda koszmarnie, a nie chce mi się demontować połowy samochodu.....
- Krzysiek-74
- Posty: 1853
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: Jak wyjąć przegub homokinetyczny?
Podaj adres, to ci wymienię, skoro Tobie się nie chcechrikri pisze:.... koszmarnie, a nie chce mi się demontować połowy samochodu.....




Re: Jak wyjąć przegub homokinetyczny?
Rzeczywiście konkretna odpowiedź. pewnie będzie bardzo pomocna.Krzysiek-74 pisze:Podaj adres, to ci wymienię, skoro Tobie się nie chcechrikri pisze:.... koszmarnie, a nie chce mi się demontować połowy samochodu.....![]()
![]()
![]()

Niva 1,6 `94
Re: Jak wyjąć przegub homokinetyczny?
Rzecz jest prosta.
Na podpory reduktora pryskasz lakierem, żeby zaznaczyć położenie reduktora, potem odkręcasz przedni i tylni wał od reduktora następnie luzujesz cztery śruby 13 od reduktora. Jeżeli piszesz o obcięciu śrub to reduktor powinien wyjść już bez problemu. Jeżeli nie będzie chciał to odkręcasz 4 śruby 19 od łącznika metalowo gumowego i wszystko ładnie zejdzie. Nie zapomnij o wykręceniu osłon od góry oraz zdejmij gałki z lewarków

Na podpory reduktora pryskasz lakierem, żeby zaznaczyć położenie reduktora, potem odkręcasz przedni i tylni wał od reduktora następnie luzujesz cztery śruby 13 od reduktora. Jeżeli piszesz o obcięciu śrub to reduktor powinien wyjść już bez problemu. Jeżeli nie będzie chciał to odkręcasz 4 śruby 19 od łącznika metalowo gumowego i wszystko ładnie zejdzie. Nie zapomnij o wykręceniu osłon od góry oraz zdejmij gałki z lewarków


Tomaszpi
Łaciate szaleństwo Niva 1.7i 95 (było
)
Teraz Kia Sportage
Łaciate szaleństwo Niva 1.7i 95 (było


Teraz Kia Sportage
Re: Jak wyjąć przegub homokinetyczny?
Dzięki. Zrobiłem jak napisałeś i teraz pracowicie wydłubuję resztki szpilek z łącznika.....tomaszpi pisze:Rzecz jest prosta.
Na podpory reduktora pryskasz lakierem, żeby zaznaczyć położenie reduktora, potem odkręcasz przedni i tylni wał od reduktora następnie luzujesz cztery śruby 13 od reduktora. Jeżeli piszesz o obcięciu śrub to reduktor powinien wyjść już bez problemu. Jeżeli nie będzie chciał to odkręcasz 4 śruby 19 od łącznika metalowo gumowego i wszystko ładnie zejdzie. Nie zapomnij o wykręceniu osłon od góry oraz zdejmij gałki z lewarków![]()
Jeszcze raz dziękuję

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości