stwardniała przepona w parowniku LPG
Moderator: Albert_N
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Tylko ssanie jest tak zrobione, ze ta pierwsza przepustnica jest wyciągnięta. Więc jak pociągam za dźwignię to uchyla bardziej główną przepustnice...
Więc to ssanie działa coś na zasadzie silniczka krokowego jak w silnika na wtrysku jednopunktowym...
Więc to ssanie działa coś na zasadzie silniczka krokowego jak w silnika na wtrysku jednopunktowym...
Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG

Fabrycznie?
Czy "radosna twórczość"?

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Radosna twórczość z piwem w ręku
Jak było oryginale ssanie to na gazie wogule nie odpalił...


Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
To teraz piwo do łapki i naprawić
Mi przy oryginalnym ssaniu całkiem wyciągniętym też nie chciała palić. To trzeba wyczuć

Mi przy oryginalnym ssaniu całkiem wyciągniętym też nie chciała palić. To trzeba wyczuć

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
ja zimny znowu odpalałem jeszcze inaczej
pstryczek LPG na 0 ( nic , ani PB ani LPG )
lekko ssanie lub na pedał gazu i stacyjka z 0 na rozruch
jak zaczynał krecic to pstryczek na LPG
po charakterystycznym kliknieciu zaworu ODPALAŁ
nie było zeby nie odpaliła zimą i latem

pstryczek LPG na 0 ( nic , ani PB ani LPG )
lekko ssanie lub na pedał gazu i stacyjka z 0 na rozruch
jak zaczynał krecic to pstryczek na LPG
po charakterystycznym kliknieciu zaworu ODPALAŁ

nie było zeby nie odpaliła zimą i latem

- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Zeszłej zimy, jak jeszcze lpg miałem, sprawne w dodatku, odpalała w miarę normalnie: klawisz na jak mówisz "rozruch", ssanie wyciągnięte +/- do połowy i paliła od kopa. A później przestała 

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
nie na rozruchpoborcapodatkowy pisze:Zeszłej zimy, jak jeszcze lpg miałem, sprawne w dodatku, odpalała w miarę normalnie: klawisz na jak mówisz "rozruch", ssanie wyciągnięte +/- do połowy i paliła od kopa. A później przestała

PB 1
NIC 0
LPG 1
nie było tego niby strzału rozruchowego

- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
uuu... to ciężko
Całe szczęście, już minęło 


Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
e tam było GITpoborcapodatkowy pisze:uuu... to ciężkoCałe szczęście, już minęło

- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Nie mam dobrych wspomnień z muchozolem



Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Przy tym moim rozwiązaniu teraz już dobrze pali
Wykręciłem trochę tą śrubę na reduktorze i już pali jak powinna na zimnym silniku 


Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
no i Panowie lipa
zrobiłem 90 km na 14,5 l gazu








Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Odkręcjąc na parowniku wzbogaciłeś mieszankę. Efekt, jakbyś cały czas jeździł na ssaniu, czyli przepał
Spróbuj skręcić parownik i sprawdź spalanie, jeżeli będzie ok, to odmotaj coś namotał i powinno być git

Spróbuj skręcić parownik i sprawdź spalanie, jeżeli będzie ok, to odmotaj coś namotał i powinno być git

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Spróbuje jeszcze podregulować. Mam jeszcze jedno pytanie, czy takie umieszczenie miksera gazu jest poprawne
czy to może być wina dużego spalania 
http://img6.imageshack.us/i/1000135ze.jpg/
http://img52.imageshack.us/i/1000134b.jpg/


http://img6.imageshack.us/i/1000135ze.jpg/
http://img52.imageshack.us/i/1000134b.jpg/
Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
całkowicie normalne , choć niepowiem wysoki skubaniecgornek pisze:Spróbuje jeszcze podregulować. Mam jeszcze jedno pytanie, czy takie umieszczenie miksera gazu jest poprawneczy to może być wina dużego spalania
http://img6.imageshack.us/i/1000135ze.jpg/
http://img52.imageshack.us/i/1000134b.jpg/

co do spalania to


- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Niech zgadnę: przy okazji przełożyłeś spod filtra - do puszki, bo tłukła o zamkniętą maskę? Zaraz potem spalanie wzrosło?
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Przełożyłem bo nie miał mocy. A o maskę mi nie tłukło bo wyciągłem taką plastikową podkładkę miedzy gaźnikiem a kolektorem. Ja mikser był założony pod puszkę to nie miał mocy i palił 14 l
Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Pisałem, bo mało miejsca teraz jest na, hmm... wlatywanie powietrza. Co mogło by tłumaczyć właśnie brak mocy i wysokie spalanie
Sam kiedyś tak chciałem zrobić 


Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Właśnie tak jak jest teraz mikser umieszczony ( czyli w puszce ) to silnik ma moc, nie muli go ani na gazie ani na benzynie 

Ostatnio zmieniony ndz maja 30, 2010 7:01 pm przez gornek, łącznie zmieniany 2 razy.
Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Wot kakaja technika
Może na zatkanym dolocie będzie jeszcze lepiej
Czyli teraz jest już dobrze? Temat trochę się skasztanił, zgubiłem się


Czyli teraz jest już dobrze? Temat trochę się skasztanił, zgubiłem się

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Teraz jest dobrze, a nawet bardzo dobrze 
Czy nie wiesz może, jak się dobiera średnice oczek miksera lpg
Słyszałem ze można zastosować mikser o średnicy równej średnicy przepustnicy...

Czy nie wiesz może, jak się dobiera średnice oczek miksera lpg

Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Zwężka musi być, żeby wytworzyło się podciśnienie potrzebne do zassania gazu. Był na forum temat "rosyjski mikser gazowy" o mikserze montowanym pod gaźnik, podobno dobrze to działa. Na forum FSO czytałem też, że ktoś wykorzystał zwężki Venturiego w gaźniku, nawiercił otworki i doprowadził tam gaz, tyle że gaźniki Poloneza, bo o nich mowa, miały zwężki wyjmowane, a w ładowskich są na stałe 

Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
Właśnie są na stałe
Jutro przyjże się jeszcze świecą, bo od momentu kupienia łady jeszcze nie patrzyłem na nie
Jaką dać przerwę na świecach 



Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
- poborcapodatkowy
- Posty: 2324
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 12:10 am
- Lokalizacja: okolice Bytowa /pod samochodem
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
W książce do 1.6 piszą: 0,5 - 0,6 mm.
Pajero Sport 3.0 V6 '00 - było
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Frontera 2.0 '94 - była
Niva '90 - była
Re: stwardniała przepona w parowniku LPG
W sumie ja mam 1,7 ale to jest przeciesz tez sam silnik co 1,6. Ustawie 0,6 i zobaczymy 

Niva 1,7 94r - LPG - była ;((
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Niva bez rdzy, to nie oryginalna niva.
Kierowca kat: A, B, B+E, C.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość