TOYKI z ogłoszeń -byłem, widziałem...
Moderator: Mroczny
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Nie mozna wymieniać świec, których nie ma. Nie można blokować centralnego mechanizmu różnicowego, którego nie ma.
Będe się teraz czepiał dalej, hipotetycznie już rzecz jasna. Auto przeszło kompleksową naprawę balcharska i konserwację ramy. Nie jest to możliwe bez zdjęcia jednego z drugiego a nie podejrzewam. Jak zreazlizowano w praktyce podniesienie zawieszenia o 3 cale? Przejrzano dyfry i co?
Dalej mi się nie chce ale będę w przyszłym tygodniu na Śląsku to sobie obejrzę te cudo i chętenie poznam przynajmniej jednego z inżynierów...założycieli firmy.
Będe się teraz czepiał dalej, hipotetycznie już rzecz jasna. Auto przeszło kompleksową naprawę balcharska i konserwację ramy. Nie jest to możliwe bez zdjęcia jednego z drugiego a nie podejrzewam. Jak zreazlizowano w praktyce podniesienie zawieszenia o 3 cale? Przejrzano dyfry i co?
Dalej mi się nie chce ale będę w przyszłym tygodniu na Śląsku to sobie obejrzę te cudo i chętenie poznam przynajmniej jednego z inżynierów...założycieli firmy.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
A ja troche Toyot ogarniam i uważam, że jeślli jest taka cena i tyle żeczy zrobionych to:
- albo poskładany na najtańszej hujni jaka jest
- albo samochód w zakupie był śmietnikiem i te remonty długo nie pochodzą
- albo dokładają do interesu
parę odbudów juz ogarneliśmy i
- albo poskładany na najtańszej hujni jaka jest
- albo samochód w zakupie był śmietnikiem i te remonty długo nie pochodzą
- albo dokładają do interesu
parę odbudów juz ogarneliśmy i

Ostatnio zmieniony śr mar 21, 2007 9:35 pm przez Kylon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Masz wiele racji ale takie dyletanckie błędy w opisie sugerują pizdencje ogólną.
Pokusze sie o mały kosztorys:
Ostatnio mały wysp na 60-tki był i można już było kupić za 6000zł pojazd na chodzie.
-"Blacharka" na zywicę we własnym zakresie (mamy tu warsztat "extrem") to wydatki rzędu 2500zł maks.
-Konserwacja podwozia i ramy z zapierd... dokładnie aby nie było niejasności to 200zł.
-przewody hamulcowe, miedziane 200zł
-sprzęgło kompletne?, kto to sprawdzi, nie wyceniam
-łożyska kół przednich , oryginał Koyo 250zł, zwrotnic, oryginał Koyo 280zł
-płyny sobie darujemy
-szpej dodatkowy ok, zderzak tez ładnie wygląda, opony podnosza wizualnie wartość plus wyciągarka.
-podniesienie zawieszenia o 3 cale, kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobili, chyba, ze lift budy na podkładkach.
-żeby zabudować ryflem trzeba co najmniej dwa arkusze 1000x2000 sie= 450zł.
Wiem, żłośliwym strasznie ale jedną taką zrobiłem od podstaw a za drtugą się własnie zabieram. Na innych autach się nie znam, te poznałem trochę.... tylko ja wiem ile rodzajów śrób jest w tym modelu.
I żeby nie było, ze było. Nie znam rzeczonego warsztatu i ...znać już nie chcę.
Pokusze sie o mały kosztorys:
Ostatnio mały wysp na 60-tki był i można już było kupić za 6000zł pojazd na chodzie.
-"Blacharka" na zywicę we własnym zakresie (mamy tu warsztat "extrem") to wydatki rzędu 2500zł maks.
-Konserwacja podwozia i ramy z zapierd... dokładnie aby nie było niejasności to 200zł.
-przewody hamulcowe, miedziane 200zł
-sprzęgło kompletne?, kto to sprawdzi, nie wyceniam
-łożyska kół przednich , oryginał Koyo 250zł, zwrotnic, oryginał Koyo 280zł
-płyny sobie darujemy
-szpej dodatkowy ok, zderzak tez ładnie wygląda, opony podnosza wizualnie wartość plus wyciągarka.
-podniesienie zawieszenia o 3 cale, kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobili, chyba, ze lift budy na podkładkach.
-żeby zabudować ryflem trzeba co najmniej dwa arkusze 1000x2000 sie= 450zł.
Wiem, żłośliwym strasznie ale jedną taką zrobiłem od podstaw a za drtugą się własnie zabieram. Na innych autach się nie znam, te poznałem trochę.... tylko ja wiem ile rodzajów śrób jest w tym modelu.
I żeby nie było, ze było. Nie znam rzeczonego warsztatu i ...znać już nie chcę.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
-
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: siedlce
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
płomieniową, nie żarową.
Wiesiu ja pozwoliłem sobie puścić wodze wyobraźni i wczuć sie w rolę... To pierwsza z wersji, którą przedstawił Kylon. Mnie 'kompleksowa blacharka" kosztowała... tyle co w Erze, Plusie i Orange razem wziętych. Sama blacharka to 8000zł, tylko blacharka. Jako blacharkę rozumiemy prace związane z obróbka blachy... potem była szpachlowana i lakierowana. Karoseria była piaskowana i wyczyszyszczona do gołej blachy (kazdy cm2 został zjechany szlifierką na papierze lub szczotce metalowej, pozostałości we wgłębieniach zostały usunięte chemicznie, wsio łącznie z uszczelnieniami fabrycznymi, wytłumieniem, matami, barankiem itp) na całym obszarze z wyjątkiem wierzchniej strony dachu.
Wiesiu ja pozwoliłem sobie puścić wodze wyobraźni i wczuć sie w rolę... To pierwsza z wersji, którą przedstawił Kylon. Mnie 'kompleksowa blacharka" kosztowała... tyle co w Erze, Plusie i Orange razem wziętych. Sama blacharka to 8000zł, tylko blacharka. Jako blacharkę rozumiemy prace związane z obróbka blachy... potem była szpachlowana i lakierowana. Karoseria była piaskowana i wyczyszyszczona do gołej blachy (kazdy cm2 został zjechany szlifierką na papierze lub szczotce metalowej, pozostałości we wgłębieniach zostały usunięte chemicznie, wsio łącznie z uszczelnieniami fabrycznymi, wytłumieniem, matami, barankiem itp) na całym obszarze z wyjątkiem wierzchniej strony dachu.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
-
-
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: siedlce
hola holaElwood pisze:płomieniową, nie żarową.
Wiesiu ja pozwoliłem sobie puścić wodze wyobraźni i wczuć sie w rolę... To pierwsza z wersji, którą przedstawił Kylon. Mnie 'kompleksowa blacharka" kosztowała... tyle co w Erze, Plusie i Orange razem wziętych. Sama blacharka to 8000zł, tylko blacharka. Jako blacharkę rozumiemy prace związane z obróbka blachy... potem była szpachlowana i lakierowana. Karoseria była piaskowana i wyczyszyszczona do gołej blachy (kazdy cm2 został zjechany szlifierką na papierze lub szczotce metalowej, pozostałości we wgłębieniach zostały usunięte chemicznie, wsio łącznie z uszczelnieniami fabrycznymi, wytłumieniem, matami, barankiem itp) na całym obszarze z wyjątkiem wierzchniej strony dachu.
hj60 z silnikiem 2H jak najbardziej ma swiece zarowe + swiece plomykowa
A teraz inny "kwiatek" (nie mylic z kolega z TLC
) w temacie ogloszen:
http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 1&ile_o=25
Generalnie padaka jak za ta cene
NIE MA blokad ( gosc twierdzi, ze sa i zalaczaja sie automatycznie w blocie
skora inny kolor z przodu i tylu
podsufitka w fatalnym stanie
a sinik - chodzi jak 2LT

http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 1&ile_o=25
Generalnie padaka jak za ta cene

NIE MA blokad ( gosc twierdzi, ze sa i zalaczaja sie automatycznie w blocie

skora inny kolor z przodu i tylu
podsufitka w fatalnym stanie
a sinik - chodzi jak 2LT

LC GRJ120
http://www.tlc.org.pl
http://www.tlc.org.pl
-
-
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 9:09 pm
- Lokalizacja: siedlce
A coś jeszcze o tej z Tarnowa??
A coś jeszcze o tej z Tarnowa?? Byłem tam i oglądałem. Tapicerka faktycznie syf. Podsufitka do odratowania silnik moim zdaniem ładnie pracował. Nie był szykowany pod jelenia (karcher itp.)nie ma wycieków poza wężem wspomagania. Faktycznie koleś pitoli, że ma blokadę obu mostów, ale mi się wydaje, że tylko tylni most ma LSD. Prosiłbym jednak o weryfikację mojej opinii, ponieważ chyba ją kupię. Bardzo mi na tym zależy.
A jezdziles tym autem czy tylko ogladales / sluchales silnik 
handlarz, ktory to sprzedaje jest wyjatkowo cwany (na leszczy) bo przed ruszeniem z miejsca juz mowi -Uwaga
bo w tym silniku jest duza turbo-dziura
i faktycznie jest, z tym ze od 1000 do samego konca zakresu obrotow
- ten silnik chodzi jakby w ogole nie bylo doladowania 
zreszta - popatrz jeszcze raz na ogloszenie, zdjecia ... jak w TV Mango
ciekawszy juz jest ten HDJ po strazy, co sie pojawil na gieldzie

handlarz, ktory to sprzedaje jest wyjatkowo cwany (na leszczy) bo przed ruszeniem z miejsca juz mowi -Uwaga




zreszta - popatrz jeszcze raz na ogloszenie, zdjecia ... jak w TV Mango

ciekawszy juz jest ten HDJ po strazy, co sie pojawil na gieldzie

LC GRJ120
http://www.tlc.org.pl
http://www.tlc.org.pl
toyota
Byłem, jeździłem, słuchałem, leżałem pod autem. Turbo dziura jest, (ale jak w każdym), tapicerka do szycia, silnik pracował bardzo ładnie. Blokady:
- przodu nie ma
- tył lsd
Zaletą tego auta jest to, że nie było szykowane do sprzedania. Mosty nie były rozbierane, silnik nie był myty karcherem, więc widać, co i jak. Cena jest wysoka (jak dla mnie). Jeżeli jednak ktoś szuka auta do jeżdżenia a nie do kata w terenie to polecam. Trzeba zrobić tapicerkę, wymienić filtry, bo zaglądałem i Czeczenia (może, dlatego wydawało się przedmówcy, że, zmulona ale 180 na obwodnicy jechała
) Oglądałem kilka. np w Gliwicach stoi kondon za 60 i przebieg 125tyś
tak na serio to ma z 700tyś
- przodu nie ma
- tył lsd
Zaletą tego auta jest to, że nie było szykowane do sprzedania. Mosty nie były rozbierane, silnik nie był myty karcherem, więc widać, co i jak. Cena jest wysoka (jak dla mnie). Jeżeli jednak ktoś szuka auta do jeżdżenia a nie do kata w terenie to polecam. Trzeba zrobić tapicerkę, wymienić filtry, bo zaglądałem i Czeczenia (może, dlatego wydawało się przedmówcy, że, zmulona ale 180 na obwodnicy jechała


toyofan bez obrazy ale pitolisz głupoty
jechałem tym autem i ledwo wycisłem 120 wiec nie wiem na jakiej obwodnicy jechales zeby go tak rozpedzic chyba ze z przepasci .Tam nie ma turbiny ona nie zyje
!!!! a tą bajke ze własnie ktos przed chwila nim jechał 180 gdzies juz słyszłem hehehehehe Zwykly 4.2 td przy nim jest jak maclaren honda. 
jechałem tym autem i ledwo wycisłem 120 wiec nie wiem na jakiej obwodnicy jechales zeby go tak rozpedzic chyba ze z przepasci .Tam nie ma turbiny ona nie zyje


ZMOTA Y60
LC FZJ80 40th
PAJERO II 3.5 v6
LC FZJ80 40th
PAJERO II 3.5 v6
He He He
Bez urazy, ale chyba sprzedawca Ci naubliżał albo coś gorszego. Jechałem nią 180 a za tydzień wyślę (każdemu, który poprosi) filmik od 0 do 180 bo będę nią jechał do domu (to tak na potwierdzenie mojej wersji)
Nie ma blokady, ma syfiastą kanapę, ale ze wszystkich jakie widziałem do sprzedania jest naj. A reszta to kwestia paru PLN. Pozdrawiam serdecznie.
Ps. Może poleciłbyś mi lepszą, bo nie jestem jeszcze zdecydowany a zależy mi na aucie, które będzie nadawało się do ciągania przyczepy przez kilka lat.

Ps. Może poleciłbyś mi lepszą, bo nie jestem jeszcze zdecydowany a zależy mi na aucie, które będzie nadawało się do ciągania przyczepy przez kilka lat.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2444785
Malowana cała, stan techniczny faktycznie tylko dobry
silnik klepie jak sieczkarnia tapicerka zniszczona ...
Cóż dodaj cóż ująć...
Malowana cała, stan techniczny faktycznie tylko dobry

silnik klepie jak sieczkarnia tapicerka zniszczona ...
Cóż dodaj cóż ująć...

gg 8726748
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość