migające kontrolki

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

migające kontrolki

Post autor: gszyp » pn wrz 15, 2008 2:00 pm

jak w temacie podczas jazdy zapalają sie i gasną wszystkie kontrolki czyli olej ładowanie grzanie świec itd oraz przekażnik świec żarowych też szaleje
co może być przyczyną proszę o pomoc

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn wrz 15, 2008 2:07 pm

alternator

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » pn wrz 15, 2008 2:08 pm

zapomniałem dodać pojara 2,5d silnik4d56 rok 88

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » pn wrz 15, 2008 2:44 pm

juz pisałem mi nie swieciły sie wogole... tylko ta od oleju... nowy regulatro napiecia 110zł i wszystko gra
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn wrz 15, 2008 5:50 pm

zacznij od sprawczednia kablkologi podłaczenia alternator/regulatora

niwłasciwe zasilanie regulatora powduje wariowanie kontrolek
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » pn wrz 15, 2008 9:07 pm

:)23 sprawdź, masę (minus)
czy jest , mostek ze silnikiem itd...
jak będzie ok , to będziemy szukać dalej :roll:
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » śr wrz 17, 2008 8:48 pm

to sie zaczyna dziać jak silnik przekroczy 3000obr. potem to już na każdych obrotach sie powtaża 750 i w górę połączenia elektryczne ok

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » śr wrz 17, 2008 9:39 pm

może być regulator alternatora , albo sam alternator- sprawdz szczotki , komutator (czy nie jest jajcowaty=

a i jeszcze czy przy tych wiekszych obrotach nie masz wiekszych drgań??
może wtedy coś robi ci zwarcie , jakiś przewód sie ociera do masy lub cuś podobnego :roll:
Ostatnio zmieniony śr wrz 17, 2008 9:54 pm przez Gerappa, łącznie zmieniany 1 raz.
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr wrz 17, 2008 9:39 pm

gszyp pisze:to sie zaczyna dziać jak silnik przekroczy 3000obr. potem to już na każdych obrotach sie powtaża 750 i w górę połączenia elektryczne ok
alternator

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » czw wrz 18, 2008 7:35 am

Adas pisze:
gszyp pisze:to sie zaczyna dziać jak silnik przekroczy 3000obr. potem to już na każdych obrotach sie powtaża 750 i w górę połączenia elektryczne ok
alternator
Adaś dobrze wiesz ze to zbyt oglnie powiedziane
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw wrz 18, 2008 8:34 am

majcher pisze:
Adaś dobrze wiesz ze to zbyt oglnie powiedziane
urządzenie prądotwórcze , generator napięcia napędzany silnikiem spalinowym za pomocą paska klinowego lub pasowego , który jest wyposażony w regulator napięcia , diody prostownicze , stojan , wirnik , szczotkotrzymacz , całość jest ułożyskowana .

:)21

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » pn wrz 22, 2008 6:53 am

założyłem drugi alternator u góru i działa teraz mam 1,5 alt
:D :lol: :)2

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » pn wrz 22, 2008 6:54 am

na górze czyli dodatkowy :D :D :D :D :D :D :)2 :)2 :)2 :)2

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn wrz 22, 2008 10:34 am

gszyp pisze:na górze czyli dodatkowy :D :D :D :D :D :D :)2 :)2 :)2 :)2
pobieram prowizję za pomysł :)21 :)21 :)21

jak teraz patrzę po maskę to się dziwię ,że skośnoocy tego fabrycznie tak nie zrobili :wink:

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Post autor: Kajen » pn wrz 22, 2008 12:19 pm

@adas powinienes to opatentowac.

I sprzedac do MMC :)

gszyp
 
 
Posty: 102
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 11:27 am
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: gszyp » pn wrz 22, 2008 3:50 pm

pomysł super
założyłem od pojary 2 2,8 pompa została w oryginalnym miejscu czyli jak fabryka zamontowała przeniosłem tylko zbiorniczek pasek 13x950
pozdro :)2 :)2 :lol:

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn wrz 22, 2008 7:35 pm

Adas pisze:
majcher pisze:
Adaś dobrze wiesz ze to zbyt oglnie powiedziane
urządzenie prądotwórcze , generator napięcia napędzany silnikiem spalinowym za pomocą paska klinowego lub pasowego , który jest wyposażony w regulator napięcia , diody prostownicze , stojan , wirnik , szczotkotrzymacz , całość jest ułożyskowana .

:)21
zapomniałes u uszczelniaczach w modelu z vacupompą
:)21
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » pn wrz 29, 2008 6:47 pm

:)2 no i tym sie własnie różnimy od japonczyków
lubimy orginalne rozwiązania, u NAS nie ma rzeczy niemożliwych :)21
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
ŁeLeK
 
 
Posty: 1463
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ŁeLeK » pn wrz 29, 2008 10:59 pm

no ja miałem ten sam problem. dałem do zrobienia alternator... wykosztowałem się niesamowicie. Później sam wziąłem się do roboty i okazało się, że pękła delikatnie płytka, na której są żarówki w zegarach i "lut" po prostu się przerwał. Zalutowałem w jego miejsce mały przewodzik i gotowe :) wszystkie kontrolki na tablicy się świecą :)

Pozdrawiam
4x4 Tczew

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości