Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » śr mar 09, 2011 6:51 pm
_Bart pisze:Ukręciłem szpilkę w piaście w L200 98'. Orientuje się ktoś czy można wybić szpilkę jak w niektórych osobówkach, czy trzeba całą piastę kupić?
Można wybić tylko trzeba rozebrać bo inaczej jej z stamtąd nie wyciągniesz ani nie wsuniesz nowej.... o ile wszystko jest tak samo jak w P-I bo kiedyś w byłym moim P-I ukręcili mi szpile na wulkanizacji i mieli niezłego zonka

jak trza było wszystko rozbierać aby nową wstawić....

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
_Bart
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: wt lis 23, 2010 11:11 am
Post
autor: _Bart » śr mar 09, 2011 9:27 pm
Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » śr mar 09, 2011 10:41 pm
_Bart pisze:Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.
U mnie na gwincie nie było jedynie na zakończeniu jak jest kołnierz szpilki to są takie nacięcia które się klinują po wbiciu szpilki... " Powodzenia bo jest co rozbierać aby się tam dostać "
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr mar 09, 2011 10:49 pm
PAJERO Driver pisze:_Bart pisze:Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.
U mnie na gwincie nie było jedynie na zakończeniu jak jest kołnierz szpilki to są takie nacięcia które się klinują po wbiciu szpilki... " Powodzenia bo jest co rozbierać aby się tam dostać "
skoro w sprzedaży są radełkowane to nie powinno być chyba innej metody montażu....?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » czw mar 10, 2011 10:23 am
polaff pisze:PAJERO Driver pisze:_Bart pisze:Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.
U mnie na gwincie nie było jedynie na zakończeniu jak jest kołnierz szpilki to są takie nacięcia które się klinują po wbiciu szpilki... " Powodzenia bo jest co rozbierać aby się tam dostać "
skoro w sprzedaży są radełkowane to nie powinno być chyba innej metody montażu....?
Czasami to człowiek może się zdziwić jaką rzeźbę znajdzie w samochodzie okaże się ze może jest z drugiej strony nakrętka heheh

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
Pierog
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: czw sty 14, 2010 11:39 am
Post
autor: Pierog » czw mar 10, 2011 10:45 pm
panowie ja jeszcze raz z tymi swiatlami wyciagnelem dzisaj aku odkrecilem ta skrzynke co sa przekazniki wszytsko wyglada jak by bylo ok [cenzura] złozyłem do kupy patrze a tu swiatla dzialaja jak trzeba gasna zapalaja sie no to mowie zajebiscie, zostawilem auto wracam po pol godz swiatla sie pala i teraz jest tak czasem nie gasna a czesem zgasna i po chwili sie zapala albo tak swieca przygasaja jak by aku juz bylo na padnieciu kur.. co to moze byc???
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » czw mar 10, 2011 10:54 pm
Pierog pisze:panowie ja jeszcze raz z tymi swiatlami wyciagnelem dzisaj aku odkrecilem ta skrzynke co sa przekazniki wszytsko wyglada jak by bylo ok [cenzura] złozyłem do kupy patrze a tu swiatla dzialaja jak trzeba gasna zapalaja sie no to mowie zajebiscie, zostawilem auto wracam po pol godz swiatla sie pala i teraz jest tak czasem nie gasna a czesem zgasna i po chwili sie zapala albo tak swieca przygasaja jak by aku juz bylo na padnieciu kur.. co to moze byc???
A nie masz jakiegoś dobrego elektryka aby rozwiał tą wątpliwość

Bo tak będziesz dłubał i dłubał....
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pt mar 11, 2011 2:08 pm
Nalałeś wody do przekaźnika?

-
blackpedro
- jestem tu nowy...

- Posty: 5
- Rejestracja: wt sty 25, 2011 8:33 pm
Post
autor: blackpedro » pt mar 11, 2011 8:07 pm
Jeśli chodzi o Panharda i pływający tył w PII... Co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną? Gumy na tym drążku, czy sam Panhard lub jego mocowanie może być uszkodzone?
-
fotam
-

- Posty: 168
- Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: fotam » sob mar 12, 2011 9:20 pm
Panowie coś mi zaczęło stukać (metalicznie) w okolicy sprzęgła, tylko jak trzymam wciśnięte, i tylko na zimnym. po jakieś minucie jazdy jest cisza.
Macie jakieś pomysły, łożysko oporowe?
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
-
Pierog
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: czw sty 14, 2010 11:39 am
Post
autor: Pierog » sob mar 12, 2011 10:57 pm
N2O pisze:Nalałeś wody do przekaźnika?

pewnie tak tylko do ktorego???? bo te przy aku sa tak uszczelnione ze to nie mozeliwe
-
BUŁA
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: sob paź 17, 2009 3:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: BUŁA » sob mar 12, 2011 11:29 pm
Koledzy. Czy któryś z Was posiada w Pajero II gumy 33x12,5x15 na feldze 10''(Patrol)?
Mam takie felgi i noszę się z zamiarem zakupu 33. Moj niedźwiedź ma tylko lift budy 5cm i świeży zawias Dobinsona. Pytam bo mam wątpliwości czy wejdą czy też bedzie trzeba motać albo zadowolić się 33x10,5.
Buła
-
koniu14 :P
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw mar 10, 2011 8:04 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Post
autor: koniu14 :P » ndz mar 13, 2011 12:21 am
Koledzy. Czy któryś z Was posiada w Pajero II gumy 33x12,5x15 na feldze 10''(Patrol)?
Mam takie felgi i noszę się z zamiarem zakupu 33. Moj niedźwiedź ma tylko lift budy 5cm i świeży zawias Dobinsona. Pytam bo mam wątpliwości czy wejdą czy też bedzie trzeba motać albo zadowolić się 33x10,5.
Ja posiadałem takie opony 33x12,5x15 na feldze 10" i powiem ci ze 2 razy miałem przypadek kiedy w terenie opona z felgi porostu spadła ... ale to tez pewnie dlatego ze na niskim ciśnieniu jeżdżę . Zmieniłem teraz felgi na 8 calowe i nie obawiam się ze opona zlezie . co to tego czy wejdą to tez znaczenie ma odsadzenie jak będziesz miał dosyć spore ET na minusie to przy 5 cm liftu 33x12,5x15 może być ciasnawo ale 33x10,5 wejdą na bank .
Pozdrawiam Koniu
Pajeros buda krootka i zwinna

-
BUŁA
- jestem tu nowy...

- Posty: 26
- Rejestracja: sob paź 17, 2009 3:15 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: BUŁA » ndz mar 13, 2011 12:55 am
koniu14 :P pisze:Koledzy. Czy któryś z Was posiada w Pajero II gumy 33x12,5x15 na feldze 10''(Patrol)?
Mam takie felgi i noszę się z zamiarem zakupu 33. Moj niedźwiedź ma tylko lift budy 5cm i świeży zawias Dobinsona. Pytam bo mam wątpliwości czy wejdą czy też bedzie trzeba motać albo zadowolić się 33x10,5.
Ja posiadałem takie opony 33x12,5x15 na feldze 10" i powiem ci ze 2 razy miałem przypadek kiedy w terenie opona z felgi porostu spadła ... ale to tez pewnie dlatego ze na niskim ciśnieniu jeżdżę . Zmieniłem teraz felgi na 8 calowe i nie obawiam się ze opona zlezie . co to tego czy wejdą to tez znaczenie ma odsadzenie jak będziesz miał dosyć spore ET na minusie to przy 5 cm liftu 33x12,5x15 może być ciasnawo ale 33x10,5 wejdą na bank .
Pozdrawiam Koniu
ET -25 albo -40 dla pewności jutro sprawdzę
Buła
-
koniu14 :P
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw mar 10, 2011 8:04 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Post
autor: koniu14 :P » pn mar 14, 2011 9:16 pm
Witam kolegów
mam troszkę głupie pytanie
czy spotkaliscie ze moze z tym ze auto "skacze"
mam zrobiony lift na drązkach skretnych w P2 drąrzki mam skrecona na maxa ile sie da i teraz wachacz górny cały czas opiera sie na odboju i tu moje pytanie czy ktos tak miał ? i jakie są jego odczucia

ja jadac po drodze czuje jak bym miał brak zawieszenia z przodu w terenie to mnie to tam wisi ... ale normalnie kultura jazdy jest noo ...

ktos cos poradzi
Pozdrawiam KOniu
Pajeros buda krootka i zwinna

-
bilans

- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bilans » pn mar 14, 2011 9:22 pm
koniu14 :P pisze:Witam kolegów
mam troszkę głupie pytanie
czy spotkaliscie ze moze z tym ze auto "skacze"
mam zrobiony lift na drązkach skretnych w P2 drąrzki mam skrecona na maxa ile sie da i teraz wachacz górny cały czas opiera sie na odboju i tu moje pytanie czy ktos tak miał ? i jakie są jego odczucia

ja jadac po drodze czuje jak bym miał brak zawieszenia z przodu w terenie to mnie to tam wisi ... ale normalnie kultura jazdy jest noo ...

ktos cos poradzi
Pozdrawiam KOniu
o ile pamiętam na odbojach powinien być luz na dwa palce
-
koniu14 :P
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: czw mar 10, 2011 8:04 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Post
autor: koniu14 :P » pn mar 14, 2011 9:24 pm
o ile pamiętam na odbojach powinien być luz na dwa palce
A przycinał ktoś odboje

można taka rzecz uczynić

Pajeros buda krootka i zwinna

-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » pn mar 14, 2011 10:36 pm
koniu14 :P pisze:o ile pamiętam na odbojach powinien być luz na dwa palce
A przycinał ktoś odboje

można taka rzecz uczynić

tak, ale palców może braknąć do pomiaru luzu...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » pt mar 18, 2011 5:40 am
po ponad roku od zamontowania w moim śmietniku automatycznej skrzyni wymyśliłem sobie, że może wreszcie podłącze światła cofania, czy ktoś wie gdzie w automacie powinno się to podłączać?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » pt mar 18, 2011 8:43 am
Czy ktos wie co moze byc powodem klepania zaworow ? Straty mocy nie stwierdzam (choc moze to przyzwyczajenie) ale silnik wydaje głupi dzwiek. Jak usunąc tą usterke ?
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » pt mar 18, 2011 9:02 am
Kajen pisze:Czy ktos wie co moze byc powodem klepania zaworow ? Straty mocy nie stwierdzam (choc moze to przyzwyczajenie) ale silnik wydaje głupi dzwiek. Jak usunąc tą usterke ?
trzebaby sporawdzić luzy zaworowe - jak przyjedziesz, będzie chwila czasu i będzie w miarę jasno to możemy obczić co i jak.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
bilans

- Posty: 1972
- Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bilans » pt mar 18, 2011 9:06 am
DamnIt! pisze:Kajen pisze:Czy ktos wie co moze byc powodem klepania zaworow ? Straty mocy nie stwierdzam (choc moze to przyzwyczajenie) ale silnik wydaje głupi dzwiek. Jak usunąc tą usterke ?
trzebaby sporawdzić luzy zaworowe - jak przyjedziesz, będzie chwila czasu i będzie w miarę jasno to możemy obczić co i jak.
0,25
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » pt mar 18, 2011 10:29 am
Na zimnym ?
-
koniu14
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Post
autor: koniu14 » pt mar 18, 2011 11:59 am
Na zimnym ?
Na ciepłym
ja mam napisane na pokrywie zaworowej ze na ciepłym 0,25
Pozdrawaim
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » pt mar 18, 2011 1:24 pm
na zimnym 0,15. tylko ze zimny to pojecie wzgledne. bo zimny moze miec zarowno -30 st jak i +20. najlepiej ustawic o,25 na cieplym.
kajen jakie masz dzwigienki zaworowe? na rolkach czy na slizgach?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość