pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » śr mar 09, 2011 6:51 pm

_Bart pisze:Ukręciłem szpilkę w piaście w L200 98'. Orientuje się ktoś czy można wybić szpilkę jak w niektórych osobówkach, czy trzeba całą piastę kupić?

Można wybić tylko trzeba rozebrać bo inaczej jej z stamtąd nie wyciągniesz ani nie wsuniesz nowej.... o ile wszystko jest tak samo jak w P-I bo kiedyś w byłym moim P-I ukręcili mi szpile na wulkanizacji i mieli niezłego zonka :o jak trza było wszystko rozbierać aby nową wstawić.... :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

_Bart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: wt lis 23, 2010 11:11 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: _Bart » śr mar 09, 2011 9:27 pm

Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » śr mar 09, 2011 10:41 pm

_Bart pisze:Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.

U mnie na gwincie nie było jedynie na zakończeniu jak jest kołnierz szpilki to są takie nacięcia które się klinują po wbiciu szpilki... " Powodzenia bo jest co rozbierać aby się tam dostać "
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr mar 09, 2011 10:49 pm

PAJERO Driver pisze:
_Bart pisze:Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.

U mnie na gwincie nie było jedynie na zakończeniu jak jest kołnierz szpilki to są takie nacięcia które się klinują po wbiciu szpilki... " Powodzenia bo jest co rozbierać aby się tam dostać "
skoro w sprzedaży są radełkowane to nie powinno być chyba innej metody montażu....?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » czw mar 10, 2011 10:23 am

polaff pisze:
PAJERO Driver pisze:
_Bart pisze:Dzięki za pomoc, w sobotę rozkręcę całość i postaram się to wybić albo wykręcić, jeśli jest na gwincie.

U mnie na gwincie nie było jedynie na zakończeniu jak jest kołnierz szpilki to są takie nacięcia które się klinują po wbiciu szpilki... " Powodzenia bo jest co rozbierać aby się tam dostać "
skoro w sprzedaży są radełkowane to nie powinno być chyba innej metody montażu....?
Czasami to człowiek może się zdziwić jaką rzeźbę znajdzie w samochodzie okaże się ze może jest z drugiej strony nakrętka heheh :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Pierog
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw sty 14, 2010 11:39 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Pierog » czw mar 10, 2011 10:45 pm

panowie ja jeszcze raz z tymi swiatlami wyciagnelem dzisaj aku odkrecilem ta skrzynke co sa przekazniki wszytsko wyglada jak by bylo ok [cenzura] złozyłem do kupy patrze a tu swiatla dzialaja jak trzeba gasna zapalaja sie no to mowie zajebiscie, zostawilem auto wracam po pol godz swiatla sie pala i teraz jest tak czasem nie gasna a czesem zgasna i po chwili sie zapala albo tak swieca przygasaja jak by aku juz bylo na padnieciu kur.. co to moze byc???

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » czw mar 10, 2011 10:54 pm

Pierog pisze:panowie ja jeszcze raz z tymi swiatlami wyciagnelem dzisaj aku odkrecilem ta skrzynke co sa przekazniki wszytsko wyglada jak by bylo ok [cenzura] złozyłem do kupy patrze a tu swiatla dzialaja jak trzeba gasna zapalaja sie no to mowie zajebiscie, zostawilem auto wracam po pol godz swiatla sie pala i teraz jest tak czasem nie gasna a czesem zgasna i po chwili sie zapala albo tak swieca przygasaja jak by aku juz bylo na padnieciu kur.. co to moze byc???

A nie masz jakiegoś dobrego elektryka aby rozwiał tą wątpliwość ?? Bo tak będziesz dłubał i dłubał....
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: N2O » pt mar 11, 2011 2:08 pm

Nalałeś wody do przekaźnika?
:lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

blackpedro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 25, 2011 8:33 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: blackpedro » pt mar 11, 2011 8:07 pm

Jeśli chodzi o Panharda i pływający tył w PII... Co jest najbardziej prawdopodobną przyczyną? Gumy na tym drążku, czy sam Panhard lub jego mocowanie może być uszkodzone?

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: fotam » sob mar 12, 2011 9:20 pm

Panowie coś mi zaczęło stukać (metalicznie) w okolicy sprzęgła, tylko jak trzymam wciśnięte, i tylko na zimnym. po jakieś minucie jazdy jest cisza.
Macie jakieś pomysły, łożysko oporowe?
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

Pierog
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw sty 14, 2010 11:39 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Pierog » sob mar 12, 2011 10:57 pm

N2O pisze:Nalałeś wody do przekaźnika?
:lol:
pewnie tak tylko do ktorego???? bo te przy aku sa tak uszczelnione ze to nie mozeliwe

Awatar użytkownika
BUŁA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 17, 2009 3:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: BUŁA » sob mar 12, 2011 11:29 pm

Koledzy. Czy któryś z Was posiada w Pajero II gumy 33x12,5x15 na feldze 10''(Patrol)?
Mam takie felgi i noszę się z zamiarem zakupu 33. Moj niedźwiedź ma tylko lift budy 5cm i świeży zawias Dobinsona. Pytam bo mam wątpliwości czy wejdą czy też bedzie trzeba motać albo zadowolić się 33x10,5.

Buła

Awatar użytkownika
koniu14 :P
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 10, 2011 8:04 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: koniu14 :P » ndz mar 13, 2011 12:21 am

Koledzy. Czy któryś z Was posiada w Pajero II gumy 33x12,5x15 na feldze 10''(Patrol)?
Mam takie felgi i noszę się z zamiarem zakupu 33. Moj niedźwiedź ma tylko lift budy 5cm i świeży zawias Dobinsona. Pytam bo mam wątpliwości czy wejdą czy też bedzie trzeba motać albo zadowolić się 33x10,5.

Ja posiadałem takie opony 33x12,5x15 na feldze 10" i powiem ci ze 2 razy miałem przypadek kiedy w terenie opona z felgi porostu spadła ... ale to tez pewnie dlatego ze na niskim ciśnieniu jeżdżę . Zmieniłem teraz felgi na 8 calowe i nie obawiam się ze opona zlezie . co to tego czy wejdą to tez znaczenie ma odsadzenie jak będziesz miał dosyć spore ET na minusie to przy 5 cm liftu 33x12,5x15 może być ciasnawo ale 33x10,5 wejdą na bank .

Pozdrawiam Koniu
Pajeros buda krootka i zwinna :P

Awatar użytkownika
BUŁA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: sob paź 17, 2009 3:15 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: BUŁA » ndz mar 13, 2011 12:55 am

koniu14 :P pisze:
Koledzy. Czy któryś z Was posiada w Pajero II gumy 33x12,5x15 na feldze 10''(Patrol)?
Mam takie felgi i noszę się z zamiarem zakupu 33. Moj niedźwiedź ma tylko lift budy 5cm i świeży zawias Dobinsona. Pytam bo mam wątpliwości czy wejdą czy też bedzie trzeba motać albo zadowolić się 33x10,5.

Ja posiadałem takie opony 33x12,5x15 na feldze 10" i powiem ci ze 2 razy miałem przypadek kiedy w terenie opona z felgi porostu spadła ... ale to tez pewnie dlatego ze na niskim ciśnieniu jeżdżę . Zmieniłem teraz felgi na 8 calowe i nie obawiam się ze opona zlezie . co to tego czy wejdą to tez znaczenie ma odsadzenie jak będziesz miał dosyć spore ET na minusie to przy 5 cm liftu 33x12,5x15 może być ciasnawo ale 33x10,5 wejdą na bank .

Pozdrawiam Koniu

ET -25 albo -40 dla pewności jutro sprawdzę

Buła

Awatar użytkownika
koniu14 :P
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 10, 2011 8:04 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: koniu14 :P » pn mar 14, 2011 9:16 pm

Witam kolegów :)

mam troszkę głupie pytanie :)

czy spotkaliscie ze moze z tym ze auto "skacze" :)

mam zrobiony lift na drązkach skretnych w P2 drąrzki mam skrecona na maxa ile sie da i teraz wachacz górny cały czas opiera sie na odboju i tu moje pytanie czy ktos tak miał ? i jakie są jego odczucia ?? ja jadac po drodze czuje jak bym miał brak zawieszenia z przodu w terenie to mnie to tam wisi ... ale normalnie kultura jazdy jest noo ... :D ktos cos poradzi ??

Pozdrawiam KOniu
Pajeros buda krootka i zwinna :P

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » pn mar 14, 2011 9:22 pm

koniu14 :P pisze:Witam kolegów :)

mam troszkę głupie pytanie :)

czy spotkaliscie ze moze z tym ze auto "skacze" :)

mam zrobiony lift na drązkach skretnych w P2 drąrzki mam skrecona na maxa ile sie da i teraz wachacz górny cały czas opiera sie na odboju i tu moje pytanie czy ktos tak miał ? i jakie są jego odczucia ?? ja jadac po drodze czuje jak bym miał brak zawieszenia z przodu w terenie to mnie to tam wisi ... ale normalnie kultura jazdy jest noo ... :D ktos cos poradzi ??

Pozdrawiam KOniu


o ile pamiętam na odbojach powinien być luz na dwa palce
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
koniu14 :P
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw mar 10, 2011 8:04 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: koniu14 :P » pn mar 14, 2011 9:24 pm

o ile pamiętam na odbojach powinien być luz na dwa palce
A przycinał ktoś odboje ?? można taka rzecz uczynić :lol:
Pajeros buda krootka i zwinna :P

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » pn mar 14, 2011 10:36 pm

koniu14 :P pisze:
o ile pamiętam na odbojach powinien być luz na dwa palce
A przycinał ktoś odboje ?? można taka rzecz uczynić :lol:
tak, ale palców może braknąć do pomiaru luzu...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » pt mar 18, 2011 5:40 am

po ponad roku od zamontowania w moim śmietniku automatycznej skrzyni wymyśliłem sobie, że może wreszcie podłącze światła cofania, czy ktoś wie gdzie w automacie powinno się to podłączać?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » pt mar 18, 2011 8:43 am

Czy ktos wie co moze byc powodem klepania zaworow ? Straty mocy nie stwierdzam (choc moze to przyzwyczajenie) ale silnik wydaje głupi dzwiek. Jak usunąc tą usterke ?

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: DamnIt! » pt mar 18, 2011 9:02 am

Kajen pisze:Czy ktos wie co moze byc powodem klepania zaworow ? Straty mocy nie stwierdzam (choc moze to przyzwyczajenie) ale silnik wydaje głupi dzwiek. Jak usunąc tą usterke ?
trzebaby sporawdzić luzy zaworowe - jak przyjedziesz, będzie chwila czasu i będzie w miarę jasno to możemy obczić co i jak.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » pt mar 18, 2011 9:06 am

DamnIt! pisze:
Kajen pisze:Czy ktos wie co moze byc powodem klepania zaworow ? Straty mocy nie stwierdzam (choc moze to przyzwyczajenie) ale silnik wydaje głupi dzwiek. Jak usunąc tą usterke ?
trzebaby sporawdzić luzy zaworowe - jak przyjedziesz, będzie chwila czasu i będzie w miarę jasno to możemy obczić co i jak.

0,25
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » pt mar 18, 2011 10:29 am

Na zimnym ?

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: koniu14 » pt mar 18, 2011 11:59 am

Na zimnym ?
Na ciepłym :)

ja mam napisane na pokrywie zaworowej ze na ciepłym 0,25

Pozdrawaim
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » pt mar 18, 2011 1:24 pm

na zimnym 0,15. tylko ze zimny to pojecie wzgledne. bo zimny moze miec zarowno -30 st jak i +20. najlepiej ustawic o,25 na cieplym.

kajen jakie masz dzwigienki zaworowe? na rolkach czy na slizgach?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość