
pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tede jo 

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Okazalo sie, ze czujnik pokazuje tez za wysoki poziom plynu. Naprawilem odciagnajac nadmiar strzykawka i blokujac plywak w prawidłowej pozycji wkretem do gipsu. Zero trytytek.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wkręt do gipsu...znaczy się "czarnuch"? Kiedyś, jak byłem mały było pojęcie inteligencji polegającej na umiejętności wykorzystania dostępnych środków do realizacji celów.
Podobna definicja związana jest też z tzw druciarstwem
Podobna definicja związana jest też z tzw druciarstwem

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wiesz, wyjecie zarowki z zegarow trwalo by dluzej.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Najszybciej by było uciąć kabelek od czujnika 

Było Pajero, jest Galant
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wyjac wtyczke. Ja sie staram i nie drutuje.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Cześć..
Szukam posiadaczy Pajero Classic z silnikiem 2.5 ...Mam taką WIELKĄ PROŚBĘ
Czy może ktoś z posiadaczy danego modelu podesłać mi np na priv fotkę podłączenia przewodów ciśnienia które idą z map sensora MR577031 "umieszczony na podszybiu ,,jeden z przewodów ciśnienia idzie do niego z tych dwóch czujników za gruszką od przepustnicy,,," do tych dwóch kolejnych czujników gdzie jeden z nich steruje przepustnicą z tych dwóch czujników idą węże ciśnienia w rurki stalowe na pokrywie zaworów... I czy któryś z tych przewodów macie zaślepiony w środku jeżeli tak to który i gdzie jest od podłączony do którego z tych zaworków zza gruszka od przepustnicy...
Bo ostatnio grzebali mi w aucie i nie wiem gdzie co teraz jak powinno być prawidłowo podłączone ,,a ciężko o kogoś kto by miał takie Pajero Classic 2.5 i uniósł by maskę do góry by zobaczyć co i jak....
Za co z góry będę wdzięczny...
Pozdrawiam

Szukam posiadaczy Pajero Classic z silnikiem 2.5 ...Mam taką WIELKĄ PROŚBĘ





Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nikt tu nie ma. Ten motor byl jeszcze w L200, na fejsie szukaj.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pewnie bylo wiele razy ale napisze co bylo u mnie.rob123 pisze: ↑sob mar 10, 2018 6:19 pmDa sie wykrecic czujniki w skrzyni rozdzielczej bez podnosnika opuszczania skrzyni itp. zabiegow? Po rozpieciu przodu mrygaja kontrolki jak zapiety swieca caly czas. Te czujniki sa rozbieralne?
Gdzie znajde wiazke elektryczna do czujnika blokady tylnego mostu? Urwany kabel przy samym czujniku. Kawalek kabla od czujnika jest ale nie wiem gdzie go wpiac.
Kompresor tylnej blokady jak nabije powietrza wlacza sie co 15 sek. na 1-2 sek. to normalne czy jakas nieszczelnosc?
Mrygajace kontrolki od przodu po rozpieciu napedu. Nie rozpinal polosi. Dziurawy akumulator podcisnienia (rdza), przegnity krociec silownika rozpinania polosi, zapchany i nie sprawny jeden elektrozawor, przegnite rurki przy ramie. Zmienilem puszke, silownik wezyki i dziala jak trzeba.
Wiazka od czujnika blokady u mnie byla po lewej stronie okolice "wahacza".
Problem z kompresorem od blokady, nieszczelny wezyk gumowy laczacy "most" z rurka wychodzaca z nadwozia.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pajero I - opony 31x10,5R15 - czy ET -25 będzie mocno wystawać na boki? Błotniki bez poszerzeń.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Bez poszerzeń wyjdą nieco poza błotniki... ile .. ' ..szerokości ma felga ?
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
7 cali będzie chyba ok? Ewentualnie 8.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
gdzieś był chyba temat z tym jakie ET na minusie do Pajero... Chyba było ze jak poszerzenia ma np Pajero 2 to do ET -25 było bez problemu a im większe było ET na minusie to już wyjeżdżały z nadkoli itp... Najlepiej zobacz kto jest tu z Twojego rejonu i ma takie koła podjedź i przymierz jedno koło wtedy będziesz wiedział co i jak pasuje...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
-25 to w P2 juz troche wystaje.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
ja miałem w poprzednim Pajero 2 na fabrycznych poszerzeniach ET-25 i BFG MT 31x10.5R15 i nie wystawały...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Czyli w Pajero I bez poszerzeń na pewno będzie trochę wystawać.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
A ja 32 na 11.5 i gdybym byl diagnosta to bym sie krzywil.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
To dobrze ze się nim nie jest hahahaha

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Czy w tylnej klapie padżeraka znajdę jakiś w miarę stały plus?
Centralny zamek?
Wycieraczka?
Centralny zamek?
Wycieraczka?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
na wycieraczce powinieneś mieć ale z tym różnie bywa , zależy czy 3 czy 4 pinowa kostka
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
-
-
- Posty: 169
- Rejestracja: pn cze 02, 2014 4:05 pm
- Lokalizacja: AUGUSTÓW
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Czy rama z Pajero 1 będzie pasować do Pajero 2?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
raczej nie
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
szlifierka kątowa i elektroda spawarki czynią cuda , jw.
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Pajero long 2.8 1995r. jaka powinna byc odleglosc miedzy srodkiem tylnego kola a rantem blotnika (nakladka z tworzywa) przy nowej seryjnej sprezynie?
Orginalne felgi 15"x7" jakie maja ET? Moze byc +20?
Orginalne felgi 15"x7" jakie maja ET? Moze byc +20?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Felga ma chyba +17. Zawias mam +2, moge zmierzyc jak Cie interesuje.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości