pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam mam problem z moim pajero classic z 2002r. Podczas jazdy z przedniego zawieszenia dobiegają piski. Cy możliwe jest że w tym samochodzie należy smarować zawieszenie?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Może jakaś mysz??
U mnie piszczało ale przestało


U mnie piszczało ale przestało



Zielony Autobus 2,7TDi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
nie tylko możliwe ale wręcz wskazane.marcin986 pisze:Cy możliwe jest że w tym samochodzie należy smarować zawieszenie?
Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie dokładnie znajduje się TEN element i czym objawia się jego zużycie, luzem na kierownicy?? pare razy widziałem z bliska swoje Pajero ale jakoś nie moge zakumać gdzie to ustrojstwo siedzi

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam Wszystkich Driverow Padzerakow.
Mam takie pytanie
i zarazem Problem...
Co moglo sie stac w Moim Padzero 89rocznik krotki 3x drzwiowy przod tylko na 2x Amorkach a tyl natomiast na Resorach + Amorkach..
Problem jest nastepujacy " Cos sie musialo stac ze Padzerak pochylil sie na prawa strone o dobry Centymetr +/- do 2cm widac nawet Golym okiem
jak krzywo stoi....
Gdzie szukac przyczyny tego problemu
Czy to cos powaznego
Padzero nie jezdzi na zadnym offroadzie lub extremalnych wybojach abym mogl cos zgjac....
Z Gory Dziekuje za Odpowiedz i Pomoc.
Pozdrawiam Damian N.
Mam takie pytanie

Co moglo sie stac w Moim Padzero 89rocznik krotki 3x drzwiowy przod tylko na 2x Amorkach a tyl natomiast na Resorach + Amorkach..

Problem jest nastepujacy " Cos sie musialo stac ze Padzerak pochylil sie na prawa strone o dobry Centymetr +/- do 2cm widac nawet Golym okiem


Gdzie szukac przyczyny tego problemu

Czy to cos powaznego

Padzero nie jezdzi na zadnym offroadzie lub extremalnych wybojach abym mogl cos zgjac....
Z Gory Dziekuje za Odpowiedz i Pomoc.

Pozdrawiam Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Cosik mi to wyglada na to ze drazek skretny ci padl kolego. Przejzyj sobie manuala albo forum to bedziesz wiedzial jak to sprawdzic i naprawic.
Bo bez blota to nie robota 
Terrano 2.7TD 1990...

Terrano 2.7TD 1990...
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witaj " Myke "
Mowisz o tych 2x takich co leca pod rama
Bo jezeli tak to powiem ze od pewnego czasu mialem tak ze jak skrecilem kiere na maxa to niezle cos tam strzelalo na poczatku myslalem ze to moze przednie przegluby ale na warsztacie rozebrali obie strony i bylo wszystko stan igla...
Pod jakim haslem szukac o ile to jest naprawde to padlo....
Zawiecha jest jeszcze originalna z lat salonowych tego Padzeraka jedynie musialem wstawic nowe amorki bo byl problem na przegladzie i wstawilem takie chwilowe oczywiscie nowki..
Z Gory Dziekuje za Pomoc..
Mowisz o tych 2x takich co leca pod rama

Bo jezeli tak to powiem ze od pewnego czasu mialem tak ze jak skrecilem kiere na maxa to niezle cos tam strzelalo na poczatku myslalem ze to moze przednie przegluby ale na warsztacie rozebrali obie strony i bylo wszystko stan igla...
Pod jakim haslem szukac o ile to jest naprawde to padlo....

Zawiecha jest jeszcze originalna z lat salonowych tego Padzeraka jedynie musialem wstawic nowe amorki bo byl problem na przegladzie i wstawilem takie chwilowe oczywiscie nowki..

Z Gory Dziekuje za Pomoc..

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
witam
zapytam tutaj zeby nowego tematu nie zakładac
wkładam ss w miejsce es
czy ktoś z szanownych kolegów się orientuje czy trzeba zamienic flansze tylnego mostu poniewaz wał nie pasi czy z dwóch wałow złoze jeden który spasuje.
przeczytałem wszystkie wątki na forum o tej zamianie i napisali koledzy ze trzeba zamienic te flansze.
zastanawiam sie czy nie wystarczy zmotac wałow
wał tył mam od automatu.wydaje mi sie ze dlugosc bedzie ok.niestety moje ss pochodzi z wersji krótkiej stąd ta kombinacja z automatem.
zapytam tutaj zeby nowego tematu nie zakładac
wkładam ss w miejsce es
czy ktoś z szanownych kolegów się orientuje czy trzeba zamienic flansze tylnego mostu poniewaz wał nie pasi czy z dwóch wałow złoze jeden który spasuje.
przeczytałem wszystkie wątki na forum o tej zamianie i napisali koledzy ze trzeba zamienic te flansze.
zastanawiam sie czy nie wystarczy zmotac wałow
wał tył mam od automatu.wydaje mi sie ze dlugosc bedzie ok.niestety moje ss pochodzi z wersji krótkiej stąd ta kombinacja z automatem.
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tak takie dwa prety od wachaczy do mniej wiecej do polowy auta. Na koncu drazka jest sruba ktura mozna napiac drazek albo go poluzowac czyli lekko podniesc albo opuscic zawieszenie , ale najpierw sprawdz czy ci owa sruba np sie nie urwala albo cos. Ten temat byl juz walkowany wielokrotnie, sprawdz hasla drazki skretne albo lift zawieszenia. Przepraszam ale niemam czasu tego opisac albo podzucic ci jakis linkow. Musisz pogrzebac...PAJERO Driver pisze:Witaj " Myke "
Mowisz o tych 2x takich co leca pod rama![]()
Bo jezeli tak to powiem ze od pewnego czasu mialem tak ze jak skrecilem kiere na maxa to niezle cos tam strzelalo na poczatku myslalem ze to moze przednie przegluby ale na warsztacie rozebrali obie strony i bylo wszystko stan igla...
Pod jakim haslem szukac o ile to jest naprawde to padlo....![]()
Zawiecha jest jeszcze originalna z lat salonowych tego Padzeraka jedynie musialem wstawic nowe amorki bo byl problem na przegladzie i wstawilem takie chwilowe oczywiscie nowki..![]()
Z Gory Dziekuje za Pomoc..
Powodzenia
Bo bez blota to nie robota 
Terrano 2.7TD 1990...

Terrano 2.7TD 1990...
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witaj " Myke "
Dziekuje za odpowiedz
i napewno poszukam
Pozdrawiam
Damian N.
Dziekuje za odpowiedz


Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
wofka pisze:witam
zapytam tutaj zeby nowego tematu nie zakładac
wkładam ss w miejsce es
czy ktoś z szanownych kolegów się orientuje czy trzeba zamienic flansze tylnego mostu poniewaz wał nie pasi czy z dwóch wałow złoze jeden który spasuje.
przeczytałem wszystkie wątki na forum o tej zamianie i napisali koledzy ze trzeba zamienic te flansze.
zastanawiam sie czy nie wystarczy zmotac wałow
wał tył mam od automatu.wydaje mi sie ze dlugosc bedzie ok.niestety moje ss pochodzi z wersji krótkiej stąd ta kombinacja z automatem.
jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje
czy po wlozeniu ss w miejsce es bede mogl zapinac i rozpinac przedni naped w czasie jazdy??
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
A do tej pory mogłeś ?wofka pisze: jeszcze jedno pytanie mnie nurtuje
czy po wlozeniu ss w miejsce es bede mogl zapinac i rozpinac przedni naped w czasie jazdy??
Jeśli masz manualne sprzęgiełka i je zapniesz przed jazdą to będziesz mógł, na prostej o dobrej przyczepności.
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
nie mam manualnych.do tej pory zawsze sie zatrzymywalem wlaczajac naped.
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No i nadal będziesz musiał.
Przełączanie w czasie jazdy generalnie tylko z manualnymi.
Przełączanie w czasie jazdy generalnie tylko z manualnymi.
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
a wylaczanie napedu w czasie jazdy
blokowanie centralnego mechanizmu różnicowego też tylko przy zatrzymanym aucie????

blokowanie centralnego mechanizmu różnicowego też tylko przy zatrzymanym aucie????
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
tak przed wakacjami mnie naszla mysl coby sobie delikatnie przyciemnic tylne szyby w pajero II krotkim tak coby nie bylo widac co lezy w srodku bo czasami nie da sie wszystkiego schowac albo przykryc
i w zwiazku z tym jak wyciagnac tylne przesuwne szyby tak aby dalo sie je pozniej spowrotem bez problemu zamontowac
i czy warte jest to wkladu pracy?
moze lepiej oddac do kogos zeby sie z tym meczyl
i w zwiazku z tym jak wyciagnac tylne przesuwne szyby tak aby dalo sie je pozniej spowrotem bez problemu zamontowac
i czy warte jest to wkladu pracy?
moze lepiej oddac do kogos zeby sie z tym meczyl

biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ja sie przyznam ze daje do firmy co sie tym fachowo
zajmuja niz bym mial sam to robic i cos sknocic
Cena za Padzero I krotkie 3x drzwiowe cale bez przedniej czolowej szyby 450 zyka..
i jest naprawde zrobione Lux Torpeda
Pozdrawiam..


Cena za Padzero I krotkie 3x drzwiowe cale bez przedniej czolowej szyby 450 zyka..


Pozdrawiam..

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
za 450 zeta to sie wole pomeczyc sam albo odpuscic 

biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
ja u siebie za 260zł przyciemniłem szyby oprócz przedniej czołowej pajero I 3 drzwi i jest super 

Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 1:44 pm przez marcyb3, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No ja niestety
za swoja uniemiejetnosc zaplece 450 zyka hehehe 


Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wyłączanie w czasie jazdy na logikę możliwe, most będzie się nadal kręcił napędzany od kół, póki nie cofniesz.wofka pisze:a wylaczanie napedu w czasie jazdy![]()
blokowanie centralnego mechanizmu różnicowego też tylko przy zatrzymanym aucie????
Blokowanie centralnego to już nie wiem , ja takich cudów nie mam

P.S. pisząc na logikę mam na myśli że nie pokrywam kosztów reduktora

Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
ok 

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Spoko rozpinam tak już trzy lata i problemów nie ma najmniejszych. Mało tego dwa razy sprawdzałem i okazuje się, że sprzęgła też się rozpinają gdy nie ma już siły ciągnącej wał. Mimo tego po rozpięciu jak tylko trafi się okazja wykonuję cofnięcie, tak dla zasady.
Dziadek 2,5TD `98
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 11:07 pm
- Lokalizacja: Limanowa
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam, mam most z blokadą, kompresorek, przełącznik R/D Lock
i Pajero, które fabrycznie posiada most bez blokady i skrzynie ES. Chcę założyć w/w most a problem tkwi w tym że trzeba go podpiąć na krótko a nie wiem jak to zrobić.
Proszę o wskazówki, ewentualnie jakiś schematy lub cokolwiek co ułatwi mi zrealizowanie założonego planu.
Pozdr!

Proszę o wskazówki, ewentualnie jakiś schematy lub cokolwiek co ułatwi mi zrealizowanie założonego planu.
Pozdr!
PAJERO II ES 2,5 TDI 95r
Ratio 5,285, BFG MT 33x12,5x15, PTO + Winch (oryginał) + ARB
Ratio 5,285, BFG MT 33x12,5x15, PTO + Winch (oryginał) + ARB
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
też tak stwierdziłem,poreb pisze:za 450 zeta to sie wole pomeczyc sam albo odpuscic
próba naklejenia na szybie... powiedzmy, że git, ale przy wyjęciu podwójnej uszczelki bocznej szyby... poległem. Potem patrzyłem jak chłopaki, którzy mają przecież doświadczenie w wyjmowaniu, się męczyli. Folia z atestem, 3 tylne szyby w krótkim - 400 zł. Zadowolonym

Pajero I 3,0 V6
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
" neurot "
Dlatego ja stwierdzilem patrzac na to wszystko ze wole dac dla specialisty niz mam 3x dni sciemniac szyby sam i sie stresowac ze cos pozniej nie tak jest lub ze szybka wypadnie jak drzwi zamkne
Mi akurat za calego zawolali 450 zyka oczywiscie bez przedniej czolowej szyby.
Pozdrawiam.
Dlatego ja stwierdzilem patrzac na to wszystko ze wole dac dla specialisty niz mam 3x dni sciemniac szyby sam i sie stresowac ze cos pozniej nie tak jest lub ze szybka wypadnie jak drzwi zamkne

Pozdrawiam.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość