pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: freebike » sob maja 29, 2010 4:57 pm

Witam,
przy wymianie termostatu strzelił mi kruciec od pompy wody. Ten od którego idzie wąż do chłodnicy. Mocowany na 2 śruby. Silnik 2.5TD pajero 1 z 90. Jak Ktoś posiada proszę o pw.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz maja 30, 2010 12:23 am

Poszło na PW @freebike.

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: freebike » ndz maja 30, 2010 8:42 am

Odpisałem :) Stary wczoraj potraktowałem poxipolem i poxiliną. Bez termostatu trzyma jakoś. Oby pojeździć do wymiany na "nowy".
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robertsw » ndz maja 30, 2010 3:27 pm

Witajcie mi padł zbiornik płynu wspomagania poszukuję taki montowany na pompę ,może ktoś posiada taki element ?
Pozdrawiam
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » ndz maja 30, 2010 8:01 pm

robertsw pisze:Witajcie mi padł zbiornik płynu wspomagania poszukuję taki montowany na pompę ,może ktoś posiada taki element ?
Pozdrawiam
jutro sprawdze i wieczorem dam znac bo coś sobie przypominam ze mam całą pompe wspomagania ze zbiorniczkiem
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » ndz maja 30, 2010 8:24 pm

Kajen pisze:...Aczkolwiek ze swojej strony dodam ze objechałem kiedys @marc.a ktory mial p2 2.8 td i nowki bfgoodrich 31x10.5... A ja p1 2.3 td, łyse pizdzikołka 215/75/15 bridgestone cos tam... Marcin, pamietasz tą błtnista gorke na Cielmicach ? :) Wstydz sie...
wstydzę się, że pierwszy nie jechałeś, zobaczyli by my :)21
ale pod górkę to już rady nie dałeś, tylko Aciński wykrzesał moc ze swojego Pahero
:)21 :)21 :)21

przyjedziesz stestujemy cos nowego
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz maja 30, 2010 8:43 pm

Stestujemy, czemu nie :) A ta gorke pokonałem chyba w 18 marca na nowych atekach nexena :) Bede w piatek to pogadamy.
EDIT: A tak w temacie to potrzebuje szpilke do koła tylnego, ta dłuzsza ktora przechodzi przez beben. Przymierzałem od kolegi @GrzechoS 33x12.5x16 i zerwałem sobie gwint... Ma ktos ?
Dodam jeszcze ze taki rozmiar to juz przesada w pajero. Za to w parchu jest okej :)

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » czw cze 03, 2010 7:39 pm

Witam
Jakby ktoś miał problemy z światłami postojowymi to w moim przypadku uszkodzeniu uległa kostka która (i tutaj leży cały "myk") znajduje się nad nadkolem od kierowcy..... no lepszego miejsca nie mogli znaleść. Auto to Pajero 2,5TD 92r.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » czw cze 03, 2010 8:15 pm

Z kolei ja odpowiem sobie sam w temacie szpilek. Usterke usunąłem obcinając szpilke o 5mm. Ale i tak znalazłem na znanym serwisie aukcyjnym szpilki o 50 mm gwincie do pojary co mysle ze rozwiaze moj problem... Cena ? 8.50 sztuka ale tylko 12 bym brał bo te z tyłu bym na przod przerzucił :)

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » czw cze 03, 2010 10:51 pm

danielchelm pisze:Witam
Jakby ktoś miał problemy z światłami postojowymi to w moim przypadku uszkodzeniu uległa kostka która (i tutaj leży cały "myk") znajduje się nad nadkolem od kierowcy..... no lepszego miejsca nie mogli znaleść. Auto to Pajero 2,5TD 92r.
Pozdrawiam
Wywal to w cholere i zamień na dwa zwykłe przekaźniki od poloneza.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » pt cze 04, 2010 4:35 am

danielchelm pisze:Witam
Jakby ktoś miał problemy z światłami postojowymi to w moim przypadku uszkodzeniu uległa kostka która (i tutaj leży cały "myk") znajduje się nad nadkolem od kierowcy..... no lepszego miejsca nie mogli znaleść. Auto to Pajero 2,5TD 92r.
Pozdrawiam
no dobra - ale co to znaczy "kostka"? W sensie "gniazdko+wtyczka" na kablu? Czy przekaźnik? Czy ta "kostka" znajduje się w puszcze bezpieczników? Czy pod? Napisz coś więcej - bo po ostatnich akcjach wodnych(fuj!) czasami coś mi ze światłami nie łączy :-?
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt cze 04, 2010 8:43 am

Nie wiem czy moje PW do Ciebie dojdzie @DamnIt! ale za chwile wyjezdzam i przesylke mam ze soba. Jakby co to kontakt na GSM, numer w stopce. Do zobaczenia :)

Awatar użytkownika
Guttek
 
 
Posty: 159
Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:06 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Guttek » pt cze 04, 2010 12:14 pm

mam kolejne ciekawe problemy, pierwszy to taki ze tylnia wycieraczka raz dziala a raz nie, a drugi ze wskaznik paliwa wywalilo na maksa i niechce opasc :)21
"...ci którzy zamulają nigdzie nie dochodzą, ci co działają osiągają kolejny poziom"

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bazylisek » pt cze 04, 2010 4:15 pm

Hej!
Obydwa problemy dosyć typowe dla modelu.... wycieraczka - mi zawsze pomagało wd-40 i "ręczne" rozruszanie pacjenta - u Ciebie to może porostu problem z przełącznikiem.
Wskaźnik paliwa - no mi się sam naprawił :roll: misiek mnie lubi... :)21 - oczywiście można rozbierać i czyścić ale jest ryzyko że raz wyjęty smok będzie się nadawał do kibla. Gdzieś na forum był temat o takim motaniu, chyba trzy rodzaje tego ustrojstwa w "jedynkach" występują. Ważne żeby lampka rezerwy działała :)21


Tomek
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

Awatar użytkownika
Guttek
 
 
Posty: 159
Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:06 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Guttek » pt cze 04, 2010 4:51 pm

no to bede dzial z wycieraczka, rezerwa dzial, zastanawiam sie czy nie przylac wiecej paliwa i czy nie pojezdzic w przechyle :)21 moze sie odwiesi
"...ci którzy zamulają nigdzie nie dochodzą, ci co działają osiągają kolejny poziom"

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt cze 04, 2010 8:21 pm

Zawiesic to sie raczej nie zawiesił tylko przetarł sie zwoj pewnie...

Awatar użytkownika
Guttek
 
 
Posty: 159
Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:06 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Guttek » sob cze 05, 2010 5:13 pm

Kajen pisze:Zawiesic to sie raczej nie zawiesił tylko przetarł sie zwoj pewnie...

ciekawa sprawa, silniczek na krotko dziala, a w instalacji niet. Postanowilem zastapic go zaslepka :)21 i jakiez moje zdziwienie jak wskaznik zaczal normalnie chodzic WTF
"...ci którzy zamulają nigdzie nie dochodzą, ci co działają osiągają kolejny poziom"

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bazylisek » sob cze 05, 2010 7:55 pm

Guttek pisze::)21 i jakiez moje zdziwienie jak wskaznik zaczal normalnie chodzic WTF
A widzisz! Widocznie Ciebie też twój Misiek lubi :)21

Tomek
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » sob cze 05, 2010 10:39 pm

Guttek pisze:

ciekawa sprawa, silniczek na krotko dziala, a w instalacji niet. Postanowilem zastapic go zaslepka :)21 i jakiez moje zdziwienie jak wskaznik zaczal normalnie chodzic WTF
Szukaj zwarcia w instalacji. Notabene jak już silnik miałes na wierzchu to dobrze jest go rozebrać i przeczyścić ośkę.
Zabezpieczona jest dwoma "zegerami"
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Guttek
 
 
Posty: 159
Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:06 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Guttek » ndz cze 06, 2010 2:05 am

acinski pisze:
Guttek pisze:

ciekawa sprawa, silniczek na krotko dziala, a w instalacji niet. Postanowilem zastapic go zaslepka :)21 i jakiez moje zdziwienie jak wskaznik zaczal normalnie chodzic WTF
Szukaj zwarcia w instalacji. Notabene jak już silnik miałes na wierzchu to dobrze jest go rozebrać i przeczyścić ośkę.
Zabezpieczona jest dwoma "zegerami"
wiem, rozberalem go. Mechanizm jest caly nasmarowany, silnik ok dziala. Babol gdzies w instalacji jest ale jakos niechce mi sie pruc instalki od konca do przodu
"...ci którzy zamulają nigdzie nie dochodzą, ci co działają osiągają kolejny poziom"

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » ndz cze 06, 2010 8:42 am

Guttek pisze:
wiem, rozberalem go. Mechanizm jest caly nasmarowany, silnik ok dziala. Babol gdzies w instalacji jest ale jakos niechce mi sie pruc instalki od konca do przodu
No to prostszym sposobem może być pociągnięcie sobie nowego kabla a stary odepniesz od klawisza i cześć. Pozamiatane :)
Dziadek 2,5TD `98

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » ndz cze 06, 2010 8:00 pm

DamnIt! pisze:
danielchelm pisze:Witam
Jakby ktoś miał problemy z światłami postojowymi to w moim przypadku uszkodzeniu uległa kostka która (i tutaj leży cały "myk") znajduje się nad nadkolem od kierowcy..... no lepszego miejsca nie mogli znaleść. Auto to Pajero 2,5TD 92r.
Pozdrawiam
no dobra - ale co to znaczy "kostka"? W sensie "gniazdko+wtyczka" na kablu? Czy przekaźnik? Czy ta "kostka" znajduje się w puszcze bezpieczników? Czy pod? Napisz coś więcej - bo po ostatnich akcjach wodnych(fuj!) czasami coś mi ze światłami nie łączy :-?
No właśnie pod błotnikiem kierowcy jest taka kostka-złączka łączy on plus od postojowych z plusem od włącznika postojowych plusem od podśeiwtlaniem zegarów i coś tam jeszcze. Zaśniedziało to k... Szukałem po schemacie no i jest bezpiecznik duży, później bezpiecznik mały no i przekaźnik z tym że plus przekaźnika nie łączy się bezpośrenio z plusem bezpiecznika ale przez tą złączkę. Jeżeli ktoś będzie miał problem to może szukać właśnie przyczyny tutaj.. wystarczy odkręcić kierunek i ją widać, ale dostać się to tylko od spodu bo za krótkie kable.

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: danielchelm » ndz cze 06, 2010 8:02 pm

zakręciłem to tak że chyba i tak nikt tego nie zrozumie :)21

Awatar użytkownika
Seba350
Posty: 430
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 4:07 pm
Lokalizacja: Złotów
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Seba350 » ndz cze 06, 2010 10:26 pm

Sprzegielka - ma to sens ekonomiczny?? Troche te 181KM paliwa wciaga - sprzegielkami cos by sie zaoszczedzilo?? Teoretycznie tak - jak wyglada praktyka??

Wiskoza - jest jakos blokowana?? Wydaje m sie ,ze moja jest zblokowana bo wyje dosc mocno powyzej 3tys obr .

I jeszcze jedno - co odpowiada za sterowanie 3 trybami zawieszenia?? Pala mi sie caly czas trzy kontrolki - od S leciutko,a M i H normalnie sie pala pelna moca :) - caly czas nic sie nie zmienia.
Suzuki Samurai 1,8 - PARARAŃCZA - sprzedana
Suzuki Vitara Cabrio+2"
Escort Cabrio RS2000 i inne

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » ndz cze 06, 2010 10:52 pm

Seba350 pisze:Sprzegielka - ma to sens ekonomiczny?? Troche te 181KM paliwa wciaga - sprzegielkami cos by sie zaoszczedzilo?? Teoretycznie tak - jak wyglada praktyka??

Wiskoza - jest jakos blokowana?? Wydaje m sie ,ze moja jest zblokowana bo wyje dosc mocno powyzej 3tys obr .

I jeszcze jedno - co odpowiada za sterowanie 3 trybami zawieszenia?? Pala mi sie caly czas trzy kontrolki - od S leciutko,a M i H normalnie sie pala pelna moca :) - caly czas nic sie nie zmienia.
Rozpięcie sprzęgiełek na pewno trochę odciąży samochód (zmniejszy spalanie), a tryby zawieszenia z tego co pamiętam to są guzikiem gdzieś koło ręcznego regulowane... Ale co do tego drugiego mogę się mylić, ja nie miałem takich wodotrysków, a widziałem to u znajomego w długim Pajero... :wink: :)21

PS. Wisko spięte na stałe też zwiększy spalanie, i zmniejszy moc samochodu... :roll: A z tego co kojarzę to moje rzadko kiedy słyszałem, a było na pewno sprawne :wink:
Zielony Autobus 2,7TDi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości