Komandorka
Moderator: Student
Komandorka
hej słuchajcie , znalazłem na allegro fajną komandorkę, możecie mi powiedzieć , czym technicznie oprócz drzwi i siedzeń z tyłu różni się to od krótkiego gaza? czy więcej problemów czy same zalety?
witam po przerwie 
No nie wiem, czy mnie tu jeszcze ktos pamieta, takie zmiany na forum...
wszystko inaczej, starych tematów znależć nie mogę...
Ale nic to
Komandorka jest najlepsza
Spiesze donieść, że nasza dalej w czasie rekonstrukcji ale do wiosny może sie udać. Rama już pospawana (nawet nie było tak żle) Wszystko juz wypiaskowane i pomalowane, nawet częściowo złozone.
Tylko ten drobiazg
- nadal nie ma silnika
Ale się rozglądamy.
Ano właśnie - jesteśmy na etapie amortyzatorów - jakie ?
No jakie?
5 

No nie wiem, czy mnie tu jeszcze ktos pamieta, takie zmiany na forum...
wszystko inaczej, starych tematów znależć nie mogę...
Ale nic to

Komandorka jest najlepsza

Spiesze donieść, że nasza dalej w czasie rekonstrukcji ale do wiosny może sie udać. Rama już pospawana (nawet nie było tak żle) Wszystko juz wypiaskowane i pomalowane, nawet częściowo złozone.
Tylko ten drobiazg


Ano właśnie - jesteśmy na etapie amortyzatorów - jakie ?
No jakie?


qwinto pisze:od stara z serji 7 - gaz wyzszy amorki wybieraja super -tak mi powiedziano
ja juz je zakupiłem jak od lublina lub od uaza to daj po 2 na koło - zapomnisz o problemach.
jezeli nie jezdzisz bardzo ekstremalnie to 2 amorki na kolo są głupotą przy dodaniu do resorów 2 piór i podkładki i z jednym amorkiem na kolo mozna zapieprzać 80 na godzine po takich dziurach ze auto wyskakuje w powietrze i nic sie nie dzieje.Amortyzatory od uaza są wystarczające mocne
nie zgodze sie z tobą ale nie dlatego ze nie masz racji a dlatego ze ja mam inną filozofieCLIMBER pisze:qwinto pisze:od stara z serji 7 - gaz wyzszy amorki wybieraja super -tak mi powiedziano
ja juz je zakupiłem jak od lublina lub od uaza to daj po 2 na koło - zapomnisz o problemach.
jezeli nie jezdzisz bardzo ekstremalnie...



ja uwazam ze swietnym rozwiazanien jest dodanie piór ja mam dodane tylko z tyłu 2 piora i podkładke z przodu nie bo z przodu mam silnik duzo duzo lzejszy niz orginał(nie ma jak lekkie stopy)i po jednym amorku sprawuje sie swietnie nawet na wielkich dziurach ale dospawanie jeszcze jednego amorka to nie problem popróbujcie jak dla was bedzie najlepiej
ja uwazam inaczej - mianowicie
dodanie piór- ok -silnik ze stopów lekkich to szit
aby raz załozyc i zapomniec o amorkach - proponuje stara z serii700 lub lublinx2 na koło - jak bedziecie chcieli poskakać - no problem
i ja wsziądzie kupa ludzi tysz sobie poradzi
......ale racje ma CLimber - od was zalezy do czego chcecie i jak chcecie exploatowac auto
ja napoczątku chciałem dac lublinx8 bo wiem jak to jezdzi i jak skacze(wooow) ale zasugerowano mi ze star lepiej sie sprawdza wiec padło na stara - ale wy mozecie zachowac orginał...
ps.ja mam wyzuty sumienia cały czas.....ze juz gazik bedzie mało orginalny

dodanie piór- ok -silnik ze stopów lekkich to szit


......ale racje ma CLimber - od was zalezy do czego chcecie i jak chcecie exploatowac auto
ja napoczątku chciałem dac lublinx8 bo wiem jak to jezdzi i jak skacze(wooow) ale zasugerowano mi ze star lepiej sie sprawdza wiec padło na stara - ale wy mozecie zachowac orginał...
ps.ja mam wyzuty sumienia cały czas.....ze juz gazik bedzie mało orginalny

qwinto pisze:ja uwazam inaczej - mianowicie
dodanie piór- ok -silnik ze stopów lekkich to szitaby raz załozyc i zapomniec o amorkach - proponuje stara z serii700 lub lublinx2 na koło - jak bedziecie chcieli poskakać - no problem
i ja wsziądzie kupa ludzi tysz sobie poradzi
......ale racje ma CLimber - od was zalezy do czego chcecie i jak chcecie exploatowac auto
ja napoczątku chciałem dac lublinx8 bo wiem jak to jezdzi i jak skacze(wooow) ale zasugerowano mi ze star lepiej sie sprawdza wiec padło na stara - ale wy mozecie zachowac orginał...
ps.ja mam wyzuty sumienia cały czas.....ze juz gazik bedzie mało orginalny
jezeli uwazasz ze silnik z zachodniego samochodu zrobiony z lekkich stopów to shit to wytłumacz mi dlaczego zaden gazik na uazowołdze ruszająć równolegle na swiatłach zostaje momentalnie w tyle?
Chcemy uzywac go głównie w terenie. Żadne tam starty na światłach nas nie interesują. Ma byc niezawodny. Teren będzie trudny bo głównie góry.
Silnika też jeszcze nie mamy i tu jestesmy otwarci na wszelkie propozycje
Widziałam gazika z silnimkiem japońca, ropniaczek i radził sobie swietnie. Duzo było podobno z tym przeróbek, chociaż silnik mały i wszedł bez problemów, ale facet zmienił tez naped.i większość bebechów. Bardzo fajna rzecz ale raczej nie na naszą kieszeń. Nie mamy raczej amby na punkie oryginalnosci - tzn. ma wyglądać na oryginał ale co tam w środku siedzi to inna bajka 
Te amorki od stara to chyba będzie to. Dzieki
Silnika też jeszcze nie mamy i tu jestesmy otwarci na wszelkie propozycje


Te amorki od stara to chyba będzie to. Dzieki

z całym szcunkiem ale chyba ci coś piepszneło w instalacji .........gazem sie scigac na ulicyCLIMBER pisze:qwinto pisze:ja uwazam inaczej -:)21
jezeli uwazasz ze silnik z zachodniego samochodu zrobiony z lekkich stopów to shit to wytłumacz mi dlaczego zaden gazik na uazowołdze ruszająć równolegle na swiatłach zostaje momentalnie w tyle?


buhahahahahaaaaa
przepraszam ale ja mówie o samochodzie terenowym - jak chcesz sie poscigac na ulicy to kup se honde crx i uderz jeszcze podtlenek azotu
kórwa 200 kon jak nic

-ja mówie o inne bajce..........
.................
ALbert_N - chyba masz racje ale bilsztejny to inna cena ....ale powiem ci ze słyszałem ze niewiele przeskakują te starowskie...naprawde niewiele
to był tylko przykład na to ze nowoczesny silnik jest lepszy kolejne przykłady to mniejsza waga jest bardziej ekonomiczny ma wieksza moc i to ty sie nie osomieszaj bo moc i przyspieszenie przydają sie tez w terenie ja nie scigam sie gazikiem na ulicach uwazam ze to chore ale zle mnie zrozumiałes chciałem pokazać za na lzejszym nowoczesniejszym silnikiku gazik ma wielkiego kopa do niskich oczywiscie predkosci mimo ze samochód z którego pochodzi mój silnik osiągał na nim 220 km na godzine je zadko przekraczam 80 a w terenie mocny dynamiczny silnik to super sprawa jeszcze ekonomiczny i lzejszyqwinto pisze:z całym szcunkiem ale chyba ci coś piepszneło w instalacji .........gazem sie scigac na ulicyCLIMBER pisze:qwinto pisze:ja uwazam inaczej -:)21
jezeli uwazasz ze silnik z zachodniego samochodu zrobiony z lekkich stopów to shit to wytłumacz mi dlaczego zaden gazik na uazowołdze ruszająć równolegle na swiatłach zostaje momentalnie w tyle?ooo k ó r w a - tego jeszcze nie grali
-Giez 69 WRC albo Uaz WRC - hahahahaha - no nie osmieszaj sie chłopie....
buhahahahahaaaaa
przepraszam ale ja mówie o samochodzie terenowym - jak chcesz sie poscigac na ulicy to kup se honde crx i uderz jeszcze podtlenek azotu
kórwa 200 kon jak nic!!!
-ja mówie o inne bajce..........
.................
ALbert_N - chyba masz racje ale bilsztejny to inna cena ....ale powiem ci ze słyszałem ze niewiele przeskakują te starowskie...naprawde niewiele
banan pisze:nie zapominajcie, że uaz też ma silnik z lekkich stopów...
a co do ścigania się gzem po ulicy to niechętnie ale zgodze się z qwintem...![]()
![]()
z ta ulicą był to tylko przykład podam inny jak musisz zaatakowac przeszkode z rozpedu a masz mało miejsca to wtedy liczy soe moc i przyspieszenie i to mi chodziło
małe sprostowanie....ja mówiąc ze alumińjowy to szit miałem na mysli bmw,ford,nissan toyota - poprostu auta które muszą być super zabezpieczone przed wjazdem w ciezki teren ....co do innych kwestji tysz sie nie zgodze....bo widziałem na lilku rajdach....a byłem na 9 ze niezawsze moc i przyspieszenie gwarantują wygraną .....zresztą tu na forum jest pare osób które moją teze popierają bo same uczestnicząc pokonały tródny odcinek technicznie....a nie potegą i rozpedem....
a co do tego przykładu....hehehe - troche niefortunny
a co do tego przykładu....hehehe - troche niefortunny

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości