2.0 V6

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Qwintus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 05, 2003 6:28 pm
Lokalizacja: to nic..ale dokąd??

Post autor: Qwintus » ndz lis 02, 2003 2:27 am

radegand pisze:
Mikołaj pisze:No.... 2,5 na wtrysku wielopunktowym, na podwójnym turbie, jakieś 280 KM :)21
hehe zawsze bylem ciekaw jak prowadzi sie uaz przy 250 kmh :lol:
szkoda ze do gazika v12 sie nie miesci :cry: :wink:
zostaje chociaz te marne 280KM :roll:
wybacz ale nie masz racji...
do gza wsadzali v12 bez problemu i nie 280 a 400 i więcej kucy
tylko że nie do 69 8) ale co gaz to gaz ... :)2

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » pt lis 07, 2003 12:21 pm

radegand pisze: hehe zawsze bylem ciekaw jak prowadzi sie uaz przy 250 kmh :lol:
szkoda ze do gazika v12 sie nie miesci :cry: :wink:
zostaje chociaz te marne 280KM :roll:
Myślę, że jesteś w błędzie. Sądzę że się da. V8 z gaza 66 podejmuję się włożyć od ręki. Teraz buduję warszawę na V12 od BMW. Też nikt nie wierzy że to się da. W gazie być może też by wydał, tylko wtedy już na 100% chłodzenie na pace, bo silnik sięgałby do samego przodu. Co do mocy - no cóż... ten V12 ma coś 420 Nm momentu :)21 Żeby oryginalne mosty wytrzymały, trzebaby zdemontować pedał gazu :)21

A szybkość niewiele by się zmieniła, anwet jakbyś miał silnik 5000 koni. Przełożenia, mój drogi...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 07, 2003 12:24 pm

SebastianS pisze:
radegand pisze: hehe zawsze bylem ciekaw jak prowadzi sie uaz przy 250 kmh :lol:
szkoda ze do gazika v12 sie nie miesci :cry: :wink:
zostaje chociaz te marne 280KM :roll:
Myślę, że jesteś w błędzie. Sądzę że się da. V8 z gaza 66 podejmuję się włożyć od ręki. Teraz buduję warszawę na V12 od BMW. Też nikt nie wierzy że to się da. W gazie być może też by wydał, tylko wtedy już na 100% chłodzenie na pace, bo silnik sięgałby do samego przodu. Co do mocy - no cóż... ten V12 ma coś 420 Nm momentu :)21 Żeby oryginalne mosty wytrzymały, trzebaby zdemontować pedał gazu :)21

A szybkość niewiele by się zmieniła, anwet jakbyś miał silnik 5000 koni. Przełożenia, mój drogi...
tyy...mataczący w pabiedach :)21
dzisiaj ktoś otworzył temat o doładowaniu uaza...to coś dla ciebie, nie?
:)21
#noichuj

radegand
 
 
Posty: 255
Rejestracja: wt kwie 22, 2003 4:11 pm
Lokalizacja: Łomianki

Post autor: radegand » pn lis 17, 2003 5:14 pm

he no przelozenia fakt, troche problem do tych 250kmh... :lol:
zakladam jednak (poniewaz moim skromnym zdaniem V12 to cokolwiek za duzo do gaza) ze w takim przypadku nastepuje rowniez wymiana reszty bebechow - skrzyni, mostow....no i wtedy wlasciciel takiej rakiety moze podziwiac miny drechow w swoich czarnych stuningowanych beemkach wyprzedzanych przez gaza tudziez uaza przy 200 na budziku 8)
a do terenu to taki silnik jest way too powerful.....tak sadze :oops: :wink:
a do pabiedy to jak najbardziej.....albo wolgi czarnej z odpicowanymi chromami....tylko wtedy to faktycznie pedal gazu trza zdemontowac... :)21

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt gru 09, 2003 4:52 am

radegand pisze:he no przelozenia fakt, troche problem do tych 250kmh... :lol:
zakladam jednak (poniewaz moim skromnym zdaniem V12 to cokolwiek za duzo do gaza) ze w takim przypadku nastepuje rowniez wymiana reszty bebechow - skrzyni, mostow....no i wtedy wlasciciel takiej rakiety moze podziwiac miny drechow w swoich czarnych stuningowanych beemkach wyprzedzanych przez gaza tudziez uaza przy 200 na budziku 8)
a do terenu to taki silnik jest way too powerful.....tak sadze :oops: :wink:
a do pabiedy to jak najbardziej.....albo wolgi czarnej z odpicowanymi chromami....tylko wtedy to faktycznie pedal gazu trza zdemontowac... :)21
eee, nie trzeba będzie. Most z BMW, zawiesia takoż i hamulce, tudzież kierownica z servotronicem... Najbardziej przeraża mnie ta straszna elektryka... Wiecie ile w dawcy znaleźliśmy komputerów?? 9!!!!
Sam silnik jest sterowany 4-ma ECU - w ogóle to są dwa silniki R6 na wspólnym wale jakby... Każdy ma osobną niezalezną obsługę wszystkiego, nawet własną pompę paliwa w baku (tak tak, są dwie!). Do tego osobny ECU do skrzyni, mostu, ABS-u, poduszek powietrznych i... webasto! :D Elektryka waży tyle co mały fiat z przyczepą towarową "błysk" :)

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » wt gru 09, 2003 10:48 am

Hehe

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » wt gru 09, 2003 1:01 pm

MOC pisze::o zapowiada sie nowy Lem :)21
Ty se lepiej poczytaj swoje posty, jak Ci po troszkę bania odfruwała w coraz odleglejsze od ziemi rejony... A co Ty masz z uaza w uazie?? hę?? 8)

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 1:07 pm

SebastianS pisze: eee, nie trzeba będzie. Most z BMW, zawiesia takoż i hamulce, tudzież kierownica z servotronicem... Najbardziej przeraża mnie ta straszna elektryka... Wiecie ile w dawcy znaleźliśmy komputerów?? 9!!!!
Sam silnik jest sterowany 4-ma ECU - w ogóle to są dwa silniki R6 na wspólnym wale jakby... Każdy ma osobną niezalezną obsługę wszystkiego, nawet własną pompę paliwa w baku (tak tak, są dwie!). Do tego osobny ECU do skrzyni, mostu, ABS-u, poduszek powietrznych i... webasto! :D Elektryka waży tyle co mały fiat z przyczepą towarową "błysk" :)
to prawda...kiedyś się naćwiczyłem z V12 BMW właśnie z powodu dwóch pomp paliwa...ogólnie tam wszystko jest zdublowane - po dwa : przepływomierze, ecu, kopółki, czujki, cewki....mb 6.0 V12 ma tak samo - oprócz zapłonu - tam brak rozdzielacza...

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 1:10 pm

Sebastian ma racje...daj se spokój MOC...poznanie zasady działania silnika spalinowego to nie wszystko...teoria to jedno a praktyka to drugie...niestety te mniej ciekawe...

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt gru 09, 2003 1:16 pm

Ja tam wolę praktykę... :)21

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 1:18 pm

:P
praktyke w jeździe czy w robieniu ? :o

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt gru 09, 2003 1:24 pm

W jeździe, w robieniu... cokolwiek nie miało by to oznaczać :)21

A tak na poważnie to poteoretyzować można, ale tak na prawdę serce rośnie jak wydumkę poskładasz i zaczyna hulać.

Kiedyś z kolegą z dostępnego złomu buggy pospawaliśmy - tylko silnik ta kupa złomu dostała od rendża 3.5 v8 - i strasznie długo się zastanawialiśmy nad efektem tych działań, dopuki nie uruchomiliśmy i nie przejechaliśmy się na tylnych kołach z przodem w powietrzu - to był czad - i zero teoretyzowania. Jak nam coś pasowało to spawaliśmy, skręcaliśmy i wyszło coś takiego , że proszę siadać.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 1:34 pm

to co się z tym "buggy" po angielsku dzieje ? :P

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt gru 09, 2003 1:43 pm

Odfrunęło w mroki zapomnienia... A motor uległ sprzedaniu. Trochę lat już minęło. Jajca były jak zaaferowani wystartowaliśmy na łące i dopiero jak już było dobrze ponad pakę przypomnieliśmy sobie, że hamulce są dopiero w planach :)21 Biedny płot sąsiada.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 1:50 pm

:P

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt gru 09, 2003 2:33 pm

MOC pisze: Chcialem sie zapytac czy wystepuje w BMW silnik V8 lub V12 z manualna skrzynia??
Pewnie, że występują choć mało tego, jak cuś to szukaj tych z 6 biegową manualną skrzynią. 8)
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 2:37 pm

MOC pisze: Chcialem sie zapytac czy wystepuje w BMW silnik V8 lub V12 z manualna skrzynia??
V8 tak - nawet większośc - V12 - nie

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 2:43 pm

MOC pisze:jeszcze male pytanko jakich pojemnosci byly to silniki?
V8 3.0 i 4.0 + M5 5.0 a V12 5.7 i 5.0

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 2:44 pm

V8 jeszcze były 3.5 ale nie wiem czy z manualem występowały...

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 2:46 pm

MOC pisze:Super a jakby sie jeszcze dalo dowiedziec ten M5 5.0 to wystepowal z 6 biegowa skrzynia manualna? Jakies dane techniczne i ogolnie cos o tym silniczku, z gory dzieki
400 koni...nie kupisz..unikat...zresztą dostał wpierdol od E55 AMG...niewarto :P

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 2:47 pm

M5 5.0 manual tylko...

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt gru 09, 2003 2:48 pm

Generalnie jak poszperasz po ogłoszeniach to znadziesz bez problema silniczki BMW z dowolną skrzynką tylko z reguły mają one jeden problem są na "białych" numerach. :lol:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » wt gru 09, 2003 2:54 pm

wybuchowe V8 nie są - problemy z podciśnieniem się robią - pęka membrama i jeden gar wypada - ale to nie tragedia - natomiast V12 to złom totalny - bardziej awaryjny niż s-21 :P

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » wt gru 09, 2003 2:58 pm

To jest coś bardziej awaryjnego? Nie może być...

Awatar użytkownika
BĄKU
Posty: 1579
Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Tychy

Post autor: BĄKU » wt gru 09, 2003 2:59 pm

Szkoda, że bez silnika generalnie nie da się jeździć w terenie no chyba, że z górki lub na holu... to byłby lajf panocki. :roll:
TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości