radegand pisze:he no przelozenia fakt, troche problem do tych 250kmh...
zakladam jednak (poniewaz moim skromnym zdaniem V12 to cokolwiek za duzo do gaza) ze w takim przypadku nastepuje rowniez wymiana reszty bebechow - skrzyni, mostow....no i wtedy wlasciciel takiej rakiety moze podziwiac miny drechow w swoich czarnych stuningowanych beemkach wyprzedzanych przez gaza tudziez uaza przy 200 na budziku
a do terenu to taki silnik jest way too powerful.....tak sadze
a do pabiedy to jak najbardziej.....albo wolgi czarnej z odpicowanymi chromami....tylko wtedy to faktycznie pedal gazu trza zdemontowac...

eee, nie trzeba będzie. Most z BMW, zawiesia takoż i hamulce, tudzież kierownica z servotronicem... Najbardziej przeraża mnie ta straszna elektryka... Wiecie ile w dawcy znaleźliśmy komputerów?? 9!!!!
Sam silnik jest sterowany 4-ma ECU - w ogóle to są dwa silniki R6 na wspólnym wale jakby... Każdy ma osobną niezalezną obsługę wszystkiego, nawet własną pompę paliwa w baku (tak tak, są dwie!). Do tego osobny ECU do skrzyni, mostu, ABS-u, poduszek powietrznych i... webasto!

Elektryka waży tyle co mały fiat z przyczepą towarową "błysk"
