
Klatka bezpieczeństwa
Moderator: Student
Ja pozwole sobie powrocic do klatki spawanej z hamburgow.
Sam teraz taka zmotalem do gaza. Zanim sie za to wziolem konsultowalem temat z madrzejszymi odemnie. O ile kazdy mowi, ze klata z hamburgow najlepsza nie jest to kazdy mowi, ze nie ma opcji zeby spawac na styk kolano do rury. Nawet fazowanie nie wiele daje.
Koniecznie trzeba robic na zakladke.
Ja sobie dotoczylem pierscienie o odpowiedniej srednicy i powpychalem w rure i kolano. Wytrzymalosc takiego czegos powinna byc zblizona do gietej rurki.
Sam teraz taka zmotalem do gaza. Zanim sie za to wziolem konsultowalem temat z madrzejszymi odemnie. O ile kazdy mowi, ze klata z hamburgow najlepsza nie jest to kazdy mowi, ze nie ma opcji zeby spawac na styk kolano do rury. Nawet fazowanie nie wiele daje.
Koniecznie trzeba robic na zakladke.
Ja sobie dotoczylem pierscienie o odpowiedniej srednicy i powpychalem w rure i kolano. Wytrzymalosc takiego czegos powinna byc zblizona do gietej rurki.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Masz rację-takie pierścienie to kajn problem,a głowa spokojna.RudeBoy pisze:Ja pozwole sobie powrocic do klatki spawanej z hamburgow.
Sam teraz taka zmotalem do gaza. Zanim sie za to wziolem konsultowalem temat z madrzejszymi odemnie. O ile kazdy mowi, ze klata z hamburgow najlepsza nie jest to kazdy mowi, ze nie ma opcji zeby spawac na styk kolano do rury. Nawet fazowanie nie wiele daje.
Koniecznie trzeba robic na zakladke.
Ja sobie dotoczylem pierscienie o odpowiedniej srednicy i powpychalem w rure i kolano. Wytrzymalosc takiego czegos powinna byc zblizona do gietej rurki.

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Ja nie wiemGarbatek pisze:a czy ktoś wie, gdzie jest napisane, że klatki zewnętrznej nie można mieć??dzikigor pisze:a psiarnia nie czepia sie klatki samoroby


A tak a propos tego crashu uaza-to widać,że oryginał poduchy to lipa.
Myślę,że należałoby zwiększyć powierzchnię i grubość dolnych podkładek i dać porządne,klasowe śruby.Ja tam ciągle spotykam takie z łbem zamkowym-do drewna.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
to ja sie tu odrazu zapytam..
Mam klatke w gazie pospawana do kasty oczywista. Rury stoja na podkladkach prostokatnych z blachy 5mm. Ta stopka dopiero jest przyspawana do podlogi. Tak sie zlozylo, ze stopka wyszla w miejscu gdzie jest jedno z tylnych mocowan budy do ramy...
.. myslicie zeby przewiercic ta stopke i normalnie chwycic do ramy?
Mam klatke w gazie pospawana do kasty oczywista. Rury stoja na podkladkach prostokatnych z blachy 5mm. Ta stopka dopiero jest przyspawana do podlogi. Tak sie zlozylo, ze stopka wyszla w miejscu gdzie jest jedno z tylnych mocowan budy do ramy...
.. myslicie zeby przewiercic ta stopke i normalnie chwycic do ramy?
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Jak najbardziej.Nie likwidowałbym tej poduchy.RudeBoy pisze:
.. myslicie zeby przewiercic ta stopke i normalnie chwycic do ramy?
A propos mocowań:rury dochodzące np do podłogi powinny być spawane do płytek wzmacniajacych /tak jak ma RB/,a te płytki z kolei powinny być spawane lub przykręcane do nadwozia na śruby przelotowe,a nie jak kpi banan na wkrety.
Klatka również może być skręcana z elementów.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
powiedzcie po jaki chooj się pierdolicie z tą kastą gówniano/nieszczęsną nawet w nowym aucie ?
wystarczy pare kątowników przyspawać do ramy i do nich przez nadwozie załapać klatke i problem załatwiony na 100% raz na zawsze...i wszystko zdejmowane i bezpieczne...a nie wzmacnianie nadwozia i dorabianie nowych punktów mocowań...
ale...zróbcie jak chcecie...
wystarczy pare kątowników przyspawać do ramy i do nich przez nadwozie załapać klatke i problem załatwiony na 100% raz na zawsze...i wszystko zdejmowane i bezpieczne...a nie wzmacnianie nadwozia i dorabianie nowych punktów mocowań...
ale...zróbcie jak chcecie...
Załacznik J nie rozstrzyga tego dylematu.
Nie pamietam już co tam nabzdurzyłem wyżej,ale:
1/Klatka do ramy /wewnetrzna/wymaga przechodzenia przez nadwozie.Dodatkową rozrywką jest fakt,że rama i buda pracują inaczej-w związku z tym związane z nimi elementy również "rusają"się wzajemnie.
2/Dla mnie optimum:klatka do budy,a buda do ramy na przyzwoitych,przeglądnuiętych i zweryfikowanych poduchach.
Nie pamietam już co tam nabzdurzyłem wyżej,ale:
1/Klatka do ramy /wewnetrzna/wymaga przechodzenia przez nadwozie.Dodatkową rozrywką jest fakt,że rama i buda pracują inaczej-w związku z tym związane z nimi elementy również "rusają"się wzajemnie.
2/Dla mnie optimum:klatka do budy,a buda do ramy na przyzwoitych,przeglądnuiętych i zweryfikowanych poduchach.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
......znowu ....ta rama........łojezu.....No dobra dorzucę swoje trzy grosze....rozważam teoretycznie.......co się dzieje gdy klatka jest wspawana do ramy.........a kasta jest zostawiona sama sobie???????(np. gdy rury idą na zewnątrz samochodu do ramy)Wrzuć coś do pudełka po zapałkach .......i potrząśnij........efekt ten sam.Każdy powołuje się na załącznik..........a stosuje go wybiórczo,to mi pasuje wiec zgodnie z załącznikiem .....to nie.....więc" po swojemu" .Co to za za pie.......e,nie ma najmniejszego sensu stosowanie części załącznika,(a nie całości) ponieważ zalecenia tam zawarte działają jako całość,i nie można wykorzystywać tylko części,która nam pasuje.......konkludując albo stosujesz zał.PZMot albo nie.......i po kłopocie
....aha vandal....popieram 


- yetti11
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: pt cze 10, 2005 8:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Nie wiemm w końcu co robić, a mam zamiar klatkę motać. Nie wiem też co zrobić z plandeką, bo chciałbym żeby klatka mogła jako stelaż robić i nie szpecić bo zależałoby mi na w miarę fabrycznym wyglądzie.
Wiecie może kto w warszawie mógłby doradzić coś w tej sprawie a nawet takie coś zamontować??
Wiecie może kto w warszawie mógłby doradzić coś w tej sprawie a nawet takie coś zamontować??
Gadu:4551905
_________________
UAZ 83' 2445 benzyna - git maszyna
_________________
Żelazo nie klęka-Kazik
_________________
UAZ 83' 2445 benzyna - git maszyna
_________________
Żelazo nie klęka-Kazik
W zwiazku z tym jest jakieś pole do dyskusji...vandall1 pisze:Załacznik J nie rozstrzyga tego dylematu.
Fazi-z tym pudełkiem zapałek to masz rację,ale jak klatka jest tylko zewnetrzna.Ja tu miałem na myśli raczej klatke spawaną do ramy przechodzącą przez nadwozie /podłogę najprędzej/.Pomysł taki uważam za poroniony.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości