jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » czw cze 07, 2007 10:10 pm
Mam następujący objaw. Jak się dobrze rozgrzeje - 80 stopni - to od pompy paliwa w przewodzie do gaźnika pojawiają się liczne bąble powietrza. Prawdopodobnie gdzieś łapie powietrze. Pytanie czy to nieszczelność pompy, połączeń czy jeszcze gdzieś indziej szukać przyczyny. Wszystkie obejmy na przewodzie paliwowym (gumowym) sprawdzone.
rybak
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » czw cze 07, 2007 10:17 pm
Uszkodzony stabilizator napowietrzania paliwa lub emulgolator powietrzno-olejowy

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » czw cze 07, 2007 10:46 pm
Po prostu gotuje się paliwo. Nie pamiętam czy w Uazie przy przykręcaniu pompy do bloku nie ma być tekstolitowej podkładki tak jak np w żuku, która zmniejszyła by nagrzewanie się pompy
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
tomek4x4
-

- Posty: 115
- Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
- Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa
Post
autor: tomek4x4 » pt cze 08, 2007 9:19 pm
[quote="klucz13"]Uszkodzony stabilizator napowietrzania paliwa lub emulgolator powietrzno-olejowy

[/quote
Baaardzo mieszne....
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
-
niemand

- Posty: 346
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Beskid Niski
Post
autor: niemand » pt cze 08, 2007 9:51 pm
klucz13 pisze:Uszkodzony stabilizator napowietrzania paliwa lub emulgolator powietrzno-olejowy

...e tam głupoty piszesz to na pewno uszkodzona przyczłapka bulgotnicy
@Pepek pisze dobrze - reszty włacznie ze mna w tym wypadku nie słuchaj

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pt cze 08, 2007 11:19 pm
Pepek pisze:Po prostu gotuje się paliwo. Nie pamiętam czy w Uazie przy przykręcaniu pompy do bloku nie ma być tekstolitowej podkładki tak jak np w żuku, która zmniejszyła by nagrzewanie się pompy
Miałem kilka uazów i nic się nie gotowało

nawet parówek w chłodnicy nie szło ugotować
Zasysa gdzieś powietrze

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » sob cze 09, 2007 3:18 am
bąbluje?
bulbulator znaczy zadziałał

To takie tajne urządzenie do zmniejszania zuzycia paliwa /dodaje powietrze w sciśle określony sposób/
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » sob cze 09, 2007 6:54 am
Dodaje, że aż za dużo. Bo maszyna staje.... A nie słyszałem aby któryś UAZ był zdolny jeździć bez paliwa. Ruscy nie byli tak zdolni...
rybak
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » sob cze 09, 2007 2:16 pm
znaczy-rozreguliowawczissia
A tak powaznie-to jak klucz 13 sugeruje:przeleć wszystkie przewody paliwowe i poszukaj dziury.Pobór ze zbiornika tez bym wyjął.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » sob cze 09, 2007 10:08 pm
vandall1 pisze:.Pobór ze zbiornika tez bym wyjął.
Po co

rurka z dobrego mosiądzu wciśnięta prasą i zaspawana na mosiądz w żeliwny korpus
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » sob cze 09, 2007 10:57 pm
uadam pisze:Mam następujący objaw. Jak się dobrze rozgrzeje - 80 stopni - to od pompy paliwa w przewodzie do gaźnika pojawiają się liczne bąble powietrza. Prawdopodobnie gdzieś łapie powietrze. Pytanie czy to nieszczelność pompy, połączeń czy jeszcze gdzieś indziej szukać przyczyny. Wszystkie obejmy na przewodzie paliwowym (gumowym) sprawdzone.
pompe paliwa wymień
to jedyny znany mi działający sposob pozbycia sie tego objawu,
przerabiane lata temu w uazie i gaziku i nie tylko moim
szkoda czasu na regeneracje
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » ndz cze 10, 2007 4:08 pm
klucz13 pisze:vandall1 pisze:.Pobór ze zbiornika tez bym wyjął.
Po co

rurka z dobrego mosiądzu wciśnięta prasą i zaspawana na mosiądz w żeliwny korpus
A chaliera wie kto i co tam wczesniej grzebał....

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » ndz cze 10, 2007 8:03 pm
vandall1 pisze:klucz13 pisze:vandall1 pisze:.Pobór ze zbiornika tez bym wyjął.
Po co

rurka z dobrego mosiądzu wciśnięta prasą i zaspawana na mosiądz w żeliwny korpus
A chaliera wie kto i co tam wczesniej grzebał....

Rzeczywiście może bulgulator popsuli

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » wt cze 12, 2007 12:24 pm
Dodam, że pompa jest zupełnie nowa. Silnik Wołga. Zbiornik paliwa nieoryginalny. Myślę, że najbardziej prawdopodobne jest gotowanie paliwa, bo silnik u mnie gorący (temp. ok. 80-85 stopni). Zastanawiam się czy nie zastosować elektrycznej pompki paliwa, która nie będzie się tak nagrzewać od silnika.
rybak
-
dmuchawiec
-

- Posty: 123
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 12:10 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: dmuchawiec » wt cze 12, 2007 2:25 pm
to że pompa jest nowa to nie znaczy że można ją od razu zamontować

a powietrze może jeszcze chwytać na przełączniku baków, ale chwytałoby niezaleznie od nagrzania pompy, więc raczej pompa
Hilux Surf KZN130 '93
Uaz 315126 '87
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt cze 12, 2007 9:21 pm
uadam pisze: Zastanawiam się czy nie zastosować elektrycznej pompki paliwa, która nie będzie się tak nagrzewać od silnika.
Kombinuj kombinuj

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr cze 13, 2007 12:45 am
Najlepiej wez pompkę od dobrego wtrysku
Da ci tyle paliwa,ze nie tylko gażnik tego nie przerobi,ale i gaśnica nie wystarczy

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
uadam

- Posty: 547
- Rejestracja: pt mar 05, 2004 10:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: uadam » śr cze 13, 2007 5:43 am
Myślałem akurat o pompce tzw. niskociśnieniowej. Problem wydaje się może wydumany ale kwestia dotyczy Uaza amfibii, opisywaneego przeze mnie jakiś czas temu na forum. Silnik pracuje w warunkach, które nie zapewniają idealnego chłodzenia jak w zwykłym Uazie (chodź oczywiście są i wloty i wyloty powietrza z komory silnikowej. Temperatura silnika oscyluje ok. 80 i dlatego pompa (przy założeniu, że jest OK - to muszę sprawdzić) być może zbytnio podgrzewa paliwo. Dlatego szukam rozwiązania problemu przez ew. elektryczną pompkę paliwa
rybak
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr cze 13, 2007 9:13 pm
Nawet nisko ciśnieniowa pompka powinna mieć pwrót poliwa do zbiornika i się zaczyna

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość